TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Ehitusteaduskond Teedeinstituut Veonduslogistika õppetool Kristi Alunurm Lendude hilinemisest põhjustatud kulude juhtimine Estonian Air AS näitel Magistritöö Juhendaja: Professor Ott Koppel Tallinn 2009 Sisukord Sissejuhatus ...................................................................................................................... 4 1. Estonian Air AS ........................................................................................................ 6 1.1
Inimene keeldub lendamast selle tõttu, et tal on olnud halb kogemus. Järelikult pidi Dennis Bergkampi kogema erakordselt suurt hirmu, mis takistab teda siiani lendamast. 4.Meedia Tänapäeval on meedial suur võim inimeste üle. Kõike, mida meedias kajastatakse, võtab inimene omaks. Nii halbu kui ka häid kogemusi. Järgnevalt toon mõningaid näited selle kohta, kuidas meedia võib võimendada probleeme. Selles artiklis vastab ajakirjaniku küsimustele endine Estonian Airi asepresident Erki Urva ja lõpus on toodud tabel lennuki valmisolekust järgmiseks lennuks. Lehti lugedes jääb mulje, et teil juhtub rike rikke otsa. Näiteks Vilniusesse lennanud Fokkeril avastati tehniline rike parema mootori pöördemomendi automaatikas. Lennundus on teema, mida kõik lugeda tahavad ja millest kõik arvavad palju teadvat. Kord teatas üks pahane reisija, kes pidi Londoni lendu poolteist tundi kauem
· Tartusse ehitatakse endisest Raadi lennuväljast Ida-Euroopa suuruselt teine sõjalennuväli. · Tartu südalinnast 2 km. Kaugusel asuval lennuväljal sooritatakse tuumapommide grupistarte. 1944. aastal moodustati Tsiviilõhulaevastiku Eesti Lennugrupp. 1962. aastal toimus esimene reis reaktiivlennukiga, lennukiks oli Tu-124 1990. aastal asutati Lennuamet ja Nõo keskoolis alustati lendurite koolitusega. 1991. aastal moodustati Aerofloti Eesti filiaalist RAS Estonian Air. 1992. aastal sai Eesti Rahvusvahelise Tsiviillennunduse Organisatsiooni (ICAO) 166-ndaks liikmeks 1993. aastal jõustus esimene taasiseseisvumisjärgne lennundusseadus. Sama aasta 13. aprillil asutati Tartu Lennukolledz 1994. aastal kehtestati Eesti õhuruumis ICAO standarditele vastavad lennureeglid. 1995. aastal sai Eesti Euroopa Tsiviillennunduse konverentsi (ECAC) 33-ndaks liikmeks ja Estonian Air sai esimese Boeingu milleks oli 737-500. 1999. aastal jõustus uus lennundusseadus
Kõik kommentaarid