Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

TÄHELEPANUMÄNG HALLI-GALLI (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

TÄHELEPANUMÄNG HALLI- GALLI .
Kas sa oskad lugeda viieni ? Sa pead suutma arvutada väga kiiresti, muidu edastab sind mõni teine kärmem mängija ja lööb esimesena kella. Halli Galli on väga dünaamiline mäng tänu oma lihtsusele ja kogu mängu jooksul kestvale pingele, mis püsib viimse mängusekundini.
Mängukomplektis on 56 kaarti, kus on kujutatud 4 liiki geomeetrilisi kujundeid ja metallist kell. Kella ülesandeks on kindlaks teha, milline mängija oli kõige väledam. Iga mängija ees on pakk kaarte, pildipoolega allapoole, ja kellaosuti liikumise suunas keeravad mängijad pealmisi
TÄHELEPANUMÄNG HALLI-GALLI #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-03-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 16 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor lallu1992 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
10
docx

Pokker

REEGLID Kui otsid Texas Holdemi reegleid, siis oled just õiges kohas. Texas Holdem Pokker kujutab endast mängu ühiskaartidega, kus mängijate arv on üldjuhul vahemikus 2 kuni 10. Texas Holdem Pokkeris võitmiseks on sul tarvis moodustada parim võimalik 5 kaardist koosnev kombinatsioon (vaata Käte paremusjärjestuse ülevaadet). Mängija, kes jagab kõigile mängijatele kaarte, on diiler ning selle staatuse saab alguses mängija, kes tõmbab kaardipakist kõige suurema kaardi (enne mängu algust). Kaks mängijat diilerist vasakul panevad mängu vastavalt väikese ja suure pimepanuse (näiteks 1 senti ja 2 senti). Selle eesmärk on luua alati olukord, kus on millelegi mängida ning mängijad ei ootaks ainult hetke, mil neile jagatakse kätte kaks ässa (parim stardikäsi Texas Holdemis). Kui väike ja suur pimepanus on postitatud, alustab diiler kaartide jagamist päripäeva kuni iga mängija on kinniselt saanud 2 kaarti. Nüüd algab esimene Texas

Pokker
thumbnail
25
doc

Mängud - erinevad mängud

agressiivsed (segavad tahtlikult, tekitavad ohtlikke olukordi). 5. HARJUTUSMÄNGUD 5.1 MÄNGUD VALMISOLEKU, TÄHELEPANU JA MÄLU HARJUTAMISEKS 5.1.1 Petteliigutused Laste vanusekategooriad: üheksa- kuni üheteistaastased mängijad; kaheteist- kuni üheteistaastased mängijad; viieteistaastased ja vanemad mängijad. Sobiv nii poistele kui tüdrukutele. Mängijaid kas 5-10 või 11-30. Mänguga harjutatakse tähelepanu ja osavust. Vahendid: võrkpall. Mängijad seisavad ringis. Kapten läheb palliga ringi keskele. Sealt hakkab palli viskama kaasmängijatele, kes selle tagasi viskavad. Kolm lisareeglit muudavad selle tavalise söödatreeningu lõbusaks mänguks. Esimene reegel käsib kõigil, kellel parajasti palli käes pole või kelle poole pall ei lenda, hoida käsi rinnal risti. Teine lubab kaptenil ja mängijail teha petteliigutusi- viskamist imiteerida

Vaba aja programm
thumbnail
46
doc

Mänge lastele - referaat

Üks laps on seotud silmadegaringi keskel. Lapsed laulavad või loevad salmi: "Pimesikk, nüüd otsi sa oma sõber ülesse. Siis sa hakkad nägema, üks, kaks, kolm!" Pimesikk astub kellegi juurde, kombib teda ja pead ta ära tundma. Kui kompides ei tunne, siis palub lapsel laulda või teha mingi looma häält (näiteks teemale vastavat ­ kui nädalateemaks on linnud, siis linnu häält, jne). Kui tunneb lapse ära, siis vahetatakse osad ja pimesikuks saab uus laps. NAER Eesmärk: arendada tähelepanu Vanus: 3-7 a Osavõtjad: 10-15 mängijat Vahendid: taskurätik Reegel: Kui taskurätt õhus hõljub, peavad kõik naerma, kui maha kukub, tuleb naer lõpetada. Mängu käik: Mängijad istuvad või seisavad ringis. Mängu juht seisab ringi keskel ja viskab taskurätiku üles. Sel ajal, kui taskurätt õhus hõljub, peavad kõik mängijad naerma. Niipea kui taskurätt on langenud põrandale, peavad kõik naermise lõpetama. Kes naerab edasi, annab pandi. UNERIIDED

Mäng
thumbnail
29
doc

Võrkpall

Võrkpall Sünnimaa Ameerika- 1895 William Morgan, ärimeeste ühingule kehaliste harjutuste ettevalmistamise käigus, „mintonette“, mängitud maailmas juba üle saja aasta, levis euroopasse I maailmasõja ajal, sotsialistlikud riigis eesotsas NSV liiduga võimutsesid eesotsas, ilmusid aasia riigid, venemaa naiskondi viiekordsed maailmameistrid ja neljakordsed olümpiavõitjad, 1919 jõudis võrkpall eestisse ja mängima hakati seda kõigepealt koolides, nii mõnedki uuendused tehnikas ja taktikas võeti eestis kasutusele, „eesti palling“, tallina „kalevi“ tulek NSVL meistriks, Viljar Loor- OM ja MM võitja, Iseloomustus- 12 mängijat, 6 kummalgi väljakualal, mängijad mängivad kõikides tsoonides, igas tsoonis on erinevad tehnilised ja taktikalised nõuded, maksimaalset jõudu tuleb kasutada ilma toetuspinnata, täpne liikumine oluline, tähtis palli ja mängija koostöö, lendava palli õigeaegses tabamises,

Sport
thumbnail
80
docx

LÄBI MÄNGU VÕÕRKEELE JA KÕNE ARENDAMINE LASTEAIAS

Üks pudel alla kukkus siis kõrge müüri pealt, Nüüd pudeleid on kaheksa kõrge müüri peal. Ja nii edasi, kuni müürile pole jäänud ainsatki pudelit. Veel on paar lihtsat liisusalmi. Üks, kaks, kolm, neli, veiis, kes meist sisse läheb siit. Üks, kaks, kolm, neli, viis, kuus, seitse. Ei su singid korstnas suitse. "Mängime neid mänge" 1990 ÜMBRUSE HÄÄLTE KUULATAMINE Linnas oleme nii harjunud ümbritsevaid helisid ignoreerima, et enamasti ei pööra tastahelidele vähimatki tähelepanu. Ümbruse häälte kuulatamine on kena, vaikne ja rahustav tegevus, mis sobib selleks puhuks, kui laps on erutatud või tujust ära. mida teha Jalutage mööda tänavat ja minge parki. Kuulatage liikluse hääli ja neidki, mis pole seotud liiklusega: linnulaulu, kõrgel lendava lennuki häält, langenud lehtede sahinat jalge all, puude kohinat tuules ja võõra maja aknast kostvat muusikat. Kui olete parki jõudnud, kuulatage sealseid hääli: laste kilkamist, partide

Alushariduse pedagoog
thumbnail
102
doc

Mängud

KUS MÄNGUASI ON? · Hoia lapse ees tema lemmikmänguasja ja peida see siis tema eest ära. · Erguta last mänguasja otsima. Esita mänguasja kohta küsimusi, näiteks "Kas lennuk on üleval?" ning vaata lakke. · Küsi "Kas lennuk on all?" ning vaata otsivalt põrandale. · Küsi: "Kas lennuk on siin? Jah, ongi siin!" · Kui laps areneb, hakkab ta mänguasja otsima kohe, kui see tema vaateväljast kaob. · Kui laps on hakanud tähelepanu pöörama sellele, kuhu mänguasi kadus, jälgib ta sinu liigutusi, kui sa mänguasja peidad. UURINGUTE ANDMETEL mõjutavad imiku esimeste elukuude kogemused tulevikus otsustavalt aju tegevust ja intellektuaalseid võimeid. Liigutades mänguasja lapse vaatevläljas ja peites selle siis ära, äratad temas uudishimu, mis on õppimise oluline stiimul. SÕIT-SÕIT · Last võib hüpitada mitmel viisil - kui laps istub sinu süles, lebab kõhuli või selili sinu

Mäng
thumbnail
323
doc

Aktiivõppe meetodid I-III TööLEHED

valimiskampaaniat tegema. b Kirjutate igasse koolilehte artikli, püüate pääseda ka massimeediasse laiemalt. c Võtate koolis klassivälises tegevuses ainult need ülesanded, kus avalduvad Teie tugevad küljed. d Osalete aktiivselt kõikvõimalikes ülekoolilistes klassivälistes tegevustes. e Et tõmmata endale kooli juhtkonna tähelepanu, teete ettepanekuid õpetajate töö parandamiseks. f Püüate luua kooli direktoriga head suhted ning kohtuda temaga regulaarselt. g Püüate võimalikult palju suhelda olemasoleva õpilasesinduse liikmetega. h Et näidata oma aktiivsust, küsite pidevalt õpilasesinduselt ja kooli juhtkonnalt nõu. i Pakute välja koolielu elavdamiseks uusi ideid.

Isiksusepsühholoogia
thumbnail
36
pdf

Neid linde me tunneme

HARAKAS. Muistendi järgi on harakas tekkinud vanakuradi tütrest (ka: nõiast, vanatüdru- kust). Et harakal on pikk saba, sugeneb sellest saamisloo täpsustus: harakas on tekkinud sõr- mest või varbast. Ühe teate järgi on harakas kuradi süda. Seletused haraka pika saba kohta on veel: see on talle jumala poolt määratud peergude näppamise eest; inimesed on talle peeru- kimbu järele visanud (taha pistnud). Eraldi tähelepanu väärib ka tekkelugu, milles haraka sünd on seotud nõia või vanakurja hukkamisega. Ühe teisendi järgi vabanes peigmees oma mõrsja rivaalist järgmiselt: ... siis kutsunud ta mõlemad omad naised enese juurde ja öelnud neile: ,,Kumb enne selle sõrmuse selle lina pealt minu kätte toob, see jääb mulle naiseks!" Naised pannuvad ka kohe plehku, vanapagana tütar ikka ees. Niipea kui vanapagana tütar sõrmust hakanud ära võtma, kukku-

Bioloogia




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun