Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kauba käsitlemine ja hoiustamine (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Kauba käsitlemine ja hoiustamine #1 Kauba käsitlemine ja hoiustamine #2 Kauba käsitlemine ja hoiustamine #3 Kauba käsitlemine ja hoiustamine #4 Kauba käsitlemine ja hoiustamine #5 Kauba käsitlemine ja hoiustamine #6 Kauba käsitlemine ja hoiustamine #7 Kauba käsitlemine ja hoiustamine #8 Kauba käsitlemine ja hoiustamine #9 Kauba käsitlemine ja hoiustamine #10 Kauba käsitlemine ja hoiustamine #11 Kauba käsitlemine ja hoiustamine #12
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 12 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-10-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 8 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor H S Õppematerjali autor
Kauba käitlemine ja
hoiustamine
Kaupade ringlus kauplustes
Mittenõuetekohase kauba käitlemine
Töötaja ja käitlemine
Hoiustamine ja mida tuleb seejuures jälgida

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
24
pptx

Kauba käsitlemine ja hoiustamine

transpordiks kõige ökonoomsemat ja logistiliselt kõige sobivamat moodust. Käitlemine Kaupade käitlemisega seotud tegevused haaravad kõiki tegevusi alates kaupade sisseostude planeerimisest kuni müügitulemuste analüüsimiseni ja uute kaubatellimuste esitamiseni. Põhi käitlemis etapid: 1. Kaupade vastuvõtt 2. Kaupade hoiustamine(ladustamine) 3. Kaupade komplekteerimine 4. Kaupade väljastamine Käitlemine kauplustes Mittenõuetekohase kauba käitlemine Kui kaup ei vasta kehtestatud nõuetele või on alust kahtlustada, et kaup on mittenõuetekohane, siis kaupa vastu ei võeta. Kõrvalekalded, märkused ning ladustamisettevõtte poolt rakendatud korrektiivmeetmed registreeritakse vastutava isiku poolt. Töötaja ja käitlemine Igal töötajal, kes tegeleb füüsiliselt kauba käitlemisega, peab olema kehtiv pildiga tervisetõend tööle asumisel ja kogu ettevõttes töötamise ajal. Hoiustamine

Baaslogistika
thumbnail
4
docx

Kaupade käitlemine kaupluses

Kaupade käitlemine kaupluses 1. .Kaupade sisseostu kavandamine ja kaubatellimuste esitamine .Kaupade transport .Kaupade vastuvõtt .Kaupade hoiustamine .Kaupade müügiks ettevalmistamine .Kaupade väljapanek .Kaupade müük .Müügitulemuste analüüs uute tellimuste esitamiseks 3. Saabuvad kaubad peavad vastama antud kaubagrupile omastele kvaliteedinõuetele. Kauba kvaliteedilisel vastuvõtul tuleb: - kontrollida kaupade kvaliteeti ja realiseerimisaegu ning allesjäänud kehtivusaja vastavust lepingutingimustele; - kontrollida kaupade nõuetekohast märgistust; - kontrollida, et kaubad ja pakendid on terved ning riknemistunnusteta; - kaup ei ole purunenud või muutunud müügikõlbmatuks; - kiirestiriknevad kaubad tuleb kontrollida ja paigutada võimalikult kiiresti sobivasse lattu, et ei toimuks külmaahela rikkumist. 4

Müügitöö alused
thumbnail
8
doc

Kaupade ringlus logistilises protsessis

· värsket kala säilitatakse jääs; · toidukaupu, mille säilimisaeg "kõlblik kuni" või "parim enne" on möödunud, praakkaupu ja klientidelt tagastatud toidukaupu, mis ei sobi mingil põhjusel müügiks, hoitakse selleks ettenähtud kohas muudest kaupadest eraldi ja nad peavad olema selgelt märgistatud; · kaupade seisundit tuleb pidevalt jälgida 4 2. Kauba käsitsemist mõjutavad tegurid Kauba käsitsemist mõjutavad tegurid on: · ladu läbivad kaubavood ei tohi võtta enda alla palju põranda pindala · kaubavoogude käsitsemine laos peab olema turvaline ja hästi läbi mõeldud, siin ei tohi olla konfliktipunkte · kauba teisaldamise teekonnad ei tohiks olla pikad, üksteisele järgnevad operatsioonid laos peaksid olema teostatavad ühes kindlas piirkonnas

Laonduse alused
thumbnail
10
docx

Müügikorraldus terminid

-müügi ja reklaamikampaaniate korraldamine 23. KAUBANDUSETTEVÕTETE PÕHITUNNUSED -asukoht(isoleeritud, planeeritud ärikohad, plaanerimata ärikohad) -kaubanduspinna suurus (kaubahall, hiidkaubamaja, kaubamaja) -sortiment -teenindus vorm(letimüük, kaubahall, iseteenindus) -hinnatase 24. KAUPADE KÄITLEMISEGA SEOTUD TEGEVUSEDKAUPLUSES NENDE TOIMUMISE JÄRJEKORRAS Kaupade sisseostu kavandamine ja kaubatellimuste esitamine Kaupade transport Kaupade vastuvõtt Kaupade hoiustamine Kaupade müügiks ettevalmistamine Kaupade väljapanek Kaupade müük Müügitulemuste analüüs uute tellimuste esitamiseks 25. MILLISTELE KÜSIMUSTELE TULEB LEIDA VASTUSED KAUPADE SISSEOSTU KAVANDADES? Mida osta? Kui palju osta? Kellelt osta? Mis ajal osta? Millise hinnaga osta? 26. MILLISED VÕIMALUSED ON TÄNAPÄEVAL KAUBATELLIMUSTE ESITAMISEKS? telefoni / faksi teel müügiesindaja e-mail andmete vahetamise elektroonne süsteem 27

Majandus
thumbnail
54
pdf

Kauba kaitlemine

kaasa ülemineku üksikutelt, tellitud toodete valmistamiselt suurte tootepartiide masstootmisele. Ladustamine oli võimalus ja ka vajadus säilitada suuri kaubakoguseid enne müüki. Nõudlust prog- noositi vähe ja tarbijate vajaduste rahuldamiseks toodeti kaupu üha enam ladudesse. Tolleaegne turundusfilosoofia väitis, et kui laos puudub toodete tagavara, lõpetatakse müük. 11 Kauba käitlemine 253 Kauplemise otstarbel ehitatud laod on olnud algusest peale seotud kindla transpordiliigiga, millega need kaubad kohale toimetati või edasi transporditi. Ladude ehitust ja planeeringut on mõjutanud domineerivad veoviisid ning -vahendid. Sadamates paiknevad laod täitsid laevadega veetavate kaupade jaoks kaubapartiide ühendamise ja laialiveo funktsiooni. 18. ja 19

Logistika
thumbnail
14
doc

Laomajanduse komplekseksami küsimused koos vastustega

8. Ladude planeerimine. Laoinventari ja laotehnika planeerimine. Uusi,suuremaid ja kaasaegsemaid ladusi vahavad nii tööstus kui kaubandus. Ladude vajadus tööstuses on suhteliselt kitsalt orjenteeritud, spetsiifilise iseloomuga ja seotud kasutatava tooraine, materjalide, komponentide ning valmistoodangu iseloomu ja eripäraga. Inventari all mõledakse eelkõige riiuleid , estakaade ja tugialuseid. Inventari abil püütakse ruumide kasutamine muuta efektiivseks ja kauba käsitsemine ning muud tegevused ühtlaseks, hästi toimivaks tervikuks. Laotehnika all mõeldakse erinevaid masinaid ja seadmeid mida vajatakse laotoimingute teostamiseks. Kõige enam vajatakse ladudes transpordimasinaid- erinevaid tõstukeid. Lisaks kasutatakse ladudes kaalusi, kiletamisseadmeid, tõstetavaid laadimissildu ja väravaid. 9. Ladude planeerimine. Lao toimingute ja protsesside planeerimine. Uusi,suuremaid ja kaasaegsemaid ladusi vahavad nii tööstus kui kaubandus

Laomajandus
thumbnail
52
doc

LAOMAJANDUSE EKSAMI KÜSIMUSED

sorteeritakse ja jaotatakse üksikuteks kliendisaadetisteks, mis seejärel omakorda konsolideeritakse kohaletoimetamiseks ühe veoga. Tavapärane tegevus logistikafirmade sorteerimisterminalides ja ladudes 3. Mis on distributsioon? Distributsioon ehk jaotus on vastandiks konsolideerimisele. Analoogselt konsolideerimisega annab distributsioon säästu eelkõige veokulude, kuna ühte paikkonda viiakse selle käigus kohale suuri kaubakoguseid. 4. Mida tähendab logistikas kauba aja ja ruumi kasulikkus? See tähendab et ladustamine peab pakkuma kasu iga toote tarvis nii ajas kui ka kohas. 5. Millistel põhjustel on vaja ladusi? Ladusi on vaja kauba säilitamiseks ja hoidmiseks, kui tootmine on pidev aga tarbimine hooajaline. Või kui tootmine on hooajaline aga müük pidev. 6. Kes on kauba omanik privaatlaos, avalikus laos ja lepingulises laos? Kauba omanik PRIVAATLAOS on kauba omanik ja ta on võimeline omama terviklikku kontrolli oma kaua üle

Laomajandus
thumbnail
49
doc

Laondus ja veokorraldus

ladude abil ühtlustatakse tarneaegade kõikumisi ladude abil tagatakse kliendisaadetiste kõrge tarnekindluse tase tootmine peab kindlustama end seisakute vältimiseks materjalide varudega tootmine toimub hooajaliselt, tarbimine aga ühtlaselt 2. Millises laos kuuluvad kaubad laopidajale? avalikus laos avalikus ja lepingulises laos privaatlaos ja lepingulises laos privaatlaos 3. Millises laos kontrollib laopidamist ise vahetult kauba omanik / valdaja? privaatlaos avalikus laos privaatlaos ja lepingulises laos avalikus laos ja lepingulises laos 4. Millises laos osutatakse laopidamise teenust? avalikus laos avalikus ja lepingulises laos privaatlaos ja lepingulises laos privaatlaos 5. Millise lao kasutamisel tekivad kauba omanikule/valdajale laopidamisest üldjuhul püsivkulud? avaliku lao kasutamisel privaatlao ja lepingulise lao kasutamisel

Veokorraldus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun