OÜ Kajakas AS Pliiats 15.06.2007 nr 1-2/4 Laua 7-2 Paide 13456 Konverentsi ruumide üürimine Lugupeetud AS Pliiats Palun infot, millistel tingimustel oleks võimalik broneerida Teie asutuses ruume konverentsi läbiviimiseks 200 inimesele. Täpsustada üüritasu ning kas on võimalus kasutada videoprojektorit, arvuteid, koopiamasinat. Austusega Kaarel Tint Juhataja tel 555 2578, [email protected] Mai 5 Telefon 544 3322 Pangakonto 3643465865 Sampo Pank 13523 Pärnu Faks 443 5587 E-mail: [email protected] Registrikood 112233445
AS PUU KIIRE AS Koosolek Direktor 06.2008 nr 2-8/ Pärnu mnt 8 12353 PÄRNU Ruumide tellimine Austatud härra direktor Seoses koolituspäeva läbiviimisega 15.-17. juunil 2008. aastal soovime üürida koosolekuruume. Soovime infot tingimuste ja hinna kohta hiljemalt 12. juuniks 2008. aastal. Lugupidamisega Mati Mänd Direktor Tiiu Sirel Juhatuse liige Lisa: koolituse päevakava 2 lehel 3 eks Tiina Tihane 56 743 626 E-post: [email protected] ___________________________________________________________________________________________________________________ Kase 5
AS AMPHORA KOOLITUSED Hr Priit Tamm Teie 08.02.2013 nr 1-2/14 OÜ Kajakas Laua 7-2 Meie 12.03.2013 nr 3-1/15 13456 PÄRNU Ruumide rentimisest Lugupeetud härra Tamm AS Nööp soovib rentida 5. maiks 2013 kella 10-14 firma koolituspäeva korraldamiseks ruume 50 inimesele koos arvuti, dataprojektori ja mikrofoniga. Palume infot hinna ja tingimuste kohta. Lugupidamisega (allkiri) Kalle Kallis Juhatuse esimees Lisa: koolituse kava 2 lehel 2 eks Tammsaare tee 45 15523 TALLINN Registrikood 232323232323 Telefon 7676 8989 Faks 9898 7878 E-post: [email protected] Internet www.noop.ee Arvelduskonto 12345678987 Sampo pank AS AMPHORA KOOLITUSED Ave Kask 626 3311 [email protected] Tammsaare tee 45 15523 TALLINN Registrikood 232323232323 Telefon 7676 8989 Faks 9898 7878 E-post: [email protected] Internet www.noop.ee Arvelduskonto 12345678987 Sampo pank
...............................................................................27 5.4 Akt........................................................................................................................29 6 Ametikiri ......................................................................................................................31 6.1 Üldine informatsioon ...........................................................................................31 6.2 Ametikirja koostamise protseduur .......................................................................31 6.3 Ametikirja vorming..............................................................................................32 6.4 Erinevate ametikirjade näidised...........................................................................37 6.4.1 Järelepärimine ..............................................................................................37 6.4
vältida riske dokumentide säilitamisel ja kasutamisel. Dokumendi- ja arhiivihaldus Arhiivipüsimaterjalide loetelu Digitaalse info hoidmine CD-Ril Eesti Standardikeskus Ohuplaani koostamine Dokumentide näidisloetelu koostamine http://www.evs.ee/POOD/ Digitaalse info hävitamine Kirjelduselementide soovitusloetelu Dokumendisüsteemi alusdokumendid Asjaajamiskord (AAK)
· Läbipaistvus (teame täpselt, kelle käes kiri parasjagu on) Nõuded: · Asjaajamine on reglementeeritud. · Määratletud vastutus reglementeeritud nõuetest kinnipidamise eest. Dokumendihalduse alusdokumendid: asjaajamiskord ja dokumentide loetelu. Kontroll: dokumendihalduse seire ja siseaudit (maksu- ja tolliamet, audiitor). Asutuse asjaajamiskord: · Tugineb riiklikele normdokumentidele · Arvestades konkreetse asutuse vajadusi ja tingimusi Asjaajamiskorra koostamine 1. Riiklike nõuetega tutvumine 2. Asjaajamiskorra vastavuse analüüs, probleemide väljaselgitamine 3. Juhtkond peab nõu IT-spetsialisti ja arhiivi töötajaga 4. Koostaja teeb valmis esimese versiooni 5. Asjaajamiskord võetakse käskkirjaga vastu 6. Koostaja tutvustab asjaajamiskorda töötajatele 7. Koostaja kontrollib vastavust sellele asjaajamiskorrale Asjaajamiskord: · Üldsätted · Dokumentide vormistamine · Dokumendiringluse korraldamine
Uido Truija LEPINGUTE KOGUMIK p r a k t i l i n e k ä s i r a a m a t I Estada 1 2002 2 SISUKORD Agendileping Maaklerileping Litsentsileping Garantiikiri Garantiileping Hoiuleping Käendusleping Käsirahaleping Käsundusleping Komisjonileping Laenuleping Faktooringuleping Fransiisileping Müügileping Ettevõtte üleandmise leping Vahetusleping Kinkeleping Eluruumi üürileping Eluruumi allüürileping Mitteeluruumide rendileping Ehitise ajutise kasutamise leping Tasuta kasutamise leping Liisinguleping Nõude loovutamise leping Kohustuse ülevõtmise leping Töövõtuleping Veoleping Ekspedeerimisleping Seltsinguleping 3 LEPINGUTE NÄIDISED
infosüsteemi strateegilise arenduse dokumentatsioon. Projekti analüüsi, disaini, ehitamise, testimise ning juurutamise tulemusena saab klient endale antud projekti spetsifikatsioonis toodud eesmärke täitva infotöö korralduse koos arvutisüsteemiga. Süsteemiarenduse lähteülesandena formuleeris tellija ühtse jälgitava, kirjeldatud äristrateegia eesmärke rakendava süsteemi. Meie tõlgendus sellele oleks arendada infotöö korraldus ning selle aluseks olev andmete manipuleerimisega tegutsev arvutsisüsteem, mis koondaks kinokavade, piletimüügi, rendi, varade ja töötajate süsteemid. 1.2 Projekti eesmärgid ja tulemused Projekti eesmärgiks on arendada süsteemimudel, mille realisatsioon võimaldaks: · pidada filmitarnete arvestust · koostada ühtselt kinode mänguplaane · automatiseerida piletimüük ning broneerimine
Kõik kommentaarid