Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Isamaa ja Res Publica Liit (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Isamaa ja Res Publica Liit #1 Isamaa ja Res Publica Liit #2 Isamaa ja Res Publica Liit #3 Isamaa ja Res Publica Liit #4 Isamaa ja Res Publica Liit #5 Isamaa ja Res Publica Liit #6 Isamaa ja Res Publica Liit #7 Isamaa ja Res Publica Liit #8 Isamaa ja Res Publica Liit #9
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-03-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 6 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Eleri25 Õppematerjali autor
Powerpoint-esitlus Isamaa ja Res Publica Liidust, erakonna ajalugu, kultuuripoliitika, hariduspoliitika, sotsiaal- ja perepoliitika, välis- ja julgeolekupoliitika, majandus- ja põllumajanduspoliitika.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
20
doc

Erakonna õpimapp; KESKERAKOND

inimest riigikogus ei esinda enam seda, miks nad Rahvaliiduga liitusid,» ütles ta. Simson kinnitas, et kuigi Rahvaliit langetas iseseisvalt jätkamise otsuse, on siiski palju rahvaliitlasi, kes soovivad, et nende regionaalset arengut puudutav sõnum saaks jõulisemalt kaitstud. «Keskerakond annab neile selleks soovi korral võimaluse ja praegugi käivad koostöökõnelused päris mitmes maakonnas,» tõdes ta. Ta tõi võrdluse, et kui Isamaaliidu ja Res Publica ühinemise ajal lepiti kokku juhtide tasandil ning ühinemine tuli avalikkusele ootamatult, siis Keskerakond soovib Rahvaliiduga arendada koostööd avalikult ja altpoolt üles ehk maakondades selgitust tehes jõuda ka juhtideni. «Aegamööda tegutsedes pole ühinemine üldse ebareaalne,» leidis Simson. «Juba kohalikel valimistel oli näha, kuidas rahvaliitlased peitusid erakonna nimekirja asemel valimisliitudesse.»

Ühiskonnaõpetus
thumbnail
31
doc

Majanduse artikleid

linnade elanikest. Väikelinnade elanikud peavad võrreldes Eesti keskmisega oluliselt sagedamini kokkuhoiukohtadeks senistest soodsamate kaupade ja teenuste eelistamist, nädalavahetuste kulutusi ostudele ja meelelahutusele, väljas söömist, kosmeetikateenuseid ning kulutusi alkoholile. Prügivedu võib odavneda kuni kolmandiku 28.01.2009 Valgamaalane Oma teisipäevasel istungil tunnistas Valgamaa Omavalitsuste Liit korraldatud jäätmeveo konkursi edukamaks Cleanway ASi pakkumise. Esialgsel hinnangul võib prügivedu odavneda Valgamaal 20 kuni 30 protsenti. Omavalitsuste Liidu otsust on võimalik vaidlustada alates teisipäevast kümne päeva jooksul. Jäätmeveo konkursil osalesid veel RagnSells AS ja Jõgeva Elamu AS. «Ootame ära ning vaatame, mis saab. Kui vaideid ei tule, saame alustada lepingu sõlmimisega. Seni ei saaks

Majandus
thumbnail
126
doc

Politoloogia konspekt

 Koordinatsiooni- või kommunikatsiooniprobleemid poliitikat elluviivate institutsioonide vahel 8. pilet Konservatiivne, liberaalne ja radikaalne riigikäsitlus 3 peamist vaadet riigi osale ühiskonnas: 1) Konservatiivne- Inimene on piisavalt ratsionaalne selleks, et tulla toime. Riik on eelkõige „öövahi“ ülesannetes. Res Publica ulatus peaks olema minimaalne. Riigil peab osaks jääma vaid sõjaline ja poliitiline võim kaitsmaks ühiskonda, seda nii välise kui sisemise ohu korral. Üldiselt on ühiskonnas usaldud vabaturu dünaamika vastu, abituid vähesel määral siiski toetatakse. Suurel määral on riik leebe ja passiivne. Konservatiivse riigikäsitluse äärmuslik vorm on libertarianism- res publica vähendamine peaaegu 0-ni.

Politoloogia
thumbnail
44
doc

Kõik vajalik ühiskonnaõpetuse riigieksam iks

46): · ainuõigus kehtestada seadusi · ainuõigus koguda makse · ainuõigus kasutada vägivalda · otsuse on kohustuslikud · omab õigust ja kohustust korraldada riigi igapäevaelu ning esindada teda rahvusvahelises suhtlemises · riigivõimul on üks keskpunkt ja selge võimuasutuste hierarhia Tänapäeva riigikorralduse vormid: unitaarriik, föderatsioon ehk liitriik, konföderatsioon ehk riikide liit. Riigivõim teostab end asutuste ja institutsioonide kaudu (seadusandja, valitsus, kohus, korrakaitsejõud, sõjavägi). Suhteid võimuinstitutsioonide vahel, aga ka institutsioonide ja rahva vahel reguleerivad kirjalikud õigusnormid. Et vältida võimu kuritarvitamist, peavad seadusandlik, täidesaatev ja kohtuvõim olema lahutatud ­ võimude lahutatuse printsiip. Riigiasutusel on riigivõimu volitused, see moodustatakse seadusega ettenähtud korras ja saab oma

Ühiskonnaõpetus



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun