Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Vastuskiri (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

AS POEKENE
Hr Kalev Kehv
AS Koogikesed 23.03.2012 nr 2-5/101-1
Lennuki pst 9
19283 TALLINN
Koogikeste tellimine
Austatud härra Kehv
Palume vormistada tellimus järgmiste andmete järgi hiljemalt 28.märtsiks:
  • Juustukuklid – 20tk
  • Mahedad kaneelisaiad – 28tk
  • Kookose-sidrunitäidisega saiakesed – 15tk
  • Viini saiad – 30tk
  • Jõhvikakoogikesed – 13tk
  • Dallase saiad – 9tk
  • Napoleoni kook karbis – 4tk
    Lugupidamisega
  • Vastuskiri #1
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2013-01-21 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 77 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor LL. Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    1
    docx

    Algatuskiri

    AS KOOGIKESED Pr Mari Meelits Teie: 23.03.2012 nr 2-5/101-1 AS Poekene Metsa 2 Meie: 26.03.2012 nr 6-9/103-2 33040 VILJANDI Koogikeste tellimine Lugupeetud proua Meelits Täidame teie tellimuse 27.märts 2012. Lisatud arve. Lugupidamisega Kalev Kehv juhataja Lisa: 1 lehel Leila Leeli: 510 34693 Lennuki pst 9 Tel +372 559 68271 Arvelduskonto 22106861716 19283 TALLINN Faks +372 627 3627 Swedbank Registrikood 186867173 E-post [email protected]

    Dokumendihaldus
    thumbnail
    80
    pdf

    Asjaajamise alused

    Tartu Kutsehariduskeskus Lidia Feklistova ASJAAJAMISE ALUSED Konspekt Tartu 2008 Lidia Feklistova Sisukord 1 Sissejuhatus....................................................................................................................4 2 Dokument.......................................................................................................................5 2.1 Dokumendi tunnused .............................................................................................5 3 Asjaajamine....................................................................................................................8 3.1 Dokumendihalduse normdokumendid ...................................................................8 3.2 Dokumentide loetelu...

    Asjaajamise alused
    thumbnail
    6
    odt

    Kirjade esitlusvormi elemendid

    ELEMENTIDE LOETELU 1. Aadress- on sideandmed, et kiri jõuaks adresaadini: Postiaadress, kui kiri saadetakse posti teel. 1. riigisisene Hr Kaido Keerutaja OÜ Kallur Vabaduse 4 54565 PÄRNU 2. rahvusvaheline 76 Golden Street London EG 1 34H ENGLAND 3. Postiettevõtte teenuse puhul Nimekast nr 3 Tallinna Peapostkontor 10001 TALLINN 4. e-posti aadress, kui kiri saadetakse e-postiga Epost: [email protected] 5. Faksi aadress, kui kiri saadetakse faksiga Faks 654 5656 Faks 6556 5657 Rahvusvaheline Faks +358 6766 5656

    Arhiivihaldus
    thumbnail
    20
    docx

    Põhimõisted asjaajamises

    Põhimõisted asjaajamises Asjaajamine- kõik tegevused, mis on seotud ettevõtte erinevate dokumentidega Dokument (,,arhiivi seadusest" võetud definitsioon) ­ mis tahes teabekandjale jäädvustatud teave, mis on loodud või saadud asutuse või isiku tegevuse käigus ning mille sisu, vorm ja struktuur on küllaldane faktide või tegevuse tõendamiseks; jäädvustatud teave. Arhiiv- kogu, kuhu viiakse dokumendid pikemaajaliseks säilitamiseks (ettevõttes neid siis enam ei vajata); arhiiv on tule- ja veekindel Arhivaal- dokument, mis kuulub säilitamisele Toimik- samaliigiliste dokumentide kogu (võivad olla määratud ajaliselt, liigi järgi, nt. töölepingud) Dokumendi tüüp- andmekandja (materjal) Dokumendi liik- avaldus, protokoll Dokumendisüsteem- dokumentide korrashoiuks loodud süsteem (toimikud) Dokumendi registreerimine- dokumendi süsteemi kandmine, kui see ettevõttesse jõuab; (kõigile kirjadele tuleb korrektselt vastata) Dokumentide omadused: · Andmekandja (fü

    Sekretäritöö
    thumbnail
    13
    pdf

    Konspekt

    lahtris sissejuhatus (koostamise põhjus, eesmärk, eellugu), köitev. Koostaja paigutab/salvestab lahendatud kirjad ettenähtud sarja probleemi esitus, tõestus (faktid, motiivid, selgitused, toimikusse põhjendused), veenev. ALGATUSKIRI + VASTUSKIRI lõppkokkuvõte (järeldus, palve, ettepanek, taotlus), konkreetne Kirja rekvisiidid Kirja rekvisiidid (2) Kirja näidisvorming EVS 882-1:2006 järgi Kirja näidisvorming

    Dokumendihaldus
    thumbnail
    66
    doc

    Klienditeenindus

    1 SISUKORD Teeninduse olemus.....................................................................................................4 4 1.2. Teeninduskanalid................................................................................................ 7 2.Klienditeenindaja isikuomadused ja teenindaja roll................................................9 2.1. Teenindaja hindamise kriteeriumid.....................................................................................................................10 2.2.Teenindaja roll.....................................................................................................................................................10 2.3. Peamised klienditeenindaja stressitekitajad........................................................................................................11 3.Hoiakud ja nende kujundamine.............................................................................12 4.Kliendi ootused...................

    Kommunikatsioon
    thumbnail
    94
    docx

    Loogija ja juriidiline argumentatsioon

    Loogija ja juriidiline argumentatsioon LOENG 1 Loogika – logos - teadus õigest mõtlemisest. Mõtlemisreeglid. Väidete põhjendamise teadus. Loogika kui inimtegevuse teatud järjepidevus. Loogika on kõige lähedasem matemaatika. Loogika on normatiivne teadus, mis määrab mõtlemise reeglid. Meil on vaja loogikat väitluskunstiks. Argumenteerimisoskus, teadustöö tegemises jne.Loogika aitab paremini pidada kõnesid. Jaguneb: Formaalseks-see millega meie tegeleme, matemaatiline loogika; dialektiline loogika-tegeleb seoste ja dünaamikaga. Formaalloogika uurib õige mõtlemise üldstruktuure selle keerulises vormis. Formaalloogika põhimõisteks on mõtlemise loogiline vorm.  Õige-õige väide võib olla ebatõene.  Tõene/väär-Kas tegelikkuses eksisteerib või mitte, kas vastab tegelikkusele Selleks et pidada head kõnet peab: tuleb teada mida öelda; esitada seda järjepidevalt; andma sõnalise vormi; Jät

    Loogika ja juriidiline argumentatsioon
    thumbnail
    202
    rtf

    LEPINGUTE KOGUMIK

    Uido Truija LEPINGUTE KOGUMIK p r a k t i l i n e k ä s i r a a m a t I Estada 1 2002 2 SISUKORD Agendileping Maaklerileping Litsentsileping Garantiikiri Garantiileping Hoiuleping Käendusleping Käsirahaleping Käsundusleping Komisjonileping Laenuleping Faktooringuleping Fransiisileping Müügileping Ettevõtte üleandmise leping Vahetusleping Kinkeleping Eluruumi üürileping Eluruumi allüürileping Mitteeluruumide rendileping Ehitise ajutise kasutamise leping Tasuta kasutamise leping Liisinguleping Nõude loovutamise leping Kohustuse ülevõtmise leping Töövõtuleping Veoleping Ekspedeerimisleping Seltsinguleping 3 LEPINGUTE NÄIDISED

    Õigus




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun