Töökuulutuste
analüüs
Kuulutuses
on firma info välja toodud. Ametinimetus on olemas aga töö täpne
kirjeldus puudub. Nõudmised kandidaadile on üldised ja lugedes töö
kuulutust, siis pole välja toodud, mis haridustaset ja töö
kogemusi on vaja. Ettevõte pakub üldist infot, mis paljudeski
kuulutustes on, midagi konkreetset pole kirjas. Välja on toodud lisainfo ja kontaktinfo. Kuulutus on erinev paljudest teistest, kuna
sellel on värvi ja on kutsuv
Kuulutuses
on firma info välja toodud. Ametinimetus on olemas aga töö täne
kirjeldus puudub. Nõudmised kandidaadile otseselt puuduvad ning
haridustaseme ja töö kogemuse info puudub. Välja on toodud
kontaktinfo. Kuulutust lugedes on info üldine, kuid vähemalt on
Töökuulutuste analüüs Kuulutuses on firma info välja toodud. Ametinimetus on olemas aga töö täpne kirjeldus puudub. Nõudmised kandidaadile on üldised ja lugedes töö kuulutust, siis pole välja toodud, mis haridustaset ja töö kogemusi on vaja. Ettevõte pakub üldist infot, mis paljudeski kuulutustes on, midagi konkreetset pole kirjas. Välja on toodud lisainfo ja kontaktinfo. Kuulutus on erinev paljudest teistest, kuna sellel on värvi ja on kutsuv Kuulutuses on firma info välja toodud. Ametinimetus on olemas aga töö täne kirjeldus puudub. Nõudmised kandidaadile otseselt puuduvad ning haridustaseme ja töö kogemuse info puudub. Välja on toodud kontaktinfo. Kuulutust lugedes on info üldine, kuid vähemalt on umbmäärane palgasumma välja toodud.
heaperemeheliku kasutamise ja hoidmise eest; - oma kvalifikatsiooni hoidmise ja täiendamise eest; - oma töökoha puhtuse ja heakorra eest tööandja nimi, allkiri, kuupäev/ /töötaja nimi, allkiri, kuupäev/ Ametijuhendi analüüs Sirly Himmaste tööle Ametijuhendis välja toodud punktid on selged ja arusaadavad. Nõuetekohaselt on täidetud nii töökirjeldus kui nõuete profiil. Sõnastus on nõuetekohane ja lihtsasti arusaadav. Ametijuhendid toovad selgelt välja ja kirjeldavad tööga seotud erialast vastutust. Ametijuhendist on selgesti aru saada, mida tööandja töötajalt ootab. Arvan, et seda ametijuhendit saab praktikas väga hästi kasutada. 6
.......................................................................11 3.4 Võimalused läbi ajakirjanduse................................................................................11 4. Küsitlus: Noorte teadmised tööõigusest............................................................................12 4.1 Metoodika ja valim.................................................................................................12 4.2 Tulemuste analüüs..................................................................................................12 5. Vead, mida noored teevad tööle asudes või tööd otsides.................................................14 Kokkuvõte................................................................................................................................15 Kasutatud kirjandus...............................................................................................................16 Lisad.......
Sellised üritused on kasulikud mõlemale osapoolele. (Alas 2005: 62) Koolid ja ülikoolid pakuvad samuti kasulikke värbamisallikaid. Sealt on võimalik leida algtasemel töötajaid, kellel on tugevad teoreetilised teadmised, kuid vähesed praktilised töökogemused. (Compton et al 2009: 50) Organisatsioonivälise värbamise meetodid on järgmised (Alas 2005: 62): · Televisioonis ja raadios kuulutamine; · Ajalehtedes ja ajakirjades kuulutamine; · Kuulutus Internetis; · Lahtiste uste päevad; · Firmade ühinemised ja omandamised. Traditsioonilisest personali värbamise meetodist lihtsamini toimib interneti vahendusel värbamine. See võimaldab avaldada tööpakkumiskuulutusi mõne minutiga ja vajab vähem paberitööd. (Alas 2005: 63) Firmade ühinemised ja omandamised toimuvad vastavalt ettevõtte strateegilistele plaanidele ja tavaliselt seoses uue toote või teenuse sissetoomisega, mis nõuab kiiresti suure hulga uute
Kui on palju nt müüjaid, autojuhte vms on mõistlik kasutada küsimustikke. Peaks töötaja enda käest küsima mida sa teed? Miks sa teed? Iga töötaja vastused on konfidentsiaalsed. Intervjuu juhiga tema teab, mida ametikohalt oodatakse. Oskab anda laiemat pilti. Millist analüüsimeetodit kasutame? Tuleb läbi mõelda. Väga lihtsate tööde puhul võib olla kirjalik küsimustik mõnele keeruline. Olemasoleva materjali analüüs Tööd võib analüüsida ka nii, et me töö tegijat ei näe, temalt infot ei kogu. Vaatame hoopis materjale mingid tooted, teenusekirjeldused. Selle kaudu võime jõuda selleni, et mida inimene peab sellise tulemini jõudmiseks tegema. Töö tegemine Töö tegemise käigus võib avastada nüansse, mille peale muidu ei tule. See variant on kõne all enamasti vaid lihtsamate tööde puhul (nt kelner, koristaja).
· Loeng 4 · Meediasuhted Uudise kriteeriumid Proaktiivsed meediasuhted: pressiteade, pressikonverents Reaktiivsed meediasuhted: telefonipäring, intervjuu Meediakriis. Kriisikommunikatsioon Suhtekorraldus 2.0 ja sotsiaalmeedia Tunnitöö. Eksam · Meediasuhete põhialused 7.2 Meediasuhted on suhtekorralduse valdkond, kus organisatsioon informeerib laia avalikkust või olulisi sihtrühmi oma tegevusest või muudest sündmustest, kasutades seejuures meediakanaleid. PR-töötaja roll on leida üles ja edastada ajakirjanikele olulisi, arusaadavaid sõnumeid organisatsiooni tegevuse kohta tähenduslikus kontekstis. Ajakirjaniku ülesanne on teha valik talle pakutud info seast, lähtudes meediakanali lugejate huvidest. · Meediasuhete põhialused Professionaalsete meediasuhete alus on oskus koostada olulisi ja uudisväärtusega sõnumeid, lähtudes
Veebivormide ja -uuringute kasutamine klientidega koostöö parandamiseks Kliendihaldussüsteemi juurutamine Erinevate infosüsteemidega kahe erineva panga ühinemisel, peab infosüsteemi haldav osakond planeerima vajalikud tegevused, et luua alternatiivideta, ühine infosüsteem, mis on vastavuses äriplaani eesmärkidega. Mis kirjeldab kõige paremini investeeringu tasuvuse analüüsi sisu infosüsteemi hindamisel? Investeeringute tasuvuse analüüs võrdleb alternatiivsete lahenduste tasuvust infosüsteemi terve eluea lõikes. Milline on kõige mõjuvam põhjus firmal arendada oma siseseid IT teenuseid selle asemel, et osta teenuseid turult allhanke korras? Kui teenindatav rakendus kasutab firma erakordset konfidentsiaalset infot sisaldavat andmebaasi. Milline kirjeldus vastab kõige paremini tarkvarast müügi eesmärgil keelatud koopiate tegemisele? Copyright'i rikkumine.
Tartu Kutsehariduskeskus Lidia Feklistova ASJAAJAMISE ALUSED Konspekt Tartu 2008 Lidia Feklistova Sisukord 1 Sissejuhatus....................................................................................................................4 2 Dokument.......................................................................................................................5 2.1 Dokumendi tunnused .............................................................................................5 3 Asjaajamine....................................................................................................................8 3.1 Dokumendihalduse normdokumendid ...................................................................8 3.2 Dokumentide loetelu...
Kõik kommentaarid