Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Transfer hind, ülesanded lahendus (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millise meetodi valiksid sina?

Lõik failist

Transfer hind
Kardin OÜ on jaotatud kaheks tootmisüksuseks: Kangas ja Õmblemine . Kangas toodab väga kõrge kvaliteediga kardinakangast, mida kasutatakse kardinate õmblemiseks Õmblemise üksuses. Eelavestatud kulud ühe ruutmeetri kanga kohta on järgmised:
Muutuvad kulud
Tööjõud 4 eur
Materjal 7 eur
Kokku muutuvad kulud 11 eur
Püsivad kulud
Üldkulud 13 eur
Kokku kulud 24 eur
Eelarvestatud toodangu maht osakonnale Kangas on 300 000m2 aastas ja selle kanga turuhind on 30 eur ruutmeetri kohta.
Üksus Õmblemine kasutab 1,1 m2 kangast et valmistada 1m2 kardinat. Ettevõtte OÜ Kardin juhtkond on öelnud , et Kangas peab Õmblemisele valmistama ja müüma nii palju materjali kui neile on vaja ning kui
Transfer hind-ülesanded lahendus #1 Transfer hind-ülesanded lahendus #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-04-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 3 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Manuela Si Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
171
xls

Finantsnäitajate arvutamine

Kontrolling ja juhtimisarvestus Kulude liigitamine Harjutused Teema 1.Kulude liigitamine Ülesanne 1.1 Iga järgmise kuu kohta märkida, kas tegemist tootekuluga (t) või perioodikuluga(p): a) veinitehase poolt ostetud viinamarjade maksumus; b) pizzaahjude soetamismaksumuse mahaarvestus (kulum) pizzarestoranis; c) lennukompaniis töötavate lennukimehaanikute palgad; d) turvameeste palgad linna kaubamajas; e) kulud kommunaalteenustele tootmistsehhis; f) tootmisseadmete kulum; g) müügijuhi ametiauto kulum; h) tootmishoone kindlustus; i) tootmisjuhi palk; j) turustusjuhi põhipalk; Ülesanne 1.2 Viguri valmistamise kulu tooteühikule on järgmine: 1 Põhimaterjal 6.0 2 Põhitöötasu 1.2 3 TÜK muutuv osa 0.6 4 TÜK püsiv osa

Majandus
thumbnail
60
pdf

Juhtimisarvestus konspekt-ülesanded (TAK0010; 2019/2020)

Finantsjuht eelarvestas reklaamituluks märtsis 41 600 eurot. Tegelikud märtsi jooksul müüdud reklaamipinnad ja esitatud arved kajastati majandustarkvaras. Märtsi tegevusedukuse aruanne tuli järgmine: 3 Selle põhjal vajaksid uurimist näiteks järgmised küsimused: ● Kas müügi- ja turundusosakond tegid piisavaid pingutusi veenmaks reklaamikliente, et kuigi reklaamlehekülje hind on nüüd 520 eurot, on meie ajalehes reklaami ostmine siiski hea tehing? ● Miks oli keskmine leheküljehind 508 eurot, mitte aga 520 eurot? ● Kas keegi müügiesindajatest pakkus allahindlust? Vastused neile küsimustele võivad käivitada erinevaid tegevusi, näiteks täiendava müügipersonali palkamise. Hea elluviimine eeldab head osakondadevahelist koordineerimist. --- Info, mida firma juhtimise infosüsteem genereerib, on suures osas mittefinantsiline. Kuna

Juhtimisarvestus
thumbnail
74
doc

Kuluarvestus

Maksab aeg ja mitte niivõrd toode/teenus. Ehk probleem taandub vähemalt lühiajalises perspektiivis väga lihtsale küsimusele: Kui suur on teenindaja/tootja ajaühiku omahind meie ettevõttes ehk kui suur on selle töökoha maksumus mingis perioodis? Ja siit edasi, kuna tegemist on suures osas püsikuludega, ehk valmisolekuga tootmiseks/teenindamiseks siis on kasumi saamiseks ainuke võimalik lahendus – toota ja teenindada ajaühikus võimalikult rohkem ehk probleem ei ole mitte suurtes kuludes ja kulude juhtimises (või vähendamises) ning täpses toote omahinna arvutamises, vaid hoopis põhiprobleem on tulude suurendamises, sest enamus kulusid „on ju nii kui nii“. Teine probleem tekib asjaolust, et püsikulude ja üldkulude arvestust peetakse kululiikide kaupa (näiteks: tööjuhtide ja toetava personali töötasud), mitte selle lõikes, mis selle

Kuluarvestus
thumbnail
74
doc

FINANTSJUHTIMINE

Õppeaine eesmärk Anda õpilastele majandusalaseid üldteadmisi ettevõtte majandustegevuse olulisematest külgedest, finantsarvestuse alustest, kontseptsioonidest seostatuna Eesti seadusandluse ja ärikeskkonna ning nendest tulenevate probleemidega. Aine käsitlemisel keskendutakse põhimõistete, struktuuride, reeglite ja protsesside ning metoodiliste võtete selgitamisele ettevõtluse esmatasandil. Loengukonspekt sisaldab teoreetilisi aluseid ja vajalikke praktilised näited ­ probleemsed ülesanded (nn. miniprojektid), milledele on vaja anda majanduslik hinnang ja teha õiged otsused probleemide käsitlusel. Ülesannete kogumiku koostamisel on lähtutud vastavalt erinevate eriala omapärale ja suunitlusele. 2 Tehnikagümnaasium SISUKORD 1. Ettevõtte tegevuse eesmärk ja finantsotsuste tegemise alused 1 1.1. Ettevõtte eesmärk 1.2

Finantsjuhtimine
thumbnail
74
doc

Ainekonspekt FINANTSJUHTIMINE

Õppeaine eesmärk Anda õpilastele majandusalaseid üldteadmisi ettevõtte majandustegevuse olulisematest külgedest, finantsarvestuse alustest, kontseptsioonidest seostatuna Eesti seadusandluse ja ärikeskkonna ning nendest tulenevate probleemidega. Aine käsitlemisel keskendutakse põhimõistete, struktuuride, reeglite ja protsesside ning metoodiliste võtete selgitamisele ettevõtluse esmatasandil. Loengukonspekt sisaldab teoreetilisi aluseid ja vajalikke praktilised näited ­ probleemsed ülesanded (nn. miniprojektid), milledele on vaja anda majanduslik hinnang ja teha õiged otsused probleemide käsitlusel. Ülesannete kogumiku koostamisel on lähtutud vastavalt erinevate eriala omapärale ja suunitlusele. 2 Tehnikagümnaasium SISUKORD 1. Ettevõtte tegevuse eesmärk ja finantsotsuste tegemise alused 1 1.1. Ettevõtte eesmärk 1.2

Majandus
thumbnail
74
doc

Finantsjuht. konspekt

Õppeaine eesmärk Anda õpilastele majandusalaseid üldteadmisi ettevõtte majandustegevuse olulisematest külgedest, finantsarvestuse alustest, kontseptsioonidest seostatuna Eesti seadusandluse ja ärikeskkonna ning nendest tulenevate probleemidega. Aine käsitlemisel keskendutakse põhimõistete, struktuuride, reeglite ja protsesside ning metoodiliste võtete selgitamisele ettevõtluse esmatasandil. Loengukonspekt sisaldab teoreetilisi aluseid ja vajalikke praktilised näited ­ probleemsed ülesanded (nn. miniprojektid), milledele on vaja anda majanduslik hinnang ja teha õiged otsused probleemide käsitlusel. Ülesannete kogumiku koostamisel on lähtutud vastavalt erinevate eriala omapärale ja suunitlusele. 2 Tehnikagümnaasium SISUKORD 1. Ettevõtte tegevuse eesmärk ja finantsotsuste tegemise alused 1 1.1. Ettevõtte eesmärk 1.2

Majandus
thumbnail
58
doc

Äri planeerimine kordamisküsimused

• Sihtgrupp: • Kellele Sa väärtust lood? • Kes on olulisemad sihtgrupid? • ….. Nt. milline on selle sihtgrupi iseloom: massiturg; nišš; …. • MIDA: • Väärtuspakkumine: • Mis väärtust kliendile pakud? • Millist kliendi probleemi lahendad? • Milliseid tooteid/ teenuseid pakud? • …Nt uudsus, disain, hea hind, kulude vähendamine, riskide vähendamine, personaliseeritus, juurdepääs, kasutusmugavus …. • KUIDAS: • Võtmeressursid: • Milliseid ressursse on meil vaja oma: • väärtuspakkumise jaoks? • müügikanalite jaoks? • klienditeeninduse jaoks? • tuluallikate jaoks? • … Nt võimalikud ressursid: füüsilised; intellektuaalsed (bränd, patent,

Analüüsimeetodid äriuuringutes
thumbnail
54
doc

“Ettevõtte majandusõpetus” kordamisküsimused

 Eristatakse järgmisi turge: o tootmisvahendite, o tarbekaupade, o teenuste, o infoturgu.  Või isiku-, o asukohtade, o ideede-, o organisatsiooniturundus. 11. Turunduskontseptsioonid. (lk 45-47, Turundus)  Kontseptsioonide analüüsimisel aluseks 4 elementi: lähtealus, fookus, vahendid, eesmärk) o Tootmiskontseptsioon (tootja võimalused, madal hind, mastaabisääst) lähtub sellest, et tarbijad eelistavad hinnalt odavat laia levikuga kaupa. o Tootekontseptsioon (toote omadused, tootearendus ja kvaliteet, kasum kvaliteedilt) seisneb selles, et tarbija eelistab kaupa, mille kvaliteet on parem ja mis pakub uusi kasutusvõimalusi. Käibe kasv saavutatakse toote pideva täiustamisega. o Müügikontseptsioon (firma, tooted, müük ja reklaam, kasum käibe kasvult) toetub sellele, et

Ettevõtluse alused




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun