Teeni mängimisega ja video vaatamistega UUT krüptoraha TEENI TASUTA NANO Sulge
Facebook Like
Add link

"reklaamitegevuses" - 8 õppematerjali

69
doc

Turunduse eksam

Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turund...

Turundus - Tartu Ülikool
366 allalaadimist
25
doc

Reklaamiõpetuse eksam

1.Mida tähendab mõiste reklaam? Termin reklaam tuleb ladinakeelsest sõnast reclamare, mis tähendab karjuma,vastu hüüdma. Reklaam-see on ideede, kaupade või teenuste mitteisiklik tutvustamine ja propaganda tellija ülesandel. Kasutatakse raadiot, televisiooni, ajalehti, müürilehti, postitatavaid prospekte, bussiplakateid, katalooge, tetamikke, programme, rin...

Ökoloogia ja keskkond - Eesti Hotelli ja Turismikõrgkool
37 allalaadimist
23
docx

Klassikalised, neoklassikalised ja kaasaegsed juhtimisteooria

Klassikalised juhtimisteooriad Erinevate juhtimisteooriate ja nende arengu tundmine aitab mõista juhtimise printsiipe ning nende rakendamise vajalikkust juhtimises. Klassikaliste juhtimisteooriad: · teadusliku juhtimise teooriad · administratiivse juhtimise teooriad. · bürokraatlikku koolkonna seisukohad. Teadusl...

Juhtimise alused - Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
138 allalaadimist
21
pptx

MIS ON REKLAAM?

MIS ON REKLAAM? Carl Linnè: Genus proximum ­ üldtunnus, differencia specifica - spetsiifiline erinevus ` ... on mitteisiklik infoedastus, mille eest tuleb kanda kulutusi, mis on tavaliselt sisendava (veenva) iseloomuga ja mis edastab teavet toodete, teenuste, juriidiliste isikute või ideede kohta kasutades selleks üht või teist meediakanalit. C.Bov...

Reklaam -
29 allalaadimist
15
docx

Reklaamipsühholoogia seaduspärasused

Reklaamipsühholoogia seaduspärasused - mõjustamisreeglid põhinevad eksperimentides saadud andmete üldistamisele ning on väljendatavad tegurite toime ja koostoime funktsioonidena - funktsiooniks on nõustumise tõenäosus(sagedus), hoiakumuutused, eelistatud alternatiiv _ sõltumatuks muutujaks on tingimused, mõjurid või omadused, millest funktsioon sõltub 1. Reklaamiteate mõjukuse sõltuvus teate esitaja...

Meedia -
25 allalaadimist
46
doc

Turunduse lõpupraktika Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkoolis

Kehtib tüüpiline akadeemiline jäikus – riiklike õppekavade reformimine on aeganõudev ning sageli jäävad õppekavad ajale jalgu. 18 3.7 Turundusalast tegevust reguleerivad põhilised normatiivaktid EHTE turundustegevustel puuduvad otsesed reguleerivad normatiivid. Reklaamitegevuses juhindutakse reklaamiseadusest. 3.8 Turundusdokumentatsioon Turundustegevused EHTE-s on dokumenteerimata. Puudub konkreetne andmeallikas, mis võimaldaks tuvastada eelnevaid turundustegevusi. Kõike, mida on tehtud varasemalt võib pärida pikema staaziga kolleegidelt kohvinurgajutu tasemel. Turundustegevustel ei ole eraldi eelarvet ning sageli pole teada, kui palju mingi tegevuse eest varasemalt on makstud. Graafika ja kuj...

Turundus - Tallinna Tehnikaülikool
161 allalaadimist
71
docx

Reklaaamipsühholoogia konspekt

· 1953 Karl Hovland's model Exposure Attention Comprehension Acceptance Retention (talletamine, mäletamine) (Behavioral) Change (Communication and Persuasion, 1953) Hovland: "uinumisefekt" 1949, sõnumi "allika usaldusväärsus" kui olulisim tegur Hoiaku muutmisel/muutumisel 1951 · 1961 R. J. Lavidge, G. A....

Reklaamipsühholoogia - Akadeemia Nord
17 allalaadimist
60
doc

Tarbija ostukäitumine

Mida kõrgem tasand, seda suuremad on vajaduste rahuldamise võimalused. Seepärast on inimestel, kelle vajadused seonduvad kõrgemate tasanditega, sageli raskem endale sõnastada, mida nad tegelikult tahavad. Selliste inimeste arv on aga ka palju väiksem, võrreldes madalamatel tasanditel olevate inimestega. Maslow’ hierarhiat saab edukalt kasutada nii müügi- kui reklaamitegevuses . Oluline on teada, millistel tasanditel asuvad sihtgrupid, kellele toodet soovitakse pakkuda. Näiteks, kui valida tooteks küpsised, siis füsioloogilisel tasandil olevatele ostjatele on tähtis, et küpsised oleksid toitvad. Teistele, kes tähtsustavad turvalisust, on hoopis olulisem, et neis ei sisalduks säilitusaineid. Kolmandad, kelle tegevust motiveerivad sotsiaalsed vajadused, ostavad küpsiseid siis, kui n...

Tarbijakäitumine - Kutsekool
40 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun