✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused!Luuletus.ee
0
Diislikütus - naftast toodetud diiselmootorikütused on süsivesinike segud, millised eralduvad destilleerimisel temperatuurivahemikus 180...360 oC. Diiselmootoris surutakse õhk kokku sedavõrd, et ta kuumeneb kütuse süttimistemperatuurist kõrgemale.
Diislikütusel on see +30°...+40°C. Riiklik standard määrab kütustele asfaltvaikainete, tuha- ja väävlisisalduse ning happesuse ülemmäärad. Diislikütus ei tohi korrodeerida vaskplaati.
Diislikütus on hele, kollaka värvusega, veidi õline vedelik. Diislikütus saadakse mitmete nafta destillatsiooniproduktide (gasool, solaarõli, petrooleum) segamisel teatud vahekorras.
Diislikütuste hägustumis - , filtreeritavus- ja hangumispunkt: Maailmas diislikütuste kasutatavust madalatel temperatuuridel iseloomustavad : *hägustumispunkt *filtreeritavuspunkt *hangumispunkt. *Hägustumispunkt- temperatuur mille juures tekivad diislikütuses parafiinikristallikesed, diislikütus kaotab läbipaistvuse- muutub sogaseks, tekib hägu e. tahked osised.
Diislikütuste puhul on oluline ka hangumistemperatuur, sest erinevalt bensiinidest, võivad mõned diislikütused ka -15..-20 C juures hanguda ja võtta sültja kuju.
Diislikütuste puhul on oluline ka hangumistemperatuur, sest erinevalt bensiinidest, võivad mõned diislikütused ka -15..-20
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk). Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).
Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu! Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.