Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Tabuleerimine kodutoo (1)

1 HALB
Punktid
Vene keel - vene keelsed luuletused
Tabuleerimine kodutoo #1 Tabuleerimine kodutoo #2 Tabuleerimine kodutoo #3 Tabuleerimine kodutoo #4 Tabuleerimine kodutoo #5 Tabuleerimine kodutoo #6
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-11-08 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 119 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Anton M Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
1
docx

Tabuleerimine

#include #include int main(void){ double x, a, h, b; printf("funtsiooni sqrt(x2+x-20)/x2+x-10 tabuleeriminen"); printf("Sisesta algv a: n"); scanf ("%lf" , &a); printf("Sisesta samm b: n"); scanf ("%lf" , &b); printf("Sisesta sammude arv h: n"); scanf ("%lf" , &h); int i; for (i=0; i= 4) //funktsioon ei lahendu selles piirkonnas { printf("tulemus: %gn" , sqrt(x*x+x-20)/(x*x+x-10)); // 30 funktsioon } else { printf("vastus puudubn"); } } } 4. Klaviatuurilt sisestatakse argumendi algväärtus a, samm h ja sammuude arv n. Funktsiooni väärtust arvutatakse punktides a, a+h, a+2*h, ... , a+n*h.

Programmeerimine
thumbnail
1
rtf

Tabuleerimise näide C-s

#include #include int main() { double n, i, a, b, h, x, y; printf("Funktsiooni tabuleeriminenn"); printf("h arvutatakse valemi järgi: n h=(b-a)/n nn"); printf("Sisesta algväärtus a: "); scanf("%lf", &a); printf("Sisesta lõppväärtus b: "); scanf("%lf", &b); printf("Sisesta argument n: "); scanf("%lf", &n); h = (b-a)/n; for(i=0; ((a+i-1)*((b-a)/n)) < b; i++) { x = a+i*h; printf("%.2lf | ", x); if((4-pow(x,2))==0) //ehk kui funktsiooni nimetaja võrdub nulliga { printf("antud kohal määramatan"); } else { y=((sqrt(pow(x,3))+4*pow(x,2))-(4-pow(x,2))); //siin on 23. funktsiooni valem printf("%.3lfn", y); } } getchar(); getchar(); return 0; }

Informaatika
thumbnail
12
doc

Programmeerimine I, kodune töö funktsiooni tabuleerimine

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL INFOTEHNOLOOGIA TEADUSKOND Arvutitehnika instituut Süsteemitarkvara õppetool Eesnimi Perekonnanimi 000000IASB IAG0581 Programmeerimine I FUNKTSIOONI TABULLEERIMINE Kodutöö nr.1 Juhendaja: dotsent Vladimir Viies Tallinn 2011 Autorideklaratsioon Kinnitan, et käesolev töö on minu töö tulemus ja seda ei ole minu ega kellegi teise poolt varem esitatud. Eesnimi Perekonnanimi Sisukord Argument | Funktsioon.......................................................................... 4 Tabulleerimise meetod(0. variant): On antud agrumendi alg- ja lõppväärtus A ja B, samm H ning sammu koeffitsient C; kusjuures peavad kehtima tingimused B > A ja H,C > 0. Funktsiooni väärtust arvutatakse punktides A, A + H, A + H + C*H, A + H + C*H + C2

Programmeerimine
thumbnail
9
doc

Funktsiooni tabuleerimine

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL INFOTEHNOLOOGIA TEADUSKOND Arvutitehnika instituut Süsteemitarkvara õppetool 121055IASB IAG0081 Programmeerimine I FUNKTSIOONI TABULLEERIMINE Kodutöö nr.1 Juhendaja: dotsent Vladimir Viies Margit Aarna Koostaja: Peeter Sikk Tallinn 2012 Autorideklaratsioon Kinnitan, et käesolev töö on minu töö tulemus ja seda ei ole minu ega kellegi teise poolt varem esitatud. Peeter Sikk 121055IASB Sisukord Ülesande püstitus................................................................................................................ 4 Algoritm.......................

Programmeerimise põhikursus...
thumbnail
8
docx

Funktsiooni tabuleerimine

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL INFOTEHNOLOOGIA TEADUSKOND Arvutitehnika instituut Süsteemitarkvara õppetool IAX0583 Programmeerimine I FUNKTSIOONI TABULLEERIMINE Kodutöö nr.1 Tallinn 2017 Autorideklaratsioon Kinnitan, et käesolev töö on minu töö tulemus ja seda ei ole minu ega kellegi teise poolt varem esitatud. Tallinn 2017 Ülesanne saadi matriklikoodi järgi genereerides. Tingimused: 1) Kõik algandmed on reaalarvulised ning sisestatakse klaviatuurilt. 2) Tulemused väljastatakse tabeli kujul, mille veergudeks on vastavalt argumendi ja funktsiooni väärtused st. kujul Argument | Funktsioon X1 | Y1 X2 | Y2 jne 6. On antud argumendi x algväärtus A, samm H ning funktsiooni väärtuse y ülempiir YM. Kehtivad tingimused: H > 0.

Funktsionaalne...
thumbnail
1
txt

Programeerimine I, 1. kodutöö

#include #include int main (void) { double a, h, c, ym, x, y, d; int i, n; printf("Vvedite nachalnoe znachenie A: "); scanf("%lf", &a); printf("Vvedite nizhnij predel YM: "); scanf("%lf", &ym); printf("Vvedite shag H: "); scanf("%lf", &h); printf("Vvedite koefficient shaga C: "); scanf("%lf", &c); i=0; while (i<16 && y>=ym) { if (i==1) { n=0; } else { n=1; } x=a+h*pow(c,n)*i; printf("%.2lf | ", x); if (x==2 || x==-2) { printf("znachenie otsutstvuetn"); } else { if (x>-4) { d=(sqrt(pow(x,3)+4*pow(x,2))); y=(d/(4-pow(x,2))); printf("%.2lfn", y);

Programmeerimine
thumbnail
2
doc

Programmeriimine 1 esimene kodutöö

#include #include int main(void) { double A, a, b, h, y, m, g, j, l; int n, i; printf("Vvedite nachalnoe znachenie A: "); scanf("%lf", &A); printf("Vvedite konechnoe znachenie B: "); scanf("%lf", &b); printf("Vvedite chislo shagov N: "); scanf("%d", &n); h=(b-a)/n; printf("Dlina shaga %lf n", h); l=1; i=0; while(i0) { m=A*A; g=A/2; j=sqrt(1/(2*A)); y=m+g-j; printf("%.lf. ", l); printf("%.3lf | ", A); printf("f(x)=%.3lf n", y); } else if (a==0) { printf("%.lf. ", l); printf("%.3lf | ", A); printf("net reshenijan"); } else { printf("%.lf. ", l); printf("%.3lf | ", A); printf("f(x)=kompleksnoe chislon"); } i++; l++; } getchar(); getchar(); return 0; }

Programmeerimine
thumbnail
18
doc

Visual Basic

vajutab klahvile Esc, omistatakse muutujale tühi string. Argumendi päis väärtus, kui ta esineb, kuvatakse sisendboksi päises. Argument pakkumine on mõeldud vaikimisi võetava väärtuse pakkumiseks. See kuvatakse tekstiväljas ja kui käsutaja ei asenda teda, vaid klõpsab kõhe nuppu OK, võetakse ta muutuja väärtuseks. Näiteks kuvab lause , n = InputBoxfJaotiste arv", "Tabuleerimine", 20) sisendboksi teadisega Jaotiste arv, boksi päises on tekst Tabuleerimine ning tekstiväljas arv 20. Kui käsutaja klõpsab kõhe nuppu OK, võetakse muutuja n väärtuseks 20. Sisendboksist loetavat väärtust käsitletakse alati tekstina. Arvude puhul võib see põhjustada probleeme, kui arve käsutatakse liitmistehetes. Kuna stringide sidurdamise tehtesümbolina on lubatud käsutada ka märki "+", võib arvude liitmise asemel toimuda nende sidurdamine. Näiteks makro Testi täitmisel, kui a väärtuseks sisestada 20 ja b väärtuseks 10, kuvatakse järgmine

Arvutiõpetus



Lisainfo

algoritm on vene keeles

Meedia

Kommentaarid (1)

ivaat12 profiilipilt
ivaat12: Algoritm vene keelne, muidu kasulik.
08:02 15-10-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun