Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Koostada konsooli põikjõu ja paindemomendi epüürid (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Koostada konsooli põikjõu ja paindemomendi epüürid.
Andmed
F= 5 kN
P1= F/a=5/0,6=8,333 kN/m
P2= 2 p1
L= 1,5m
a= 0,6m

  • Sisejõudude analüüs
    1.1 Lõik B’’C
    1.2Lõik AB’
    3
  • Koostada konsooli põikjõu ja paindemomendi epüürid #1 Koostada konsooli põikjõu ja paindemomendi epüürid #2 Koostada konsooli põikjõu ja paindemomendi epüürid #3 Koostada konsooli põikjõu ja paindemomendi epüürid #4
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2011-02-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 220 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor cermedes Õppematerjali autor
    Kodutöö nr 17

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    13
    docx

    Tala tugevusanalüüs

    ja joonkoormusega. Tala joonmõõtmed on antud seostega: b = a/2. Punktkoormuse väärtus on F = 10 kN ja ühtlase joonkoormuse intensiivsus tuleb avaldisest p = F/b. Varuteguri nõutav väärtus on [S] = 4. Koormuste mõjumise skeem valida vastavalt üliõpilaskoodi viimasele numbrile A. Tala tugede vahekaugus a valida vastavalt üliõpilaskoodi eelviimasele numbrile B. INP-profiili andmed võib võtta nt Ruukki tootekataloogist. Vajalikud etapid: 1. Koostada valitud mõõtkavas arvutusskeem (vastavalt väärtustele A ja B); 2. Arvutada toereaktsioonide väärtused; 3. Koostada valitud mõõtkavades paindemomendi M ja põikjõu Q epüür; 4. Tuvastada tala ohtlikud ristlõiked (või ohtlik ristlõige), koostada painde tugevustingimus ning määratleda vähima võimaliku materjalimahuga sobiv INP-profiil; 5

    Tugevusõpetus i
    thumbnail
    12
    pdf

    Tala tugevusanalüüs

    b​ = ​a/​ 2. Punktkoormuse väärtus on ​ F​ = 10 kN ja ühtlase joonkoormuse intensiivsus tuleb avaldisest p​ = ​F/​ ​b​. Varuteguri nõutav väärtus on [​ S​] = 4. Koormuste mõjumise skeem valida vastavalt üliõpilaskoodi viimasele numbrile A. Tala tugede vahekaugus ​a​ valida vastavalt üliõpilaskoodi eelviimasele numbrile B. INP-profiili andmed võib võtta nt ​Ruukki​ tootekataloogist. Vajalikud etapid: 1. Koostada valitud ​ mõõtkavas arvutusskeem (​vastavalt väärtustele A ja B)​; 2. Arvutada toereaktsioonide väärtused; 3. Koostada valitud ​ mõõtkavades​paindemomendi ​M​ ja põikjõu ​Q​ epüür; 4. Tuvastada tala ohtlikud ristlõiked (​või ohtlik ristlõige)​, koostada ​painde​tugevustingimus ning määratleda vähima võimaliku materjalimahuga sobiv INP-profiil; 5

    Tugevusõpetus
    thumbnail
    27
    pdf

    Detailide tugevus paindel

    · võlli pöörlemise dünaamilised koormused (tsentrifugaaljõud jms.); · hõõrdumine laagrites; · varda, rihmarataste ja teiste detailide omakaalud. Paindeülesande arvutusskeem Peatasand = ristlõike kesk-peatelje ja tuleb tavaliselt koostada mõlemas varda teljega määratud tasand (Joon. 6.2) peatasandis Priit Põdra, 2004 84 Tugevusanalüüsi alused 6. DETAILIDE TUGEVUS PAINDEL Varraste peatasandid

    Materjaliõpetus
    thumbnail
    27
    pdf

    Detailide tugevus paindel

    · võlli pöörlemise dünaamilised koormused (tsentrifugaaljõud jms.); · hõõrdumine laagrites; · varda, rihmarataste ja teiste detailide omakaalud. Paindeülesande arvutusskeem Peatasand = ristlõike kesk-peatelje ja tuleb tavaliselt koostada mõlemas varda teljega määratud tasand (Joon. 6.2) peatasandis Priit Põdra, 2004 84 Tugevusanalüüsi alused 6. DETAILIDE TUGEVUS PAINDEL Varraste peatasandid

    Materjaliõpetus
    thumbnail
    14
    doc

    Matemaatiline analüüs II Teooria

    1) Mitmemõõtmelise ruumi ja selle punkti mõisted. Kaugus mitmemõõtmelises ruumis. Kauguse omadused. Parameetrilised jooned. · Mitmemõõteliseks ruumiks nimetakse hulka , mille elementideks on kõik reaalarvust koosnevad järjestatud süsteemid ( a1, a2, ..., an). · Mitmemõõtmelise ruumi punktiks nim mitmemõõtmelise ruumi ( a1, a2, ..., an) süsteemi A=( a1, a2, ..., an). · Kaugus mitmemõõelises ruumis. Kui A=( a1, a2, ..., an) ja B=( b1, b2, ..., bn) siis |AB|= (a1-b1)+ (a2-b2)+ ...+ (an-bn) · Kauguste omadused: A=B siis ja ainult siis, kui |AB|=0 |AB|=|BA| |AB| |AC|+|CB| · Parameetrilised jooned ruumis Rm. Olgu lõigul [T1, T2] antud m funktsiooni x1 = 1(t), x2 = 2(t), . . . , xm = m(t). Vaatleme nende funktsioonidevõrranditest moodustatud süsteemi x1 = 1(t)

    Matemaatiline analüüs 2
    thumbnail
    14
    doc

    Teooria vastused II

    1) Mitmemõõtmelise ruumi ja selle punkti mõisted. Kaugus mitmemõõtmelises ruumis. Kauguse omadused. Parameetrilised jooned. · Mitmemõõteliseks ruumiks nimetakse hulka , mille elementideks on kõik reaalarvust koosnevad järjestatud süsteemid ( a1, a2, ..., an). · Mitmemõõtmelise ruumi punktiks nim mitmemõõtmelise ruumi ( a1, a2, ..., an) süsteemi A=( a1, a2, ..., an). · Kaugus mitmemõõelises ruumis. Kui A=( a1, a2, ..., an) ja B=( b1, b2, ..., bn) siis |AB|= (a1-b1)+ (a2-b2)+ ...+ (an-bn) · Kauguste omadused: A=B siis ja ainult siis, kui |AB|=0 |AB|=|BA| |AB| |AC|+|CB| · Parameetrilised jooned ruumis Rm. Olgu lõigul [T1, T2] antud m funktsiooni x1 = 1(t), x2 = 2(t), . . . , xm = m(t). Vaatleme nende funktsioonidevõrranditest moodustatud süsteemi x1 = 1(t)

    Matemaatiline analüüs 2
    thumbnail
    246
    pdf

    Funktsiooni graafik I õpik

    1 10. klass Viljandi Täiskasvanute Gümnaasium KORDAMINE: FUNKTSIOONI GRAAFIK I Joonistel on kuue funktsiooni graafikud. Tee kindlaks, missuguste funktsioonidega on tegemist. 1 2 3 © Allar Veelmaa 2014 2 10. klass Viljandi Täiskasvanute Gümnaasium KORDAMINE: FUNKTSIOONI GRAAFIK II © Allar Veelmaa 2014 3 10. klass Viljandi Täiskasvanute Gümnaasium REAALARVUDE PIIRKONNAD Kuna erinevates õpikutes kasutatakse reaalarvude piirkondade märkimiseks erinevaid tähistusi, siis oleks kasulik teada mõlemat varianti. Nimetus Tingimus Esimene

    Matemaatika
    thumbnail
    54
    doc

    Valemid ja mõisted

    MATEMAATIKA TÄIENDÕPE VALEMID JA MÕISTED KOOSTANUD LEA PALLAS 1 2 SAATEKS Käesolev trükis sisaldab koolimatemaatika valemeid, lauseid, reegleid ja muid seoseid, mille tundmine on vajalik kõrgema matemaatika ülesannete lahendamisel. Kogumikus on ka mõned kõrgema matemaatika õppimisel vajalikud mõisted, mida koolimatemaatika kursuses ei käsitletud.. 3 KREEKA TÄHESTIK - alfa - nüü - beeta - ksii - gamma - omikron - delta - pii - epsilon - roo - dzeeta - sigma - eeta - tau - teeta - üpsilon - ioota - fii - kapa - hii - lambda - psii - müü - oomega

    Matemaatika




    Meedia

    Kommentaarid (2)

    kr1st2an profiilipilt
    kr1st2an: aitas küll
    11:27 12-04-2011
    I_Jocker_I profiilipilt
    I_Jocker_I: oli kasuks
    12:28 02-12-2012



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun