Müügiprotsess ja müügitehnikad Müügiprotsess on pikk tegevus, mille käigus püüdakse müüa ja pakkuda oma tooteid ja teenuseid klientidele kaasaarvatud potensiaalsetele klientidele. Müügitehnikaid on samuti väga palju erinevaid ning iga teenindaja saab neid ka ise luua ja välja töötada. Müügiprotsessi järgimine aitab saavutada eesmärke, milleks on kindlasti kliendi vajaduse välja selgitamine, saada aru müüdava toote või teenuse omadusi, sealhulgas anda infot miks
Liina Põldra ÄR1 Müügiprotsess ja müügitehnikad Müügiprotsess on pikk tegevus, mille käigus püüdakse müüa ja pakkuda oma tooteid ja teenuseid klientidele kaasaarvatud potensiaalsetele klientidele. Müügitehnikaid on samuti väga palju erinevaid ning iga teenindaja saab neid ka ise luua ja välja töötada. Müügiprotsessi järgimine aitab saavutada eesmärke, milleks on kindlasti kliendi vajaduse välja selgitamine, saada aru müüdava toote või teenuse omadusi, sealhulgas anda infot miks
Sellise kliendi juttu tuleb teenindajal katkestada suunavate-täpsustavate küsimustega, mille siht on teada saada, kas klient on üldse õiges kohas ning kas ta on tulnud mingi asja pärast või niisama. „Jäta mind rahule!“ klient – neil on kiire, tavaliselt räägivad teeninduskontakti ajal mobiiliga, jätavad mulje, et nemad tegid Teile teene, et suvatsesid üldse Teie juurde tulla. Kuidas sellise tüübiga tuleks käituda? KASUTATUD MATERJALID 1. Müügiprotsess ja müügitehnikad. Referaat/Uurimistöö http://www.annaabi.ee/M%C3%BC%C3%BCgiprotsess-ja-m%C3%BC %C3%BCgitehnikad-m94090.html (kasutatud 07.03.2014) 2. Müügijuhtimine. http://www.annaabi.ee/M%C3%BC%C3%BCgujuhtimine-m27486.html (kasutatud 08.03.2014) 3. Ekke Lainsalu. Müügitehnikad. http://www.myygiproff.ee/sildid/muugitehnikad (kasutatud 08.03.2014) 4. Mare Teichmann – Kuidas kliente efektiivselt mõjustada? Areng.ee – Eesti suurim
1978. aastal läks Kors tööle Lothari prantsuse butiiki, kus talle anti võimalus disainida ja müügile saata tema esimene moekollektsioon. Kollektsioon meeldis paljudele ning see tekitas piisavalt huvi Korsi vastu, et ta sai luua oma enda moeliini. Michael Korsi Naistekollektsioon avalikustati 1981. mais ning seda müüdi Bergdorf Goodmani ja Saks Fift Avenue kaubanduskeskustes. Korsi lihtsad, kuid elegentsed rõivad ja tema mõjuvad müügitehnikad olid koos väga hästi toimiv kombinatsioon. Mees reisis tihti üle terve USA, et korraldada väikseid moeshowsid erakodudes. 23- aastaselt palus Kors tuntud moetoimetaja Anna Wintouril üle vaadata tema kollektsioon, mida ta näitas naisele oma korteris voodile laotatult. Selliste väikeste tegude tõttu leidis Michael varsti endale mitmeid kuulsaid pooldajaid ning võitis mitmeid auhindu. 1990. aastal oli Michael Korsi firma sunnitud kuulutama välja pankroti ning tegema rohkem tööd,
MÜÜGIJUHTIMINE 1.Teeninduse mõiste ja olemus Klienditeenindus teenuse/toote tarbijani jõudmise protsess. Teenindus on oma olemuselt suhtlemine. Klienditeeninduse eelduseks on teenindaja pädevused (teadmised tootest/teenusest, müügitehnikatest, kliendist, psühholoogiast, oskused, motivatsioon) Klienditeeninduse kvaliteet on seotud ettevõtte organisatsioonikultuuriga ja teeninduskultuuriga. 2.Müügitehnikad ISIKLIKMÜÜK on ostja ja müüa vaheline suhtlus, mis mõjutab isiku või rühma ostustsust. Suhtluse müüja poolne eesmärk on toote esitlemine ja müümine, kontakteerutakse vahetult silmitsi. Müüja sammudeks on: a) otsida ja leida potentsiaalseid kliente b) teadvustada kliendi vajadusi c) näidata ja kirjeldada toote võimet rahuldada vajadust d) veenma toodet ostma ja kasutama Isiklik müük on sageli parim viis veenda inimesi mingit toodet muretsema Isikliku müügi eelis teiste müügivor...
aastased inimesed. Palju on korduvreisijaid, tegu on kõrgeima rahulolutasemega turismitootega. Turistid on traditsioonilistest kruiiside (vahe)sadamatest küllastunud ning otsitakse uusi peatumispaiku, soovitakse kogeda midagi uut ja enneolematut. Eriti hinnatakse eksootilisi elamusreise 8 polaaraladele. Rohkem panustatakse ka nooremale sihtgrupile ja peredele. Laevadel on järjest enam aktiivse puhkuse võimalusi, tegevusi lastele. Muutunud on ka kruiiside müügitehnikad. Lähtudes odavlennufirmadest toodi 2005. a mais turule "easyCruise'i" hop-on/hop-off-kontseptsioon. Põhimõte on selles, et kliendil on võimalik igas peatuskohas laevalt lahkuda ja teise laeva peale minna, traditsioonilise kruiisi puhul on konkreetne pakett ühel kruiisilaeval. Suurenenud on turvalisuse risk: et kaitsta ennast piraatide eest, on kruiisilaevadel uus kaitsemeetod - kurdistav helisignaal, mis tekitab ründajates lühiajalise halvatuse,
KORDAMISKÜSIMUSED MÜÜK JA MÜÜGITEHNIKAD 1. Müügi olemus ja seos turundusega Müümise all võib käsitleda kõike, kus soovitakse midagi saavutada vahetuse teel – alates kauba pakkumisest kuni poliitilise võitluseni või isiklikust heaolust kuni perekonnasisese suhtlemiseni. Kõige üldisemas tähenduses võib müüki vaadelda kommunikatsiooniprotsessina, mille käigus informeeritakse teist poolt (ostjat) pakkumise olemasolust ja tingimustest. Turunduse eesmärgiks on luua kindlaid ostusoove rahuldav kaup, kehtestada viimasele vastuvõetav hind, leida müügiks sobiv koht ja lõpuks osata ka pakkumist läbi viia (ehk edustus). Viimane on eelkõige seotud müügiga. Edukaks saab aga vahetust muuta nii tarbijate informeerimise kui oskusliku pakkumise abil. Nendeks tegevusteks kasutatakse turunduses nelja vahendit: reklaami, suhte...
Tugineb jällegi Jan Eklöf metoodikale. 11 x Mystery shopping meetod - Pimeostud. Väga populaarne ja laialdaselt kasutatav ka Eestis. Pimeostjaks on tavaliselt treenitud mitteklient, kelle ülesanne on ostuprotsessis hinnata teenindaja tegevust. Hinnatavad komponendid on näiteks millal teenindaja märkab klienti, silmside olemasolu, teenindaja välimus, teenindamise kiirus, müügitehnikad jms. Kriteeriumid on ka erinevad vastavalt hinnatavale teenusele. Kelner restoranis ja supermarketi kassapidaja näiteks on ju väga erinevad ametid. 3.3. Teeninduse hindamine Eesti teeninduse ideks (ETI) - Viib läbi TNS Emor, esimene mõõtmine toimus augustis 2005. Sellega mõõdetakse teeninduskvaliteedi taset Eesti ettevõtetes ja antakse koondhinnang. Esimene ETI koostati 20. Eesti suurema teenindusettevõtte või -asutuse hulgas. Kaasatud olid telekommunikatsiooni-, turismi ja
3. Riided. Eksperiment: 3.5x rohkem inimesi lähevad vales kohas üle tee järgides inimest ülikonnas, kui siis kui kantakse teksasid ja t-särki. 4. Lisadetailid. Nt ehted, auto jne. Nappus. ● Võimalused tunduvad väärtuslikumad kui need pole lihtsasti kättesaadavad. ● Inimesi motiveerib enim mingi asja kaotamisest, kui millegi samaväärse saamisest ● Kollektsionääride põhimõte: raskesti kättesaadav = väärtuslikum ● Müügitehnikad: „ainult täna“, „piiratud koguses“, „viimased numbrid“ ● Inimesed tahavad alati seda mida ei saa ● Värske nappus – haruldasi asju peetakse rohkem väärtuslikuks kui need on äsja haruldaseks muutunud. ● Konkurents – ihaldatakse asju mida ka teised inimesed tahavad Sotsiaalsed suhted. ● Evolutsiooniline perspektiiv: kuulumisvajadus. Gruppi kuulumine suurendab ellujäämise võimalust. ● Reproduktiivne eesmärk