Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Sõnad, mida kasutatakse vales tähenduses (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks sa pead just selle plaani läbi viima?
  • Miks sa pead just selle ürituse läbi viima?

Lõik failist

Sõnad, mida kasutatakse tihti vales tähenduses
Enne – varem, esmalt
Enne mõtle, siis ütle
Ennem – pigem
Ennem surm kui niisugune elu.
Vahel – kellegi või millegi vahel, mõnikord, vahepeal
Olen vahel halvas tujus
Vahest – ehk, võib-olla
Vahest astud minu poolt läbi?
Peale – kellegi või millegi peale,lisaks, järel, alates
Peale mind tulgu või veeuputus !
Pärast – hiljem, edaspidi, seejärel
Hakkas

Sõnad-mida kasutatakse vales tähenduses #1 Sõnad-mida kasutatakse vales tähenduses #2 Sõnad-mida kasutatakse vales tähenduses #3 Sõnad-mida kasutatakse vales tähenduses #4
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-04-09 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 1 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Amordis Õppematerjali autor
Sõnad, mida kasutatakse vales tähenduses. Õigekiri.
nt. enamik ja enamus vahe. Libre Office Writer

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
7
docx

Morfoloogia, lühike ülivõrre, käändevormide seosed, paronüüm

,,Joonase lähetamine" korrektne pealkiri endale võtma. Taim omastab mullast oleks ,,Joona läkitus" (või ,,Joona mineraalaineid. Omastas pettusega suure läkitamine") rahasumma läkitus läkitamine; kiri, pöördumine vms. omistama omaks või kuuluvaks pidama. Presidendi läkitus rahvale Tulele on omistatud maagilist mõju. Mitte kasutada tähenduses `andma, määrama': maks (maksu) kohustuslik riigi- või mitte omistati, vaid anti auhind, autasu, kohaliku omavalitsuse eelarvesse teaduskraad, tiitel laekuv summa. Aktsiisi-, käibe-, maa-, sotsiaal-, tulumaks. Maksumaksja osutama näitama, viitama; ilmutama, üles makse (om III vältes makse) maksmine; näitama, avaldama. Teeviit osutab itta. millegi eest tasutav summa. Sisse- ja Osutatud tähelepanu, huvi, austus, teene väljamaksed

Eesti keel
thumbnail
194
pdf

Käitumine klassiruumis, Bill Rogers

„Tema esitusviis on ilmekalt elutruu – tema lood esitavad alati mõjusa segu murest ja rõõmust – jutus- tusi väljakutsetest klassiruumis ja koolis, millega iga tegevõpetaja koheselt samastuda suudab. Tal on Et Billi tööde kohta rohkem teada saada, kü- hämmastav ja haruldane vilumus tabada klassiruumis ergult ära neid argijuhtumusi, mida me vaistlikult lastage ta veebilehte www.billrogers.com. isegi olime adunud, kuid mitte kunagi säärase selguse ja täpsusega enesele teadvustanud.Olles lugenud au, kust leiate ka täpsed juhtnöörid, kuidas „Käitumist klassiruumis“ (mis ilmus küll eelmisel aastal, kuid levis mõnda aega vaid erialaste sündmuste

Psühholoogia
thumbnail
291
doc

Tõde ja Õigus II Terve tekst

kaassõitjad. Pärale jõudnud Indrek mõtles vagunist lahkuda ühes viimsetega, et oleks rahulikum ja rohkem ruumi. Aga nõnda sattus ta just vihma käest räästa alla: tal tuli pidada vihast võitlust sisserühkijatega. ,,Roni, roni, matsipoeg!" karjuti talle kusagilt naljatavalt. Indrek mõtles silmiga otsida rääkijat, aga enne kui ta seda jõudis teha, kärgatati talle tigedalt: ,,Korista end oma kastiloguga teelt, et inimesed sisse pääseks!" Imelikul viisil tõid need sõnad Indreku nagu täielikule meelemärkusele, sest neis tundus midagi kodust, mis harmoneeris tema endaga ja selle värvimata kastiga. Äkki ta märkas läbisegi sibavat inimhulka, märkas iseennastki oma kastiga, mida toetas paremale põlvele, et nõnda oleks kergem teda läbi müksleva inimmurru suruda. Varsti leidis ta enda jaamahoone seina äärest. Siia laskis ta kasti langeda, et pisut aru pidada ja inimvoolu hõrenemist oodata

Eesti keel
thumbnail
95
doc

Mein Kampf

Vanne, mille ta oli omale elus andnud ­ mitte naasta oma kodumaale enne kui temast on saanud "inimene", oli nüüd täidetud. Eesmärk oli saavutatud; ent kodukülas, kust isa poisikesena oli lahkunud, ei mäletanud teda enam keegi ja küla ise oli muutunud temale võõraks. Saanud 56 aastaseks, otsustas isa, et võiks puhata. Kui ka nüüd ei suutnud ta ühtki päeva mööda saata "loodriametis". Ta ostis endale Austria linnakese Lambachi piirides asuva teenismõisa, mida ise majandas, pöördudes niiviisi peale pikki ja raskeid aastaid tagasi oma vanemate tegevusala juurde. Just nimelt sel epohhil hakkasid minus formeeruma esimesed ideaalid. Veetsin palju aega värskes õhus. Tee minu koolini oli väga pikk. Kasvasin füüsiliselt väga tugevate poisikeste keskkonnas ja minu nende seas veedetud aeg ei kutsunud emas kordagi esile muret. Kõige vähem äratas minus vaimustust selline võimalus, et võiksin muutuda kasvuhoonetaimeks. Loomulikult andusin ma tol

Saksa ajalugu
thumbnail
84
odt

Mõtteterad.

Kõige hullem viis kedagi igatseda on olla tema kõrval ja teada, et sa ei saa teda kunagi. Selle asemel, et igatseda vanu aegu, tuleks võtta kõik praegusdest aegadest, sest ka need muutuvad ajapikku vanadeks aegadeks ja siis on meil mida mäletada. Igatsus armsa sõbra vastu tunned alles siis, kui olete lahkunud. Vahepeal igatsen Sind nii palju, et mul hakkab paha. Inimesed, kes tõeliselt igatsevad on hoopiski teistsugused, nemad ei ütle välja seda, just nemad istuvad keskööni üleval, just need püüavad sõprade juures naerda, käivad mälestustemaal ning tänu sellele on igatsus nii tohutult valus neile! Igatsen sind hoolimata sellest, et sa murdsid igaveseks mu südame.

Kirjandus
thumbnail
190
pdf

Õiguse üldteooria

See võimalus peab olema igal inimesel põhiseaduse alusel hinnagute andmiseks, kuid see ei eelda, et kõik seda teevad. Kui suurel määral näiteks demokraatia ideaale teoks tehakse, ei ole ideaali asi. Sellel on oma jõud just vaid ideaalina, mallina. Sama kehtib ka diskursiteooria kohta. See pakub juristile eesmärgi, mille poole ametioskustes püüelda ja loob aluse tema kutse-eetikale. Kui ta püüab saavutada tulemusi, mida õiguse ideaal eeldab, peab ta olema valmis ka kontrolliks, mida eeldab ratsionaalne diskurss. Siis teostab ta ennast ja saavutab oma eesmärgi nii hästi kui see temal inimesena ja juristina on võimalik. Diskursiteooria teenib juriste ka kaudselt. Ta pakub vahendeid eneseanalüüsiks. see on üks kasutuskõlblik vahend, kui püüda vastata küsimusele – mida ma tegelikult teen, kui ütlen, et tõlgendan seadust? Iga samm, mis süvendab enesemõistmist, muudab õigusühiskonna tugevamaks

Õigus
thumbnail
345
pdf

tammsaare tode ja oigus i-9789949919925

Käisin ka Sooväljal vaatamas, aga need on veel hullemad, ligipääs ka raskem kui Vargamäele. Oli paar õige suurt, Paluka ja Sõõrussaare, kuid nende peale ei hakand minu hammas: põlnd raha. Aga ega ta siin nii väga hull olegi, las me aga harjume ära, see on ainult esteks nõnda, et ajab hirmu peale.» Nõnda vastas Vargamäe Andres oma noorele naisele, kellele pühas ristimises oli nimeks pandud Krõõt. Aga naist ei lohutanud mehe sõnad ja ta vastas: «Küll meie siin kahekesi sinuga päivi saame näha!» «Päivi saab vaene inimene igal pool näha,» arvas Andres. Sellega jutt lõppeski, kui nad puhkama heitsid esimest õhtut kahekesi oma uues kodus. II Järgmine päev oli määratud uue koduga tutvumiseks. Saunatädi pidi tubase talituse eest muretsema, nagu ta seda oli teinud juba nii mõnigi päev enne noore perenaise saabumist. Madis pidi

Kategoriseerimata
thumbnail
152
docx

KASVATUSE KLASSIKA

Lõpetuseks Viiteallikad SAATEKS Meie raamaturiiulid on täis perenõustajate, suhtlemistreenerite ja koolitajate raamatuid, kus erinevas sõnastuses korratakse lapsest lähtuva kasvatuse tõdesid: laps on täiskasvanule võrdne partner loobuge sõnakuulelikkuse müüdist, laps ei pea kuuletuma harjumusi ja traditsioone ei ole vaja kujundada, neil pole mingit põhjendust kasvatus selle sõna traditsioonilises tähenduses on nonsenss karistmine ja premeerimine on manipulatsioon, mis kaotab usaldussuhted autoriteet sünnitab allasurutud ja austuseta põlvkonna päheõppimine ja tuupimine on keskaegsed meetodid kitsad jah-ei-piirid tuleb asendada paindlike ja läbiräägitavate reeglitega uus põlvkond - indigo- ja kristall-lapsed ­ on tugeva tahtega vabad süsteemipurustajad jms.

Sotsiaalpedagoogika teooria ja praktika




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun