Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Juhi erinevad rollid (4)

4 HEA
Punktid
Vasakule Paremale
Juhi erinevad rollid #1 Juhi erinevad rollid #2 Juhi erinevad rollid #3 Juhi erinevad rollid #4 Juhi erinevad rollid #5 Juhi erinevad rollid #6 Juhi erinevad rollid #7 Juhi erinevad rollid #8
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-10-21 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 190 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 4 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Tom Lepp Õppematerjali autor
Powerpoindi esitlusena

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
8
ppt

Juhi rollid (PowerPoint)

l 7.klass ma kohustuste täitmisel sooritavad juhid sarnaseid tegevusi.Neid tegevusi võib nimetada juhi rollideks. olliootused võivad olla täpselt formuleeritud või mitteformaalsed. ageli on rolliootused teadvustamata. enry Mintzberg avaldas 1973. aastal juhirollide kirjelduse, see selgitab, mida juht peaks tegema intzberg eristab kolme suurt rollide gruppi, mida on kujutatud skeemil 1. uhi töö on nende rollide kombinatsioon. T seremoniaalne roll on seotud organisatsiooni esindamisega ja ametlike

Inimeseõpetus
thumbnail
15
doc

Juhtimine

Juhtimise ülesannetena on kõige sagedamini välja toodud neli tegevust: · planeerimine (eesmärkide püstitamine ja nende saavutamise teede kindlaks- määramine); · organiseerimine (kohustuste, õiguste ja vastutuse kindlaksmääramine); · eestvedamine (inimeste motiveerimine organisatsioonile vajalike tööde tegemiseks); · kontrollimine (saadud tulemuste võrdlemine püstitatud eesmärkidega). Juhtide liigid, rollid ja oskused Juhtimistasandite järgi jagunevad juhid kolme kategooriasse: · tippjuhid (juhatus, juhatuse esimees, tegevdirektorid ja asetäitjad); · keskastme juhid; · esmatasandi juhid. Tippjuhi ülesandeks on firma tegevuse üldine suunamine ja kooskõlastamine. Keskastme juhtide ülesandeks on tegeleda strateegiast lähtuvate kindlate tegevuskavade väljatöötamise ja allpool saavutatud tulemuste kokkuvõtmisega.

Juhtimine
thumbnail
13
ppt

Organisatsiooniline käitumine

mitmesugustest sise- ja väliskeskkonna elementidest; · Juhid viivad kooskõlla ja vaatavad üle teiste töö eesmärkide saavutamisel; · Juht ühendab organisatsiooni eesmärkide saavutamise nimel töötavate inimeste eeldused ja pingutused; · Organisatsioonikäitumises on rõhuasetus isiksuse individuaalsusel ja väikeste gruppide probleemidel; · Organisatsioonikäitumises vaadeldakse inimkäitumise küsimusi peamiselt juhtimise seisukohast. Juhi rollid · Suhtlemisega seotud rollid: ­ Tseremoniaalne roll ­ organisatsiooni esinda mine, töötajate õnnitlemised, ametlikud tähelepanu avaldused; ­ Juhtija ja eestvedaja roll ­ alluvate motiveerimine, loob tingimused tööks; ­ Sidepidaja roll ­ ühine tegevus teiste juhtidega organisatsioonis ja väljaspool seda. · Suhtlemisega seotud rolle täites loob juht kontaktid, mille abil ta saab ja vahendab teavet. Juhi rollid

Organisatsiooniline käitumine
thumbnail
7
doc

Juhtimine kontrolltÖÖ küsimused

Juhi roll on sundida ja kontrollida oma alluvaid. Y-teooria põhjal · Töö on inimesele niisama loomulik tegevus kui mäng või puhkus · Inimene pole loomu poolest laisk · Inimesel on potentsiaali, soodsate tingimuste korral soovib ta vastutada · Inimesel on kujutlusvõimet, leidlikkust ja loovust Juhi roll on arendada oma alluvate potentsiaali ja luua neile selleks vajalikud tingimused McGregori seisukoht oli, et juhid on ignoreerinud inimeste kohta kehtivaid tõsiasju. Kuna inimesed on erinevad, siis on erinev ka nende töösse suhtumine. Osa inimeste puhul kehtib enam X-mudel, osa inimesi soovib aga oma võimetele täielikku rakendust. Peaaegu kõigil alluvatel on mingisugust potentsiaali oma võimete arendamiseks ja kasvuks. Seetõttu peaks juhtide suhtumine oma töötajatesse muutuma Y-teooria suunas. 3) Milliseid organisatsioonikultuuri tunnuseid tõi välja Newstrom? · kultuur on antud organisatsioonile ainuomane, iseloomulik,

Juhtimine
thumbnail
12
doc

Organisatsioonikäitumine (sügis 2014)

4) Nimeta neli sagedamini välja toodud juhtimise ülesannet. Juhtimise ülesanne:  planeerimine (eesmärkide püstitamine ja nende saavutamise teede kindlaks-määramine);  organiseerimine (kohustuste, õiguste ja vastutuse kindlaksmääramine);  eestvedamine (inimeste motiveerimine organisatsioonile vajalike tööde tegemiseks);  kontrollimine (saadud tulemuste võrdlemine püstitatud eesmärkidega). 5) Kirjelda H. Mintzbergi juhi rolle kirjeldavat mudelit. Mintzberg eristab kolme suurt rollide gruppi. Mõned rolliga seotud ülesanded täidab juht ise, teised delegeerib alluvatele.(suhtlusrollid, informatsiooniga seotud rollid, otsustamisega seotud rollid). Suhtlusrollid on järgmised: 1) esindaja roll on seotud organisatsiooni esindamisega väljaspool ja ametlike tähelepanuavaldustega töötajate suhtes;

Organisatsiooniline käitumine
thumbnail
18
doc

Juhi erinevad rollid

Mainori Kõrgkool Disaini Intituut Sisekujundus Heidi Pihla DS-1-E-Q-rap JUHI ERINEVAD ROLLID Referaat Juhi erinevad rollid 2 Rapla 2008 SISUKORD SISSEJUHATUS........................................................................................................................ 3 1.JUHI TÖÖ................................................................................................................................5 2. STRATEGELINE JUHTIMINE JA JUHI ROLLID STRATEEGILISES JUHTIMISES.....6 2.1 JUHTIMISTASANDITEL ERINEVAD ROLLID ...

Juhtimise alused
thumbnail
13
doc

Juhtimise alused, I KT

olukorras kus otsustamise reeglid on juba olemas, jääb üle ainult nende järgi toimida. Näiteks organisatsioonis korduvalt esile kerkivatele küsimuste jaoks on lahenduskäik juba välja kujunenud. Samuti on sellisteks otsusteks tootmises tehtavad otsused, kus on määratletud, milliseid oskusi on vaja mingi töö jaoks. Juht sõnastab otsustamise reeglid ning alluvad saavad teha otsuseid, vabastades sellega juhi teisteks ülesanneteks. 17. Määratus (certainty)- mis tähendab, et kogu otsuse tegemiseks vajalik informatsioon on juhile kättesaadav. 18. Risk (risk)- mis tähendab, et eesmärgid on selgesti eristatavad ja informatsioon on kättesaadav, kuid kõigi alternatiivsete lahendusvariantidega seotud tulevikuväljavaated on muutuva keskkonna tõttu määramatud. Risk on ohu või ebaedu ilmnemine. 19

Juhtimis alused ja organisatsiooni käitumine
thumbnail
10
docx

Kordamisküsimused EKSAMIKS juhtimine 2014.

Kordamisküsimused EKSAMIKS 17.04.2014. 1) Mis on juhtimine? Juhtimine on protsess, mis võimaldab saavutada organisatsiooni eesmärke oma ressursside planeerimise, organiseerimise ja kontrollimise kaudu. 2) Kirjelda H. Mintzbergi juhi rolle kirjeldavat mudelit. Suhtlusrollid on järgmised: 1) esindaja roll on seotud organisatsiooni esindamisega väljaspool ja ametlike tähelepanuavaldustega töötajate suhtes; 2) eestvedaja roll seisneb alluvate motiveerimises ning organisatsiooni ja alluvate vajaduste ühitamises; 3) sidepidaja roll hõlmab ühistegevust organisatsiooni muude juhtidega ja firmale vajalike organisatsiooniväliste isikutega. Informatsiooniga seotud rollid on järgmised:

Juhtimine




Meedia

Kommentaarid (4)

daiga profiilipilt
Daiga Daiga: Tegemist väga hea materjaliga. kasutasin juhi arvestusel ja arvestus tehtud
19:22 22-09-2010
kaarika profiilipilt
kaarika: Päris ülevaatlik materjal. Saan töös ära kasutada.
17:54 28-09-2010
Milanik profiilipilt
Milana Brattsik: Väga aitas kursusetöö kirjutamisel
11:14 03-12-2010



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun