Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Innovatsioon ja tootearendus (2)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas tekkib äri ?
  • Kui on olemas, siis mille poolest teie toode erineb ?
  • Kuhu toode edasi läheb, kuidas areneb tulevikus ?
 
Säutsu twitteris

Innovatsioon ettevõtluses


Tuleb vist test, ei tea veel kas tuleb küsimused või loenguslaididelt midagi.
Vaadata lehekülge IntoPractise kohta ...
Kuidas tekkib äri?
Juhus - kõige parem ja kõige rohkem. Keegi tuleb ükspäev millegi peale, mille eest keegi on valmis raha maksma. Näiteks tuli.
Sageli võivad need olla ka suvalised kõrvalseisjad, kes näevad kellegi teise väljamõeldut ja saavad aru, et keegi on valmis maksma. Saaremaal näiteks spad.
Keegi sattud kogemata muda sisse ja sai abi, vaevalt ta mõtles sel ajal ärist.
Hiljem leiti et seal on igast mineraale ja päriselt ka midagi toimib.
Juhust jääb aja möödudes järjest vähemaks.
Võib ka juhuslikult leida mõne mujal maailmas toimiva asja.
Ränk töö - äriidee, milleni on jõutud ränga ja pikaajalise töö. Näiteks žilett. Vajadus millegi järele ja siis ränk katsetamine selle asja saavutamiseks. Seni kui saavutatakse tulemus.
Vägisi väljamõtlemine.
Kaine analüüs - Näiteks žileti esimene tera mõeldakse ja analüüsitakse mis on juba olemas ja leitakse mingi hea ja uuem lahendus. Näiteks vanasti olid ainult žiletid meestele, nüüd juba naistele jne. Näiteks annab olemasolevaid tooteid uutele gruppidele ümber teha ja siis jälle müüa.
Saaremaal võib-olla jällegi igasugu spad, et soomlaste ravirahasid kätte saada. Kuna seal ollakse valmis millegi eest maksma, teha seal kokkulepped ja siis hakata neid vastu võtma. Samast teemast veel edasi, et oli üks spa juba olemas, siis sai ka teise teha, või ka teised ärimehed tegid omale kõrvale ka spad jne.
Ei tehtud sisuliselt midagi uut, vaid idee kandis turul hästi vilja.
Ei ole vaja ise liine sisse ajada, vaid tulla kellegi teise ideega välja ja seda natuke võib-olla muuta. Läbi kaine analüüsi võtta olemasolev idee, pole vaja ei patente, ega rasket tööd, ega ideed.
Vajadus kasvada – Toimiva ettevõtte puhul on äriidee alguspunktiks vajadus kasvada.
Näiteks ka Microsofti puhu Skype ära ostmine, et mitte oma asja arendada, vaid osta sarnane asi.
Või näiteks Linnuse kalja ostmine Coca - Cola poolt, et turuosa saada. Ostad ära ja siis ei pea ise midagi leiutama.
Firmal on olemas rahulolevad kliendid ja head tooted, kuid konkurentsis püsimiseks tuleb läbimüüki tõsta.
Mõelda, kuidas olemasolevatelt klientidelt rohkem raha saada.
Eesti energiaga toimuv ei viitsi tegeleda teenuse innovatsiooniga Eestis, vaid ostab maid igalool mujal kokku. Et vaja oleks kasvada, selleks seda tehakse. Minnakse tulu teenima hoopis mujal. Ehk siis tehakse äri pärast, mitte oma põhitoote arendamist, minnakse lihtsama vastupanu teed.
Ettevõtja puhul on sisuliselt kaks valikut, kas hakata midagi tootma , või pakkuda mingit teenust
Mida teha ? - toode või teenus
Kuidas teha? - tehnoloogiline või lihtne
Kellele teha ? - lõpptoode või allhange
Saaremaalt jällegi näide see lehmakommi teema.
Veel näitena kus üks vend teeb väga peene saega mingi keerulise asja valmis on vastand sellele kes teeb sama asja käsitsi.
Sanatooriumite puhul mõtles üks välja mida teha ja kellele, hiljem tulid teised tegelased ja kasutasid sama ideed ja said ka hakkama.
Mingi Johan spa on veel olemas, millest keegi midagi ei tea, sest selle tegija ei ole välja suutnud mõelnud kellele teha. Mingil põhjusel see äri ei toimi kuigi hästi.
Ühesõnaga väga oluline on alati see, et kellele tehakse. Sama näide jälle žiletti puhul, hiljem mõeldi, et kellele veel sama toodet saaks müüa.
Kui on otsustatud toode või teenus, kellele ja mida, siis tuleb järgmine samm - asjad tuleb kirja panna.
Tänapäeval on sisuselt kõik plaani tegemiseks vajaminevad küsimused netis saadav.
Need vastused tuleks kõik ilusti kirja panna. Vajalik on see puhtalt selleks, et viis päeva hiljem ei oleks midagi ära ununud, või hoopiski hea mõte võib teine päev jama tunduda.
Alati tuleks kõik kirja panna, muidu pärast midagi on ära ununenud.
Lihtsad küsimused mõnel blanketil ära vastata, kasvõi ühe lausega ja hakkab juba midagi looma.
Nende vastustega hakkad ise ka paremini aru saama mida sa tahad või mitte.
Põhitoote kõrvale saavad tekkida ka igasugu kõrvaltooted. (Autoteeninduse kõrval varuosade
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Innovatsioon ja tootearendus #1 Innovatsioon ja tootearendus #2 Innovatsioon ja tootearendus #3 Innovatsioon ja tootearendus #4 Innovatsioon ja tootearendus #5 Innovatsioon ja tootearendus #6 Innovatsioon ja tootearendus #7 Innovatsioon ja tootearendus #8 Innovatsioon ja tootearendus #9 Innovatsioon ja tootearendus #10 Innovatsioon ja tootearendus #11
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-12-31 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 126 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor wodduck Õppematerjali autor

Mõisted


Kommentaarid (2)

YBD profiilipilt
YBD: aitäh toreda materjali eest
11:21 10-05-2013
znegurotchka profiilipilt
znegurotchka: oli abiks.
23:01 14-03-2013


Sarnased materjalid

1
docx
Innovatsioon ja tootearendus
3
doc
Innovatsioon loeng 1
4
doc
Innovatsioon loeng 2
7
doc
Innovatsioon loeng 3-5-6
12
docx
Innovatsioon vastused
6
docx
Innovatsioon kordamisküsimused
3
doc
Integreeritud tootearendus
8
docx
Innovatsioonialused



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun