Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Elektrooniline popmuusika (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Elektrooniline  
popmuusika
Kerttu  Puusepp
Tallinn kristiine gümnaasium
8b
2015
Üldiseloomustus
 Rütmimasinad, süntesaatorid, sämplerid,  arvutid
 Vokaal muundatud
 Rütmikas
 Töödeldakse muusikapalu
 DJ-d
 House,  Drum ’n’ bassTechnoTrance ,
  JungleBreakbeat , Ambient
Techno
 1980a. Detroitis
 Tempokas
 Ilma vokaalideta
 Electropop,  soul
 „ tehnoloogia
House
 1980a. Chicagos
  Warehouse ’i klubi
 Bass ja bassitrumm
 David Guetta,  Calvin  Harris,  Daft  Punk jt.
Drum’n’bass
Vasakule Paremale
Elektrooniline popmuusika #1 Elektrooniline popmuusika #2 Elektrooniline popmuusika #3 Elektrooniline popmuusika #4 Elektrooniline popmuusika #5 Elektrooniline popmuusika #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-02-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 6 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Krizzzuu Õppematerjali autor
Elektrooniline popmuusika, ajalugu, ülevaade, artistid

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
docx

Elektrooniline muusika

Elektrooniline muusika. Kuni 1940. aastate lõpuni nimetati elektroonilist muusikat ka elektrimuusikaks, kuna selle loomiseks või esitamiseks olid vajalikud muusikainstrumendid, mille kõla tekkis või edastati tänu elektrile Elektroonilise muusika arengus on ühinenud inimloomingu füüsika ja elektrotehnika külg. Seetõttu võib elektroonilise muusika arengut vaadelda nii ideeajaloolisest kui ka tehnilisest aspektist. Elektroonilise muusika areng mängib otsustavat rolli nendes drastilistes muudatustes, mis leidsid muusikas aset 20. sajandi alguses Kaasaegse elektroonilise muusika tehnilise poole alusepanjaiks olid seitsmekümnendate Ameerika minimalism ja industriaal- ning avangardmuusika. Ära ei tohiks unustada ka klassikalise nüüdismuusika suurkujusid, nagu Steve Reich, John Cage ja Karl Heinz Stockhausen. Juba 1960ndate aastate lõpus, popi ja rocki muusikud, ka The Beach boys ning

Muusikaõpetus
thumbnail
10
ppt

Elektrooniline popmuusika

· Töödeldakse varem salvestatud muusikapalu. HOUSE · Tekkis 80. a paiku Chicagos · Ühendatud on nii disco, jazz, soul, funk kui ka latiinomuusika · Taktimõõt 4/4 · Võimaldab toota lugusid arvutil kodust väljumata TECHNO · Tekkis Detroitis · Tempokam · Tavaliselt ilma vokaalita · Eelkäijad elektropop ja soul · Originaallooming TRANCE · Elektrooniline tantsumuusika · Kujunes välja 90.al tehno'st · Ühised jooned ka ambient'i kui ka acid house'ga · Kõrvadele pehmem ja rahulikuma tempo ja rütmiga kui acid house BREAKBEAT · Elektrooniline tantsumuusika · Saanud mõjutusi reggae stiilist · Energiline · Rõõmsameelne · Vähem hüpnootiline JUNGLE · Arenenud acid house'ist · Mõjutused hiphopist, reggae'st · Ülitihe trummipartii

Muusika
thumbnail
16
pdf

Hiphop ja elektrooniline popmuusika

armastusest Tekstide ülesehitusel on oluline teksti algriimil ja riimil Kriminaalset kontingenti ja selle tegemisi fetiseerivalt kirjeldav räpp on gängstaräpp Breiktants Breiktants on hiphopi sagedane kaaslane Kujunes välja Ameerika suurlinnade tänavatel Tihti on seal akrobaatilisi trikke Esitajad Välismaa tuntumad esitajad: Eminem Missy Elliot 50 Cent Dr.Dre Eesti tuntumad esitajad: Cool D Genka Chalice Muusika kuulamine https://www.youtube.com/watch?v=eJO5 http://www.youtube.com/watch?v=010Ky Elektrooniline popmuusika Tehakse rütmimasinatel, süntesaatoritel, sämpleritel ning tänapäeval on abiks ka arvuti. Sageli puuduvad meloodiajoonis ja tekstiline sõnum Tähtsaim komponent on hüpnootiliselt mõjuv rütm Vokaali muundatakse Ansambli liikmeteks on DJ-d House Tekkis 1980. aastate keskpaigus Chicago klubis Taktimõõt 4/4 Ühendab endas disko, jazz`i, soul`i,

Popkultuur ja popmuusika
thumbnail
27
doc

Kaasaegsed pop-ja rockmuusika stiilid ja nende eelistused koolinoorte seas

Paide Gümnaasium Kaasaegsed pop- ja rokkmuusika stiilid ja nende eelistused põhikoolinoorte seas Uurimistöö Siim Pening 11. h Anne Toomistu Paide 2010 Sisukord 1. Rokk - ja popmuusika definitsioonid ja tunnused..............................................................4 1.1 Rokkmuusika defineerimine.........................................................................................4 1.2 Popmuusika defineerimine...........................................................................................5 1.2.1 Popmuusika tunnused on:......................................................................................5 2. Stiilide kirjeldused.................

Muusika
thumbnail
32
pdf

Levimuusika

Õismäe Humanitaargümnaasium 06.09.06 Koidu Ilmjärv Levimuusika ajalugu 2 SISUKORD 1. Mis on levimuusika. lk. 3 2. Lööklaul ehk hit, evergreen . lk. 5 3. Folkmuusika. lk. 6 4. County ja western. lk. 7 5. Tin Pan Alley popmuusika. lk. 9 6. Muusika ja äri. lk. 11 7. Rhythm and blues. lk. 12 8. R ock’n’roll. lk. 14 9. 50-ndate aastate lõpp Ameerika popmuusikas. lk. 17 10. 60-ndate aastate mustade popmuusika- soul lk. 18 11. Briti 60-ndate aastate pop- ja rockmuusika. lk. 19 12. 1960-ndate aastate psühhedeeliline rockmuusika. lk. 21 13

Muusika
thumbnail
414
pdf

Tiit Lauk humanitaar

2 TALLINNA ÜLIKOOL HUMANITAARTEADUSTE DISSERTATSIOONID TIIT LAUK Džäss Eestis 1918–1945 Muusika osakond, Kunstide Instituut, Tallinna Ülikool, Tallinn, Eesti. Doktoriväitekiri on lubatud kaitsmisele filosoofiadoktori kraadi taotlemiseks kultuuriajaloo alal 13. oktoobril 2008. aastal Tallinna Ülikooli humanitaarteaduste doktorinõukogu poolt. Juhendajad: Ea Jansen, PhD Maris Kirme, kunstiteaduste kandidaat, TLÜ Kunstide Instituudi muusika osakonna dotsent Oponendid: Olavi Kasemaa, ajalookandidaat, EMTA puhkpilliosakonna professor Ingrid Rüütel, PhD, Eesti Kirjandusmuuseumi etnomusikoloogia osakonna vanemteadur Konsultant: Kalervo Hovi, PhD, Turu Ülikooli ajaloo õppetooli professor Autoriõigus: Tiit Lauk, 2008 Autoriõigus: Tallinna Ülikool, 2008 ISSN 1736-5031 (doktoriväitekiri, online PDF) ISBN 978-9985-58-594-8 (doktoriväitekiri, online PDF) ISSN 1736-3667 (analüütiline ülevaade, online PDF)

Muusika ajalugu
thumbnail
96
pdf

Tarbimissotsioloogia

(ehk võimu) loogikale. Ka turu loogika kehtis ainult oskustööliste osas tööstusaja alguses. Economisation of power conflict. Selleks, et hoida võimustruktuuri samasuguselt ebasümmetrilisena, peab majandus kasvama. Tarbimine on püüd oma vabadust tagasi saada, oma eneseuhkust tõsta. Tarbimine ei ole rõõm kontrollist keha üle, see on rõõm keha kontrollida nii nagu seda vajab võimusüsteem (tooted). Keha treenitakse kauem naudingutele altis olema (seks, muusika, teater jne) Kommenteerib Foucault 1926 ­ 1984: Seksuaalsuse ajalugu, Hulluse ajalugu, Vangla sünd - 17-18 sajandil Campbell 1987 The Romantic Ethic and the Spirit of Consumerism Tarbimisele tõmbas romantitsismi mõjutatud uudsuse ja originaalsuse ihalus. Tema jaoks modernismi üks peamine omadus ongi uue otsimine. 18 sajandil uudsuse soov nii suur, et taheti hakata uut moodi pooma. Tänapäeva tarbija on ,,hedonist...kes tõmbub tagasi reaalsusest sama kiiresti kui ta

Tarbimissotsioloogia




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun