Informaatikaalased oskused
muutuvas maailmas
Essee
12.kl
Informaatika tähtsus tänapäeva kiiresti
muutuvas infoühiskonnas on järjest tõusnud. Sellele on oluliselt
kaasa aidanud tehnika ja teaduse areng. Väga tähtis koht sellel
alal on õpetajal, kes edastab oma teadmisi ja oskusi õppijatele.
Tänapäeval kiirelt arenevas ühiskonnas on informatsioon kergelt
kättesaadav meile kõigile. Enamus materjale on nüüd
elektrooniliselt, mis tähendab, et neid hankida, peab oskama arvutit
ja internetti igapäevaselt kasutada.
Koolis ei leidu ühtegi õppeainet, mis ei
seostuks informaatikaga. Arvuteid kasutame koolielus igapäevaselt,
ma ei kujutaks oma elu ette, kui poleks arvuteid. Meilt nõutakse
esseesid, referaate, uurimustöid ja äriplaane ning peame tegema
KÜBERPETTUSED JA VÄÄRTARVITUSED Referaat õppeaines "Arvestuse infosüsteemid" Tartu 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS. ..................................................................................................................... 1. PETTUSED.......................................................................................................................... 1.1 Varade seadusevastane omandamine.................................................................................. 1.2 Ebaseadusliku finantsaruande koostamine......................................................................... 1.3 Pettuse kolmnurk................................................................................................................ 2. KÜBERPETTUS ............................................................................................................... 2.1 Küberpettuste liigitus...............................................................................
9. Milline oli põhiline kasu õpilastele, mis tulenes digitahvli kasutamisest? Loovuse arendamine 12345 Probleemilahendusoskuste arendamine 12345 Soodustab iseseisvat mõtlemist 12345 Keskendumisvõime arendamine 12345 Annab ainepiire ületavad ülesannete ja probleemide lahendamise oskused 12345 Muu (palun täpsustage) _______________________________ 12345 10. Palun hinnake digitahvli üldist hariduslikku sobivust ja efektiisust skaalal ühest kümneni: (10 on kõige kõrgem) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Soovin lisada: .....................................................................................
Tallinna Inglise Kolledž Tauri Pupart 8a klass Programmeerimiskeele JavaScript omandamine kasutades eestikeelset Code Academy (Progetiiger) e-õppekeskkonda Uurimistöö Juhendajad: Kersti Jankovski Paavo Viilup 1 SISUKORD SISUKORD 2 SISSEJUHATUS 3 1. Projekt progeTiiger 4 1.1. Code Acadamy 5 1.2. Eestikeelse programmeerimise e-õppekeskkonna kasutatavus 5 2. Mis on JavaScript? 5 3. Teiste kasutajate arvamused programmeerimise e-õppest 6 4.Minu teadmised enne õppima asumist 6 5. Praktiline õpe Progetiigri e-õppe keskkonnas 7 5.1 Sissejuhatus JavaScripti 7 5.2 Funktsioonid 9 5.3 For-tsüklite kasuta
Moodul 1 Info- ja sidetehnoloogia (IST) mõisted Riistvara olemus, arvuti jõudlust mõjutavad tegurid ja välisseadmed. Tarkvara olemus, näited üldlevinud rakendustarkvara ja operatsioonisüsteemide kohta. Andmetöötluses kasutatavad infovõrgud, Interneti-ühenduse erinevad võimalused. Info- ja sidetehnoloogia (IST) olemus, näited selle praktilistest rakendustest igapäevaelus. Arvutite kasutamisega seotud tervise-, ohutus- ja keskkonnaprobleemid. Arvutite kasutamisega seotud olulised turvaprobleemid. Arvutite kasutamisega seotud olulised juriidilised küsimused, mis puudutavad autoriõigust ja andmekaitset. 1.1 Riistvara 1.1.1 Mõisted 1.1.1.1 Termini ,,riistvara" tähendus. Riistvara (hardware). Arvuti füüsilised komponendid kuvar, protsessor, mälu, kettadraivid, modem, printer, klaviatuur, hiir, juhtmed, pistikud jms. Arvuti, raal, kompuuter programmeeritav masin. Arvuti kaks peamist omadust on: arvuti reageerib kindlaksmääratud käskudele alati kindlal viisil
Keelekümblus ei ole asendus praegusele programmile, vaid valikuvõimalus, mida kasutatakse piiratud ulatuses. Ka keelekümbluse levialadel ei ulatu sellega hõlmatud koolide osa saja protsendini. Tähtis on see, et haridusprogrammid arvestaksid õpilaste (ja tema vanemate) vajadusi, andes võimaluse valida õpilasele kohasem süsteem. See tähendab üleminekut ühelt mitmele konkureerivale hariduse andmise/omandamise viisile. 1. Ükskeelsus on normist kõrvalekaldumine Tänapäeva maailmas on ükskeelne inimene pigem kõrvalekalle normist kui norm. Teise maa- ilmasõja järgsetel aastatel on Eestisse immigreerunud suur hulk inimesi, kes ise ja kelle järg- lased ei oska ühtegi keelt peale vene keele. Eesti siseriiklike ja ka rahvusvaheliste suhete huvides tuleb lugeda loomulikuks, et iga meie riigis elav inimene oskaks eesti keelt kui riigikeelt ja ühte või mitut võõrkeelt. Eesti keel on vajalik Eesti elus osalemiseks. Kuid Lääne-Euroopa majandus-
vms. Töötaja tähelepanu läheb töö tegemiselt enesetundele. Kui valime inimest tööle, kas ta saab hakkama selliste nõuetega? Tehnoloogia tootjad peaks ka töötajate heaolu ja mugavusega arvestama. Töötaja läheb tähelepanu töö tegemiselt enesetundele. PERSONALIJUHTIMISE KUJUNEMINE - Ajalugu on lühike, algus 19.saj lõpus. 1800 lõpp hakati esimest korda pöörama tähelepanu sellele, et inimesed, nende hoiakud ja oskused on erinevad. Massilise värbamise kõrvale hakkasid tekkima esimesed personali valiku teemad. Kelle ma siia töölõigule tööle panen? Esimese ettejuhtuva või vaatan, kes kolme seast kõige paremini sobib. Ca 130a tagasi tuli selline idee. - Frederick Taylor 1920ndatel hakkas uurima kuidas inimene tööd teeb. Mida inimene töötamise ajal teeb. Püüdis teaduslikult uurida milline on parim meetod töö tegemiseks
Riiklik Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskus Soovitusi ja näiteid loovtööde läbiviimiseks põhikooli III kooliastmes Tallinn 2011 SISUKORD SAATEKS ........................................................................................ 3 SOOVITUSI JA NÄITEID LOOVTÖÖDE LÄBIVIIMISEST PÕHIKOOLI III KOOLIASTMES Anne Ermast, Gled-Airiin Saarso, Kristi Teder Loovtöö korraldamine koolis ..............................................................4 Loovtöö teema valimine ....................................................................5 Loovtöö liigid ................................................................................5 Loovtöö juhendamine .......................................................................8 Loovtöö esitlemine ...........................................................................9 Loovtöö hindamine ...............................................................
Missioon: Parimad võimalused õppijatele isiksuse arenguks ja edukaks toimetulekuks läbi elukestva õppe Visioon: Hinnatud asjatundjad heade tegude koolist (Seoses 2013 valmiva uue arengukavaga kaasajastatakse ka missioon ja visioon) Tartu KHK on kaasaegse õpi- ja töökeskkonnaga ametikool, kes pakub paindlikke kutseõppe võimalusi lähtuvalt õppijate võimetest ja vajadustest ning tööandjate ootustest. · TKHK lõpetajad on tööturul konkurentsivõimelised, nende erialased oskused, teadmised ja hoiakud on tööandjate poolt hinnatud. · TKHK-s on oma tööd hästi tundvad, vastutustundlikud ja motiveeritud õpetajad ning töötajad. · TKHK-l on suurepärane maine õppijate, lapsevanemate ja tööandjate hulgas. Toimub tihe koostöö tööandjate, üldhariduskoolide, teiste kutsekoolide ja kõrgkoolidega. Hinnatud on keskkonnasõbralik ja säästlik mõtteviis.
Kõik kommentaarid