millega tegeleda. Ma väga ei imesta, et õpilased ei taha just kõige meelsamini kehalise kasvatuse tundides käia. Piiratud aeg keset teisi ainetunde - näiteks otse jooksurajalt tormad matemaatika kontrolltööd tegema või midagi muud sellist. Kõikide ühe latiga mõõtmine, kehaliselt vähemvõimekate alandamine sageli paljudele ülejõukäivad harjutused ja hingelised traumad on asjad, mis ilmselt iseloomustavad paljude koolide kehaliste klasside tunde. Kehaline kasvatus võiks olla suuresti vabatahtlik ja mitte hindeline, kahjuks ei saa programme muuta. Kui mina ise oleksin kehalise kasvatuse õpetaja, siis toetuksin põhimõttele, mida peaksid kõik õpetajad järgima, teha kehalise kasvatuse tund õpilastele ja ka õpetajale endale meeldivaks ja huvitavaks. Väga tähtis oleks tunda õpilasi, nende probleeme ja põhjusi, nt miks nad ei taha tundides käia või mida nad sooviksid tundides teha, kuid
8.a klass KEHALISE KASVATUSE TUNNID LÄBI ÕPILASTE SILMADE Loovtöö Juhendaja: õpetaja Maarit Jõemägi Tallinn 2017 SISUKORD Sissejuhatus...........................................................................................................................3 1 praegune kehalise kasvatuse ainekava................................................................................5 2 Kehaline kasvatus läbi õpilaste silmade..............................................................................6 3 uus kehalise kasvatuse ainekava ja eesmärk.......................................................................9 kokkuvõte............................................................................................................................13 kasutatud kirjandus..............................................................................................................15 lisad.....
ESSEE Kui mina oleksin kehalise kasvatuse õpetaja... Kehaline kasvatus on tund, kus õpilased saavad pikale istumisele vahelduseks ka end liigutada see ongi selle tunni peamine mõte. Tänapäeva noorte seas on sporditegemine jäänud unarusse ning kehalise kasvatuse õpetajad on just need, kes võiksid ja peaksid noorte silmad taas avade tervislikule elule ning spordiga tegelemisele. Samas aga tuleks arvesse võtta tõsiasi, et kehalise kasvatuse tunnis ei kasvatata välja uusi tippsportlasi, sest
4 12 34.3% 5 2 5.7% Joonis 23. Kuidas hindad sellest koolist saadava hariduse taset ? (Haljala Gümnaasium) Selgus, et Haljala kooli õpilasi motiveerivad koolis käima: Sõbrad (7) Tahe tulevikus midagi edasi teha (4) Vanemad (3) Võhma kooli õpilasi motiveerivad koolis käima: Tahe tulevikus midagi edasi teha (14) Sõbrad (3) Vanemad (4) Haljala kooli õpilastele meeldivad järgmised tunnid : Kehaline kasvatus (9) Ajalugu (9) Muusika (7) Tööõpetus (6) Eesti keel (5) 28 Võhma kooli õpilastele meeldivad järgmised tunnid: Muusika (5) Inglise keel (5) Vene keel (4) Kunst (4) Arvutiõpetus (3) Vastuste põhjal selgust, et Haljala kooli õpilastel takistavad õppimast: Internet (9) Lärmakad klassikaaslased (7)
leida uusi võtteid millegi tegemiseks ja kasutamiseks. On aktiivselt uudishimulik paljude uute asjade vastu. Tugevaim külg on meeleline taju näeb hästi momendi vajadusi, suudab meelde jätta hulgaliselt üksikasju. On eelarvamusteta ja väga salliv, võttes asju nii nagu nad on. Seepärast suudab hästi teha koostööd, tegutseda meeskonna liikmena. Tunneb elust mõnu, mistõttu on hea seltskonnakaaslane. Meeldib kehaline tegevus ja sport. Konfliktsituatsioonides on võimeline pingeid maandama ja osapooli lepitama. SLE on erutav, kaasakiskuv ja riskivalmis. Ta elab tänapäevas juhindudes veendumusest: See, mis on, on alati parem sellest, mis võib olla. Pole mõtet kurvastada sellest, mida ei saa parandada, sest minevik ei tule tagasi aga pisarad vaid segaksid uut elu korraldada
Bill Rogers Käitumine klassiruumis Tõhusa õpetamise, käitumisjuhtimise ja kolleegitoe käsiraamat 1 Sisukord Arvustajad raamatust „Käitumine klassiruumis“ 4 Autorist 5 Teemad 6 Tänuavaldused 7
............... LASTERAAMATUTE ANALÜÜSID Lugemispäevik Tallinn 2018 SISUKORD LASTERAAMATUTE ANALÜÜSID...........................................................................3 1. raamatu analüüs......................................................................................................3 2. raamatu analüüs......................................................................................................4 3. raamatu analüüs......................................................................................................5 4. raamatu analüüs......................................................................................................5 5. raamatu analüüs......................................................................................................6 6. raamatu analüüs......................................................................................................8 7. raamatu analü
OMA EKSPRESS Intervjuu Tamaraga! Kuidas paintballi mängitakse? Spordihoone esmavaade! Uus e-kool hea/halb? Kapp vs garderoob! Kuidas tervist hoida?! KERLI mis see on? Aprillinaljad Koolitants Müsteerium Jõhvi Gümnaasiumi Spordihoone Meie koolilehe 3 reporterit külastasid 24-dal märtsil koos meie direktorihärraga peatselt valmivat spordihoonet. Vaatepilt osutus päris lahedaks, suur spordihaal, millesse tuleb suur korvpalliväljak, 3 harjutussaali, saunad, jõusaal ja isegi kohvik. Meile tehti hoones väike ringkäik ja saime küsida ka paar küsimust ehitise kohta. Paar fakti: · Spordihoone maksab kinni Jõhvi vald · Valmimisajaks peetakse maikuu
Kõik kommentaarid