Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Programmeerimine keeles C kodune töö 1 (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
Programmeerimine keeles C kodune töö 1 #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-06-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 59 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor mikk õun Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
1
txt

Programmeerimine keeles C kodune töö 2

#include #include #include #include using namespace std; int main() { char s[50]; char a[50]; int i; int lowercase = 0; int uppercase = 0; int number = 0; int other = 0; FILE *fp; char rida[50], *failinimi="Paroolid.txt"; fp=fopen(failinimi, "a"); if(!fp){printf("Faili %s ei leia!\n", failinimi); return 1;} cout << "Sisesta parool: "; cin >> s; cout << endl; i = 0; while (s[i] != 0) { if ((s[i] >= 'a' && s[i] <= 'z')) { lowercase++; i++; } else if ((s[i] >= 'A' && s[i] <= 'Z')) { uppercase++; i++; } else if ((s[i] >= '0' && s[i] <= '9')) { number++; i++; } else { other++; i++; } } if(uppercase>=1 && lowercase>=1 && number>=1 && other>=1){ printf ("Si

Informaatika
thumbnail
2
docx

Programmeerimine keeles C 1. kodutöö

#include #include using namespace std; int main() { // Kajar Murumaa - 131034 IAPB23 /* Koostada programm, mis auto registreerimismärgi (autonumbri) numbri alusel otsustab, kas tegemist on tavalise, eritellimusel tehtud või reeglitele mittevastava numbrimärgiga. Tavalisel numbrimärgil on kaks või kolm numbrikohta, millele järgnevad kolm tähte. Näiteks "367ARZ", "82ZBG". Tellitud ja muud erinumbrid on kuni 9-märgilised, millest vähemalt üks on number, teised on tähed. Näiteks "MEDIA7", "R2", "MARIKA13". Esitamise tähtaeg - 3. märts 2014 */ char regn[100]; int length = 0, i, j=0; printf("Sisesta registreerimism4rgi number > "); scanf("%s", regn); length = strlen(regn); //printf("%d\n\n", length); // 1 Reeglitele vastavus // 1.1 Reg. nr. pikkus if ( length < 2 || length > 9 ){ printf("\nReg. number %s ei vasta reeglitele!\n", regn); return 0; } // 1.2 Sisaldab vähemalt 1 numbrit for(i=0,

Informaatika
thumbnail
3
docx

Programmeerimine 2. esimene kodutöö

Ülesande püstitus Vastavalt oma matrikli viimasele numbrile valitakse ülesande variant. Koostada tuleb C-keelne programm. Tingimused: 1) failist F1 sisestatakse kirjed struktuuriga: Nimi - string Vanus ­ naturaalarvuline Palk ­ reaalarvuline 2) faili F2 väljastatakse keskmisest madalama vanusega kirjed; 3) faili F3 väljastatakse keskmiset suurema palgaga kirjed. Programmikood #include #include #include #include int i=0; // Globaalne indeksmuutuja int n; // Ridade ehk isikute arv failis double keskm_vanus,keskm_palk,sum_palk=0,sum_vanus=0; #define DEBUG 0 // Silumisinfo kuvamiseks peab muutuja olema 1 /** Isikuandmete struktuur ja muutujate kirjeldus **/ struct isik { char nimi[100]; int vanus; double palk; }; struct isik *palgaandmed; /** Failinimede muutujad **/ char f1[]="f1.txt"; char f2[]="f2.txt"; char f3[]="f3.txt"; FILE *fp1,*fp2,*fp3; /* Funktsioon sisendfaili olemasolu kontrolliks ja kirjete arvu määramiseks failis **/

Informaatika 2
thumbnail
555
doc

Programmeerimiskeel

tutvu lausearvutuse keskkonnaga: http://logik.phl.univie.ac.at/~chris/gateway/formular-uk-zentral.html Millistel muutuja väärtustel on lause (Av(B&A))v(-A&(Cv(B&-C))) väär? Panna tuleb results only, 0 on väär 1 on õige Tutvu ajalooga saidis kuni II maailmasõda: http://www.maxmon.com/history.htm Loe läbi jutt ja proovi andmetega mängida: http://math.hws.edu/TMCM/java/DataReps/index.html Kahend süsteemi arvu(101101001) ->kümnend süsteemiks. Nr sisse ja bianarile punkt, ja vaatan base ten integeri kümnendarvudest annab Ecki appletis juuresoleva graafilise kujutise, teen kujundi ja vaatan base integeri mis vastab kahendsüsteemi arvule 1110001 ASCII tabelis? Nr sisse ja punkt bianari, vaatan ...teksti Kümnendsüsteemi arv 33 on kahendsüsteemis? 33 kirjutan ja Base-ten integer, vaatan bianary Loe läbi jutud Atbashi ja Caesari šifri (Caesar cipher) kohta: http://www.wikipedia.org 2 Tutvu ajalooga kuni 1970ndad: http://www.islandnet.com/~kpolsson/comphist/ 47-68 ingli

Infotehnoloogia
thumbnail
6
doc

Programmeerimise alused

Programmeerimiskeelte õppimine on paljustki sarnane mingi võõrkeele õppimisega. Kui sa kasutad teda ning sul läheb teda kogu aeg vaja, siis ta saab kiirelt selgeks nin kui sa kasutad mingit keelt vähe ja sul pole teda palju vaja, siis ta sul hästi välja ei tule. Võtme sõna on siin just vajalikkus. Kui on vaja kogu aeg millegi/kellegi jaoks sellega tegelda, siis ei ole ka selle omandamisega probleeme. Veel peab olema head suhted matemaatikaga. Programmeerimine nõuab palju loogikat. See hõlmab nii ettenägelikust kui ka peas selget pilti oma programmist. Ettenägelikuse all mõtlen ma võimet ette näha kõiki olukordi, kuhu programm võib sattuda. Programmeerija peab vältima igasugu ebamugavusi, kus programm ei oska midagi olukorraga peale hakata ning kuvab veateate. Sellist omadust on vaja eriti suuri programme tehes. Näiteks operatsioonisüsteemide loomisel. Selline programm võib kohtuda sadade tuhandete erinevate olukordadega

Informaatika
thumbnail
3
doc

Programmeerimine 2 kodutöö 2 R-26

Variant R-26 Rekursioon Koostada algoritm ja sellele vastav programm (C- või Java-keeles), mille abil: 1. klaviatuurilt sisestatakse reaalarvulised X (X<1) ja (0<<1); 2. rekursiivse funktsiooni abil moodustatakse reaalarvuline massiiv A elementidega A0 = 1, A1 = ­X2/2!, A2 = X4/4!, . . . kuni massiivi A elementide arv L kas vastab tingimusele AL ­ AL ­ 1 või (kui see tingimus ei ole rahuldatud) L = 15; 3. faili F väljastatakse massiivi A elementide arv L ning elemendid koos indeksitega. Programmi kood C keeles #include #include #include float* array; int size; int flag; void setData(); void printData(); int fact(int); int main() { printf("Homework 2 ­ R26 \n"); setData(); printData(); return 0; } void setData() { float e; float X; do { printf("Enter progression step.\n"); sca

Programmeerimine 2
thumbnail
21
docx

Programmeerimise kodutööd

Kinnitan, et kõigi tööde koodid on minu poolt kirjutatud ning on vabalt kasutatavad kõigile. Ei soovita otse maha kopeerida koodi, sest Tartu Ülikoolil on programmid, millega nad saavad võrrelda sinu koodi sarnasust teiste tudengite koodidega. Ei vastuta, kui panete sellega toime akadeemilise petturluse! Edu! :) 1. Nädala kodutöö 1. Maja Kirjuta programm, mis joonistab kilpkonnaga lihtsa otsevaates maja (võib olla ka pseudo- 3D vaatega). from turtle import * from math import * laius = 200 kõrgus = 200 uksePikkus = 100 ukseLaius = 50 aknaKõrgus = 50 aknaLaius = 50 #Maja forward(laius/2) right(90) forward(kõrgus) right(90) forward(laius) right(90) forward(kõrgus) right(90) forward(laius/2) right(180) forward(laius/2) right(90) right(45) forward((laius/2)/cos(pi/4)) #Trigonomeetriaga saadud katuse diagonaali pikkus right(90) forward((laius/2)/cos(pi/4)) #Ukse joonistamine right(45) forward(kõrgus) right(90) forward(20) right(90) forward(uksePikkus) left(90) forward(uk

Programmeerimine - python
thumbnail
6
txt

Programmeerimine Suurkodutöö nr 1

��# #/#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*# *#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*## #*# #I#A#G#0#5#8#1# #-# #P#r#o#g#r#a#m#m#e#e#r#i#m#i#n#e# #I# # # # # #*## #*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*# *#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*## #*# #1#)# # #K#o#d#u#t#�#�# #n#r#.# #1# # # # # # # # #*## #*# #2#)# #�#p#i#l#a#n#e#:# # # # # # #*## #*# #3#)# #M#a#t#r#i#k#l#i#n#u#m#b#e#r#:# # # # # #*## #*# #4#)# #F#u#n#k#t#s#i#o#o#n#i# #a#r#g#u#m#e#n#d#i# #l#e#i#d#m#i#s#e# #m#e#e#t#o#d#:# #6# #*## #*# #5#)# #F#u#n#k#t#s#i#o#o#n#:# #2#6# # # # # # # # #*## #*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*# *#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#*#/## ## ###i#n#c#l#u#d#e# #<#s#t#d#i#o#.#h#>## ###i#n#c#l#u#d#e# #<#m#a#t#h#.#h#>## ## #d#o#u#b#l#e# #a#l#g#A#;# #/#*# #A#r#g#u#m#e#n

Programmeerimine



Lisainfo

Koostada programm, mis auto registreerimismärgi (autonumbri) numbri alusel otsustab, kas tegemist on tavalise, eritellimusel tehtud või reeglitele mittevastava numbrimärgiga.Tavalisel numbrimärgil on kaks või kolm numbrikohta, millele järgnevadkolm tähte. Näiteks \\\"367ARZ\\\", \\\"82ZBG\\\". Tellitud ja muud erinumbrid onkuni 9-märgilised, millest vähemalt üks on number, teised on tähed.Näiteks \\\"MEDIA7\\\", \\\"R2\\\", \\\"MARIKA1\\\" jms.

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun