Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ärimudel: Karupoeg puhhi mänguasjapood (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist


Ärimudel
Karupoeg puhhi  mänguasjapood
Kliendid
Klientideks on kõik 
ostujõulised 
inimesed, suunatud 
on see kaup lastele 
ja noortele.
Väärtuspakkumine
* Kvaliteetsete mänguasjade ja lastekaupade tootenäidiste ja laojääkide 
maaletoomisega Saksamaalt
* Tegemist on toodetega tuntud  firmadelt  ja brändidelt nagu  Fisher   Price
Barbie , Chicco,  Nikko , Mattel, Hauck, Avigo, Hudora,  Hello   Kitty , Baby 
Born jpt. Valik on lai ja palju on väga põnevaid mänguasju, mida igast 
teisest Eestimaa kauplusest ei leia.
Turuvood
Internetist  www.toys24.ee
On ka olemas palju kauplusi
 Rannarootsi Kaubanduskeskuses  Haapsalus
 Tartu  Eedeni  Kaubanduskeskuses
 Rakvere N-Kaubamajas
 Pärnu Port Artur 2 keskuses
 Rakvere Põhjakeskuses
Kliendisuhted
  Pakume  oma klientidele uusimaid ja 
lemmikumaid mänguasju, mis hetkel turul 
olemas on ja ka vanu lemmikuid.
Tuluvood
Kui  klient  soetab mänguasju saame 
materjaalest tulu.
Head  emotsioonid  
Võtmetegevused
 Kliedisuhete loomine
 Toodete  tellimine
 Kursis olemine uusimate toodetega
 Reklaamimine
Võtmeressursid
Selleks, et see toimiks on vaja teha reklaami, et 
inimesed oleksid kursis, kus me asume ja mida 
me pakume
Võtmepartnerid
 Fisher Price 
 Barbie
 Chicco
 Nikko
  Mattel 
 Hauck
 Avigo, Hudora, Hello Kitty, Baby Born jpt
Kuludestruktuur
 Toodete  maaletoomine
  Kaupluste   rendipind
 Müüjate palk
Tänan  tähelepanu eest!

Document Outline

Vasakule Paremale
Ärimudel-Karupoeg puhhi mänguasjapood #1 Ärimudel-Karupoeg puhhi mänguasjapood #2 Ärimudel-Karupoeg puhhi mänguasjapood #3 Ärimudel-Karupoeg puhhi mänguasjapood #4 Ärimudel-Karupoeg puhhi mänguasjapood #5 Ärimudel-Karupoeg puhhi mänguasjapood #6 Ärimudel-Karupoeg puhhi mänguasjapood #7 Ärimudel-Karupoeg puhhi mänguasjapood #8 Ärimudel-Karupoeg puhhi mänguasjapood #9 Ärimudel-Karupoeg puhhi mänguasjapood #10 Ärimudel-Karupoeg puhhi mänguasjapood #11
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-01-18 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 23 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor 248890 Õppematerjali autor
Ühe eesti poe ärimudel, väärtus pakkumised, turuvood,kliendisuhted, tuluvood, võtme partnerid jne.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Logistika alused
thumbnail
268
pdf

Logistika õpik 2013-Ain Tulvi

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Baas Logistika
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun