Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

10 põhjust miks ettevõtja läbi kukub (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist


10 põhjust miks ettevõtja läbi kukub :
  • Iseloom – laiskus , ahnus, egoism .
  • Vigane/valesti tehtud äriplaan – ei ole koostatud piisavalt põhjalikult äriplaani ja selle tõttu ei ole võimalik ettevõtjal kunagi kasumisse tulla.
  • Puudub ettevalmistus – pole analüüsitud piisavalt hetke olukorda, puudub idee ettevõtte väljanägemise ja asukoha kohta, pole raamatupidajat.
  • Ettevõtja haridus /haritus.
  • Ettevõtjal puudub missioon – mille jaoks on ta teinud oma firma ja mis ära ta hakkab ajama.
  • Ettevõtjal puudub eesmärk – mida tahab saavutada, mida ettevõte tahab saavutada, kuhu ettevõte tahab jõuda.
  • Ressursside puudus – pole raha, pole ka ettevõtet. Ilma ressursita ei saa ettevõtja avada ettevõtet. Ressurss peab tulema kas siis endalt, pangalt või sponsoritelt.
  • Toote/teenuse liiga kõrge hind – kui toode või teenuse hind on tarbijale liiga suur, siis tähendab see seda, et tal pole võimalik seda endale lubada ning ei tee seda ja selle tõttu võib ka ettevõtja läbi kukkuda .
  • Ettevõtja ei oska arvestada konkurentidega – peetakse ennast liiga heaks ja kõige paremaks ning see võib endaga kaasa tuua selle, et konkurendid aga lasevad oma tooted/teenused odavamaks, parandavad kvaliteeti vms ning ettevõtja võibki läbi kukkuda.
  • Vähene turustus - praeguses ühiskonnas on vajalik, et ettevõtjad turustaksid ennast igal võimalikul moel, reklaamid telekas, internetis, tutvustamine ennast teistele klientidele ning teha ennast võimalikult kättesaadavaks kõigile. Kui turustus on kehv, ei pruugi inimesed üldse teada saada ettevõttest ning ettevõtja võib läbi kukkuda.
  • 10 põhjust miks ettevõtja läbi kukub #1
    Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
    Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2012-11-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 8 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor nipsike Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    9
    doc

    Kuidas koostada äriplaani

    rajamisel. Selleks, et olla oma ettevõtmise edus kindel, on oluline planeerida tegevusi, mis aitavad reageerida tõhusalt probleemidele ja võimalustele, vältides seega ilmselgelt ebameeldivusi. On ikka veel palju äriinimesi, kes jättes koostamata esmalt selge tegevusplaani, astuvad seiklustesse riskides kogu oma isiklike ressurssidega. Soovitame alustaval ettevõtjal koostada oma äriplaan ise! Lisaks allolevale juhendile võite leida palju infot ettevõtluse kohta ettevõtja portaalist www.aktiva.ee . Äriplaani koostamiseks võite kasutada ka järgmist juhendit. Äriplaani koostamise juhend Äriplaani struktuur oleneb projekti vajadustest ja tuleneb autori eelistustest, kuid igas korralikus äriplaanis võiksid olla kajastatud vähemalt järgmised osad/peatükid: Kokkuvõte äriprojektist · Kokkuvõttes kirjeldatakse oma projekti ning ärivaldkonda, milles ettevõte tegutseb. · Tuuakse välja ettevõtte lühi- ning pikaajalised

    Kategoriseerimata
    thumbnail
    16
    doc

    ÄRIPLAANI STRUKTUUR

    · sihtgrupp; · idee uudsus ja erilisus; · teie ettevõtte omadused, oskused, kogemused, võimalused (eeldused) idee elluviimiseks (miks just teie ja ei keegi teine); · teie idee koht turul; · tegevuse alustamine: kus, kuidas; · mõjud keskkonnale (negatiivsete mõjude olemasolul nende kõrvaldamise sammud). 4. Visioon, missioon, eesmärgid Visioon - kuhu tahetakse välja jõuda? Visioon on võimalikult realistlik kirjeldus, millisena ettevõtja tahab oma ettevõtet tulevikus näha. Visioon määratakse vähemalt 5 aasta perspektiivis, Visioon peegeldab teatud ideaali ja ei sisalda numbreid, va aastaarv. Kõrget kvaliteeti ja kõrgel tasemel tegevust käsitlev visioon on pidevalt muutuvas maailmas suunanäitajaks ning peab olema loodud ja läbi tunnetatud võimalikult paljude inimeste poolt. Kui meeskond on visiooniga kursis, on see võimsaks motivaatoriks.

    Äriplaan
    thumbnail
    48
    doc

    Äriplaani Koostamine

    1. et ettevõtte juhtidel oleks tegevuskava, millest otsuse langetamisel lähtuda; 2. äriplaani ettevalmistamine sunnib ettevõtjat uurima oma äritegevuse eri aspekte ning küsima endalt küsimusi, mille peale ta muidu ei tuleks; 3. äriplaan on hea vahend, kui soovitakse oma töötajatele firmat ja selle eesmärke ning tulevikuplaane tutvustada; 4. äriplaan võimaldab hinnata oma edusamme ja võrrelda tegelikku arengut planeerituga; 5. ettevõtja vajab äriplaani ka siis, kui ta tahab saada ettevõttesse investeeringut või laenu. Äriplaaniga ettevõtja: - põhjendab, kui palju raha ta vajab, - tõestab investorile, et ettevõte on võimeline töötama piisava kasumiga; - tõestab, et saadav raha on võimalik koos intressidega või dividendidega tagasi teenida; 3 Äriplaan

    Majandus
    thumbnail
    5
    docx

    Äriplaan eksam

    - loetletakse vajaminevad vahendid (seadmed, ruumid, käibevahendid) ja nende maksumused; - analüüsitakse laenukapitali kaasamise vajadust ja allikaid ning tuuakse välja omakapitali kasutamise võimalused. 9. Finantsprognoosid - esitatakse tulude ja kulude prognoos, prognoositud kassavoogude aruanne, kasumiaruanne ja bilanss; - kõik prognoosid esitatakse 3 aasta kohta, esimesel aastal kuude kaupa ning järgnevatel aastatel aasta kaupa. 10. Riskianalüüs - viiakse läbi SWOT analüüs, kus analüüsitakse ettevõtte tugevusi ja nõrkusi ning võimalusi ja ohte; - tuuakse välja riskid ja nende maandamise võimalused 3. Kasumiplaan ehk tulude-kulude eelarve peaks kajastama ettevõtte majandustegevuse arengut ja andma vastuse küsimusele, kas tegemist on kasumliku äriga. Sisaldab nt müügitulu, kulud, netokäive, kasum. 4. Äriplaani on vaja, sest: 1. Saad teada, kas olemasolevat äriideed on mõistlik ellu viia

    Ärijuhtimine
    thumbnail
    31
    docx

    Äriplaani koostamise juhend

    ) 5.2. Personal Personali osas kirjeldatakse: - töötajale esitatavad nõudmised (haridus, kutse, pädevus) - kas vajalikul hulgal ja oskustega töötajad on olemas või tuleb need koolitada - töökoha loomiseks tehtavad kulutused (tööriistad, sõiduvahendid, olmetingimused, riietus jms.) - kui palju plaanitakse palka maksta ja millistel alustel (tükitöö, tunnipalk, tulemuspalk vms.) - kulutused täiendkoolitusele 6. Riskianalüüs Kõige lõpuks analüüsitakse läbi riskid. Üks efektiivsemaid ettevõtte riskide analüüsimiseks on SWOT analüüs, mille koostamist on kirjeldatud artiklis "Äriplaan - SWOT analüüs". Sagedasemad vead äriplaani koostamisel · Eesmärgid püstitatakse peale finantsprognooside koostamist vastavalt prognooside tulemustele. Äriplaani üks eesmärke on leida strateegiad, mis aitaksid ettevõtja eesmärke ellu viia.. Kui finantsprognoosid näitavad, et eesmärke valitud strateegiaga saavutada ei

    Majandus
    thumbnail
    48
    doc

    Äriplaani koostamine

    1. et ettevõtte juhtidel oleks tegevuskava, millest otsuse langetamisel lähtuda; 2. äriplaani ettevalmistamine sunnib ettevõtjat uurima oma äritegevuse eri aspekte ning küsima endalt küsimusi, mille peale ta muidu ei tuleks; 3. äriplaan on hea vahend, kui soovitakse oma töötajatele firmat ja selle eesmärke ning tulevikuplaane tutvustada; 4. äriplaan võimaldab hinnata oma edusamme ja võrrelda tegelikku arengut planeerituga; 5. ettevõtja vajab äriplaani ka siis, kui ta tahab saada ettevõttesse investeeringut või laenu. Äriplaaniga ettevõtja: - põhjendab, kui palju raha ta vajab, - tõestab investorile, et ettevõte on võimeline töötama piisava kasumiga; - tõestab, et saadav raha on võimalik koos intressidega või dividendidega tagasi teenida; 3 Äriplaan

    Majandus
    thumbnail
    15
    doc

    Toote positsioneerimise võtted turunduses

    a). · Positioneerimine on, kuidas sihtturg defineerib ettevõtet võrreldes teda tema konkurentidega (Determan i.a). Enamus definitsioone toovadki positsioneerimise aluseks toote. Samas väidab seda ka viimane definitsioon, kuigi seal pole seda otseselt välja toodud, sest firma maine kujundab siiski ju peamiselt toote kvaliteet, omadused ja/või bränd ning see kui suurt väärtust ta kannab sihtturu jaoks. Meid ümbritsevas kommunikatsioonitihnikus on võimalik läbi lüüa ainult sel juhul, kui ollakse valiv ja keskendutakse kitsale sihtrühmale ning segmenteeritakse turgu ­ ühesõnaga positsioneeritakse (Ries & Trout 2003:6). Üldiselt on väga raske muuta inimeste harjumusi ning sundida neid uusi tooteid ostma, sest informatsiooni küllus on teinud kõiki ettevaatlikuks ning sundinud neid kindlalt määratlema oma põhimõtteid, omaks suudetakse võtta vaid seda, mis sobib nende eelnevate teadmiste või kogemustega.

    Ainetöö
    thumbnail
    7
    doc

    Väikese kohviku saamise lugu – stardipäeviku analüüs

    Käesolev ettevõtluse esimene kodutöö on kirjutatud Kohvik Truffe stardipäeviku kohtata. Kohviku stardipäevik on valitud seetõttu, et ettevõte tegutseb edukalt tänaseni ja on omal alal kõrgelt tunnustatud nii kohvikuna, kui eduka ettevõttena. Alljärgnev analüüs on üles ehitatud märksõna põhiselt, mis tähendab, et väikeste pealkirjade taga on välja toodud olulisemad tähelepanekud ja õppetunnid, mida väikese kohviku loomise loost õppida. Analüüsis astutakse läbi ettevõtjaks saamis lugu alates ettevõtja isikuomadustest kuni igapäevase tegevuse tähelepanekuteni. Ettevõtja omadused. Väikese kohviku stardipäeviku alusel on kõige olulisemad omadused mis ettevõttega alustajatel peaksid olema muidugi ettevõtlikkus, pealehakkamine aga ka vajalikud tutvused. Tutvused tulevad kasuks just siis, kui oma ettevõtte loomisel tuleks kaasata ka muude valdkondade eksperte. Samuti on oluline see, et ettevõtja oleks võimeline pingele vastu

    Ettevõtlus ja väikeettevõtte juhtimine




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun