Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kuidas koostada väga head esitlust (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
Kuidas koostada väga head esitlust #1 Kuidas koostada väga head esitlust #2 Kuidas koostada väga head esitlust #3 Kuidas koostada väga head esitlust #4 Kuidas koostada väga head esitlust #5 Kuidas koostada väga head esitlust #6 Kuidas koostada väga head esitlust #7 Kuidas koostada väga head esitlust #8 Kuidas koostada väga head esitlust #9 Kuidas koostada väga head esitlust #10
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-12-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 21 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Doody Õppematerjali autor
Siin saab väga hea ülevaate kuidas koostatakse häid esitlusi.Kui palju peab olema lauseid ühes esitluses ja kui pikk peab olema esitlus.Et rohkem teada saada lugege esitlusest

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
4
doc

Kuidas peaks välja nägema üks hea presentatsioon?

KUIDAS VÕIKS VÄLJA NÄHA ÜKS HEA PRESENTATSIOON? Mida peaks üks esitlus sisaldama? Arvestada tuleb esitluse tegemiseks ette antud ajaga. Esitlust alustatakse tavaliselt nn. tiitellehega, kuhu kirjutatakse selges kirjas oma töö nimi, viide töö iseloomule (referaat, uurimistöö jne), õppeasutuse täielik nimetus, töö autori nimi, juhendaja ees- ja perekonnanimi, klass või õpperühm ning töö tegemise koht ja aeg. Sissejuhatavale tiitel-slaidile võib lisada ka slaidi, kus on ,,viiteid töö lugejale" vms, see tähendab, et

Eesti keel
thumbnail
27
pptx

Tulude jaotus: Majanduse alused

ressursside tegelik nappus, mida saab Kolmas tase Neljas tase mõõta nii sissetulekute kui ka kulutuste Viies tase põhjal. Inimeste vajaduste rahuldatust on väga keeruline objektiivselt määratleda. Mida tähendab subjektiivne vaesus? Subjektiivse vaesuse puhul aga hindab inimene ise, kas tema ressursid Muutke teksti laade on piisavad, et normaalselt toime tulla Teine tase ja ära elada või Kolmas tase milline on tema enda arvates tema

Majandus alused
thumbnail
25
doc

Tekstiõpetus

Mida ei saa raha eest osta? Heuristline küsimussari põhineb kindlas järjekorras esitatud küsimustele. See meetod aitab autoril mõtlemisel, vaatenurga leidmisel ja ainestiku loogilisel esitamisel ning aitab kergesti jõuda uute ideedeni. NÄIDE : Hariduse vajalikkusest Kes? Kes vajavad haridust? Kes on eeskujuks? Kes toetab? Mida? Mida on vaja õppida, et edasi jõuda? Kus? Kus on parem saada haridust? Millal? Millal ma pean minema edasi õppima? Kuidas? Kuidas suhtud noored haridusse? Miks? Miks minna ülikooli? Miks ma tahan saada . . . ? Teksti analüüsiks võib lähtuda järgmistele küsimustest : Kes on teksti autor? Mis on teksti sisuks? Mida autor taotleb? Kidas autor probleemi(d) esitab, lahendab? Millal ja kus on tekst avaldatud? Milline koht on tekstil autori loomingus? Klassikaline ülesehitud põhineb Aristotelese retoorikaõpetusel. Selle abil võib autor koguda ainestikku ja töötada välja uusi ideid

Eesti keel
thumbnail
5
odt

Loovtöö kirjutamise juhend õpilastele

püstitatud uurimisküsimustele. Uurimistöös tuleb oma mõtteid edasi anda loogiliselt ning korrektses keeles. Uurimistöö ei ole referaat. Kuigi teistele autoritele võib viidata, peaks töö iseloom olema valdavalt analüüsiv, kus olulisel kohal on autori enda järeldused, tõlgendused ja üldistused. Uurimistöö põhiosa maht on 6 -10 lehekülge. Peale uurimistöö teema ja juhendaja selgumist tuleb õpilase teha järgmist 1) koostada koos juhendajaga töö koostamise ajakava; 2) tutvuda juhendaja poolt soovitatud kirjandusega; 3) sõnastada juhendaja abiga uurimisküsimuse(d); 4) koguda vajalikke andmeid; 5) kirjutada vastavalt nõuetele uurimistöö tekst 6) esitleda oma oma tööd hindamiskomisjonile. Kirjalik uurimistöö peab koosnema järgmistest osadest: 1. Tiitelleht - tiitellehel märgitakse kooli nimetus, töö autor, klass, töö pealkiri, töö liik (uurimistöö .

Ainetöö
thumbnail
22
pptx

Gaia teooria

Raamatu ,,Gaia kättemaks" peamiseks sõnumiks pole mitte see, et Gaia ise on ohus, vaid see, et inimesed on tema praegusele välispinnale järjest suuremat kahju tekitanud. Gaia elukäik Elu maal sai alguse 3 - 3,5 miljardit aastat tagasi. Tollel ammusel ajal oli päikesekiirguse intensiivsus arvatavasti 25% tänapäevasest tasemest madalam. Kasvuhooneefektist tingitud kliimasoojenemine, mis on täna meile suureks probleemiks, on väga sarnane äraspidise kasvuhooneefektiga, millega seisid silmitsi esimesed elusorganismid, kuigi neid ohustas mitte liigne soojenemine, vaid hoopis jahenemine ja külmumine. Päike on muutunud järjest kuumemaks ning Maale jõuab sellelt praegu rohkem energiat kui 3 miljardit aastat tagasi, mil elu alguse sai. Pikas perspektiivis kujutab Päikese kuumenemine palju suuremat ohtu elule, kui seda on tänapäevane, inimese põhjustatud globaalne soojenemine.

Füüsika
thumbnail
55
doc

Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes

analüüsimise oskus, loovtöö vormistamine, IKT vahendite kasutamine jne) kujunemist; õpilast tema võimete paremal tundmaõppimisel, mis aitaks teha valikuid järgnevateks õpinguteks. Käesolev juhendmaterjal tutvustab mitmete koolide näiteid ja soovitusi loovtöö korraldamiseks ja läbiviimiseks. Loovtöö korraldamise ja läbiviimise põhimõtted esitatakse kooli õppekava üldosas, kus on kirjeldatakse täpsemalt, kuidas toimub: loovtöö korraldamine; loovtöö teema valimine; õpilaste juhendamine; loovtöö esitlemine; loovtöö hindamine. Juhendmaterjali koostajad Ene Kulderknup ja Inge Raudsepp Riikliku Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskuse üldhariduse õppekavade ja eksamite osakonna peaspetsialistid 55 Soovitusi ja näiteid loovtööde läbiviimiseks põhikooli III kooliastmes

Eesti keel
thumbnail
5
doc

Kontrolltöö kordamisküsimused ja vastused väljendusoskuses

9. Millised on võimalikud mürad inimkommunikatsiooni kanalites? *füüsilised *psühholoogilised *füsioloogilised *semantilised 10. Mis vahe on kuulamisel ja kuulmisel? Kuulamine on tahtlik tegevus- tähelepanu, arusaamine, meeldejätmine 11. Milline on tagasiside roll inimkommunikatsioonis? 12. Milline on aja roll inimkommunikatsioonis? 13. Milline on efektiivne inimkommunikatsioon? Kui see mida saatja mõtles, on samamoodi arusaadav ka vastuvõtjale 14. Kuidas saab rääkija suurendada kommunikatsiooni efektiivsust? *empaatia 15. Kuidas saab kuulaja suurendada kommunikatsiooni efektiivsust? *pöörata tähelepanu *mõelda rääkijaga kaasa jne 16. Miks peab kommunikatsioonis osalema aktiivselt? 17. Mida tähendab valikuline tähelepanu? Milliseid filtreid me kasutame? *füsioloogilised *psühholoogilised 18. Mida tähendavad informatsiooni valikuline vastuvõtmine, organiseerimine ja interpreteerimine? Võime töödelda

Väljendusoskus
thumbnail
7
odt

INIMKOMMUNIKATSIOON

aga kui sa kuulad inimest, siis sa pöörad tähelepanu ta jutule, kuuled ta jutu, saad aru ja jätad ta jutu meelde. 7. Milline on tagasiside roll inimkommunikatsioonis? Tagasisside roll on selline, et saada reaktsiooni inimese käitumisele. 8. Milline on aja käsitlus inimkommunikatsioonis? Inimkommunikatsioonis on aeg mittepööratav ja mittekorratav. 9. Milline on efektiivne inimkommunikatsioon? Efektiivne on siis, kui see mida saatja mõtles on samamoodi arusaadav ka vastuvõtjale. 10. Kuidas saab rääkija suurendada kommunikatsiooni efektiivsust? Seletada oma jutus kõik rasked kohad lahti, küsida üle, kas kuulaja sai kõigest aru, võib-olla mõnda kohta mitu korda seletada. 11. Kuidas saab kuulaja suurendada kommunikatsiooni efektiivsust? Kuulata hoolega, küsida küsimusi, kui mingits kohats aru ei saa või paluda korrata 12. Mida tähendab valikuline tähelepanu? Milliseid filtreid me kasutame? Valikuline

Karjäärinõustamine




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun