Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"logistikateenust" - 11 õppematerjali

thumbnail
1
docx

Klienditeenindus logistikas

2. ,,Tarbija" 3. Klienditeenindus ei tohi olla suunatud ainult tarbijaile, vaid ka nendele vahelülidele, kes asuvad tarneahelas materjalitarnija ja tootja ning tarbijate vahel 4. Klientide vajaduste rahuldamisele toodete järele( ostmine jae-või hulgikaubandusest, edasimüüjalt jne) , teenuste järele ( logistikateenuste ostmine) või toote järele, mille kättetoimetamisega kliendile osutatakse logistikateenust. 5.Turundus on filosoofia, mis lõimib kõik tegevused ja funktsioonid ettevõtetest kujunenud võrgustikus. Rahuldatud klienti nähakse, kui ainsat võimalust saavutada kasumit, läbimüügi kasvu ja püsima jäämist pika perioodi jooksul. Logistika- korraldada materjalide ja kaupade liikumine tarneahelates kooskõlas turundus- ja müügistrateegia ning müügiplaanidega kvaliteetsel ja efektiivsel viisil. 6

Logistika → Klienditeenindus logistikas
42 allalaadimist
thumbnail
2
pdf

Klienditeenindus

2. Missugune kliendi kategooria on tarnijale üldjuhul olulisem, kas klient ,,edasimüüja" või klient ,,tarbija"? Klient "edasimüüja" 3. Millised peaksid olema tootmisettevõtte, hulgifirma ja jaekaubandusettevõtte klienditeeninduse peamised eesmärgid? Eesmärgid peaksid olema klientide vajaduste rahuldamine toodete järele(ostmine jae- või hulgikaubandusest, edasimüüjalt jne); teenuste järele või toodete järele, mille kättetoimetamisel kliendile osutatakse logistikateenust. Jaekaubanduses on ostetav kaup riiulil käeulatuses ja ostja tähelepanu on suunatud peaasjalikult pakutavatele toodetele. 4. Millistest alltegevustest koosneb klienditeeninduse protsess tootmisettevõttes, millistest hulgimüügiettevõttes ja millistest kaupluses? Tootmisettevõtte ja hulgimüügiettevõte vahel on oluline erinevus see, et tootmisettevõtte puhul võib teeninduses olla osapooli olla rohkem. Hulgimüügiettevõtte ja jaeettevõtte

Majandus → Klienditeenindus
13 allalaadimist
thumbnail
13
pdf

Outsourcing logistika

Outsourcing logistika Outsourcing tähendab firma põhitegevust toetavate teenuste sisseostmist. Logistikateenuste osutamise ajajärgud tehnoloogia arengule Aastad 1950 - 1970 1PL (First Part Logistics) ehk asutusesisene ( insourcing) logistikateenus. Sellel ajajärgul tegi ettevõte oma jõududega kõik logistilised tegevused. Logistikateenuste osutamise ajajärgud tehnoloogia arengule Aastad 1970- 1985 2PL (Second Part Logistics) ehk logistiliste teenuste allhange. Ettevõtetel olid olemas ressursid logistiliste operatsioonide teostamiseks, kuid nad ostsid mõnikord logistilisi teenuseid sisse ühekordse tegevusena logistilist teenust pakkuvalt firmalt. Sisseost toimus juhuslikult ja lühiajaliste lepingute alusel. Logistikateenuste osutamise ajajärgud tehnoloogia arengule Aastad 1985 - 2000 3PL (Third Part Logistics) ehk logistiliste teenuste outsourcing Ettevõtted on mõnest logistilisest tegevusest täielikult loobun...

Logistika → Baaslogistika
13 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Organisatsioon ja juhtimine I kodutöö

Kes seal töötades, kes õppides, kes kliendina. Olenemata sellest, millises rollis ja millises organisatsioonis me oleme, mõjutab meie arvamust selle organisatsiooni kohta mitte niivõrd selle nn tehniline vorm (füüsiline suurus, ruumid, tehnika, ametinimetused töötajate kabinettide ustel jne), kuivõrd selles olev õhkkond, mida tajume. Käesoleva töö eesmärk on välja selgitada, milliseid organisatsiooniteooria koolkondade tunnuseid saab omistada 21. sajandi logistikateenust pakkuvale ettevõttele, kas nendel koolkondade tunnustel tekivad vastuolud või jääb mõni koolkond silmapaistvalt domineerima või ei olegi võimalik omistada tänapäevasele ettevõttele organisatsiooniteooria tunnuseid, mis loodi sajand tagasi. Samuti, kuna tänapäeval ei saa ühelegi ettevõttele keskenduda kui kinnisele süsteemile, siis peab arvestama välismõjudega, mis kaudselt või otseselt mõjutavad ettevõtte tootlikust ja kasumit.

Majandus → Organisatsiooni juhtimine
88 allalaadimist
thumbnail
17
docx

Sissejuhatus Infosüsteemidesse iseseisev töö. Ehituskaupade hulgimüügifirma

Joonised on koostatud kasutades UML standardit. 1.1 TAUST Organisatsiooni valdkonnaks on ehituskaupade hulgikaubandus. See on kontor, ladu ja kauplus ühes kohas ühe ettevõttena. Firma suudab korraldada oma protsessi väiksema hulga inimetsega, kuna peategevuseks on hulgimüük. Samuti tegevuste hulka kuuluvad väiksemal määral jäemüük. Juhtkond loob suhteid varustajatega ja tegeleb kaupade tellimisega. Tellitud kaupadele tuleb korraldada logistikateenust kuni need jõuavad organisatsiooni lattu. Samuti juhtkond ja kontoritöötajad tegelevad suurte klientide poolt tellimuste vastuvõtmisega ja koostamisega. Edasi tellimused lähevad täitmiseks: komplekteerimine, pakkimine, transportimine, mille kohta lõppkokkuvõttes koostatakse arve. Kontoritöötajad ja raamatipidamine jälgivad õigeaegset arvete tasumist. Saadud tulu läheb kulude katmiseks ja uute kaupade tellimiseks. 1.2 ORGANISATSIOONI EESMÄRGID

Informaatika → Sissejuhatus...
33 allalaadimist
thumbnail
13
docx

SmartPOST

Soome Postile kuid kogu seda ärivaldkonda puudutav oskusteave on Cleveroni meeskonnas kättesaadav Cleveroni klientidele (1). 2.1 Tooted ja teenused Cleveron pakub kaasaegseimat terviklikku postipakkide logistikalahendust (PDS) mis koosneb: · Pakiautomaatidest, mis võimaldavad klientidel iseteeninduslikult pakke saata ja vastu võtta. · Tarkvaralahendustest, mis juhivad pakiautomaatide tööd ja võimaldavad kogu pakkide logistikateenust tsentraalselt jälgida ja juhtida. · Äriprotsessidest ja ärimudelist, mis võimaldab kogu pakiautomaatide võrgu efektiivselt ja kasumlikult toimima panna. Cleveroni PDS võimaldab võrreldes konkurentidega oluliselt efektiivsemaid ja kvaliteetsemaid postipakkide logistikateenuseid pakkuda. Lisaks tehnoloogiale pakub Cleveron pakiautomaatide tehnoloogiat kasutava ärimudeli edukaks toimimiseks vajaliku oskusteabe konsultatsioone alates finantsplaanist ja konkurentsianalüüsist

Logistika → Logistika
80 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Logistika erialane kogumaterjal

LOGISTIKAETTEVÕTTE ISELOOMUSTAMINE Teema lõpuks  teate hea logistikaettevõtte tunnuseid;  oskate reklaamida oma firmat. SISSEJUHATAV ÜLESANNE 1. Arutage,  keda võib nimetada partneriks,  kuidas leitakse partnerit. LUGEMINE 2. Leidke tekstist, mis iseloomustab head logistikapartnerit. ………………………………………….. Tänapäeval tuleb ettevõtetel tiheneva konkurentsi tõttu logistikakulusid optimeerida ja parim viis selleks on logistikateenust sisse osta. Enne logistikapartneriga läbirääkimiste alustamist tuleb ühelt poolt määratleda oma vajadused ja võimalused ning teiselt poolt selgitada välja logistikaettevõtte sobivus koostööks. Edukas logistikapartner on kui kümnevõistleja, kes peab olema kõrgel tasemel kümnes erinevas valdkonnas. 1. Kaasaegsed teadmised logistikast. Kvaliteetse teenuse pakkumiseks peab logistikaettevõte omama hulgaliselt erialaseid teadmisi, mida pidevalt uuendatakse ja täiendatakse

Logistika → Logistika
201 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Väärtusahela juhtimine- eksami kordamisküsimused

Väärtusahela ja tarneahela vahe? Tarneahel näitab millistest tarne etappidest koosneb lõpptoote kujunemine. Väärtusahel kirjeldab lisaväärtuse teket tarneahelas. Millised muutused on toimunud alates 90 aastatest tarneahelates? Viimase kümnendi edusammud IT-s ning elektroonilise kaubanduse arengus on pakkunud ettevõtetele võimalust pääseda uutele turgudele, piltlikult paremini siduda tarneahelas olevaid ettevõtteid omavahel ning optimeerida erinevaid äriprotsesse. Teiste sõnadega on tehnoloogia areng võimaldanud paralleelselt parandada klienditeeninduse taset ning alandada kulusid tarneahelas. Väärtusahela keskne arenguetapp logistikas? Väärtusahel ühendab toormaterjalide tootjad valmistoodangu valmistajatega ja need omakorda lõpptarbijatega. Väärtusahela moodustavad omavahel seotud logistilised protsessid, milles iga protsess lisab tootele väärtust. Joonis 1. Tarneahela struktuur Tarneahela kesksel kohal on keskne ettevõte, mis korr...

Logistika → Logistika
21 allalaadimist
thumbnail
26
doc

Klienditeenindus kui logistika oluline protsess

või klient „tarbija“? Klient „edasimüüja“. 3. Millised peaksid olema tootmisettevõtte, hulgifirma ja jaekaubandusettevõtte klienditeeninduse peamised eesmärgid? Eesmärgid peaksid olema klientide vajaduste rahuldamine toodete järele (ostmine jae- või hulgikaubandusest, edasimüüjalt jne), teenuste järele (logistikateenuste ostmine) või toote järele, mille kättetoimetamisega kliendile osutatakse logistikateenust. Jaekaubanduses on ostetav kaup kliendi jaoks riiulil käeulatuses ja ostja tähelepanu kaupluses on suunatud peaasjalikult pakutavatele toodetele 4. Millistest alltegevustest koosneb klienditeeninduse protsess tootmisettevõttes, millistest hulgimüügiettevõttes ja millistest kaupluses? Tootmisettevõtte ja hulgimüügiettevõtte vahel on oluline erinevus see, et tootmisettevõtte puhul võib teeninduses osapooli olla rohkem. Hulgimüügiettevõttes ja jaeettevõtte erinevus –

Logistika → Klienditeenindus logistikas
131 allalaadimist
thumbnail
28
docx

Kaubamärkide referaat

(Leiburi koduleht: http://www.leibur.ee/) 3 BALBIINO 1995. aastal asutatud AS Balbiino on üks Eesti suurimaid jäätisetootjaid, kelle koduturuks on Balti riigid. Ettevõte põhineb 100% Eesti kapitalil, kuulub NG Investeeringute kontserni ning annab tööd enam kui 200 inimesele, suviti ligikaudu 300 inimesele. Balbiino on külmavaldkonna ekspert ning pakub külmutatud kauba logistikateenust. Balbiino toodang, käitlemisprotsessid ja teenused on kvaliteetsed ja vastavad toiduainetööstusele seatud kõrgetele nõudmistele. Ainsa Eesti jäätisetootjana on Balbiinole omistatud rahvusvaheline BRC (British Retail Consortium) toiduohutuse ja kvaliteedijuhtimise sertifikaat. British Retail Consortium sertifikaat hõlmab Balbiino jäätise ja toidujää tootmist ning jahutatud ja külmutatud toodete hulgikaubandust ja ladustamist

Toit → Toidukaubandus
111 allalaadimist
thumbnail
32
docx

Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused

... vastavalt kliendi kvaliteediootustele. Sisseost e. outsourcing annab palju väärtustamise võimalusi. Detaili tootmine on tulusam, kui kogu toote terviktootmine. Kõige tähtsam küsimus ettevõtja jaoks on vast see, mida osta, mida ise teha või võib-olla üldse mitte midagi teha, vaid ahelat juhtida. Nt. Logistikateenuse sisseostmine sisaldab endas mitmeid erinevaid võimalusi : transport, ladu, ekspedeerimine, vahendamine, tagastuslogistika ja IT. Põhjused miks logistikateenust sisse ostetakse  võimalus keskenduda oma põhitegevusele,  välditakse suuri investeeringuid,  vähendatakse tööjõukulu,  tõstetakse teenuse kvaliteeti,  kolmanda osapoole logistika (3PL) pakub laiemat geograafilist ulatust. Teenuse sisseost annab küll võimaluse keskenduda oma põhitegevusele, kuid tähelepanuta ei tohiks see kindlasti jääda. Logistikajuhi kohustus peaks olema transporditeenuse kvaliteedi nõuete välja

Muu → Väärtusahele juhtimine
131 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun