Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Sõiduki mark (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist


Tallinn 2019
Kodune töö
Transporditeaduskond
Autotehnika
Üliõpilane:
Õpperühm: AT-31
Juhendaja : Sven Andresen

Sisukord




Sisukord 1
Sissejuhtus 3
Mootori väline kiiruskarakteristika 4
Ülekande skeem 5
Käigukast 7
Viidatud allikad: 9

Sissejuhtus


Sõidukiks valisin Volkswagen Golf 4 V6 4Motion. Valisin kuna just see konkreetne auto on juba ammu mind sümpatiseerinud, seega mõtlesin autoga lähemalt tutvusi teha ja uurida ka autod süvitsi.
Sõiduki mark: Volkswagen
Mudel: Golf4 V6 4Motion
Väljalaskeaasta: 2002
Mootor: 2.8 V6
Kütus : bensiin
Vedav sild : nelikvedu
Käigukast: manuaal
Töömaht : 2792cm3
Võimsus: (150 kW)
Maksimaalne väändemoment: 270Nm (3200p/min)

Mootori väline kiiruskarakteristika

Vasakule Paremale
Sõiduki mark #1 Sõiduki mark #2 Sõiduki mark #3 Sõiduki mark #4 Sõiduki mark #5 Sõiduki mark #6 Sõiduki mark #7 Sõiduki mark #8 Sõiduki mark #9
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-11-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 18 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor egon157 Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
18
doc

VW Polo Jõuülekanne, Lektor: Sven Andresen

...................................................................10 6. KARDAANÜLEKANDED JA RATTAVÕLLID.................................................................12 7. RATTAD...............................................................................................................................15 8. VIIDATUD ALLIKAD.........................................................................................................17 SISSEJUHATUS Iseseisva töö ülesandeks on ühe konkreetse sõiduki ehituse kirjeldamine ning analüüsimine kursusel jõuülekanne käsitletud materjali valguses. Sõidukiks valisin 1997a VW Polo, lähtudes auto populaarsusest, lihtsusest, vanusest, millest tulenevalt on internetis laialdaselt informatsiooni sõiduki kohta ja ehituse selgitamine on arusaadavam ja üheselt mõistetavam, kui mõne moodsama sõiduki puhul. 1. MOOTORI ANDMED Mootori andmed(töömaht, võimsus, kütus, pöördemoment, väline kiiruskarakteristika graafiliselt).

Aktiivsed ja passiivsed turvavarustused
thumbnail
59
pdf

Jõuülekanded konspekt

Madal mootor asukoht umbes keskel ja mootorsõiduki madal raskuskese ning massi ühtlasem jaotumine. Soodsam on ka sisustuse hea kasutamine. Mootorile juurdepääs bussi alt. Joonis 4: Mootor all tagavedu Esivedu Automootor üle esitelje Joonis 5: esivedu Mootor, sidur, käigukast, sild ja diferentsiaal on kombineeritud ühte plokki. Võrreldes teiste ülekannetega ees mootori omadused ja tulemused järgmised: - Sõiduki massi vähenemine. - Pöördemomendi lühim tee mootorilt veoratastele. - Pole veovõlli tunnelit. - Suur pagasiruum. - Mootor põiki teljega, väike eesülend ja suur kasutatav jalgaderuum - Sirgel sõidukit tõmmatakse ei tõugata. - Alajuhitavus kiirel kurvide läbimisel - Ebasoodne massi jagunemine ees ja taga. - Intensiivsem rehvi kulumine veoratastel.

Jõuülekanne



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun