Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Töökuulutuste analüüs (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Töökuulutuste analüüs
Kuulutuses on firma info välja toodud. Ametinimetus on olemas aga töö täpne kirjeldus puudub. Nõudmised kandidaadile on üldised ja lugedes töö kuulutust, siis pole välja toodud, mis haridustaset ja töö kogemusi on vaja. Ettevõte pakub üldist infot, mis paljudeski kuulutustes on, midagi konkreetset pole kirjas. Välja on toodud lisainfo ja kontaktinfo. Kuulutus on erinev paljudest teistest, kuna sellel on värvi ja on kutsuv
Kuulutuses on firma info välja toodud. Ametinimetus on olemas aga töö täne kirjeldus puudub. Nõudmised kandidaadile otseselt puuduvad ning haridustaseme ja töö kogemuse info puudub. Välja on toodud kontaktinfo. Kuulutust lugedes on info üldine, kuid vähemalt on

Töökuulutuste analüüs #1 Töökuulutuste analüüs #2
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2019-05-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 1 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor armsake15 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
2
docx

Töökuulutuste analüüs

Töökuulutuste analüüs Kuulutuses on firma info välja toodud. Ametinimetus on olemas aga töö täpne kirjeldus puudub. Nõudmised kandidaadile on üldised ja lugedes töö kuulutust, siis pole välja toodud, mis haridustaset ja töö kogemusi on vaja. Ettevõte pakub üldist infot, mis paljudeski kuulutustes on, midagi konkreetset pole kirjas. Välja on toodud lisainfo ja kontaktinfo. Kuulutus on erinev paljudest teistest, kuna sellel on värvi ja on kutsuv Kuulutuses on firma info välja toodud. Ametinimetus on olemas aga töö täne kirjeldus puudub. Nõudmised kandidaadile otseselt puuduvad ning haridustaseme ja töö kogemuse info puudub. Välja on toodud kontaktinfo. Kuulutust lugedes on info üldine, kuid vähemalt on umbmäärane palgasumma välja toodud.

Infoallikad ja infootsing
thumbnail
11
doc

Teenindusjuhi õpimapp

heaperemeheliku kasutamise ja hoidmise eest; - oma kvalifikatsiooni hoidmise ja täiendamise eest; - oma töökoha puhtuse ja heakorra eest tööandja nimi, allkiri, kuupäev/ /töötaja nimi, allkiri, kuupäev/ Ametijuhendi analüüs Sirly Himmaste tööle Ametijuhendis välja toodud punktid on selged ja arusaadavad. Nõuetekohaselt on täidetud nii töökirjeldus kui nõuete profiil. Sõnastus on nõuetekohane ja lihtsasti arusaadav. Ametijuhendid toovad selgelt välja ja kirjeldavad tööga seotud erialast vastutust. Ametijuhendist on selgesti aru saada, mida tööandja töötajalt ootab. Arvan, et seda ametijuhendit saab praktikas väga hästi kasutada. 6

Teenindus ja müük
thumbnail
22
docx

Noored Eesti tööturul - uurimistöö

.......................................................................11 3.4 Võimalused läbi ajakirjanduse................................................................................11 4. Küsitlus: Noorte teadmised tööõigusest............................................................................12 4.1 Metoodika ja valim.................................................................................................12 4.2 Tulemuste analüüs..................................................................................................12 5. Vead, mida noored teevad tööle asudes või tööd otsides.................................................14 Kokkuvõte................................................................................................................................15 Kasutatud kirjandus...............................................................................................................16 Lisad.......

Õigus
thumbnail
18
docx

Personali värbamine ja valik

Sellised üritused on kasulikud mõlemale osapoolele. (Alas 2005: 62) Koolid ja ülikoolid pakuvad samuti kasulikke värbamisallikaid. Sealt on võimalik leida algtasemel töötajaid, kellel on tugevad teoreetilised teadmised, kuid vähesed praktilised töökogemused. (Compton et al 2009: 50) Organisatsioonivälise värbamise meetodid on järgmised (Alas 2005: 62): · Televisioonis ja raadios kuulutamine; · Ajalehtedes ja ajakirjades kuulutamine; · Kuulutus Internetis; · Lahtiste uste päevad; · Firmade ühinemised ja omandamised. Traditsioonilisest personali värbamise meetodist lihtsamini toimib interneti vahendusel värbamine. See võimaldab avaldada tööpakkumiskuulutusi mõne minutiga ja vajab vähem paberitööd. (Alas 2005: 63) Firmade ühinemised ja omandamised toimuvad vastavalt ettevõtte strateegilistele plaanidele ja tavaliselt seoses uue toote või teenuse sissetoomisega, mis nõuab kiiresti suure hulga uute

Ainetöö
thumbnail
36
docx

PERSONALIJUHTIMINE

Kui on palju nt müüjaid, autojuhte vms on mõistlik kasutada küsimustikke. Peaks töötaja enda käest küsima ­ mida sa teed? Miks sa teed? Iga töötaja vastused on konfidentsiaalsed. Intervjuu juhiga ­ tema teab, mida ametikohalt oodatakse. Oskab anda laiemat pilti. Millist analüüsimeetodit kasutame? Tuleb läbi mõelda. Väga lihtsate tööde puhul võib olla kirjalik küsimustik mõnele keeruline. Olemasoleva materjali analüüs Tööd võib analüüsida ka nii, et me töö tegijat ei näe, temalt infot ei kogu. Vaatame hoopis materjale ­ mingid tooted, teenusekirjeldused. Selle kaudu võime jõuda selleni, et mida inimene peab sellise tulemini jõudmiseks tegema. Töö tegemine Töö tegemise käigus võib avastada nüansse, mille peale muidu ei tule. See variant on kõne all enamasti vaid lihtsamate tööde puhul (nt kelner, koristaja).

Psühholoogia
thumbnail
11
doc

Meediasuhete põhialused

· Loeng 4 · Meediasuhted Uudise kriteeriumid Proaktiivsed meediasuhted: pressiteade, pressikonverents Reaktiivsed meediasuhted: telefonipäring, intervjuu Meediakriis. Kriisikommunikatsioon Suhtekorraldus 2.0 ja sotsiaalmeedia Tunnitöö. Eksam · Meediasuhete põhialused 7.2 Meediasuhted on suhtekorralduse valdkond, kus organisatsioon informeerib laia avalikkust või olulisi sihtrühmi oma tegevusest või muudest sündmustest, kasutades seejuures meediakanaleid. PR-töötaja roll on leida üles ja edastada ajakirjanikele olulisi, arusaadavaid sõnumeid organisatsiooni tegevuse kohta tähenduslikus kontekstis. Ajakirjaniku ülesanne on teha valik talle pakutud info seast, lähtudes meediakanali lugejate huvidest. · Meediasuhete põhialused Professionaalsete meediasuhete alus on oskus koostada olulisi ja uudisväärtusega sõnumeid, lähtudes

Suhtekorraldus
thumbnail
29
pdf

EUCIP eksami kordamine - Juhtimine-haldus ja arendus

Veebivormide ja -uuringute kasutamine klientidega koostöö parandamiseks Kliendihaldussüsteemi juurutamine Erinevate infosüsteemidega kahe erineva panga ühinemisel, peab infosüsteemi haldav osakond planeerima vajalikud tegevused, et luua alternatiivideta, ühine infosüsteem, mis on vastavuses äriplaani eesmärkidega. Mis kirjeldab kõige paremini investeeringu tasuvuse analüüsi sisu infosüsteemi hindamisel? Investeeringute tasuvuse analüüs võrdleb alternatiivsete lahenduste tasuvust infosüsteemi terve eluea lõikes. Milline on kõige mõjuvam põhjus firmal arendada oma siseseid IT teenuseid selle asemel, et osta teenuseid turult allhanke korras? Kui teenindatav rakendus kasutab firma erakordset konfidentsiaalset infot sisaldavat andmebaasi. Milline kirjeldus vastab kõige paremini tarkvarast müügi eesmärgil keelatud koopiate tegemisele? Copyright'i rikkumine.

Infosüsteemi projekti juhtimine
thumbnail
80
pdf

Asjaajamise alused

Tartu Kutsehariduskeskus Lidia Feklistova ASJAAJAMISE ALUSED Konspekt Tartu 2008 Lidia Feklistova Sisukord 1 Sissejuhatus....................................................................................................................4 2 Dokument.......................................................................................................................5 2.1 Dokumendi tunnused .............................................................................................5 3 Asjaajamine....................................................................................................................8 3.1 Dokumendihalduse normdokumendid ...................................................................8 3.2 Dokumentide loetelu...

Asjaajamise alused




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun