.................................................................................. 7 Lisad:.................................................................................................................................................... 8 Lisa 1. Vaatlusankeet Võrtsjärve külastuskeskuses..........................................................................8 Lisa 2. Võrtsjärve külastuskeskuse külastajate rahulolu uuringu küsitlusankeet.............................8 Lisa 3. Tagasiside ankeet Võrtsjärve Külastuskeskuses...................................................................9 Lisa 4. Vaatlusankeet Selli-Sillaotsa õpperajal.................................................................................9 Lisa 5. Küsitlusankeet Selli-Sillaotsa õpperaja kohta.................................................................... 10 Lisa 6. Tagasiside ankeet Selli-Sillaotsa õpperaja kohta................................................................ 11
Õpilasele ülesanne: Kirjeldada ühte klienditeeninduse situatsiooni, kus otsustamiseks ei ole ette antud reeglistikku. Kui reeglistik on olemas – nt rikkis kauba tagastamisel, on käituda lihtne. Kuidas aga käituda siis, kui reeglistikku pole ette nähtud? Oma kirjeldustes lähtuge järgnevast: 1. Kirjeldage situatsiooni, mis juhtus, milline oli pretensioon? Klient tankis autot, tuli poodi nind maksis kütuse eest. Umbes 10 minuti pärast tuli ta poodi tagasi ning palus abi. Sel hetkel töötas 2 kassat, kolleeg teenindas kliente edasi. Panin jope selga ning läksin temaga kaasa. Klient ütles, et ta auto ei käivitu ja tal ei ole krokodille kaasas. Kuna oli tipptund, siis oli tankurite juures väga suured järjekorrad. Ütlesin kliendile, et lükkame auto parklasse ja mõtleme edasi, mida teha. Pakkusin välja esimese variandi, et klient ostab meie poest krokodillid ning ehk leiame kellegi, kelle aku abil auto käivit
Poiste kiri Kantorekile Lugupeetud õpetaja Kontarek! Sõja eel rääkisite meile uhkelt milline au on sõjaväevs teenida ja oma riigi, oma isamaa eest võidelda ning teistele Saksamaa õilsaid tõekspidamisi jagada. Te küsiste melit: ,,Kas tulete kaasa ,kamraadid ?".Te kutsusite meid kuid ise jäite tulemata.Teie nimetasite meid kamraadideks, kuid seda me Teie jaoks ei ole, sest Teie end kirja ei pannud, Teie ei tulnud meiega eesliinile ega näe selle jubedusi. Te ütlesite, et just meie olemegi raudne noorsugu.Ma pean Teile teatma, et see ei ole nii.Te olite meie klassijuhataja, Teie juhendasite ning õpetasite meid. Te oleks pidanud olema vahendaja ja juhendaja astumiseks täiskasvanute maailma, töö, kohustuste ja progressi maailma, tuleviku maailma. Te olite meile autoriteet, me uskusime Teid, kuid me ei tunne end enam noorena, lahingumöll on muutnud meid palju vanemaks, kui me tegelikult oleme.Te reetsite meid ning saatsite t?
Ekasmiküsimusi : 1. Mis on majutustoode? On kliendi elamus, kogemus, mulje, mis kujuneb paljude komponentide koosmõjus, nagu majutuskoha asukoht, keskkond, interjöör, teenuste valik ja tase, teenindajate profesionaalsed oskused ja välimus, hotelli imago jne. 2. Turismiseadus majutusettevõtlusest Vastavalt turismiseadusele on majutusettevõte majutusüksus, mille kaudu ettevõtja oma majandus- või kutsetegevuse raames osutab majutusteenust. 3. Majutusettevõtte registreerimise kohustus Ettevõtja, kes soovib osutada majutusteenust, esitab majutusettevõtte registreerimise taotluse majutusettevõtte asukohajärgsele valla- või linnavalitsusele
· rääkimisvead (võõrkeelsete sõnade ja nimede vale hääldamine, sobimatu häälekõrgus ja tämber, liiga kiire kõnetempo jms) · isiksuslikku laadi kõnevead (ülekordamised, enda pidev parandamine jms) · kehv kehakeel · labane kahemõttelisus · saatjapoolse arvamuse pealesurumine · saatja agressiivne, üleolev või irooniline kõnemaneer jne Suhtlus on alati kahesuunaline protsess. Kas ja kui hästi see toimis, sellele saab vastuse anda vaid asjakohane tagasiside, mis kinnitab, kas sõnum jõudis vastuvõtjani ja näitab, kuidas ta sellest aru sai. Tagasiside aitab vähendada vääritimõistmist edastada soovitud ja saadud sõnumi vahel. Seega võib öelda, et klienditeenindajal on ainuke viis veenduda selles, kas suhtlusahel toimis ja jõudis eesmärgini tagasiside küsimine ja andmine. · Näiteks reageerimine klienditeenindaja (saatja) poolt kliendile (vastuvõtjale) edastatud sõnumile: ,,Palun, siin on teie hotellitoa võti
1. Mis on majutustoode? On klendi elamus, kogemus, mulje, mis kujuneb paljude komponentide koosmõjul, nagu majutuskoha asukoht, keskkond, interjöör, eksterjöör, teenuste valik ja tase, teenindajate profesionaalsed oskused ja välimus, hotelli imago.söök, jook, , lõhnad, materjalid, värvid mööbel disain.rahuldus ja turvatunne. Külastuseelne koha tellimine, sisseregistreerimine saabumisel, väljaregistreerimine lahkumise, pakihoid,arveldamine, puhtus ja kord, külalislahkus, toitlustamine, muud teenused, bassein, juuksur, kauplused rõivaste puhastus, jne. Majutustoode on kompleksne sulam erinevatest teguritest, mis üksteise koosmõjul peaksid meelitama külastajaid seda tarbima.
....................................................................................... 6 LISA 1 TOITLUSTAMINE..................................................................................8 LISA 2 LISATEENUSED................................................................................... 9 2 VASTUSKIRI Tere austatud Katrin Tamm! 13.04.2014 Täname Teid, et tunnete huvi Hotell Londoni teenuste vastu ja soovite oma tööalast väljasõitu korraldada meie hotellis. Oleme koostanud paketi vastavalt Teie vajadustele. Anname endast parima, et Teie veedetud aeg hotellis London oleks meeldejääv! Saame Teile majutust pakkuda meie standardtubades ja ühes double de luxe'i toas. Hinnad sisaldavad hommikusööki. Kõikides numbritubades on minibaar, seif, otsevalimisega telefon, LCD teler satelliitkanalitega, kiire WiFi ja kaabliga internetiühendus, föön, duss või vann.
2. Mis valuuta kehtib Montenegros? Kas Eestist sinna reisides on vajalik valuutavahetus? Euro, seega pole vaja valuutavahetust teha. Milliste riskidega tuleb arvestada Montenegrosse reisimisel? Uurige selleks riigi infot näiteks www.reisiguru.ee lehelt. Montenegros reisimine on üsna turvaline. Osades kohtades on avalikult inimestelt asju varastatud. Montenegrosse saabumisel tuleb end registreerida 24 tunni jooksul. Kui peatud hotellis teeb seda hotell. 3. Valisite välja sobiva reisibüroo ja sõlmisite pakettreisilepingu. Kolm nädalat enne reisi toimumist teatab reisifirma teile, et tulenevalt lennuki kütuse hinnatõusust on teie reisi maksumus suurenenud 75 euro võrra. Millised on teie kui reisija õigused selles olukorras? Kas peate reisi kallinemisega leppima ja raha ära maksma või on teil mõni muu võimalus? Reisijal on õigus saada raha tagasi. Valib kas läheb kallima reisiga või siis ei lähegi. 4
Kõik kommentaarid