Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kes see ikka teeb, kui ise ei tee? (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes see ikka teeb kui me ise ei tee?
  • Kui me ise ei tee?

Lõik failist

Arutlus
Kes see ikka teeb, kui me ise ei tee?
On olemas inimesi, kes on akiivsed ning püüavad ära kasutada erinevate instituutide või ühingute projektirahasid, et teha ise samm maailma parandamise poole. Kuid leidub ka passiivseid inimesi, kes küll kritiseerivad ja on rahulolematud aga ise selle olukorra muutmise heaks midagi ei tee, kuigi võimalus on antud.
Aktivistidele, eriti noorematele, annab projekti kirjutamine juurde uue kogemuse, mis tuleb kasuks ka järgnevas elus. Projekti kirjutamine ja elluviimine nõuab koostööd, suhtlemisoskust, kannatlikkust, ajaplaneerimist, avalikku esinemist ja saab aimu paberimajandusest. Need omadused ja oskused, mida projekti loomisel õpitakse, on tulevikus elementaarsed asjad, mida võib tööle minnes vaja minna. Kõik see on pikk ja aeganõudev protsess, mis ei
Kes see ikka teeb-kui ise ei tee #1 Kes see ikka teeb-kui ise ei tee #2
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-12-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 3 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Akinoom02 Õppematerjali autor
Arutlus projektide kasulikkuse kohta ning millal on need vajalikud ning millega arvestada tuleks.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
18
docx

Projektitöö eksam koos vastustega

Ajaline piiritletus määrab ära selle, millal on võimalik teha otsus, kas on või ei ole jõutud projekti eesmärkideni. Seetõttu tuleks eelpool toodud eesmärki "Töötada välja uus klienditeeninduse süsteem" täiendada. Peale seda võiks eesmärk olla sõnastatud järgmiselt: "Töötada 1. jaanuariks 200X välja uus klienditeeninduse süsteem". reaalne Selleks, et eesmärk oleks motiveeriv peab ta olema reaalselt saavutatav. Eelkõige tuleks jälgida seda, kas antud aja ja rahaga ikka on võimalik püstitatud eesmärgini jõuda. kvaliteediaspekti silmas pidav Eesmärk peab määratlema ka selle, milline peaks olema lõpptulemuse kvaliteet. Lõplikult formuleerituna võiks näites toodud eesmärk olla järgnev: "Töötada 1 jaanuariks 200... välja uus klienditeeninduse süsteem, mis tagaks ühe kliendi teenindamiseks kulunud aja vähenemise 20%" heakskiidetud Projekti eesmärk peab olema projekti tellija poolt heakskiidetud. Seda olenemata sellest, kas

Infosüsteemide analüüs ja projekteerimine
thumbnail
32
doc

Projektijuhtimine konspekt

planeerimiseks. Optimaalne arvestusperiood on kuu. Eelarve seletuskiri kulupõhise eelarve puhul Projektijuhi palk Kuupalk 7000 krooni, töötab 12 kuud, kokku 84 000 krooni Koolitusjuhi palk Kuupalk 8500 krooni, töötab 12 kuud, kokku 102 000 krooni Ruumi rent: kuus 1000 krooni, 12 kuud, kokku 12 000 krooni Telefoni- ja sidekulud: kuus 530 krooni, 12 kuud, kokku 6360 krooni Bürootarbed: kuus 500 krooni, 12 kuud, kokku 6000 krooni Ruumi inventar: Konkreetne hinnapakkumine (mille te küsite kauplusest ja see on ruumi inventariseerimise aluseks) 2 kirjutuslauda, 2 tavalist tooli ja nõustamistool Kokku 8 091 krooni Transpordikulu: tehakse 10 väljasõitu koolitajate juurde, üks sõit on 100 krooni Kokku 1000 krooni 19 Arvuti koos tarkavaraga: (hinnapakkumine on projektile lisatud ning soovitav on

Raamatupidamise alused
thumbnail
17
docx

HAAVATAVATE SIHTRÜHMADE TOETAMINE NOORSOOTÖÖS

Nad on meie igapäevased kliendid ja seega on noored harjunud. Küll aga on meil kaks päris vene noort, kes ei oska peale paari eestikeelse sõna midagi. Nendega tuleb rääkida vene keeles ja eesti noored natuke tõrjusid neid alguses, kuid nüüd juba mängivad koos piljardit ja pingpongi. LGBTQ inimestega on väiksem kokkupuude, samas tean üht noort neiut, kes on vabatahtlik noortekeskuses ja kes näeb välja täpselt nagu poiss, ta teeb kõiki poiste töid koos kahe teise 3 vabatahtlikuga, kuigi samas on ta naissoost. Ta ehitab noortekeskuse üleval spordisaalis olevat jõusaali ning teeb selliseid töid, mida pigem poisid teeksid. Enda tutvusringkonnas on üks neiu, kes on lesbi. Otseselt temaga suur kontakti pole olnud. Suhtleme, kuid sellest me rääkinud siiani sügavalt ei ole. Vaimse häirega noortega on suur kokkupuude. Noortekeskust külastavad tihti just nimelt

Noorsootöö kujunemine ja filosoofia
thumbnail
101
pdf

Projektipersonali juhtimine konspekt

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz PROJEKTIPERSONALI JUHTIMINE 3EAP Loengukonspekt Gerda Mihhailova Pärnu 2012 SISUKORD 1. PROJEKTIPERSONALI JUHTIMISE ERIPÄRAD ORGANISATSIOONIDES. .......... 3 1.1 Projektid ja projektipersonal organisatsioonikeskkonnas. ........................................... 3 1.2 Projektijuhi töö ning pädevused. ................................................................................ 13 1.3 Personalitöö korraldamise eripärad projektimeeskonnas. .......................................... 28 1.4 Stress ja stressijuhtimine ............................................................................................ 46 2. MEESKONNATÖÖ KASUTAMINE ORGANISATSIOONI PROJEKTIDES. ........... 50 2.1. Grupid ja meeskonnad organisatsioonis ning nende eelised. .................................... 50 2.2. Projektimeeskonna loomine, motiveerimine ja tööprotsessid ..........

Organisatsioon ja juhtimine
thumbnail
7
doc

Väikese kohviku saamise lugu – stardipäeviku analüüs

suudetakse teha midagi väga head. Teisest küljest on oluline omada konkreetset ideed ja visiooni. Sellest tuleks edasi arendada toode või kogemus, mida soovitakse tarbijale pakkuda. Tänapäeva kliendid ei osta niivõrd tooteid, kui kogemusi, seega on tähtis ära tunda milliseid kogemusi tarbija ootab. Kõige olulisem oma ideede tõsiselt läbi kaaluda ja selgeks teha, mida tahetakse saavutada ning kas inimesed ikka on selleks valmis, mida soovitakse pakkuda. 2 Ressrusid pole takistuseks. Kindlasti ei tohiks ennast heidutada lasta sellest, kui esialgu ei ole piisavalt rahalisi vahendeid eesmärgi saavutamiseks. Praktikas ei ole raha kunagi takistuseks, kuna alati leidub neid, kes on nõus investeerima või abistama, kui tegemist on väärt ideega, millesse ettevõtja ise usub. Äripartnerite valik.

Ettevõtlus ja väikeettevõtte juhtimine
thumbnail
38
pdf

Projektide juhtimine Piirangute Teooriat kasutades

Samm 4: Kirjuta selgelt sõnastatud projekti eesmärk “paremale”, millest alates tagurpidi hakata tööde sõltuvuste võrku koostama Samm 5: Selgita millised sisendid on vajalikud, et “eesmärk” realiseeruks. Kirjuta tööd, mis annavad eesmärgile vajalikud sisendid, eesmärgist vasakule. “töö” (task) projektijuhtimise mõttes Töö on hulk ressursijuhile delegeeritud tegevusi projektis, mida teeb üks või mitu ressurssi Töö vajab oma sisendiks ühe või mitme eelneva töö väljundit Töö tulemust on vaja ühe või mitme järgneva töö tegemiseks Töö ei saa alata enne, kui kõik tööks vajalikud sisendid on töö tegijal käes Töö ei ole lõpetatud enne, kui töötulemused on järgmistele tegijatele viidud Töö kirjeldus (tööülesande spetsifikatsioon)peab sisaldama

Infosüsteemide arendusprotsess
thumbnail
32
pdf

EHITUS MAKSUMUSEHINDAMINE 2. LOENG

Kõige olulisemad indikaatorid on 3K: kulud, kestus, kvaliteet. Antud etapis piiritletakse projekt ja selles osalejad, seatakse eesmärgid ja nende saavutamise hindamise kriteeriumid tähtsuse järjekorras. Näiteks võib eesmärk olla kulude minimeerimine, püstitatud kvaliteedinõuded ja ajalised piirangud aga võttes arvesse etteantud piirid või omistades kõigile kriteeriumitele kaalud ning teha valik kaalutud keskmise hindamisekriteeriumi järgi jne. Üks põhjus, mis aga teeb ehitamise täiesti erinevaks teistest ettevõtluse vormidest on see, et ehitamine ilma krundita on võimatu. Sel piirangul on ka oma majanduslik mõjuvõim, sest maa on piiratud ressurss. Seega ei saa hakata ehitama enne, kui on olemas konkreetne krunt. 2.2. Ehituse kogumaksumus Ehitades kas eraisikule või ühiskonnale, on kogukulud ettevõtmisele alati palju suuremad ehituskuludest, koosnedes kuludest: 1.Krunt 2.Krundi hõivamine ja selle ettevalmistamine 3

Ehitus
thumbnail
55
doc

Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes

Esimese õppeveerandi alguses tutvustatakse õpilastele loovtöö teemasid ja õpilased leiavad endale loovtöö juhendaja. Loovtööde esitlused on soovitav kavandada 3. veerandi lõppu. Aeg loovtöö teema valikust kuni esitluseni on erinevate loovtööde liikide puhul erinev. ............................................................................................................ LOOVTÖÖ TEEMA VALIMINE Loovtööde teemad pakub välja kool, täpsema avaliku teeb õpilane(sed). Õpilane valib loovtöö teema erinevate õppeainete ja valikainete ning loovtöö liikide vahel. Näide loovtöö teema valimisest ............................................................................................................ Õpilastele tutvustatakse loovtöö teemasid ning erinevaid võimalusi nende käsitlemisel, nõudeid töö koostamisele ning tähtaegu. Loovtöö täpsema teemavaliku teevad õpilased individuaalselt või rühmas 1.

Eesti keel




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun