Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Äriplaan ilusalongist - sarnased materjalid

salong, manik, juuksur, juuksuri, ikus, kroonist, kosmeetik, krooniga, klient, kindlustus, evast, ilusalong, korter, laen, reedeni, uksel, omahind, vani, ergo, 3600, imalik, reklaamikulu, tool, diivan, bliss, kommunaalkulud, stardikapital, internet, sidekulud, elion, intress, televiisor, juuksel, amortisatsioon, changes, maalingu, laenusumma, massaaz
thumbnail
34
odt

Äriplaan: Ilusalong BeautyLand

......................................................11 3. 16 Paranduskoefitsent...........................................................................................................12 Allikad.......................................................................................................................................15 Sissejuhatus Otsustasin teha äriplaani ilusalongi kohta.Ma olen kaua mõelnud, millega ma tulevikus tegeleda tahaksin ja alati on mõtted läinud maniküüri, juuksuri või kosmeetiku peale.Ma olen hobikorras teinud näiteks oma emale maniküüri, pediküüri ja ka jumestust kui sellist, ja mulle meeldib see.Ma kavatsen kindlasti minna kuskile neid ameteid õppima. 3.1 Tootekirjeldus Minu ettevõte asub Harjumaal Põhja-Tallinnas. Korter on eelnevalt olemas. Korter on läbi kahe korruse. Esimesel korrusel on juuksurisalong ja teisel korrusel maniküür. Lisaks protseduuride ruumidele on seal ka personali ja ooteruum

Äriplaan
231 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Äriplaani vormistus

1. TOODE/TEENUS Toote/teenuse olemus, selle erilised omadused, koostis: (Võib lisada jooniseid ja skeeme) NFC tehnoloogia (Near Field Communication) võimaldab lähiväljas teha kontaktivabasid autentimis- ja maksetoiminguid – tasuda teenuste ja toodete eest, saada infot, avada uksi, autoriseerida jpm. NFC abil ühendatatakse kaardil olev kiip või mobiilis moodul ja terminal kontaktivabalt 2-3 cm kauguselt raadiosidet kasutades. 1) Spetsiaalne kaart, kuhu klient saab laadida raha 2) Spetsiaalne automaat toidu tellimiseks 3) Tellimus jõuab otse teenindajale 4) Klient jõuab letini ning saab sööki oma tellimuse numbri näidates 5) Maksmine NFC automaadiga (umbes 2sekundit 20 sekundi asemel). 4.2. TURG 4.2.1. Turu kirjeldus (sh koguturu suurus, turuosa määratlus) ● Potentsiaalsed kliendid: Kõik TTÜ kohvikute klientid ● Kogu sihtturu suurus: Mustamäe elanikud vanuses 15-80 aastat ~53100 in.

Majandus
67 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Äriplaan puudemüügist

Meie firma eeliseks on abivalmis teenindus ja tuleme kliendile igas küsimuses vastu. 5 8. Strateegia Müügimeetod, mida kasutama hakatakse on tavaline puidufirmades kasutatav meetod. Suhtleme enda eelnevate klientidega ning soovitame neil rääkida meie firmast ka enda tuttavatele ja nii saaks meie kliendituur laieneda. Osutame ka kojuviimisteenust, kui klient seda soovib. 9. Transport Küttepuude teenust on plaanis pakkuda Kagu-Eestis. Meie firmal on olmemas isiklik sõiduvahend, mida saab kasutada kauba kohaleviimiseks. Seoses sellega ei ole vaja teha täiendavaid väljaminekuid transpordivahendi soetamiseks. 10.Reklaam Esialgu on plaanis teha reklaami Interneti ja ajalehe kuulutuste kaudu. Kui nähakse, et OÜ Soe tuba on ennast õigustanud ja andnud piisavalt kasumit, siis tehakse ka reklaamile rohkem kulutusi

Majandus
322 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Äriplaan OÜ InStyle

6.2. Marketingi korraldamine ettevõttes Turundustöö eest hoolitseb ettevõttes juht. 6.3. Marketingi komponendid 6.3.1. Teenus On palju erinevaid soodustusi. Poe kliendikaardi omamisel allahindlus 5%, kliendi sünnipäeval allahindlus 10%. Ka hooaegade lõpus hinnatakse kogu hooaja kaup alla kuni 50%. 6.3.2. Hinnakujundus Toote omahinnale lisandub transpordikulu , käibemaks ning väike protsent ettevõtte arengu heaks. 6.3.3. Turustuskanalid Rahulolev klient levitab infot. Samas reklaamitakse ettevõtet ka internetis erinevaid kanaleid mööda. Võimalusel saab reklaamida ka ajalehes, raadios, televisioonis. 6.3.4. Turundusteabe komponendid 6.3.4.1. Müügi aktiviseerimine Paar nädalat enne ettevõtte avamist pannakse internetti ülesse avamiskuulutused, millega loodame ettevõtte tööle saada kohe ja järsult. Ilma selleta võib olla tellimuste arv väike ja peame ise peale maksma.

Majandus
408 allalaadimist
thumbnail
19
doc

Äriplaani koostamine

õiges koguses õigesse kohta toimetada. Peatükis vastake järgmistele küsimustele: · Kas te müüte oma toodangut otse kliendile või vahendajale, kes müüb edasi ja/või töötleb teie toodangut? · Millega teie vahendajad tegelevad ja millised kasumieelduse neil on? · Kui te müüte otse kliendile, kas teil on siis ka kauplus või kasutate mingeid muid müümisviise? · Kuidas te oma kauba kliendini transpordite? · Kuidas ja kus teie klient teie tooteid ostab? · Kas teil on vaja oma tooteid valmistamise ja müügi vahepeal kusagil säilitada? (Kui jah, siis kus ja kuidas.) · Kui on perioode, kus keegi teie kaupa ei osta, kus te seda hoiate? · Kuidas te korraldate oma varusid? · Kas te peate pakkuma oma kliendile võimalust krediiti saada? Milline on teie krediidipoliitika? Kas teil on spetsiaalsed lepingud? · Kas eksisteerib minimaalne tellimuse suurus? 3

Majanduse alused
34 allalaadimist
thumbnail
26
xls

Äriplaani paigaldusleht

Elekter 2 000 1 000 1 500 1 500 1 500 1 500 2 000 2 000 Rent Valveteenused Ruumide korrashoiukulud Ruumide remondikulud Ruumide kindlustus 400 400 400 400 400 400 400 400 Transpordikulud Ostetud transporditeenused 0

Kokandus
164 allalaadimist
thumbnail
48
doc

Äriplaani Koostamine

ÄRIPLAANI KOOSTAMINE Õppematerjal Äriplaan SISUKORD SISUKORD............................................................................................................... 2 1. ÄRIPLAANI KOOSTAMISE VAJADUS JA PÕHIMÕTTED..................................3 2. ÄRIPLAANI KOOSTAMINE JA KOMPONENDID................................................ 5 3. ETTEVÕTTE ÄRIPLAAN......................................................................................6 3.1 KOKKUVÕTE.................................................................................................. 6 3.2 ETTEVÕTTE LÜHIÜLEVAADE ......................................................................8 3.3 ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS.......................................................................... 10 ................................................................................

Majandus
513 allalaadimist
thumbnail
48
doc

Äriplaani koostamine

milliseid koolitusprogramme kavatsetakse rakendada; palgatase. 18 Äriplaan Personalikulud on otstarbeks esitada tabelina. Ametikoha Bruto- Maksustatav osa Tulumaks Töötus- Netopalk Sots. Töötus- Tööjõu-kulu nimetus palk (palk- 21 % kindlus- maks kindlustus kokku tulumaksuvaba tuse 33% e makse miinimum) makse brutop 2,8 % 1,4% al-galt Brutopalk - väljateenitud palk Netopalk - palk peale maksude mahaarvamist, st väljamaksmisele minev palk Tulumaks - 21 % peetakse kinni iga töötaja palgast osalt, mis ületab maksuvaba miinimumi (2010

Majandus
46 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Äriplaani koostamine

· ,,täis pesa"- noorim laps alla 1.a., tarbimine maksimaalne, ei ole rahul oma majandusliku seisuga · ,,täis pere 2" ­ noorim laps üle 3.a., majanduslik seis parem, ostavad suuri koguseid · ,,täis pere 3" ­ majanduslik seis parem, lapsed teenivad lisa, ostavad suuri kestvuskaupu · ,,tühi pesa 1"- töötavad inimesed, lapsed elavad lahus, varanduslik seis hea · ,,tühi pesa 2" ­ pensionil, oluline sissetulekute vähendamine MIKS PEAB KLIENT RAHULE JÄÄMA? · Rahulolev klient ostab rohkem ja on lojaalne · Ostab uudistooteid · Räägib ettevõttest ja tootest head · Vähem tähelepanu konkureerivatele toodetele · On vähem hinnatundlik ÄRIPLAANI KOOSTAMINE · Tiitelleht · Sisukord · Kokkuvõte · Peatükid · Lisad TIITELLEHT · Kooli nimetus · Pealkiri ­ firma nimi · Koostaja · Juhendaja · Koht, aeg KOKKUVÕTE · 1.1 ettevõtte põhiandmed · 1

Majandus
169 allalaadimist
thumbnail
15
pdf

Äriplaani koostamine

ÄRIPLAANI KOOSTAMINE KODUKANDI KOOLITUSKESKUS LEKTOR: MARGIT KOOL 2009 ÄRIPLAANI KOOSTAMINE Mis on äriplaan? Äriplaan on äritegevuse planeerimise ja analüüsimise tulemusel tekkiv kirjalik dokument, mille järgi mõeldud äriideed ellu viiakse. Äriplaani kohendatakse vastavalt muutuvatele tingimustele majanduses. Miks on äriplaan vajalik? äriplaan on äritegevuse alusdokument, mis näitab kuidas ja mil viisil te majandustegevust kavandate ja annab suunised igapäevasteks majandusotsusteks; äriplaan on oluline finantseerijate jaoks; äriplaan on oluline finantseerimise saamiseks; äriplaani ettevalmistamine sunnib uurima äritegevuse erinevaid aspekte ja mõtlema põhjalikult äriidee peale; võimaldab läbi mängida erinevad stsenaariumid ja avastada varakult võimalikud ohud. Äriplaani koostamiseks on olemas erinevaid skeeme, kuid hoolimata sellest, millise skeemi valite, on oluline selle koostamise juures, et kõik vajalik oleks a

Majandus
185 allalaadimist
thumbnail
22
pdf

Äriplaani juhend

4. Toote/teenuse olemus ja peamised tunnused: *spetsiifiline; toode/teenus; * laiatarbekaup. 5. Füüsiline koostis - tooraine, pooltooted, valmistoode. 6. Turukõlblikkus ja konkurents: kas on tegemist uudistootega või on toode juba müügil? millised on olemasolevate toodete puudused? kas vaadeldavas tootes on olemasolevate toodete puudused kõrvaldatud? kui ei, siis kuidas seda puudust korvata? millist kasu saab klient vaadeldava toote omandamisest? 7. Eelised, mis teevad teie toote eriliseks ja konkurentide omast erinevaks? 8. Põhitoodetele/teenustele pakutavad lisanduvad tooted/teenused (hooldus, remont). 9. Tootearendus: kas teil on plaanis toote sortimenti laiendada (kui, siis mida ja millal)? 10. Kui suur on tõenäosus, et teie toodet hakatakse kopeerima; kas on vaja patenteerida; toodet teenust puudutavad seadused ja määrused. 11. Kuidas on tagatud toote kvaliteet? 12

Äriplaan
398 allalaadimist
thumbnail
20
doc

Äriplaani näidis

Elekter KWh 1,05 100 100 100 551,25 1260 1260 kuutasu 120 600 1440 1440 Telefon min sõltub 3000 kr. eest 15000 36000 36000 Püsiühendus kuu 1500 7500 18000 18000 Kindlustus rike sõltub 2500 kr. eest 12500 30000 30000 Vee ühikuhinna komponentidest esimene on tasu ühisveevärgist võetud vee eest, teine maks heitvee pealt. Kokku on liidetud summad eeldusega, et kõik võetav vesi läheb ka heitveeks. ORGANISATSIOON JA JUHTIMINE Ettevõtte juhtkond Juht Ametinimetus Vastutusala Töötasu

Äritegevuse alused
808 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Juuksurisalongi äriplaan

Iluravi Rahvusvaheline Erakool Juuksur, september 2010 JUUKSURISALONG ,,LIILIA" Äriplaan Tartu 2010 SISUKORD SISSEJUHATUS....................................................................................................................3 1. ALUSTAV ETTEVÕTJA...................................................................................................4 1.1

Juuksur
670 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Äriplaan: OÜ BUHLO

Tallinna Teeninduskool Kurban Ramazanov KK13-KV1 Äriplaan OÜ BUHLO Juhendaja:Niina Smirnina Tallinn 2014 Sisukord 1. Kokkuvõte 2. Ettevõtte lühiülevaade 3. Äriidee iseloomustus 4. Projekti kirjeldus 5. Turustamine 6. Ettevõtte juhtimine ja personal 7. Projekti maksumus ja rahastamine 8. Projekti riskifaktorid 9. Finansprognoosid 10. Rahavoogude plaan 1. I. Kokkuvõte Äriplaan on koostanud Tallinnas.Projekti eesmärk:  erinevate toodete pakkumine  kvaliteedi valmistatud toodete kannatab võrreldes välismaiste kaupade  kvaliteetne teenindus,kvaliteetne veinitootmine Õmblusetöötmise töö korralduse tähtaeg: talv-kevad 2012.a. Osaühingu osanikud on A.Nilina(33%),E.Tikk(33%) ja E.Riis(34%) Ettevõte rentnib kvaliteetset tootmisruumi aadressil Angerja 39,Tall

Äriplaan
67 allalaadimist
thumbnail
38
docx

Äriplaan pizza koju

OÜ Mrs. Pizza hakkab tegelema Võru linnas tiheda liiklusega piirkonnas ning pakub inimestele midagi uut. Peamiseks toodete tarnijaks on Kaupmees & KO AS. Meie toode on pitsa ning valik on piisavalt suur väikse linna kohta. Ettevõte orienteerub kohalikele noortele ja keskealistele, kes on mugava ja/või kiire elustiiliga ja soovivad kiirelt ja lihtsalt toitu kätte saada ööpäevaringselt. PÕHIVÄÄRTUSED, MISSIOON,VISIOON Põhiväärtused Kiirelt – Klient saab oma toidu kätte kiirelt, ning ei pea oma aega raiskama pikkadele poejärjekordadele või kiirtoidurestorani külastusele. Toit tuuakse temani. Lihtsalt – Üks kõne ning sinu soov tuuakse sinuni! Ööpäevaringselt – Ei pea enam ootama, kuni pood lahti tehakse või tormama enne kella kümmet poodi. Oleme avatud 24/7. Missioon Positsioneerida Võru inimeste peas esimesel kohal, kui keegi tahab osta kiirtoitu. Visioon

Ettevõtlus alused
59 allalaadimist
thumbnail
60
xls

Äriplaan Finantstabelid

Hoonete/ruumide majandamiskulud Küte 4,000 4,000 4,000 Elekter 3,000 3,000 3,000 Rent 2,000 2,300 2,400 Valveteenused Hoonete/ruumide korrashoiukulud 120 120 120 Hoonete/ruumide remondikulud 580 2,000 Hoonete kindlustus 660 670 670 Transpordikulud Ostetud transporditeenused 400 400 400 Autokütus 400 300 350 Autohooldus ja remondikulud 1,400 1,400 1,400 Sõidukite kindlustus 1,000 1,000 1,500 IT ja sidekulud GSM 200 200 200

Finantsarvestus
56 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Äriplaani koostamine

Important: Select file then "Save As" to first save this document to your desktop. If you make edits to this document without doing this you may not be able to save your changes. BUSINESS PLAN ENTER YOUR BUSINESS NAME Enter your name November 25, 2012 BUSINESS PLAN SECTION ECTION 2: 1: THE HE V BISION ANDPTHE USINESS PEOPLE ROFILE (Session 2): of Description Describe convincingly that you are passionately committed to your new My Business Prepare aand business cashhave flowthe projection based realism to makeoninevitable lowered expectations hard choices.and show how and where you would reduce costs t

Inglise keel
91 allalaadimist
thumbnail
22
doc

äriplaan

..............................................................10 3.5 Sidekulud.................................................................................................................................10 3.6 Reklaamikulud.........................................................................................................................11 3.7 Tööjõu kulud............................................................................................................................12 3.8 Kindlustus kulud......................................................................................................................12 3.9 Stardikapital.............................................................................................................................12 3.10 Laenukulu..............................................................................................................................13 3.11 Muud kulud.......................................................................

Majandus
1261 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Konkurentsianalüüs teemal juuksurisalongide külastamine

(elukutseline) hinnang ja kvaliteetne lõikus (korralik lõikus), lisaks soovitusi iseseisvaks juuste hoolduseks. Olulised ootused: 1. Juuste hooldus 2. Aeg- lõikuse sooritamise pikkus ajalises mõttes. 3. Hind 1.2. Võrdluskriteeriumide püstitamine, andmete kogumine ja teenuste võrdlemine Tabel 1. Teenuste võrdluskriteeriumid Võrdluskriteerium Vanalinna Heaolu- Salon + Kuldne Juus salong Ratsionaalsed võrdluskriteeriumid: Töö kvaliteet Väga kvaliteetne Väga kvaliteetne Madal (lõikus nägi välja (lõikus nägi välja (lõpptulemusena korralik) korralik) jäi selgusetuks kas tarbijal üldse juukseid lõigati)

Turundus
124 allalaadimist
thumbnail
23
doc

Äriplaan

RAPLA VESIROOSI GÜMNAASIUM Kivimurru turismitalu Eksamitöö majanduseõpetuses Koostaja: Kertu Roosla Klass: 11b Rapla 2010 Sisukord Sissejuhatus.................................................................................................3 Tootekirjeldus..........................................................................................4-5 Tabel 1 Põhivahendid.................................................................................6-8 Tabel 2 Väikevahendid..................................................................................9 Tabel 3 Materjalid......................................................................................10 Tabel 4 Müügi materjal................................................................................11 Tabel 5 Kommunaalkulud....................

Majandus
477 allalaadimist
thumbnail
24
doc

Majandusõpetuse äriplaan

...............................................................................13 3.6 Sidekulud........................................................................................................................ 14 3.7 Reklaamikulud................................................................................................................ 15 3.8 Ostetud teenused............................................................................................................. 16 3.9 Kindlustus....................................................................................................................... 17 3.10 Tööjõukulu....................................................................................................................18 Töötajatele on ette nähtud 28 kalendripäeva puhkust, mida tasustatakse vastavalt kehtivale seadusele, seetõttu arvestatakse iga kuu reservi puhkusekuludeks 1/12 tööjõukuludest, s.o. 3248 krooni...........................

Majandus
101 allalaadimist
thumbnail
156
pdf

Äriplaani e-kursuse materjal

3.1. Ajalugu ja taust 3.2. Põhiväärtused, missioon ja visioon 3.3. Konkreetsed taktikalised eesmärgid missiooni ja visiooni täitmiseks 3.4. Juhtkond ja personal, meeskond 4. Ettevõtluskeskkonna kirjeldus 5. Tooted ja teenused 5.1. Toodete/teenuste kirjeldus 5.2. Tootmisprotsess 6. Klient, turg ja konkurents 6.1. Tüüpkliendi profiil 6.2. Turg 6.3. Turundus- ja jaotuskanalid 6.4. Konkurents 6.5. Konkurentsieelised 6.6. Hinnapoliitika 6.7. SWOT-analüüs 6.8. Turundus 7. Tegevusplaan 8. Riskianalüüs 9. Finantsplaan 9.1. Stardikapital, investeeringud ja rahastamine 9.2. Müügitulu ja müügikulu

Majandus
67 allalaadimist
thumbnail
24
doc

Majanduse suur konspekt

ETTEVÕTLUSE OLEVUS 1) Ettevõtluse funktsioon 2) Ettevõtja isiksuse omadused 3) Äriplaani olemus 4) Erastamise kontseptsioon Eesti Vabariigis 1) Ettevõtluse funktsioon Kõik inimesed ettevõtjaks ei sobi, 20% sobib ettevõtjateks. Miks kõik ettevõtjaks ei saa? ­ kardetakse oma vara kaotada (risk), igal kuul tuleb dokumente saata, ise ei juleta saata. Ettevõtja on suurem egoist kui tavainimene. Surdokamber ­ ülivaikne ruum. Millised on kõige suuremad egoistid? ­ näitlejad, sportlased, õpetajad jne. Ettevõtlus on elamisviis. Turumajanduses on kaks peamist isiklikku tegurit ­ oma võimetest ja valmidusest neid arendada ja nende rakendamise nimel pingutada, oskustest oma võimeid lülitada vastavasse turunisi, oskus ­ mida teha?, kus teha?, millega teha? Et ettevõtjaks saada ja olla, on vaja järgmisi baasteadmisi, esiteks: ettevõtja asutamine, käitamine, majandustegevuse korraldamine, kontroll. Käitamine ­ üks riskantsemaid. Muutuvad hinnad, turu situatsioonid, kli

Majandus
210 allalaadimist
thumbnail
8
docx

ILUSALONGIDE VAATLUSPRAKTIKA

Iluravi Rahvusvaheline Erakool Juuksur, veebruar 2013 Lilian Seeme ILUSALONGIDE VAATLUSPRAKTIKA Vaatlus Tartu 2013 SISUKORD ANNE SALONG · Teenindaja lobises pikalt telefoniga, pidime ootama, et temaga rääkida. · Salongis oli väga ebameeldiv lõhn. · Teenindajad olid riietatud suvalistesse igapäevariietesse ning nimesildid puudusid. · Salong oli üldiselt väga räpane. Silma jäi ka juuksuri kole peleriin, mis oli plekiline ning narmendav. · Salong osutab järgmisi teenuseid: juuksepikendused, kuuma kääri lõikus, küünetehnik, maniküür, pediküür, jumestus, ripsmepikendused, ripsmete ja kulmude keemiline värvimine, nahahooldus, massaazitool, solaarium, kosmeetika ja juuksehooldustoodete müük, india pea- ja näomassaaz, hennamaaling, sädelev tattoo.

Inimeseõpetus
36 allalaadimist
thumbnail
74
doc

Ainekonspekt FINANTSJUHTIMINE

Tehnikagümnaasium TALLINNA TEHNIKAGÜMNAASIUM AINEKONSPEKT MAJANDUSÕPETUS II OSA FINANTSJUHTIMINE 1 Tehnikagümnaasium Õppeaine eesmärk Anda õpilastele majandusalaseid üldteadmisi ettevõtte majandustegevuse olulisematest külgedest, finantsarvestuse alustest, kontseptsioonidest seostatuna Eesti seadusandluse ja ärikeskkonna ning nendest tulenevate probleemidega. Aine käsitlemisel keskendutakse põhimõistete, struktuuride, reeglite ja protsesside ning metoodiliste võtete selgitamisele ettevõtluse esmatasandil. Loengukonspekt sisaldab teoreetilisi aluseid ja vajalikke praktilised näited ­ probleemsed ülesanded (nn. miniprojektid), milledele on vaja anda majanduslik hinnang ja teha õiged otsused probleemide käsitlusel. Ülesannete kogumiku koostamisel on lähtutud vastavalt erinevate eriala omap�

Majandus
60 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Äriplaan - rõivad

Kellele? Loodusest hoolivatele ja teistest erineda julgevatele inimestele. Ainulaadseid riideid kandvale inimesele. Keskmise ja kõrgema maksevõimega inmestele, sest hinnad ei ole väga odavad. Kus ? Tallinnas, rendipinnal. peaaegu kesklinnas. Kuidas? Hommikul 9 kuni 10ni tegelevad poes käimisega ( võib käia ka muul ajal, nt. nädalavahetusel vms. ) ja kell 10.00 avab pood uksed. Töötajad saavad kohe tegutsema hakata ja tootmist alustada. Kui poodi tuleb klient, võivad mõlemad tööd jätkata, kuid varsti peaks üks töötajatest kassa taha minema, küsima kas klient vajab abi vms. Vahepeal on neil kordamööda lõuna pool tundi. Ja tööpäev lõpeb kell 19.00. Laupäeval 10.00-15.00. Graafik on lubatud neil ise kokku leppida vabal soovil. Korraga tööl 2 inimest. E-R 10.00-19.00 ja L 10.00-15.00, P suletud. Võtan tööle 1 kompetentse hea ilumeelega vastava haridusega töötaja, palgaks 1000 eurot. Lisaks 2

Majandus
231 allalaadimist
thumbnail
74
doc

Finantsjuht. konspekt

Tehnikagümnaasium TALLINNA TEHNIKAGÜMNAASIUM AINEKONSPEKT MAJANDUSÕPETUS II OSA FINANTSJUHTIMINE 1 Tehnikagümnaasium Õppeaine eesmärk Anda õpilastele majandusalaseid üldteadmisi ettevõtte majandustegevuse olulisematest külgedest, finantsarvestuse alustest, kontseptsioonidest seostatuna Eesti seadusandluse ja ärikeskkonna ning nendest tulenevate probleemidega. Aine käsitlemisel keskendutakse põhimõistete, struktuuride, reeglite ja protsesside ning metoodiliste võtete selgitamisele ettevõtluse esmatasandil. Loengukonspekt sisaldab teoreetilisi aluseid ja vajalikke praktilised näited ­ probleemsed ülesanded (nn. miniprojektid), milledele on vaja anda majanduslik hinnang ja teha õiged otsused probleemide käsitlusel. Ülesannete kogumiku koostamisel on lähtutud vastavalt erinevate eriala omap�

Majandus
186 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Kahe Ilusalongi võrdlus!

Di Elly Salong, mis oma sisustuse ning meeldiva hubasuse tõttu kutsub sisse ning jääb oma sõbralikusega kindlasti paljude südamesse. Di Elly on pisike kuid huvitava ruumilahendusega salong, kus pakutakse peale juuksuri teenuse ka vapustavalt head massaazi ning kauneid küüsi küünetehnikute poolt. Di Elly on kompaktne ilusalong, kus on võimalus ennast nii seesmiselt kui ka välimuselt kaunimaks ning rõõmsamaks muuta. Samuti toimub salongis mitmeid erinevaid põnevaid üritusi, millest saavad kliendid alati osavõtta. Di Elly salongis on kõigele lisaks ka oma väikene ostu nurgake, kus on võimalik omale soetada kauneid ehteid ning üllatus üllatus ka

Juuksur
70 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Äriplaan

ÄRIPLAAN 1. Kokkuvõte. Meie ettevõte tegeleb juuksuri ja kosmeetikuteenuste pakkumisega Põlvas. Meie eesmärk on pakkuda kvaliteetseid teenuseid klientidele, kes hindavad originaalsust ja kvaliteeti. Kuna Põlvas on hetkel vaid üks juksuri ja kosmeetikuteenuseid pakkuv asutus, ei ole meil väga suurt konkurentsi. 2. Uue Projekti kirjeldus A. Uue projekti kirjeldus. Meie Juuksurisalong teeb teile ideaalse soegu , just sellise millist Teie tahate. Meie salong teeb ka pulma soenguid ja meiki . meie salongi pakutav

Majandus
149 allalaadimist
thumbnail
171
xls

Finantsnäitajate arvutamine

2 Leida tooteühiku kohta 8.0 a) tootekulu b) toote muutuvkulu c) konverteerimiskulu d) toote püsikulu Ülesanne 1.3 Ettevõte on spetsialiseerunud jalgrataste tootmisele. Seoses müügimahu kasvuga ehitati uus tootmistsehh. Kuus toodetakse 10000 jalgratast. On teada järgmised kulud, EEK 1 Tootmisseadmete rent, kuus 20000 2 Tootmishoone kindlustus, kuus 500 3 Pooltooted (raam, pöiad ja muu)/ ühik 80 4 Tootmistsehhi kommunaalkulud, kuus 1000 5 Põhitööliste tükitasu 30 6 Tootmise abimaterjalid (joodis, määre jms.)/ühik 12 7 Tsehhi juhataja kuupalk 1500 8 Reklaamikulu kuus 6000

Majandus
98 allalaadimist
thumbnail
28
pptx

Juuksurisalong: Patsike

Ginte Riisalu Pärnu mnt 48 Töötajad  5 juuksurit  2 maniküüri Teenused  Naistejuuksur  Kunstküüned  Maniküür Välimus  Nõukogudeaegne  Remonti vajav  Välisfassaad ei ole aktraktiivne  Mööbel: vanaaegne,ebamugav  Ebapiisav valgustus Tooted  Juuksurisalong kasutab schwarzkopf tooteid Suhtumine  Sõbralik  Abivalmis  Igati positiivne Minu arvamus salongist Leian,et “Patsike“ ei ole salong ,kus mina sooviksin töötada,sest see ei vasta minu ootustele. Mina sooviksin töötada salongis,kus saaksin ennast pidevalt arendada ja oma oskusi täiendada. Oma töökohalt ootan kaasaegseid töövahendeid ja mõnusat õhkkonda. Juuksuri töötool Kliendi juustepesu tool Maniküüri töökoht Hinnakiri Naiste juuksepesu (juuste pesuta) 10 Naiste juukselõikus+juuste pesemine+föönisoeng 12/14/16 Laste juukselõikus 6 Tukalõikus 3 Juuste pesemine+ kuivatus 3/5/7

Ainetöö
3 allalaadimist
thumbnail
9
odt

„ÜHISKOND LOOB OMA KODANIKU“

Iluteenindaja elukutse Enelin Look Tartu Kivilinna Gümnaasium 8 a. klass 24.05.2009 a. Tööiseloom Iluteenindajad on klienditeenindajad, kes tegelevad inimese välimuse kujundamise ja hooldamisega. Nad tegelevad klientidega vahetult, pakkudes spetsialiseeritud teenuseid, mis aitavad klientidel saavutada paremat enesetunnet ja välimust. Iluteeninduse valdkonnas töötavad:grimeerija, jumestuskuntsnik, juuksur, kosmeetik, küünetehnik, pediküürija. Grimeerija annab kliendile näo grimeerimise tulemusena tavapärasest hoopis teistsuguse väljanägemise, nt näitlejatele on vaja anda sõltuvalt erinevatest lavateostest rolli täitmiseks ka vastav väljanägemine. Ta teeb erinevaid kaunistavaid ja korrigeerivaid jumestusi ning rolligrimme; loob, valmistab, värvib ja eemaldab rolli toetavaid ruumilisi grimme; viimistleb juukseid ja näokarvu ning teeb erinevaid karvtöid (postiche). Kuna

Kirjandus
35 allalaadimist
thumbnail
21
docx

Ettevõttemajandus

aeg; · tajuline ­ tootja ei pruugi tunda tarbijaid ning tarbijad firmat ja tema toodet; · omandiline ­ toode on selle müümiseni tootja omanduses, kui tarbijad selle ära ostavad, saab toode nende omaks; · väärtuseline ­ tootja ja tarbija võivad toodet erinevalt väärtustada. o o Turunduse juhtimine · Tootmiskontseptsioon - Klient ostab seda, mis on kergesti kättesaadav ja odav. (Ettevõtja: Arenda masstootmist ja ­ müüki). · Tootekontseptsioon - Klient ostab seda, mis on kvaliteetne ja teistest erinev. (Ettevõtja: Diferentseeru, eriti toote/ teenuse poolest). · Müügikontseptsioon - Klient ostab seda, mille vastu õnnestub meil huvi äratada. (Ettevõtja: Müü, planeeri vajadusel müügitoetust). · Turunduskontseptsioon - Klient ostab seda, mida ta vajab

Majandus
103 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun