Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kazimir Malevitš (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Kazimir Malevitš
Kazimir Malevitš oli Poola päritolu Venemaa maalikunstnik, kes sündis Kiievis 1879 . aastal ja suri 1935. aastal 56-aastasena Leningradis (nüüdne Peterburi).
Malevitš leidis, et tema teostes on maalikunst jõudnud oma lõppu, absoluutse tipuni ja nimetas oma stiili "suprematismiks" (ladina keeles 'supremus' - kõrgeim).
Malevitš

Kazimir Malevitš #1 Kazimir Malevitš #2 Kazimir Malevitš #3
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2019-01-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 1 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Dusja777 Õppematerjali autor
Kazimir Malevitš sündis Kiievis 1879. aastal ja suri 56-aastaselt Leningradis. Malevitš oli Poola päritolu Venemaa maalikunstnik, kunstiteadlane ja geomeetriline abstraktsionist, kes nimetas oma stiili suprematismiks.
Malevitš leidis, et tema teostes on maalikunst jõudnud oma lõppu, absoluutse tipuni ja nimetas oma stiili seepärast "suprematismiks"(ladina keeles 'supremus' - kõrgeim).
Malevitš õppis joonistama ise pärast seda, kui ema oli talle 15 aasta vanuselt värvid kinkinud. 17-aastaselt hakkas Malevitš töötama joonestajana raudtees. Samal ajal harjutas ta maalimist. 1905 ja 1906. aastal elas ta Moskvas, kus üritas kahel korral maalikunstikooli sise astuda, kuid teda ei võetud vastu.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
17
ppt

Kazimir Malevitš

üle'' kulissid ja kostüümid 1915. aastal pani Malevits aluse supermatismile. Suprematism pidi võimaldama tajuda esemetust, eimiskit ja universaalset ruumi. Esimene supermatismi näitus oli 1916. aastal Peterburis. Kuulsamad supermatismi teosed: `'Must ruut'', `'Must ring'' ja ta nimetas 39 oma teost `'Maalikunsti supermatism'' Must ruut. Neid oli kokku neli tükki Must ring Must rist Punane ruut Supermatism kaheksa ristkülikuga Plakat filmile "Doktor Mabuzo" Kubism Kazimir tegeles ka palju kubistlike maalidega Niitja Puuraidur 1927. aastal käis ta komandeeringus Berliinis ja Varssavis, kus korraldati tema piltidele näituseid, millega ta kogus palju kuulsust. Tagasi tulles ei võtnud ta oma maale kaasa, kartes et need võetakse talt ära ja hävitatakse. Aastal 1928 plaanis Malevits uut näitust välismaal ­ seega maalis ta enamus maha jäetud maale uuesti ja dateeris need pildid nende originaalide valimimisaastaga Faktid

Kunstiajalugu
thumbnail
18
ppt

Malevich ja Kandinsky

värviküllast ja maalilist kunsti. Nende teostes ei ole mõistusepärast konstruktsiooni, kunstnikud rõhusid intuitsioonile ja tunnete väljendamist. Sedalaadi kunsti võib nimetada ekspressiivseks (väljenduslikuks) abstraktsionismiks. LÜHIKE KOKKUVÕTTE iga lõuend on "värviteater" leida üles elu, muuta tajutavaks selle tuksed, panna paika seadused, mis seda valitsevad Sinine taevas Sügis Baieris KAZIMIR MALEVITCH 1878 - 1935 Geomeetrilise abstraktsionismi teine suurkuju Piet Mondriani kõrval oli Kazimir Malevits (1878-1935). Läbinud oma loomingus mitmeid väga erinevaid etappe, jõudis ta 1915. aastaks maalideni, millel on kujutatud ainult ruute ja ristkülikuid. Eriti tuntuks on saanud tema tööd "Must ruut", "Must ruut mustal pinnal" ja "Valge ruut valgel pinnal". Malevits leidis, et tema teostes on maalikunst jõudnud oma

Kunstiajalugu
thumbnail
8
doc

Abstraktne kunst Venemaal

kujutlusvõimele ja intellektile ABSTRAKTSIONISMI SUUNAD ABSTRAKTSIONSIM SPONTAANNE, KONSTRUKTIIVNE EKSPRESSIVNE , Vassili Kandinsky GEOMEETRILINE Kazimir Malevitch ABSTRAKTSIONISMI TEKKEPÕHJUSED · kunstis hakkas nähtava otsene ja täpne kujutamine tagaplaanile jääma · otsiti uusi kujutamisvõtteid · läbi kunstnike isiklike filosoofiliste otsingute · kunstnike reisimine · uued poliitilised suundumused ühiskonnas ABSTRAKTSIONISMI PERIODISEERING · 1910-1920 - senise kunsti lammutamine · 1920-1930 - lisanduvad uued voolud ja kunstnike rühmitused

Kunstiajalugu
thumbnail
7
doc

Abstraktne kunst

Funktsionalism ütles täielikult lahti endisest arhitektuuripärandist ja lõi uue arusaama inimese elukeskkonnast, mis pidi olema mõistuspärane, loogiline. Ehitiste ja esemete vorm pidi lähtuma ainult otstarbest - funktsioonist. Malevits Malevits Malevits Puuraidur Suprematism. Must ruut Supremus nr. 58 Geomeetrilise abstraktsionismi teine suurkuju Piet Mondriani kõrval oli Kazimir Malevits (1878-1935). Läbinud oma loomingus mitmeid väga erinevaid etappe, jõudis ta 1915. aastaks maalideni, millel on kujutatud ainult ruute ja ristkülikuid. Eriti tuntuks on saanud tema tööd "Must ruut", "Must ruut mustal pinnal" ja "Valge ruut valgel pinnal". Malevits leidis, et tema teostes on maalikunst jõudnud oma loogilise lõpuni, absoluutse tipuni ja nimetas oma stiili seepärast "suprematismiks"(ladina keeles 'supremus' - kõrgeim).

Kunstiajalugu
thumbnail
42
docx

Moodsa kunsti voolud 20 saj.

Moodsa kunsti voolud 20 sajandil Sisukord: 1. Sissejuhatus 2. Fovism 3. Kubism 4. Futurism 5. Ekspressionism ja ,,Die Brücke'' 6. Dadaism 7. Sürrealism 8. Konseptualism 9. Abstraktsionism 10. Minimaalkunst 11. Suprematism 12. Postpop ja Hüperrealism 13. Op-kunst ja Kineetiline kunst 14. Kasutatud materjalid Sissejuhatus 20. sajandi vaieldamatuks pealinnaks oli Pariis. Seal oli palju vana kunsti. Väga paljudest riikidest saabus sinna palju noori kuntsnikke, et õppida, ennast täiendada või elada kunstist küllastunud keskkonnas ja osa võtta kunsti uuendustest. Paljud välismaalased jäidki Pariisi elama, ka paljudele eesti kunstnikele kujunes Pariis teiseks koduks. Laialt levinud arvamuse kohaselt koosnevad kunst ja selle ajalugu üksikteostest.Mitte ainult kunstnikud, vaid ka iga teos on unikaalne, kordumatu. Mida põhjalikumalt aga iseloomustada ühte või teist voolu, seda vähm ruumi jääb autorite nimetamiseks ja üksikteoste

Kunstiajalugu
thumbnail
34
pdf

Üldine kunstiajalugu

Tartu Kunstikool 2018.a Kunstiajalugu Sandra Pääsik 2 stil PHB Eugene Delacroix (1798-1863) Oli 19. sajandi esimese poole prantsuse kõige tuntum romantistlik maalikunstnik[1] ja graafik. Tema stiili iseloomustab dünaamika, värvide emotsionaalne ja kontrastne kasutusviis, joone relatiivne subordinatsioon, dramaatiline kompositsioon ning [1] viimistletud tehnika. Tema kunstitöödes kajastub sageli vägivald, ahastus ja valu. Mitmed kriitikud arvasid nägevat kunstniku töödes ,,ebakindlusi" ja ,,teatud nõrkusi". Vaadates Delacroix' loomingut hindavalt, tuleb tõdeda, et kunstnik ei pidanud oluliseks tehnilist korrektsust: mitmel taiesel n

Eesti kunstiajalugu
thumbnail
7
doc

12. KLASS, KUNST

Carlo Carra (18811966) kasutas silindreid, koonuseid ja ellipseid anarhistlike vaadete edastamisel Umberto Boccioni (18821916) skulptor ja maalikunstnik, futurismi teoreetik ja juhtfiguur. Armastas kujutada valguse värelemist ja joone murdumist 5. ABSTRAKTSIONISM TAUST: Kolm kunstnikku erinevatest riikides jõudsid suhteliselt ühel ajal abstraktse kunstini. Vassili Kandinsky (1910) venelane, kes töötas Saksamaal, Piet Mondrian (1914) hollandlane, kes töötas Pariisi ja Kazimir Malevits (1913) Moskvas. 6. LÜÜRILINE ABSTRAKTSIONISM muinasjutt TAUST: 1910. maalis esimese abstraktse pildi Vassili Kandinsky akvarell `Esimene abstraktne teos'. Tagurpidi pildist alguse saanud, värviteraapia TUNNUSJOONED: 1. kompositsiooni üldist liikumist liigendavad ruttavad ja kindlasuunalised mustad jooned, mis tõusevad, laskuvad või on ringjalt ühendatud. 2

Kunstiajalugu
thumbnail
12
doc

Kunsti liigid ja kunstnikud

puhtad kujundid-vormid. Le Corbusier sai üheks 20. sajandi tuntumaks arhitektiks ja disaineriks ning ühtlasi funktsionalismi rajajaks. Funktsionalism ütles täielikult lahti endisest arhitektuuripärandist ja lõi uue arusaama inimese elukeskkonnast, mis pidi olema mõistuspärane, loogiline. Ehitiste ja esemete vorm pidi lähtuma ainult otstarbest - funktsioonist. Geomeetrilise abstraktsionismi teine suurkuju Piet Mondriani kõrval oli Kazimir Malevits (1878-1935). Läbinud oma loomingus mitmeid väga erinevaid etappe, jõudis ta 1915. aastaks maalideni, millel on kujutatud ainult ruute ja ristkülikuid. Eriti tuntuks on saanud tema tööd "Must ruut", "Must ruut mustal pinnal" ja "Valge ruut valgel pinnal". Malevits leidis, et tema teostes on maalikunst jõudnud oma loogilise lõpuni, absoluutse tipuni ja nimetas oma stiili seepärast "suprematismiks"(ladina keeles 'supremus' - kõrgeim)

Kunstiajalugu




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun