Einar Kootikum LABORI ARUANDED Õppeaines: SISEPÕLEMISMOOTORID Transporditeaduskond Õpperühm: AT-31b Juhendaja: Esitamiskuupäev:................ Allkiri:............................ Tallinn 2013 Sisukord Jahutussüsteem............................................................................................................................4 Jahutussüsteemi plokkskeem.................................................................................................. 4 Soojuse jagunemine mootoris................................................................................................. 4 Radiaator................................................................................................................................. 5 Siseneva ja väljuva vedeliku ja õhu temperatuurid.....................................................
Kodune töö Transporditeaduskond Autotehnika Üliõpilane: Õpperühm: AT-31 Juhendaja: Sven Andresen Tallinn 2014 Sisukord Sisukord......................................................................................................................................1 Sissejuhtus...................................................................................................................................3 Mootori väline kiiruskarakteristika............................................................................................4 Ülekande skeem..........................................................................................................................5 Käigukast....................................................................................................................................7 Viidatud allika...
XXX Õppeaines: Õpperühm: Juhendaja: Tallinn 2014 Sissejuhtus: Valisin oma referaati teemaks VTEC tehnoloogia. Kuna endal oli Honda auto ja nüüd tahaks sellest palju targemaks saada. Referaatis loodan teada saada mis see VTEC tegelikult ikka on? 2 VTEC VTEC on nii elektrooniline ja mehhaaniline süsteem honda mootoritel, mis lubab mootoritele tõhusalt omada mitud nukkvõlli. VTEC tehnoloogia on välja arendatud Honda poolt ning lõpuks paistab olevat leitud asendus mootori töömahu suurendamisele. Honda esimeseks VTEC-iga (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control) varustatud autoks oli 1988 aastal 1,6-liitrine 4-silindriline Civic CRX. VTEC-i tööpõhimõte on lihtne - selle asemel, et valida madalapöördelise ja ökonoomse mootori (mis kõrgetel pööretel ei suuda midagi) või kõrgetel pööretel võimsa rallimoo...