Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

INTERNETI POED – INIMESTE UUS VAIMUSTUS? (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

TALLINNA TEHNIKA ÜLIKOOL
Infotehnoloogia teaduskond
Arvutisüsteemid
Peeter Sikk
INTERNETI POED – INIMESTE UUS VAIMUSTUS ?
Kava
Tallinn 2012
Eesmärk: Essee eesmärk on analüüsida, kas tänapäeval pidevalt laienev interneti kaubandus võib muuta tava kauplused mõtetuks ning uurida, kas see mõjutab ka inimese elu.
Sisu: Interneti poodide pidev laienemine. Üha rohkem on võimalusi tellida koju igapäevaseid kaupu. Erinevad süsteemid, mis kaasavad neid kasutama. Neti poodide eelised ja puudused.
Kommeteeritud kava
Sissejuhatus

  • Interneti kaubandus pidevas arengus.
  • Süsteemid inimeste kaasahaaramiseks
    Sisu
  • Suurprojektid mis koguvad üha rohkem populaarsust.
    • Kutsutakse ühinema üha rohkem inimesi, millepealt teenitakse kasu ning tahetakse samas teha inimeste elu lihtsamaks
    • Pakutakse erinevaid võimalusi kauba kohale toomiseks, et inimene ei peaks väga pingutama
    • Kauba valik laieneb üha rohkem

  • Mõjud inimesele
    • Mõju tervisele, kui tuuakse toit koju kätte ning ei pea sellele kusikile järele minema
    • Inimesed muutuvad üha laisemaks
  • INTERNETI POED – INIMESTE UUS VAIMUSTUS #1 INTERNETI POED – INIMESTE UUS VAIMUSTUS #2
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2012-12-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 14 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor kollitapp Õppematerjali autor
    maksimumile ligilähedane

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    19
    doc

    Interneti turundus

    TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Turunduse õppetool Interneti turundus Referaat turundusest Juhendaja: dots. Ann Vihalem Tallinn 2004 Sissejuhatus Interneti kasutamine on tänapäeval saanud täiesti igapäevaseks toiminguks, seda nii tööl kui kodus. Läbi interneti saavad inimesed üle kogu maailma teineteisega suhelda, reaalsed kaugused teineteisest ei ole enam takistavad tegurid. Virtuaalse maailmaga hakkasid arenema ka uued ärivõimalused ning ka interneti turundus. Interneti turundus kui mõiste muutus aktuaalseks üheksakümnendate aastate teisel poolel. Kui kaheksakümnendatel aastatel oli Internet suhteliselt tundmatu mõiste, siis üheksakümnendate algul hakkas ta järjest populaarsust koguma, saades laialdaselt

    Turundus
    thumbnail
    24
    docx

    TURUNDUSE KONSPEKT

    · Identifitseerida ühe ettevõtte toodet teistest ja konkurentidest · Aitab leida tarbijale toote mis talle meeldib ja vältida teisi · Ettevõtte erisuse loomine ja säilitamine. Positsioneerimine · Kaitseb ettevõtte omandit. Registreeritud kaubamärk. · Annab informatsiooni tarbijatele. Suhtleb tarbijatega. · Annab tootele lisaväärtust · Brändi tarbijaväärtus ­ varade kogum mis lisavad pakutud teenusele lisaväärtust. · Brändi tuntus · Mõõdetakse inimeste arvuga, kes teavad seda. · Domineeriv tuntus ­ tootekategoorias esimesena meenuv bränd, Oluline et tuntakse ära õiges kohas ja õigel ajal. Kui tuleb teha kähku otsus, valitakse just see bränd. · Spontaanne tuntus -sihtgrupilt küsitakse, milliseid brände nad oskavad kindlas tootekategoorias nimetada. Meenub mingi märksõnaga nt kingapoed kingadega. · Aidatud tuntus ­ sihtgrupilt küsitakse, kas nad on seda toodet varem tundnud. Kui

    Turundus
    thumbnail
    37
    doc

    Müügitöö põhivarad

    MÜÜGITÖÖ. PÕHIVARA Kaubandus jaotatakse kõigepealt sise- ja väliskaubanduseks ja siis liigendatakse need mõlemad veel jae- ja hulgikaubanduseks. Vahenduskaubandust eristatakse eelkõige saksa keeleruumis, pidades seda hulgi- ja jaekaubanduse kõrval kolmandaks iseseisvaks, kuid eriliseks kaubandussektoriks. Seejuures defineeritakse vahenduskaubandust kaubandustegevusena võõral nimel ja võõral arvel. Inglise keeleruumis paigutatakse vahenduskaubandus eriliigina hulgikaubanduse alla. Ilmselt sellepärast, et vahenduskaubandus toimub valdavalt hulgikaubanduse tasandil. Sise- ja väliskaubanduse edasiseks liigitamiseks on erinevaid võimalusi. Üldiselt on aga sisekaubanduse jaotamiseks väga palju võimalusi, samal ajal kui väliskaubandus jaguneb: · eksport-, import-, transiitkaubandus. · riikidele või kaubale orienteeritud väliskaubanduseks. Väliskaubandus erineb omakorda veel vabakaubandusest (piiranguteta, tollivaba kaubandus) ja konsignatsioonikaubandusest

    Müügiõpetus ja kaubandusõigus
    thumbnail
    52
    doc

    LAOMAJANDUSE EKSAMI KÜSIMUSED

    Ruum, seadmed ja personal on laomajanudse kolm olulist komponenti, mis on enamasti üksteisest sõltuvad. Mida pikem on tarneaeg seda suuremad on kulud.(Tarneahel) Tooraine tarnija-pooltoote valmistaja- toote valmistaja- hulgikaubandus- jaekaubandus ja lõpp tarbija. 14. Mis on efektiivsuse seisukohalt kõige olulisem väikese ringlemissagedusega ladudes? Hoiustamise efektiivsus. 15. Mis on efektiivsuse seisukohalt kõige olulisem suure ringlemissagedusega ladudes? Inimeste töö tootlikus. 16. Millisel otstarbel kasutatakse puhverladusi? Puhverlaod on tehase vahelaod erinevate tootmisüksuste vahel, kus toimub suurte tooraine ­ ja materjalikoguste ladustamine tootmise ootel. Ollakse seisuohal et puhverladusi ei tohiks tootmisettevõttes olla. Kui siiski on need katkematu tootmise tagamiseks olemas, peaksid laovarud olema võimalikult väikesed. Puhverlaod tehastes on üldjuhul märk halvasti ülesehitatud logistilisest süsteemist. 17

    Laomajandus
    thumbnail
    23
    docx

    Rahanduse arvestus

    Rahanduse arvestus 1. Millised on rahanduse tekkimise eeltingimused? 1) peab olema riik 2) kaubalis- rahalised suhted peavad olema valitsevad 2. Rahanduse mõiste · Rahandus on rahaliste fondide moodustamise, jaotamise ja kasutamise protsess ning selle käigus fondide vahel kujunevate suhete kompleks. · Majandustegevuses rahaliste vahendite moodustamise ja kasutamisega ning rahaliste tehingute sooritamisega tekkinud suhted. 3. Nimetage rahanduse valdkonnad 1)riigi rahandus; 2)ettevõtete rahandus; 3)tulu mitte taotlevate organisatsioonide rahandus; 4)üksikisikute ja perede ehk kodumajapidamiste rahandus. 4. Raha põhifunktsioonid (1)vahetusvahend; (2)arvestusühik; (3)rikkuse akumuleerimise funktsioon ehk raha kui väärtuse säilitamise vahend 5. Raha omadused 1) stabiilsus 2) kaasaskantavus 3) kulumiskindlus 4) ühtlus 5) jagatavus 6) äratuntavus 6. Raha likviidsuse püramiid Sularaha Krediitkaart

    Rahanduse alused
    thumbnail
    40
    doc

    E-turunduse eksami kordamisküsimused

    Ribareklaamide ülesehitus sõltub kontakti pikkusest. Lühikese kontaktiajaga (otsingusaitidel) on vajalik selge sõnum, mis oleks kiiresti tabatav. Pikema kontaktiajaga (võrguajaleht, veebimeil) keskkondades saab ribareklaami rohkem infot paigutada 26. Milline ribareklaam on hea ja „töötab”? Millega seda mõõta/mis näitajad seda headust iseloomustavad? Otsimootorites kasutatakse võimalusel tavapäraseid graafilisi bännereid (näit: neti.ee).Mitmetes otsimootorites on graafilised bännerid kasutatavuse huvides keelatud(Google.com). 1) Väga laialt kasutatavad 2) Lihtne reklaamimeetod 3) Visuaalne atraktiivsus 4) Võivad sisaldada multimeediat, interaktiivsust 5) Levinud standardlahendused Ribareklaami headus sõltub sellest, kui hästi reklaam talle seatud turunduseesmärki täita suudab. Ribareklaam peab ühelt poolt olema silmatorkav, et äratada huvi

    Turundus
    thumbnail
    1072
    pdf

    Logistika õpik

    Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

    Logistika alused
    thumbnail
    268
    pdf

    Logistika õpik 2013-Ain Tulvi

    Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

    Baas Logistika




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun