Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Uurimistöö blankett (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Uurimistöö
Hüpotees:
Metoodika:
Töö liik:
Terminoloogia :
Materjalid:





  • Ajakava :
    Juhendaja :
    Ees- ja perekonnanimi : Amet:
    Töökoht:
    (allkiri)
  • Uurimistöö blankett #1
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2013-01-08 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 8 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor kristjankunn Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    68
    pdf

    ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE JUHEND

    .................................................................................... 17 4.5. Kasutatud kirjandus............................................................................................................... 17 5. UURIMISTÖÖ JA PRAKTILISE TÖÖ VORMISTAMINE .................................................. 18 5.1. Üldnõuded ............................................................................................................................. 18 5.2. Uurimistöö ja praktilise töö keeleline vormistamine ............................................................ 19 3.3. Tabelite ja jooniste vormistamine ......................................................................................... 20 5.4 Viitamine ................................................................................................................................ 21 5.5. Kasutatud kirjanduse loetelu vormistamine .....................................................

    Eesti keel
    thumbnail
    3
    doc

    Eelkaitsmine

    Põltsamaa Ühisgümnaasium II Maailmasõja lahingumoona analüüs Eelkaitsmine Kristjan Tero 10c Juhendaja õp. Urmas Kuusik Põltsamaa 2009 Uurimistöö teemavalik Valisin enda uurimistöö teemaks ,, II Maailmasõja lahingumoona analüüs. ,, Kavatsen uurida II Maailmasõja lahingumoona, mida leitakse Eestis. Soovin teada saada, milline lahingumoon on eriti ohtlik. Töö eesmärgid, hüpotees, struktuur Uurimistöö eesmärgiks on teada saada, milliseid lahingumoonasid kasutati Eestis ja on leitud Põltsamaa ümbruskondades. Hüpotees: milline Eestis leiduvatest II Maailmasõja aegsetest lahingumoonadest on eriti ohtlik . Struktuur: 1. Sissejuhatus 2

    Uurimistöö
    thumbnail
    60
    pdf

    ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ JUHEND

    ......................................... 7 2.1 Töö planeerimine........................................................................................................................... 7 2.2 Töö allikatega ................................................................................................................................ 7 2.3 Metoodika ja andmeanalüüs .......................................................................................................... 8 2.4 Uurimistöö struktuur ..................................................................................................................... 8 3. PRAKTILISE TÖÖ TEOSTAMINE ................................................................................................ 13 3.1. Töö planeerimine ....................................................................................................................... 13 3.2. Tööprotsess ...................................................................

    Essee filmist
    thumbnail
    7
    doc

    UURIMISTÖÖ KOOSTAMISE JA VORMISTAMISE juhend

    Rapla Vesiroosi Gümnaasiumi kroonika. 2005. Rapla Vesiroosi Gümnaasium, Rapla. Vabariigi Presidendi Akadeemilise Nõukogu ettekanne Riigikogule 19.veebruar 1998 (ühisavaldus kirjutatud 19.novembril 1997) http://www.president.ee/aknoukogu/Õppiveesti.htm Intervjuu Intervjueeritava ees-ja perekonnanimi, soovitavalt ka sulgudesse töökoht ja amet ning intervjuu pealkiri. Intervjueerija nimi. [Intervjuu liik] ja toimumise aeg. Reimund, Jaan (Rapla Vesiroosi Gümnaasiumi direktor). Uurimistöö autori nimi. [Helisalvestis]. Rapla: 20. 09. 2011. Mutli, Alar (Rapla vallavanem). Uurimistöö autori nimi. [E-kiri]. Rapla: 20. 09. 2011. Metssalu, Jüri. Mälestused Rapla Vesiroosi Gümnaasiumi Tabula Rasa reisidest. Nimi üleskirjutus. Rapla: 20.05. 2003. Arhiivimaterjalid: arhiivi nimetus, fondi (lühend f.) number, nimistu (n.) number, toimiku (t.) number, lehe (l.) number. Kokku lepitud töörühma koosolekul 21.09.2011. EAA, f

    Kirjandus
    thumbnail
    76
    doc

    Üliõpilastööde koostamine ja vormistamine

    ..............................................................21 3.4. Sisukord ........................................................................................................................ 22 3.5. Sissejuhatus ...................................................................................................................23 3.6. Töö põhiosa ...................................................................................................................24 3.6.1. Uurimistöö metoodika.........................................................................................................................25 3.6.2. Uurimistulemused................................................................................................................................25 3.6.3. Arutelu.................................................................................................................................................25 3.7. Järeldused................

    Eesti keel
    thumbnail
    27
    doc

    Uurimistöö vormistamine

    Uurimistöö kirjutamise ja vormistamise juhend Tartu Gümnaasiumi õppekava järgi on üks eksami sooritamise vorme õpilase kirjutatud teaduslik töö, mille eesmärgiks on omandada: · teadusliku kirjandusega töötamise kogemus; · teaduslik väljendusoskus; · vormistusoskus. Gümnaasiumi eksamitöö on uurimistöö, mis on oma laadilt uurimus, mille tunnused on: · teoreetiline taust (kokkuvõte seni uuritud materjalist antud teema kohta); · erinevate uurimismeetodite kasutamine; · uurimistulemuste analüüs ja järeldused. 7.-9. klasside ja 10.-11. klasside eksamitöö võib olla ka referaat, mis on kokkuvõtlik teaduslik ülevaade mingist probleemist või teemast. Uurimistöö on pikaajaline protsess. Üht teemat on võimalik uurida või edasi arendada mitu aastat

    Uurimistöö
    thumbnail
    2
    docx

    Uurimistöö alused

    Küsimustele vastamine 1.-ee-Eesti . ru-Vene .lv.Läti 2.Domeenilaiendid on .eu-Euroopa ja .com-Rahvusvaheline ärisaitidel ja .net- Rahvusvahelistel Interneti administratiivseltel saitidel 3. Uurimistöö teksti ülesehitus peab olema põhjalikult läbi mõeldud. Esitatav materjal ning sellest lähtuvad arutluskäigud peavad moodustama sisulise terviku. See omakorda peab olema liigendatud osadeks, mis käsitlevad kõik ühte aspekti tervikust ning järgnevad üksteisele loogiliselt. 4.Uurimustöö eelduseks on uuring, mis on piiratud uurimusülesande täitmine. 5.Referaat on refereering, uurimistöö on uurimus. 6.Plagiaat on loomevargus. Vältida saab seda viidete juurde lisamisega. 7

    Eesti keel
    thumbnail
    8
    doc

    Eelkaitsmine (saalihoki)

    Põltsamaa Ühisgümnaasium Saalihoki Uurimistöö eelkaitsmine Koostaja: Alvar Karu 10A Juhendaja: Maikel Mikson Põltsamaa 2009 Sisukord 1. Uurimistöö teemavalik 3 2. Uurimistöö eesmärgid, hüpotees, struktuur 4 3. Uurimistöös kasutatavad allikamaterjalid 5 4. Uurimistöö metoodika 6 5. Uurimistöö ajakava 7 6. Juhendaja kinnitus, kuupäev 8 2 1. Teemavalik Valisin selle teema selle pärast, et ma ise tegelen selle spordiga ja ma tahan saada rohkem teada sellest ning tahan teada mida teavad Põltsamaa noored sellest spordist. Tahan teada saada, palju noori tahavad tegeleda selle spordiga ja kas Põltsamaal on võimalik seda korraldada. 3 2

    Uurimistöö




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun