Edu on eesmärgi seadmine ja selle saavutamine. Kes ei tahaks olla edukas? Tööl või koolis, huvitegevustes või suhetes. Kui trükkida Google otsingusse ,,edu valem" , siis leiame sealt tõenäoliselt vastu vaatamas kümnete erinevate selleteemaliste raamatute ja DVDde reklaame, palju dr. Phil'i ja Oprah'i arikleid, ning tohutul hulgal foorumeid, kus on juttu edulugudest ja edukaks saamisest. Kui aga trükkida sisse ,,ristküliku pindala valem" , leiama, et S= a x b. Edul pole kindlat valemit, selle võib saavutada mõningate põhimõtete abil. Esiteks tuleb endas leida see, mida sa ihaldad või mille poole sa püüdled, sest edu ise on on vaid teekond. Nagu Sir Winston Curchill ütles ,,Edu puhul on kõige raskem asi see, et Sa pead jätkuvalt olema edukas. Edu pole kunagi lõplik." Teiseks tuleb uurida, kuidas keegi teine on seda sama saavutnud. Seda kas interneti põhjatutest avarustest, raamatukogust või mis tahes allikast. Kui sa just ei taha Marsile lennata ja seal kommipoodi
Sisekaitseakadeemia ETTEVÕTJA OLEMUS. ETTEVÕTJA EESTIS Referaat Koostas: Tony Tsilk Juhendaja: Maret Güldenkoh Tallinn 2015 Sisukord Olen ettevõtlik, aga kas minust võib saada ettevõtja?..............................2 Kas mina sobin ettevõtjaks?............................................................................... 3 Eduka ettevõtja tüüpilised iseloomuomadused..................................................3 Saavutusvajadus.............................................................................................. 3 Initsiatiiv.......................................................................................................... 4 Enesekindlus................................................................................................... 4 Eneseteadlikkus.......................................................................................
tagastad. KURBUS/VALU: Ärge valage värskeid pisaraid vanade kurvastuste peale! Elu ilma valuta ja kurbuseta, pole see õige elu. Parim kättemaks vihale, on naer! Ma pole pika vihaga - maksan kätte ja unustan! Kurbuse kõige kõrgemal astmel pisarad puuduvad. Kui see oleks paljalt valu, ta sulaks läpipaistvaiks pisaraiks, peegeldades oma sisimat saladust ilma ühegi sõnata. Vihasena võib pidada parima kõne, mida kunagi kahetseda tuleb. Mitmekordse haiget saamise tulemuseks on usalduvuse kadumine Kunagi ära ole oma valuga üksi, sest kui kellegile räägid, on valutum. Vahel naeratad ka siis, kui süda tegelikult nutab. Kui sa pole kunagi kurb, siis sa pead end muutma, sest inimene, kes pole kunagi kurb, sel pole ka süda. See võltsnaeratus varjab pisaraid, mis mu südames jõgedena voolavad. Kurbuse varjamiseks on mul rõõmus suu ja silmad, mis säravad kas naerust, pisaratest või alkoholist.
" Sa ei saa olla innustav juht, kui oled ise õnnetu ja rusutud. Enne kui keegi teine sulle meeldida saab, pead meeldima iseendale.Väline edu saab alguse sinu seest. Tõota, et isiklik meisterlikkus on sinu peamine siht. Siht on miski, mille poole püüdled, positiivne kavatsus, mille tahad mingil ajal tulevikus teoks teha. Tõotus on midagi palju sügavamat.Oled kogu oma olemusega pühendunudtõotuse pidamisele.Luhtumine ei tule lihtsalt kõne allagi. Andnud tõotuse, sa lihtsalt keeldud kaotamast. Seneca:"Iseenda valitsemine on meisterlikkuse tipp. Kong Fuzi:"Head inimesed tugevdavad endid lakkamatult." James Allen:"Inimene on nii iseenda looja kui hävitaja." Hiina väejuht Sunzi:"Enda kindlustamine lüüasaamiste vastu on meie endi kätes." Näeme maailma mitte sellisena, nagu ta on, vaid sellisena, millised ise oleme. Ennast täiustades, edasi arendades ja määratledes näeme maailma kõrgemast, valgustatumast vaatekohast
Oleksin ma edukas ettevõtja? Paulo Coelho on oma raamatus ,,Alkeemik" lausunud järgmist: ,, Kui sa midagi väga tahad aitab sind selles kaasa salamisi kogu maailm." Seega ma leian, et mitte miski siin planeedil Maa pole võimatu ning mu omad kogemused näitavad, et võimatu pole ka pea ees tundmatusse ärimaalima sukelduda ning lõpuks ikka tunda enda seal justkui kala vees. Mina ettevõtjana. Kui aus olla olen ma kogu oma mäletatava elu endale ette kujutanud seda, et kui ma kord suureks kasvan juhin ma oma isikliku ettevõtet. Ma mäletan kusagilt kaugest lapsepõlveajast, kuidas ma mõtlesin välja mänge ja olukordi, kus mina olin ärijuht ning kujutasin endale ette, kuidas ma oma alamaid juhendan, neile tegevust otsin ja kui edukas see lõppkokkuvõttes on. See on ilmselge, et mängumaailm erineb reaalsusest. Kui seal on kõik nii kerge ja lihtne siis reaalsus on vastupidine. Õpilasfirma ,,SiiDii" tõi mu pilvedelt alla maa peale. Oma firmat luua on keerukas. Juba nime
Võitja ei loobu kunagi, loobuja ei võida kunagi. Kõik mis teed, teed endale. Kui elu jagab sulle räbalaid, õmble neist lapitekk Headus on see, mida kuuleb kurt ja näeb pime Teod, mis tegid eile, mõjutavad seda, mida teed homme Vihasena võib pidada parima kõne, mida kunagi kahetseda tuleb. Elu on nagu WCpaber. Mõnikord pühib hästi, teinekord aga halvasti. KUI KARDAD ära tee, KUI TEED ära karda! Naera, naera ... Alati naera, ka siis kui süda tahab valust lõhkeda, sest naermine on alati võit enese üle. Look , the sky is crying . Mõnikord tahaks lihtsalt ära joosta, et näha, kas keegi tuleb järgi.
Äriplaani koostamise juhend Äriplaan koosneb kahest osast - sõnad ja numbrid. Äriplaani sõnalises osas kirjeldatakse oma äriideed, toodet, tootmist, klienti ja teid, kuidas kaup kliendini jõuab. Äriplaani numbriline osa koosneb tavaliselt kolmest tabelist: - planeeritud kassavoogude aruanne - planeeritud kasumiaruanne - planeeritud bilanss Numbrilise osa koostamise kohta saab täpsemalt lugeda artiklist "Äriplaan - finantsprognoosid". Äriplaani sõnaline osa Äriplaani sõnaline osa peaks olema 10-20 lehekülge pikk. Tähtis on jälgida, et kirjas oleks ainult oluline. Näiteks toote detailsed spetsifikatsioonid, täismahus turuuuringud, hinnapakkumised, lepingute näidised, võtmetöötajate täismahus CV-d, plaanid, kaardid lisatakse äriplaani lõppu lisadena. Kõike seda äriplaani lisades teete te oma plaani raskestiloetavaks. 1. Kokkuvõte Kuigi kokkuvõte on äriplaani esimene osa, soovitan selle kirjutada viimasena. Kokkuvõtte koostamisele tasub palju tähelepanu pö
Kui oskad seda kasutada loomulikult, siis kasuta seda, kuid tundes, et see ei kuku loomulikult välja on parem seda mitte kasutada. See ei õnnestu kõigil. Kliendi võib enda poolele meelitada ka näiteks nii, 4 et räägid talle midagi isiklikku endast, mis leiab õiget vastukaja. Kuid ole sellega ettevaatlik. Alati tuleb ära tunda, kellega mida võib rääkida. Sa võid oma müügikõne üles ehitada selliselt, et teatud kohtades sinu kõne "eriolukorras" justkui katkeb ja tundub, et sa räägid temaga ilma erilise ettevalmistuseta ja sinu pakkumine on eriline, mille käigus just see klient saab need võimalused, mida teised ei saa. Niimoodi toimidki sa tavaliselt tahtmatult uue toote testi tehes. Väldi seda, et sinu pakkumine ei kuulduks selliselt nagu see oleks mingi tavaline kupongireklaam, mis lendab sekundiga prügikasti. PERSONAALSUS ON VÄGA OLULINE. Klientide eripärad
Kõik kommentaarid