Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Rahvusvaheline äritegevus Eksam (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Maria Dolgyi
PS Rohelise värviga on märgitud need vastused, mida ma kontrollisin


RAHVUSVAHELINE ÄRITEGEVUS
.Rahvusvahelistumise etappideks on OK
a. ühisettevõtted
b. otseinvesteeringud
c. otsene ja kaudne eksport
d. litsenseerimine ja frantsiis
e. ettevõtete omandamine ja ost
2. Pane vastavusse
a. kohandatakse oma tegevus, tooded/teenused asukohamaa tingimustelevastavaks
Kohanemise strateegia
b. eriliste, vaid sellele ettevõttele omaste teadmiste ja oskuste
ülekandminevälisturgudele koos mõnigase kohandumisega Eriomaste oskuste
strateegia
c. kulude vähendamine ja mastaabiefekt tsentraalse juhtimise kaudu, standardiseerimine
ja ühtsed tegevusmudelid Globaalne strateegia
VASTUS(valida): Globaalne strateegia, Eriomaste oskuste strateegia, Kohanemise strateegia
3. Pane vastavusse
a. välisriikides toimub tooraine hankimine, pooltoodete valmistamine ja muud
tootmiseelsed etapid. Koduriigis järgnevad kokkupanek, müük, arendustöö ja
uuringud - vertikaalne
b. välisriikides toodetakse samu tooteid kui koduriigis - horisontaalne

Vasakule Paremale
Rahvusvaheline äritegevus Eksam #1 Rahvusvaheline äritegevus Eksam #2 Rahvusvaheline äritegevus Eksam #3 Rahvusvaheline äritegevus Eksam #4 Rahvusvaheline äritegevus Eksam #5 Rahvusvaheline äritegevus Eksam #6 Rahvusvaheline äritegevus Eksam #7 Rahvusvaheline äritegevus Eksam #8 Rahvusvaheline äritegevus Eksam #9 Rahvusvaheline äritegevus Eksam #10 Rahvusvaheline äritegevus Eksam #11 Rahvusvaheline äritegevus Eksam #12 Rahvusvaheline äritegevus Eksam #13 Rahvusvaheline äritegevus Eksam #14 Rahvusvaheline äritegevus Eksam #15 Rahvusvaheline äritegevus Eksam #16 Rahvusvaheline äritegevus Eksam #17 Rahvusvaheline äritegevus Eksam #18 Rahvusvaheline äritegevus Eksam #19 Rahvusvaheline äritegevus Eksam #20
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 20 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2020-12-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 45 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Arina Kosnich Õppematerjali autor
Rahvusvaheline äritegevus eksam
Põhjalik kospekt ja eksami vastused

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
7
docx

Coca-Cola roll rahvusvahelises majanduspoliitikas

Tallinn University School of Governance, Law and Society Coca-Cola Company's role in IPE Final paper Tallinn 2018 Brief overview The Coca-Cola Company is an American corporation founded in 1892 and today engaged primarily in the manufacture and sale of syrup and concentrate for Coca-Cola, a sweetened carbonated beverage that is a cultural institution in the United States and a global symbol of American tastes, headquartered in Atlanta, Georgia (Encyclopædia Britannica). Coca-Cola is the world's largest beverage company, refreshing consumers with more than 500 sparkling and still brands and nearly 3,900 beverage choices. Led by Coca-Cola, one of the world's most valuable and recognizable brands, their company's portfolio features 21 billion- dollar brands, 19 of which are available in reduced-, low- or no-calorie options. These brands include

Rahvusvahelised organisatsioonid (International...
thumbnail
8
docx

Marketing

Indroduction This assignment will examine Britain's car market and shows how the external and internal environment factors influences it, mostly on Mini Ltd. External marketing environment is divided into 4 different groups; socio-cultural, economic, technological and political factors. Internal marketing evironment is divided into 6 different groups; which are customers, competitors, suppliers, distributors, employees and stakeholders. Also this assignment is provided with the SWOT analysis, where strengths, weaknesses, opportunities and threats are examined. Mini Mini was at first manufactured by the Austin Motor Company Ltd. In 1957 Alec Issigonis was commissioned to develop a new type of small car. At the same year were the first sketches of Mini made and after that the Mini model is been created from wood and also the most important mechanical parts for Mini has been developed. Four years later the Mini hits the streets. In 1965 the first Mini with an automatic transmission ent

Business english
thumbnail
40
doc

Introduction of SCM

INTRODUCTION OF SUPPLY CHAIN MANAGEMENT (SCM) A supply chain is a network of facilities and distribution options that performs the functions of procurement of materials, transformation of these materials into intermediate and finished products, and the distribution of these finished products to customers. Supply chains exist in both service and manufacturing organizations, although the complexity of the chain may vary greatly from industry to industry and firm to firm. Supply chain management is typically viewed to lie between fully vertically integrated firms, where the entire material flow is owned by a single firm and those where each channel member operates independently. Therefore coordination between the various players in the chain is key in its effective management. Cooper and Ellram [1993] compare supply chain management to a well-balanced and well-practiced relay team. Such a team is more competitive when each player knows how to

Kategoriseerimata
thumbnail
24
docx

Starteegiline juhtimine

Starteegiline juhtimine, eksamiks valmistumine Strateegilise üldjuhtimise tsükkel: kavandamine, korraldamine, kontroll Strateegiline plaanimine - on organisatsiooni sise- ja väliskeskkonna analüüsiprotsess, määramaks põhilised eesmärgid, mis aitavad äriühingul täita oma missiooni ja liikuda oma visiooni suunas. Starteegilise juhtimise tsükkel: visioon/mission, väärtused; teadmised, oskused; tegevused, tulemused-tagasiside. Strateegia on eesmärgistatud kavand, mis sobitab omavahel organisatsiooni ressursid, struktuuri ja kultuuri (tugevused, nõrkused) väliskeskkonna muutustega (võimalused, ohud). Strateegiline juhtimine on otsuste ja tegevuste kogum, mis kindlustab pikas perspektiivis äriühingu jätkusuutliku tulemuslikkuse. • Organisatsiooni seire, formuleerimise, elluviimise, hindamise ja kontrolli protsess. Strateegilist juhtimist iseloomustab: • Interdistsiplinaarsus  Organisatsioon kui tervik • Fookus väliskeskkonnale  Majandus  Konkurent

Juhtimine
thumbnail
106
pdf

Business peciliarities in Ukraine and Bealrus

TRADERUN MOODUL TRADERUN MODULE BUSINESS PECULIARITIES IN THE EU, RUSSIA AND EASTERN PARTNERSHIP COUNTRIES ÄRI ERIPÄRAD EUROOPA LIIDUS, VENEMAAL JA IDAPARTNERLUSRIIKIDES Lecturers: Ryhor Nizhnikau (responsible) Giorgi Gaganidze, Sergei Proskura, Andres Assor P2EC.00.202 (UT code), RIE 7044 (TLU code) Reading materials: Business peculiarities in Ukraine and Belarus Lugemismatejal: Äri eripärad Ukrainas ja Valgenenes Created by Andres Assor Tartu 2013 TABLE OF CONTENTS INTRODUCTION ................................................................................................................... 4 1. UKRAINE ...................................................................................................................... 5 1.1. General information .......

Inglise keel
thumbnail
24
pdf

IT Strateegia IT Ettevõttele

Table of Contents 1. Background ..............................................................................................................................2 2. Business Plan............................................................................................................................2 2.1. Mission..............................................................................................................................2 2.2. Values ...............................................................................................................................2 2.3. SWOT Analysis of the Organization ................................................................................2 2.4. Opportunities ....................................................................................................................3 2.5. Primary Processes ........................................................................................

Informaatika
thumbnail
24
docx

Anthropology and Tourism

Anthropology of Tourism Madli Tuvike Anthropology and Tourism Female Adventure Tourism This essay will explain what significance culture has in adventure tourism. There are five paragraphs in this essay, where definitions of adventure travel and human culture are given. First, paragraph will look and define what culture, anthropology and adventure tourism are. Second paragraph will examine how different cultures impact female adventure travel. Third paragraph will point out the problems in adventure tourism. The forth paragraph will give recommendations for the future and some of the possible future problems in female adventure tourism will be looked at. The last paragraph will be a summary of the key findings and recommendations. Tourism is one of the world’s largest industries (Tisdell, 2000, Swarbrooke et al. 2003, Buckley, 2003). According to UNWTO, international tourist arrivals have reached 1,087

Ingliskeelsete maade ühiskond ja kultuur
thumbnail
11
docx

MP CANNED FOOD LIMITED BUSINESS PLAN 2018

BUSINESS PLAN MP CANNED FOOD LIMITED 2018 Business and owner details Business name MP CANNED FOOD LIMITED Owner(s) name MARTIN PÕLD Business address and postcode 12 CARLISLE STREET LEICESTER LE3 6AF Business telephone number +447726779223 Business email address [email protected] Home address and postcode (if different from the above) Executive summary 1.1 Business summary: My business idea is simple: MP CANNED FOOD LIMITED is importing canned food (meat products and ready meals) from Estonia to the United Kingdom. Unique products like "Wild Boar In Its Own Juice", "Elk In Its Own Juice" and "Venison In Its Own Juice" are hard to find in the United Kingdom. We are selling Rannarootsi and Frank Pott brands and sell them online, http://www.mpwildgame.co.uk Future plans are to start trading also in Leicester Market in November/December as a Market Stall, supplying deli shops (including North European and International), wholesalers and supermarkets (including Tesc

Äriplaan




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun