Järvamaa
Kutsehariduskeskus
Müügikorraldaja
MK
– 15
SWOT analüüs
Ave
Mändmaa
Paide
2015
TUGEVUSED
osavõtlik
usaldusväärne
heatahtlik
mõistlik
kannatlik
NÕRKUSED
tagasihoidlik
kompleksid (punastamine)
mugavus/ laiskus
VÕIMALUSED
luua oma kliendibaas
suurendada klientuuri
koolitada võrgustik
OHUD
usaldamatus
võimaluste mitteärakasutamine
konkurents
ja sellest sõltub ka nende hind 2.Turu ülevaade Peamised turud mis on sellel ettevõttel, suvised suvitajad ja turistid kes on tulnud nautima Peipsi Järve äärset ilusat loodust, toredaid suve üritusi ja loomulikult inimesed kes on tulnud nautima kala roogi. Suvel läheb sellel ettevõttel väga hästi. Praaegused eelistused ei ole kõige paremad, kuna talve hooajal ei käi seal niipalju kliente kui suvel, talve põhi klientideks on kalurid. 3.Swot analüüs Ettevõtte sisesed tugevused- kõige tugevam on pakutavad Peipsi järvest püütud kaladest valmistatud road. Ettevõtte sisesed nõrkused- talveperioodil vähe klient. Väliskeskonnas tulenevad võimalused- suvel kindlasti rannamõnude nautimine, scootritega sõitmine, veesuusad, paadi ja kanuumatkad järve suubuvates jõgedes ja kindlasti kalapüük Peipsi järvest. Väliskeskonnast tulenevad ohud- Eesti heitlik kliima, kas hakkab rannahooaeg liiga hilja või on suvi lihtsalt vihmane.
Ma tegin endale selgeks, kuidas töö väikeses ettevõttes välja näeb ja kas ma tahan tulevikus seal töötada või mitte. Selle praktika jooksul ma arendasin ka oma suhtlemisoskusi. Sain palju kasulikke teadmisi erinevates programmides ja tegevusvaldkondades. 1.9 Analüütiline hinnang ja ettepanekud praktikaettevõttele tegevusele Ettevõttel on olemas oma nõrkused ja tugevused ja selle analüüsimiseks mina koostasin SWOT tabeli. SWOT analüüs on tehnika, mida saab rakendada oma toodete, teenuste või mistahes uue ettevõtmise kohta, et hinnata selle tugevaid ja nõrku külgi, kasvu ja arenemise võimalusi ning isegi väliskeskkonna ohtusid ellujäämise aspektist lähtuvalt. SWOT-i näol on tegemist inglisekeelse akronüümiga, mis moodustub hinnangu aluseks olevast neljast parameetrist (strengths – tugevused, weaknesses – nõrkused, opportunities –
Eesmärgid Lühiajalised eesmärgid: Esmaseks eesmärgiks on paari kuuga ennast sisse seada ja võimalikud probleemid likvideerida. Esimese aastaga saada omale kindel klientuur. Võimalikud stsenaariumid esimeseks majandusaastaks: Pessimistliku stenaariumi järgi: väike klientuur ja probleemid keegliradadega Optimistliku stenaariumi järgi: populaarne harrastajate hulgas ning ka tavainimeste jaoks hea koht. Turundusplaan Ettevõtte SWOT- analüüs Tugevused: Nõrkused: Hea teenindustase Suhteliselt väikesed ressursid Klientide soovidega arvestamine Suvekuudel klientide vähesus Hea asukoht Vananev tehnika Vähe otseseid konkurente Kvaliteetsed tooted Võimalused: Ohud: Tööjõu laialdane valik Majanduslangus
.....................................................................3 Üldandmed:.................................................................................................................................3 Missioon ja eesmärgid.................................................................................................................3 Teenuse kirjeldus.........................................................................................................................3 SWOT analüüs............................................................................................................................4 Turg.............................................................................................................................................5 Konkurents..................................................................................................................................5 Turustamine...........................................................................
...............................................................................2 Toote ja ettevõtte kirjeldus...............................................................................................................3 Ülevaade Eesti makromajandusest..................................................................................................4 Alamsektor mööblitööstus............................................................................................................5 SWOT analüüs.................................................................................................................................6 Konkurents.......................................................................................................................................7 Bilanss, kasumiaruanne ja rahavoog................................................................................................8 Kasutatud materjalid.......................................................................
C. R. Jakobsoni nim. Gümnaasiumi SWOT-uuringu aruanne Analüüsi teostaja: Lembit Õunapuu Viljandi 2006 SISUKORD SISUKORD.......................................................................................................................................................................... 2 1. ARUANNE 1: SWOT ANALÜÜSI TULEMUSTE FAKTORISEERING................................................................3 1.1. TUGEVUSED................................................................................................................................................................3 1.2. NÕRKUSED................................................................................................................................................................. 5 1.3
... 6 4. VISIOON, MISSIOON............................................................................................ 7 4.1 Visioon........................................................................................................... 7 4.2 Missioon........................................................................................................ 7 5. ÄRIKESKKONNA ANALÜÜS................................................................................... 8 5.1 Makrokeskkonna analüüs.............................................................................. 8 5.2 SWOT analüüs............................................................................................... 8 5.3 Mikrokeskonna analüüs................................................................................. 9 6. KONKURENTSIANALÜÜS.................................................................................... 10 7. TURU ANALÜÜS...........................................................
.......................... 5 1.3 Toote hinnakujundusega seonduvad aspektid..........................................................7 1.4 Edustus ...................................................................................................................9 2. MÕISATE KUI TURISMIKESKUSTE TURU ANALÜÜS .................................... 10 2.1 Konkurentsiteooria.................................................................................................10 2.2 S.W.O.T analüüs...................................................................................................11 2.3 PORTERI viie konkurentsijõu mudel....................................................................12 2.4 PEST - analüüs.......................................................................................................14 KOKKUVÕTE ...............................................................................................................16 KASUTATUD ALLIKAD............
Kõik kommentaarid