Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mida kõike see ujuv linn endas hõlmab?
  • Kui kunagistel väiksematel?

Lõik failist

TSIRGULIINA KESKKOOL
8. klass
Kristen Kanep
KRUIISILAEVAD
Victoria Luise ´st Quantumini
Uurimistöö
Juhendaja : Ivo Pill
Tsirguliina 2015

Sisukord


SISSEJUHATUS 3
KRUIIs 4
KRUIISILAEVAD 6
KRUIISILAEVADE KIRJELDUSED 9
Laev Prinzessin Victoria Luise 9
Laev Wilhelm Gustloff 10
Laev Allure of the Seas 11
Laev Quantum of the Seas 13
LAEVADE VÕRDLUS 15
Kruiisilaevade parameetrite muutuste kirjeldus ühe sajandi jooksul. 18
KOKKUVÕTE 23
KASUTATUD ALLIKAD 24

SISSEJUHATUS

Valisin oma uurimuse teemaks kruiisilaevade muutuse viimase 100 aasta jooksul. Mind huvitab , millise muutuse tõi tehnika areng kaasa kruiisilaevade ehituses.
Mind on lapsest peale huvitanud suured ja võimsad laevad. Ma olen nende kohta palju lugenud ja minu unistus on saada kunagi kruiisilaeva tüürimeheks. Seepärast on kasulik omandada juba väikesed teadmised kruiisilaevadest ja kruiisist.
Minu
Vasakule Paremale
KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #1 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #2 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #3 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #4 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #5 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #6 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #7 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #8 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #9 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #10 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #11 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #12 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #13 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #14 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #15 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #16 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #17 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #18 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #19 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #20 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #21 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #22 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #23 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #24 KRUIISILAEVAD Victoria Luise´st Quantumini #25
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 25 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-10-28 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 6 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kristen300 Õppematerjali autor
Siin on 8. klassi õpilase suur uurimustöö mis sai 95 punkti. Uurimustöös kirjutan pikalt mis on kruiisilaev ja mis on kruiis. uurimuslik osa on nelja laeva võrdlus: Victoria Luise, Wilhelm Gustloff, Allure of the Seas ja Quantum of the Seas. Nendest laevadest on palju infot ja teksti. Lõpus on suur võrdlus ja nelja leheline analüüs kokkuvõte. Head lugemist ;)

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
8
docx

Kruiisilaevad Victoria Luise´st Quantumini kaitsekõne

Kaitsekõne Lugupeetud uurimustööde kaitsmiskomisjon, retsensent, juhendaja, kohalviibijad. Mina olen 8. klassi õpilane Kristen Kanep ja minu uurimustöö valmis teema KRUIISILAEVAD VICTORIA LUISE´ST QUANTUMINI. Slaid 2 (Teema valiku põhjendus) Ma valisin selle teema sellepärast, et mind on väiksest saati huvitanud suured laevad. Samuti on mu unistus saada kunagi kruiisilaeva tüürimeheks. Uurimistöö on kirjutatud 25. Lehel. Töö koosneb kahest põhiosast milles esimeses tutvustan kruiisi ja kruiisilaevu. Teises uurin erinevate ajastute kruiisilaevu ning nende laevade omaduste võrdluseid. Töö Sisaldab nelja tabelit ja fotosid. Slaid 3 (Töö eesmärgid)

Merendus
thumbnail
71
docx

Merekultuur ja etikett

KUTSEÕPE PÕHIKOOLIS JA GÜMNAASIUMIS VALDKOND: LAEVA TEKIMEESKOND ERIALA: MADRUS VALIKAINE MEREKULTUUR JA ETIKETT KOOSTAS: PAUL KOOSER 2012/2013 Õ.A. AINEKAVA 1. Õppeaine nimetus: Merekultuur ja etikett 2. Õpperühmad: merendusklassid 3. Üldmaht: 40 tundi 4. Õppeesmärk: Õpetusega taotletakse, et õppija teab merekultuuri ja selle mõju kutselise meresõidu arengule. Tunneb laevadel kehtivat etiketti ja oskab käituda vastavalt etiketinõuetele. 5. Õppesisu ja õppeaine temaatiline plaan: Õppesisu(käsitletavad teemad ja alateemad) Tundide arv 1.MEREKULTUUR 1.1Merekultuuri mõiste 1.2Meresõidu ajalugu. Foniiklased ja nende peamised 8 tegevusalad(sadamalinnade ehitus,kaubandus ja meresõit) 1.3Maailma tuntumad meresõitjad ja nende retked 1.4Ees

Merendus
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Logistika alused
thumbnail
268
pdf

Logistika õpik 2013-Ain Tulvi

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Baas Logistika
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun