Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Programmeerimine keeles C kodune töö 2 - sarnased materjalid

printf, parool, else, include, char, other, return, sisesta, string, stdio, paroolid, while
thumbnail
1
txt

Programmeerimine keeles C kodune töö 1

#include #include using namespace std; int main() { char s[50]; int i,n=0; int lowercase = 0; int uppercase = 0; int number = 0; int other = 0; do{ cout << "Sisesta auto mark: "; cin >> s; cout << endl; n++; i = 0; while (s[i] != 0) { if ((s[i] >= 'a' && s[i] <= 'z')) { lowercase++; i++; } else if ((s[i] >= 'A' && s[i] <= 'Z')) { uppercase++; i++; } else if ((s[i] >= '0' && s[i] <= '9')) { number++; i++; } else { other++; i++; } } if ((s[0,1] >= '0' && s[0,1] <= '9' && s[3] >= 'A' && s[3] <= 'Z' && uppercase==3)) { printf("Autom2rk on tavaline!n"); }

Informaatika
59 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Algoritmide ja andmestruktuuride praktikum

Algoritmide ja andmestruktuuride Praktikum Sügis 2009 Koostas: Elli Kopli Juhendas: Ain Isotamm Praktikum 2 (14.09.2009) Ülesanne 1 Koosta programm, mis küsib kasutjalt lause ja siis pöörab selle ümber. Programmi ajaline keeukus on O(n). Lahendus #include #include #include int main(){ char jutt[100]; char a,b; int i,n,m; printf("Palun sisesta oma tekst.n"); memset(jutt,'',100); //Täidab listi sümpolitega 0 gets(jutt); //küsib stringi if(strlen(jutt)==0){ //Kui string on tühi printf("Sisestatud string on tühi!n"); return(0); }else{ printf("jutt :",jutt); //keerab ringi n=strlen(jutt); //n on stringi pikkus m=n>>1; for(i=0; i

Algoritmid ja andmestruktuurid
172 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Programmeerimine 2. esimene kodutöö

Ülesande püstitus Vastavalt oma matrikli viimasele numbrile valitakse ülesande variant. Koostada tuleb C-keelne programm. Tingimused: 1) failist F1 sisestatakse kirjed struktuuriga: Nimi - string Vanus ­ naturaalarvuline Palk ­ reaalarvuline 2) faili F2 väljastatakse keskmisest madalama vanusega kirjed; 3) faili F3 väljastatakse keskmiset suurema palgaga kirjed. Programmikood #include #include #include #include int i=0; // Globaalne indeksmuutuja int n; // Ridade ehk isikute arv failis double keskm_vanus,keskm_palk,sum_palk=0,sum_vanus=0; #define DEBUG 0 // Silumisinfo kuvamiseks peab muutuja olema 1

Informaatika 2
69 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Programmeerimine keeles C 1. kodutöö

/* Koostada programm, mis auto registreerimismärgi (autonumbri) numbri alusel otsustab, kas tegemist on tavalise, eritellimusel tehtud või reeglitele mittevastava numbrimärgiga. Tavalisel numbrimärgil on kaks või kolm numbrikohta, millele järgnevad kolm tähte. Näiteks "367ARZ", "82ZBG". Tellitud ja muud erinumbrid on kuni 9-märgilised, millest vähemalt üks on number, teised on tähed. Näiteks "MEDIA7", "R2", "MARIKA13". Esitamise tähtaeg - 3. märts 2014 */ char regn[100]; int length = 0, i, j=0; printf("Sisesta registreerimism4rgi number > "); scanf("%s", regn); length = strlen(regn); //printf("%dnn", length); // 1 Reeglitele vastavus // 1.1 Reg. nr. pikkus if ( length < 2 || length > 9 ){ printf("nReg. number %s ei vasta reeglitele!n", regn); return 0; } // 1.2 Sisaldab vähemalt 1 numbrit for(i=0, j=0;i 47 && (int)regn[i] < 58 ){ j+=1; } } if(j==0){

Informaatika
43 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Programmeerimine 2 kodutöö 2 R-26

, . . . kuni massiivi A elementide arv L kas vastab tingimusele AL ­ AL ­ 1 või (kui see tingimus ei ole rahuldatud) L = 15; 3. faili F väljastatakse massiivi A elementide arv L ning elemendid koos indeksitega. Programmi kood C keeles #include #include #include float* array; int size; int flag; void setData(); void printData(); int fact(int); int main() { printf("Homework 2 ­ R26 n"); setData(); printData(); return 0; } void setData() { float e; float X; do { printf("Enter progression step.n"); scanf("%f",&X); printf("Enter max(not more than 1 or less than 0) difference between two consecutive elements of array.n"); scanf("%f",&e); } while ((e>=1 || e<=0)&&(X>=1 || X<=0)); printf("Array defenition is in progress ... "); array = (float*)malloc(size*sizeof(float)); if (array==NULL) printf("problem!n"); int var,tempf,factorial; size=15;

Programmeerimine 2
129 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Labyrinth 2. kodutöö

#include #include #include "Room.h" #include "Player.h" #include "maze.h" using namespace std; string Sisestus() { string cmd; cout << ">>"; getline(cin,cmd); return cmd; } int main() { Labyrinth1: Maze *maze= new Maze("labyrinth1"); Room *B4 = maze->getEntry()->addNorth("A3") ->addEast("B3") ->addSouth("B4"); //a4-b4 Room* C4 = B4->getNeighborRoom('N') ->addEast("C3") ->addSouth("C4"); // b3-c3 Room *D4= C4->getNeighborRoom('N') ->addEast("D3") ->addSouth("D4"); // c3-d4 Room *D2= D4->getNeighborRoom('N') ->getNeighborRoom('W') ->addNorth("C2")

Keel c ja objektorienteeritud...
26 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Battlearene 3. kodutöö

int actionsLeftP2=op2->getLvl(); //võitlus surmani while(op1->getHP()>0 && op2->getHP()>0){ for(i=0; igetHP()<=0 || op2->getHP()<=0){ break; } //actionsLeftP kontrollib, et lööke oleks sama palju kui level if(i string actionStr=""; int action=0; //kontrollin sisendit while(true){ cout<getName()<<" vajuta 1, kui tahad rynnata, kui mitte, vajuta midagi muud:"<>action){ break; } cout << "Vigane number, palun proovige uuesti!" << endl; }

Keel c ja objektorienteeritud...
29 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Kodutöö 1 BST

using namespace std; // BST - Binary Search Tree // http://en.wikipedia.org/wiki/Binary_search_tree // Täisarvude otsimise kahendpuu koosneb dünaamilisse mällu paigutatavatest // omavahel viitadega seotud tippudest: struct node { int value; int kordsus; node *left, *right; node( int uus) { value = uus; kordsus = 1; left = NULL; right = NULL; } void insert( int v ) { if(v == value) { kordsus++; } else if ( v < value ) { if( left == NULL) { node *uus = new node(v); left = uus; } else left->insert(v); } if ( v > value ) { if( right == NULL) { node *uus = new node(v); right = uus; } else right -> insert(v); } } int search( int v ) { if(value == v) { cout<<" esineb puus "<

Keel c ja objektorienteeritud...
28 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Kodutöö 1 BST

using namespace std; // BST - Binary Search Tree // http://en.wikipedia.org/wiki/Binary_search_tree // Täisarvude otsimise kahendpuu koosneb dünaamilisse mällu paigutatavatest // omavahel viitadega seotud tippudest: struct node { int value; int kordsus; node *left, *right; node( int uus) { value = uus; kordsus = 1; left = NULL; right = NULL; } void insert( int v ) { if(v == value) { kordsus++; } else if ( v < value ) { if( left == NULL) { node *uus = new node(v); left = uus; } else left->insert(v); } if ( v > value ) { if( right == NULL) { node *uus = new node(v); right = uus; } else right -> insert(v); } } int search( int v ) { if(value == v) { cout<<" esineb puus "<

Programmeerimine
3 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Kodune töö 2 aines „Programmeerimine I“, Massiivid Variant 3

moodustatakse tekstrida T ,rea S sümbolitest, alates esimesest sümbolist c1 viimase sümbolini c2; 3.kuvatakse (väljastatakse ekraanile) rida T ja tema pikkus l. Programmikood #include // standardne sisend-väljund #include // klaviatuur-kuvar char S[26],T[26]; char c2,c1; int sisse() { printf("Sisesta tekstirida (kuni 25 symbolit):"); scanf("%s", &S); printf("Sisesta esimene symbol:"); scanf("%s", &c1); printf("Sisesta teine symbol:"); scanf("%s", &c2); return 0; } int lause() { int i,j,n1,n2,l; l=strlen(S); n1=100; n2=100; for(i=0; i return 1; } else if (n2==100) { printf("n Teist symbolit ei esine lauses!"); return 1; } else if(n1>n2) { printf("n Vasakult paremale esimesest teise symbolini lugeda ei saa

Programmeerimine
192 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Masiivid programeerimine

1. Klvaiatuurilt korduvalt sisestatakse naturaalarvud; 2. ekraanile väljastatakse neev arvud, mis ei sisalda korduvaid numbreid; 3. jätkatakse kuni küsimusele järkamse soovi kohta sisestatakse vastus 'ei'. 4 Algoritm 5 6 Programmikood #include #include int main(int argc, char *argv[]) { int numbrid[10]; int i,j; int e; int tunnus=0; char vastus [5]=("ei"); char sisestus [5]; char arvud[5][5]; do{ for(i=0; i<10; i++){ numbrid[i]=0; } //do{ 7 for(i=0; i<5; i++){ printf(" Sisestage arvn"); scanf("%s",&arvud[i]);} printf("mitte korduvad arvud onn");

Programmeerimine
82 allalaadimist
thumbnail
230
pdf

Programeerimise algkursus 2005-2006

TARTU ÜLIKOOLI TEADUSKOOL PROGRAMMEERIMISE ALGKURSUS 2005-2006 Sisukord KURSUSE TUTVUSTUS: Programmeerimise algkursus.........................................6 Kellele see algkursus on mõeldud?..................................................................6 Mida sellel kursusel ei õpetata?.......................................................................6 Mida selle kursusel õpetatakse?......................................................................6 Kuidas õppida?.................................................................................................7 Mis on kompilaator?.............................................................................................8 Milliseid kompilaatoreid kasutada ja kust neid saab?......................................8 Millist keelt valida?...........................................................................................8 ESIMENE TEEMA: sissejuhatav sõnavõtt ehk 'milleks on v

Programmeerimine
31 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Funktsiooni tabuleerimine

Algoritm Programmikood #include #include int main() { double a, s, n, x, y, i, sulg; printf("Sisesta algväärtus a: "); scanf("%lf", &a); printf("sisesta samm s: "); scanf("%lf", &s); printf("sisesta sammude arv n: "); scanf("%lf", &n); i=0; while(i return 0; } Pilt programmist Programmi seletus Programm koosneb ühes int põhitsüklist ning while ja if alamtsüklitest. Int tsüklis kästakse kasutajal sisestada algväärtus A, samm S ning sammu arv N.

Programmeerimise põhikursus...
147 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Dev-C++ programm, isikukoodist sünniaeg

//Programm, mis kirjutab isikukoodist sünniaja välja. #include #include using namespace std; int main() { char s1[10],abi[10]; int b[10]; int sa,a,m,sk,sp,j; cout<<"Sisesta isikukood "; gets(s1); abi[0]=s1[0]; a=atol(abi); for(int i=0;i<7;i++) { abi[0]=s1[i]; b[i]=atoi(abi); } sa=10*b[1]+b[2]; cout<<"Selle isiku sünniaasta on "< return 0;

Programmeerimine
25 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Programmeriimine 1 esimene kodutöö

#include #include int main(void) { double A, a, b, h, y, m, g, j, l; int n, i; printf("Vvedite nachalnoe znachenie A: "); scanf("%lf", &A); printf("Vvedite konechnoe znachenie B: "); scanf("%lf", &b); printf("Vvedite chislo shagov N: "); scanf("%d", &n); h=(b-a)/n; printf("Dlina shaga %lf n", h); l=1; i=0; while(i0) { m=A*A; g=A/2; j=sqrt(1/(2*A)); y=m+g-j; printf("%.lf. ", l); printf("%.3lf | ", A); printf("f(x)=%.3lf n", y); } else if (a==0) { printf("%.lf. ", l); printf("%.3lf | ", A); printf("net reshenijan"); } else { printf("%.lf. ", l); printf("%.3lf | ", A); printf("f(x)=kompleksnoe chislon"); } i++; l++; } getchar(); getchar(); return 0; }

Programmeerimine
77 allalaadimist
thumbnail
1
rtf

Tabuleerimise näide C-s

scanf("%lf", &a); printf("Sisesta lõppväärtus b: "); scanf("%lf", &b); printf("Sisesta argument n: "); scanf("%lf", &n); h = (b-a)/n; for(i=0; ((a+i-1)*((b-a)/n)) < b; i++) { x = a+i*h; printf("%.2lf | ", x); if((4-pow(x,2))==0) //ehk kui funktsiooni nimetaja võrdub nulliga { printf("antud kohal määramatan"); } else { y=((sqrt(pow(x,3))+4*pow(x,2))-(4-pow(x,2))); //siin on 23. funktsiooni valem printf("%.3lfn", y); } } getchar(); getchar(); return 0; }

Informaatika
219 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Tabuleerimine kodutoo

f(x) Arvutamist tükkel kordub kuni (a+(k-1)*h) < b kus k on x väärtuse positsioon. Oma programmis kasutasin for, do while ja while tsüklid ning veel ka if funktsioon. Graafik Algoritm Programm #include #include int main() { int i, j; double n, a, b, h, x, y, k; printf("Tabulation of functionnn"); printf (" 7x*-1.3x+5 n"); printf ("y= -------------n"); printf (" 11-x^0.5 nn"); while(a>=b) { printf("Enter A: "); scanf("%lf", &a); printf("Enter B [B>A]: "); scanf("%lf", &b); if(a>=b) { printf("b argument is wrong, try again. n");} } i++; do { printf("Enter N [N>0]: "); scanf("%lf", &n); if(n<=0) { printf("n argument is wrong, try again. n");} j++;} while(n<=0); h = (b-a)/n; for(k=0; (a+(k-1)*h) < b; k++)

Programmeerimine
119 allalaadimist
thumbnail
2
txt

Massiivid

// 1. klaviatuurilt sisestatakse tippude arv N(1<=N<=10) ja nende koordinaatide reaalarvulised massiivid X ja Y // 2. ekraanile vljastatakse antud hulknurga klgede pikkuste reaalarvuline massiiv L. #include #include //math.h tahab ubuntus(linux) gcc failinimi.c -lm int sisestus(){ //Sisestatakes kolmnugra tippude arv int n; printf("Sisesta hulknurga tippude arv: nn"); printf("Tippude arv võib olla 1 kuni 10n"); scanf("%d" , &n); return n; } void sisestus2(int n,double p[2][n] ){ //Sisestatakse tippude x ja y koordinaadid int a; for(a=0; a

Programmeerimine
127 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Algoritmi ajaline keerukus

2.4 GHZ AMD-l osutus piisavalt suureks juhuslike arvude massiiv pikkusega 1 miljon elementi. Programmi tööaja leidmine Uurime kui kaua kulub aega algoritmi täitmiseks (C++ kood): #include #include #include using namespace std; int main() { time_t algusaeg, lopuaeg; double tooaeg; algusaeg=clock(); // algoritm lopuaeg=clock(); tooaeg=(double)((lopuaeg - algusaeg) / CLK_TCK); cout <<"tooaeg oli: "< return 0; } Täpsustame, et konstant CLK_TCKon defineeritud, väärtuseks võib olla näiteks1000 kasutajal pole vaja seda defineerida. Samuti lisame et konstandid CLK_TCK ja CLOCKS_PER_SEC on samaväärsed, kuid viimast saab kasutada ainult uuemates kompilaatorites. Kahendotsing Probleemi püstitus: Eeeldatakse et massiiv on järjestatud (kasvavalt). Otsime massiivist etteantud arvuga võrdset elementi. Etteantud elementi võrdleme massiivi

Matemaatika ja statistika
51 allalaadimist
thumbnail
89
doc

Loogika ja programmeerimine

Programmeerimise algkursus 1 - 89 Mida selle kursusel õpetatakse?...................................................................................................3 SISSEJUHATAV SÕNAVÕTT EHK 'MILLEKS ON VAJA PROGRAMMEERIMIST?'......3 PROGRAMMEERIMISE KOHT MUUDE MAAILMA ASJADE SEAS.............................3 PROGRAMMEERIMISKEELTE ÜLDINE JAOTUS ..........................................................7 ESIMESE TEEMA KOKKUVÕTE........................................................................................8 ÜLESANDED......................................................................................................................... 8 PÕHIMÕISTED. OMISTAMISLAUSE. ...................................................................................9 ................................................................................................................................................. 9 SISSEJUHATUS.......

Arvutiõpetus
210 allalaadimist
thumbnail
5
docx

2 Kontroll A ja B variandid

VARIANT A #include #include int main (void) { int n; int i, j; //algaandmed printf("Insert n: "); scanf("%d",&n); float M[n]; i=0; do { printf("Insert M[%d]: ",i); scanf("%f",&M[i]); i++; } while(i=0) { M2[j]=M[i]; j++; } i++; } while(i #include int main (void) {int n1, n2; int i, n; int m; bool sorditud; float temp; printf("Insert n1: "); scanf("%d",&n1); float K1[n1]; i=0; do { printf("Insert K1[%d]: ",i); scanf("%f",&K1[i]); i++; } while(i

Programmeerimine
210 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Funktsiooni tabuleerimine

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL INFOTEHNOLOOGIA TEADUSKOND Arvutitehnika instituut Süsteemitarkvara õppetool IAX0583 Programmeerimine I FUNKTSIOONI TABULLEERIMINE Kodutöö nr.1 Tallinn 2017 Autorideklaratsioon Kinnitan, et käesolev töö on minu töö tulemus ja seda ei ole minu ega kellegi teise poolt varem esitatud. Tallinn 2017 Ülesanne saadi matriklikoodi järgi genereerides. Tingimused: 1) Kõik algandmed on reaalarvulised ning sisestatakse klaviatuurilt. 2) Tulemused väljastatakse tabeli kujul, mille veergudeks on vastavalt argumendi ja funktsiooni väärtused st. kujul Argument | Funktsioon X1 | Y1 X2 | Y2 jne 6. On antud argumendi x algväärtus A, samm H ning funktsiooni väärtuse y ülempiir YM. Kehtivad tingimused: H > 0.

Funktsionaalne...
74 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Funktsiooni tabulleerimine

4 Algoritm 5 Programmikood #include #include #include int main() { float x,y,C,D,E,F,G,H,N,S; int i; printf("f(x)=((2*x+3)/sqrt((2*x^2)+5*x+5)^3-6)nn"); printf ("sisesta argumendi algv22rtus xn"); scanf ("%f",&x); printf ("sisesta samm Sn"); scanf ("%f",&S); printf ("sisesta sammude arvn"); scanf ("%f",&N); printf ("_______________________________________nn"); for(i=0;(i)<(N);i++) { x=x+(S*i); C=(2*x+3);

Programmeerimine
117 allalaadimist
thumbnail
21
docx

Programmeerimise kodutööd

küpsiseid jääb üle. from math import ceil #ceil funktsioon ümardab komaga arvu ülesse. #Tordi andmed laius = int(input("Sisetage tordi mõõtmed.nMis on tordi laius?")) pikkus = int(input("Mis on tordi pikkus?")) korgus = int(input("Mitu kihti on tordis?")) pakisToodeteArv = int(input("Mitu küpsist on pakis?")) #Arvutab tordis küpsiste arvu def arvutaTordiSuurus(laius, pikkus, korgus): return laius * pikkus * korgus #Lokaalsed muutujad. #Funktsioon arvutab vajaliku pakkide arvu def arvutaPakkideArv(tordiSuurus, pakisToodeteArv): return ceil(tordiSuurus / pakisToodeteArv) pakkideArv = arvutaPakkideArv(arvutaTordiSuurus(laius, pikkus, korgus), pakisToodeteArv) print(pakkideArv) 4. Nimede korrastamine Modifitseeri veelkord kasutaja tervitamise programmi, kus kasutaja sisestab eraldi ees- ja perenime ning programm tervitab teda täisnimega.

Programmeerimine - python
182 allalaadimist
thumbnail
16
doc

C# Progammeerimise keel

Nende sees võivad olla plokid tingimuste ja korduste tarbeks. Lihtne tervitus Näited C C++ C# #include #include using System; using namespace std; class Tervitus{ int main(void){ public static void printf("Teren"); int main () Main(string[] arg){ return 0; { Console.WriteLine("T } cout << "Tervist" << ere"); endl; } return 0; } } using System; - teatab, et nimeruumist System pärinevaid klasse saab kergesti kasutada - piisab vaid klassi nimetamisest

Arvutiõpetus
56 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Programmeerimine I, kodune töö funktsiooni tabuleerimine

x[i+1]=x[i]+(pow(C,i)*H); i++; n=i-1; }while (x[i]<=B); } void v2ljastus (int x[15], float y[15]) { int i; printf("X | Yn"); for(i=0;i<=n;i++){ printf("%d | %fn", x[i], y[i]); } } int main(void) { int x[15]; float y[15]; int i, A, B, H, C; sisestamine (&A,&B,&H,&C); arvutamine (A,B,H,C,x,y); v2ljastus (x,y); printf("V2ljumiseks vajuta enter!n"); getchar(); return 0; } Programmi seletus Programm koosneb peaprogrammist int main ja kolmest alamprogrammist int sisestus, int arvutamine, int v2ljastus. Alamprogrammis "int sisestus" toimub vajalike arvude sisestus: argumendi algväärtus A, argumendi lõppväärtus B, sammu väärtus H ja sammu koefitsent C. Alamprogrammis "int arvutamine" toimub funktsiooni väärtuste ning argumentide arvutamine kuni argumendi väärtus on ületanud argumendi lõppväärtuse B.

Programmeerimine
322 allalaadimist
thumbnail
24
doc

PPK(outdated)

= 5) temp[x++] = massiv[j]; 2. Find the longest numbers sequence (for example out of array [1111223344] -> sequence of number 1) int[] massiv = {}; int count = 1; int result = 0; int number = -1; for (int i = 1; i < massiv.length; i++) { if (massiv[i] == (massiv[i-1])) { count++; } else { count = 1;}обновляем, если цифра поменялась if (result <= count) { result = count; number = massiv[i]; 3. Find the biggest and the smallest element of array int numbers[] = {};  int smallest = numbers[0];  int largetst = numbers[0];  for(int i=1; i< numbers.length; i++){  if(numbers[i] > largetst)

Java programmeerimine
35 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Massiivid

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL INFOTEHNOLOOGIA TEADUSKOND Arvutitehnika instituut Süsteemitarkvara õppetool 121055IASB IAG0081 Programmeerimine I MASSIIVID Kodutöö nr.2, varjant 664 Juhendaja: dotsent Vladimir Viies Margit Aarna Koostaja: Peeter Sikk Tallinn 2012 Autorideklaratsioon Kinnitan, et käesolev töö on minu töö tulemus ja seda ei ole minu ega kellegi teise poolt varem esitatud. Peeter Sikk 121055IASB Sisukord Ülesande püstitus 1. Klaviatuuril sisestatakse reaalarv vahemiksu 0-1. 2. Moodustatakse reaalarvuline massiiv A elementidega · · · ...... Kuni massiivi A elementide arv L kas

Programmeerimise põhikursus...
96 allalaadimist
thumbnail
40
odt

Objektorienteeritud programmeerimise loengutekst

1 Loeng. Sissejuhatus Võtmesõnad: abstract assert boolean break byte case catch char class const* continue default double do else enum extends final finally float for goto* if implements import instanceof int interface long native new package private protected public return short static strictfp super switch synchronized this throw throws transient try void volatile while NB! Tunduvad võtmesõnadena, aga on literaalid: false null true Algtüübid: Täisarvud · byte(8-bitiline), short(16-bitiline ), int(32-bitiline), long(64-bitiline) Ujukomaarvud · float(32-bitiline), double(64-bitiline) Tõeväärtused · boolean(true, false) Sümbolid · char(16-bitiline Unicode-sümbol, 'u0000'(0) kuni 'uffff'(65535)) Nimi: · on tõstutundlik

Programmeerimine
79 allalaadimist
thumbnail
49
doc

Java programmeerimise konspekt

Tagastusväärtus: a public class Euclid { public static void main (String[] param) { int m=15; int n=6; if (param.length > 1) { m=Integer.parseInt (param [0]); n=Integer.parseInt (param [1]); } System.out.println ("SYT (" + m + ", " + n + ") = " + syt (m, n)); } // main public static int syt (int a, int b) { while (b != 0) { int j22k = a % b; a = b; b = j22k; } return a; } // syt } // Euclid Massiiv Kui muutujaid on vähe, siis pole ka probleemi neile nimede leidmisega. Näiteks ruutvõrrandi lahendamise programmis leidsime kaks lahendit ja võisime neid nimetada x1 ja x2. Kui peaksime aga arvutama 1000 väärtust mingi rutiinse reegli järgi, siis oleks väga ebamugav kirjeldada 1000 eraldi muutujat. Ka tavaelus oleks raske linnas orienteeruda, kui majad poleks tänavate kaupa nummerdatud, vaid igal

Java programmeerimine
283 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Kodutöö taimer. Sissejuhatus digitaaltehnikasse

16 TMR0 = 0; 17 int n=126, m=30; 18 // Seadistatakse taimer: PS2=1, PS1=1, PS0=1, see on sagedusjagur 1:256 19 OPTION_REG = 0b00000111; 20 21 TRISD=0; // PORTD Data Direction Register 22 TRISC &= 0b11011111; // RC5 (kollane diood) väljundiks 23 24 // AN0 analoogisisend, ülejäänud digitaalsisendid 25 ADCON1 = 0b00001110; // A/D Control Register 1 26 27 while(1){ 28 if (m==0){ 29 if (RC5) RC5=0; else RC5=1; // Vigutab plaadil kollast valgusdioodi 30 m=30; 31 } 32 if (RA3) 33 PORTD=0b01011110; //0b10101010; 34 else{ 35 if (n==0){ 36 PORTD=tabel[number]; 37 number++; 38 if (number>9) number=0; 39 n=126; 40 } 41 } 42 // Igal taimeri ületäitumisel vähendatakse n-i väärtust ühe võrra 43 // ja nullitakse taimer 44 if (INTCON & Q_taimer){

Elektrijaotustehnika
4 allalaadimist
thumbnail
238
docx

PHP ALUSED RAAMAT

omistamise operaatoreid, mille eesmärk on ennekõike lühendada koodi kirjutamist. ? 1 //omistamise operaatorid 2 $x = 8; 3 $y = 2; echo $x *= $y; 4 Sama asja saab kasutada ka tekstiosade liitmiseks. ? 1 $nimi = 'Mari'; 2 $pnimi = 'Kisakõri'; 3 $nimi .= $pnimi; echo $nimi; 4 Arvude ja teksti vormindamine Siiani oleme lauseid väljastanud funktsiooni echo abil. Leidub ka teisi võimalusi, millest igaühel on oma ülesanne. Üks nendest on printf, mis lisaks väljastamisele vormindab selle. Selleks tuleb lausesse märkida protsendimärgi (%) abil koht kuhu väärtust soovid ning seejärel väärtus. Järgmises näites on kohahoidjaks %s, mis vormindab väärtuse tekstina. ? 1 //muutuja väärtuste vormindamine 2 $nimi = 'Mari'; 3 printf('Tere %s', $nimi); Soovid lausese teisigi väärtusi? Pole probleem, lisa julgelt kohahoidjaid ning lisa soovitud väärtused. ? 1 //muutuja väärtuste vormindamine 2 $nimi = 'Mari';

Informaatika
24 allalaadimist
thumbnail
210
docx

PHP EDASIJÕUDNUD RAAMAT

kasutada samu andmeid teise tabeliga sidumisel. Andmebaasi haldus Esimest korda andmebaasidega tööle hakkamisel šokeerib noori veebitreialeid MySQL haldamine käsurealt (command line). See tähendab, et kõik SQL laused tuleb "käsitsi" sisestada. Linuxi kasutajad kasutavad selleks Bash'i ja Windowsi fännid Command Prompt'i. WAMP serveri puhul on kiirem viis klikkida ikoonil ja valida sealt MySQL>MySQL console. See avab konsooli akna paludes sisestada parool (Enter password). Kuna WAMP on mõeldud ainult kasutaja arvutis töötamiseks, siis andmebaasi serveri root kasutajal parooli pole - vajuta Enter. Kui kõik õnnestus peaksid nägema samasugust pilti. Anname mõned käsud ka. ? 1 SHOW DATABASES; See näitab kõiki andmebaase. ? 1 2 +--------------------+ 3 | Database | 4 +--------------------+ 5 | information_schema | 6 | a12 | | kuulutused |

Informaatika
16 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun