Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

LOUVRE Ning Seal Olevad Tähtsamad Teosed (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
LOUVRE Ning Seal Olevad Tähtsamad Teosed #1 LOUVRE Ning Seal Olevad Tähtsamad Teosed #2 LOUVRE Ning Seal Olevad Tähtsamad Teosed #3 LOUVRE Ning Seal Olevad Tähtsamad Teosed #4 LOUVRE Ning Seal Olevad Tähtsamad Teosed #5 LOUVRE Ning Seal Olevad Tähtsamad Teosed #6 LOUVRE Ning Seal Olevad Tähtsamad Teosed #7 LOUVRE Ning Seal Olevad Tähtsamad Teosed #8 LOUVRE Ning Seal Olevad Tähtsamad Teosed #9 LOUVRE Ning Seal Olevad Tähtsamad Teosed #10 LOUVRE Ning Seal Olevad Tähtsamad Teosed #11 LOUVRE Ning Seal Olevad Tähtsamad Teosed #12 LOUVRE Ning Seal Olevad Tähtsamad Teosed #13 LOUVRE Ning Seal Olevad Tähtsamad Teosed #14 LOUVRE Ning Seal Olevad Tähtsamad Teosed #15 LOUVRE Ning Seal Olevad Tähtsamad Teosed #16 LOUVRE Ning Seal Olevad Tähtsamad Teosed #17 LOUVRE Ning Seal Olevad Tähtsamad Teosed #18 LOUVRE Ning Seal Olevad Tähtsamad Teosed #19
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 19 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2021-02-08 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 0 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Janelluke Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
28
docx

Kunstio�petuse kontrollto�o�-klassitsism -rahvusromantism-maalid peamiselt ja nende loomustused-faktid

(Klassitsism, rahvusromantism, maalid peamiselt ja nende loomustused +faktid) 1. Pariisi Pantheon-Kus asub ning mis eesmärgil kasutatakse või on kasutatud? Vastus: Pariisi Pantheon asub Prantsusmaal Pariisis, hoone on ehitatud klassitsistlikus stiilis. Algselt ehitati Pantheon kirikuks, aga hiljem kasutati seda Prantsusmaa suurmeeste matmispaigana. Hoone arhitektiks on J.G.Soufflot, kellele oli eeskujuks Rooma Peetri kirik. 2. Madeleleine’i kirik Pariisis. Kes laskis ehitada ja miks? Vastus: Madeleine’i kirik on ehitatud klassitsistlikus ampiirstiilis.

Kunsti ajalugu
thumbnail
60
docx

Kunst

aastal Adamson-Ericu muuseum. Muuseum avati 2. detsembril, kunstniku surma viieteistkümnendal aastapäeval. Muuseumi direktoriks on Ülle Kruus. Adamson-Ericu muuseumis asub Adamson- Ericu kogu. Muuseumi põhikogusse kuulub 1543 taiest ning ta jaguneb maalikoguks ja tarbekunstikoguks. Muuseumi kogule pani aluse kunstniku lese Mari Adamsoni kingitus Eesti Kunstimuuseumile. Aastate jooksul on teadlik

Kultuur
thumbnail
24
pptx

Louvrei ja Versaille loss

Louvre & Versailles loss Melita Skljar ,Maris Päev & Katerina Leppik Malle Kallus Louvre · Louvre (Musée du Louvre) on muuseum Pariisis Seine'i kaldal. · Tähtsaim arhitekt Pierre Lescot (1510-1578): · Louvre ehitati 12. sajandil Philippe II Auguste'i kuningapaleena. · Esialgu oli Louvre kindlustatud ja kindlustuste jälgi on tänapäevani näha. · Hiljem laiendati ehitist korduvalt ja selle kindlustused lammutati. · 1682 viis Louis XIV kuningapalee Versailles'sse. · Louvre jäi kasutusele peamiselt kuninglike kogude, sealhulgas antiikskulptuuride kogu säilitamise kohana. · 1692 kolisid Louvre'isse Ilukirjaakadeemia ning Kuninglik Maalikunsti- ja Skulptuuriakadeemia. Louvre muuseum · Prantsuse revolutsiooni ajal andis Rahvuskogu välja käsu, et

Keskaja kunst
thumbnail
16
doc

Üldkunstiajalugu - I ÕA - II semester

- individualism ­ tähtsaks peeti üksikisikut, väärtustati maist elu, eneseteostust, inimese keha. Ideaaliks sai igakülgselt (nii teadustes kui kunstides) arenenud universaalinimene (selline oli Leonardo da Vinci). Senisest rohkem pöörati tähelepanu haridusele ja inimese võimete arendamisele - humanism ­ maailmavaade, mis seab esiplaanile inimese (koos tema puuduste ja voorustega) ning näeb maailma inimese vaatekohast. - Jätkub vaidlus kahe mõttesuuna vahel, mida on esindanud Platon ja Aristoteles. Esimene rõhutas ülemeelelise maailma reaalsust, mida saab ainult mõistusega (reeglid, seaduspärad) tunnetada. Aristoteles hindas rohkem kogemuslikku meeltele tuginevat tunnetust. NB!Gootika ja renessansi vahel pole teravat piiri. Paljud nähtused, mida seostatakse reness-ga tärkasid

Kunstiajalugu
thumbnail
52
docx

kunstikultuuri ajalugu 11 klass

India kunst Taust: suur osa Indoneesiast ja Indo-Hiinast, alates 4500 aastat tagasi. Induse kultuur – Induse jõe orus 3. a. tuh. E.m.a. Tähtsamad linnad Harappa, Mohenjo-Daro: reeglipärane planeering, eeskujulikult heakorrastatud, kaevud ja kanalisatsioon. Puudusid templid ja valitseja paleed, peamised elamud, osa 2-3 korruselised. Ehitusmaterjaliks põletustellis. Keraamilised ja pronksist esemed nappide kaunistustega, kuid otstarbeka vormiga. Kunst ja religioon: looduses suured kontrastid: kõledad kiltmaad ja rohelised orud. Kontrastide seosele rajatud kõik valitsevad usundid: hinduism, budism, džainism – põimuvad omavahel

Kultuuriajalugu
thumbnail
41
docx

KUNSTIAJALOO KOOLIEKSAMI KONSPEKT

Maali mislaad oli sa muti klassitsis mist täielikult erinev ­ pintslilöök oli rahutu, hoogne, värvid erksad. Prantsusmaa Prantsus maa oli ro mantismiaja kunstis juhtiv maa. Théodore Géricault. ,,Méduse`i parv" ­ seda tööd loetakse ro mantis mi alguseks maalikunstis. Kajastab tõestisündinud laevahukku, maalil kujutatud hetk , mil parvel olevad p ääsenud märkavad e e mal laeva ja püüavad sellele märku anda. Ärev m e eleolu, dünaamiline ko mp ositsioon. * Eugène Delacroix­ prantsuse ro mantismi tähtsai m esindaja. O mane rahutu maali mislaad, j õuline pintslilöök , kõik lehvibvoogab. A m etlik kunst oli vaenulik ta vastu. Tuntuim töö

Kunstiajalugu
thumbnail
20
docx

Inglise 17.-18.sajandi kunst

Inglise 17.-18.sajandi kunst 17.saj kujutav kunst oli väga tagasihoidlik, õukonda imporditi väliskunstnikke: Rubens, van Dyck. Kunstiajakeemia luuakse alles 18 sajandi II pooles. Erakunstikoolid samas eksisteerisid ka varem. Revolutsioon 17. saj keskpaigas, tulemuseks puritaanide võimuletulek ning puritaanid ei soosinud kujutavat kunsti. Alles 18.saj kujuneb välja normaalne kultuurielu. Tol ajal on silmapaistev teatrikunst tänu Shakespeare'ile. Restauratsiooniaegne näitetegevus oli labane. Huvitavad arhitektuurinähtused 17. saj Charles I ajal Euroopa suurim kuningaloss Whitehall, arhitekt I. Jones. Ületas mitmekordselt Hispaania & Prantsuse kuningalossi. Üle 4000 saali. Põles täiesti maha 1680.aastate alguses. Säilinud vaid Banqueting House

Kunstiajalugu
thumbnail
35
docx

Egiptusest Futurismini

Nii tekkiski astmikpüramiid. Püramiid oli ühtlane kivimass. Põramiidi pealispind kaeti lihvitud kiviplaatidega. Suurim püramiid Cheopsi püramiid 140 m kõrge, põhja pindala 5 hektarit. Püramiidide läheduses olid ka mastabad või väikesed püramiidid nii kujunesidki omapärased surnute linnad. Egiptuse templi lihtsam tüüp oli nelinurkne, kõrge müüriga lahtine ehitis. Peaosaks oli õui, mida ümbritses sammaskäik. Õue taga asus sammassaal, seal paiknesid jumalakujud. Templi väravaehitist nimetatakse pülooniks, see koosneb kahest kõrgest müüriplokist. Omaette tüübi moodustasdi nn. Päikeseetmplid, mille tährtsaimaks osaks oli kõrge obelisk müüriga piiratud õuel. Obelisk oli tavaliselt samuti hieroglüüfidega kaetud. Templeid raiuti ka kaljusse, kusjuurs imiteeriti vabalt seisvate ehitiste detaile, eriti sambaid. 2. Madalmaade maalikunst 15 sajandil

Kunst




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun