Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Programmeerimine keeles C 1. kodutöö (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

# include
#include
using namespace std;
int main()
// Kajar Murumaa - 131034 IAPB23
Koostada programm, mis auto registreerimismärgi (autonumbri) numbri alusel
otsustab, kas tegemist on tavalise, eritellimusel tehtud või reeglitele
mittevastava numbrimärgiga.
Tavalisel numbrimärgil on kaks või kolm numbrikohta, millele järgnevad
kolm tähte. Näiteks "367ARZ", "82ZBG". Tellitud ja muud erinumbrid on
kuni

Programmeerimine keeles C 1-kodutöö #1 Programmeerimine keeles C 1-kodutöö #2
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-03-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 43 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Antero Maslovski Õppematerjali autor
Koostada programm, mis auto registreerimismärgi (autonumbri) numbri alusel otsustab, kas tegemist on tavalise, eritellimusel tehtud või reeglitele mittevastava numbrimärgiga.

Tavalisel numbrimärgil on kaks või kolm numbrikohta, millele järgnevad kolm tähte. Näiteks "367ARZ", "82ZBG". Tellitud ja muud erinumbrid on kuni 9-märgilised, millest vähemalt üks on number, teised on tähed.
Näiteks "MEDIA7", "R2", "MARIKA13".

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
17
doc

Algoritmide ja andmestruktuuride praktikum

Algoritmide ja andmestruktuuride Praktikum Sügis 2009 Koostas: Elli Kopli Juhendas: Ain Isotamm Praktikum 2 (14.09.2009) Ülesanne 1 Koosta programm, mis küsib kasutjalt lause ja siis pöörab selle ümber. Programmi ajaline keeukus on O(n). Lahendus #include #include #include int main(){ char jutt[100]; char a,b; int i,n,m; printf("Palun sisesta oma tekst.\n"); memset(jutt,'\0',100); //Täidab listi sümpolitega 0 gets(jutt); //küsib stringi if(strlen(jutt)==0){ //Kui string on tühi printf("Sisestatud string on tühi!\n"); return(0); }else{ printf("jutt :",jutt); //keerab ringi n=strlen(jutt); //n on stringi pikkus m=n>>1; for(i=0; i

Algoritmid ja andmestruktuurid
thumbnail
7
docx

PROGRAMMEERIMINE 1-KONTROLLTÖÖ VARIANT C 2021

Ül1 #include #include int main(void) { int i,j,sonadeArv; printf("Sisesta sonade arv\n"); scanf("%d", &sonadeArv); char sonad[sonadeArv][20]; int massiiv[sonadeArv]; printf("Sisesta %d sona:", sonadeArv); for(i = 0; i < sonadeArv; i++) { scanf("%s", sonad[i]); } for(i = 0; i < sonadeArv; i++) { int r = strlen(sonad[i]); int min = 0; int max = 0; if(r < 2) { massiiv[i] = 0; continue;; } for (j = 0; j < r-1; j++) { if (sonad[i][j] > sonad[i][j + 1]) { min++; } if (sonad[i][j] < sonad[i][j + 1]) { max++; } } if(min == 0 && max != 0) { massiiv[i] = 2; } else if(max == 0 && min != 0) { massiiv[i] = 3; } else { massiiv[i] = 1; } } for (i = 0; i < sonadeArv; i++) { printf("Sona %s ",sonad[i]); switch (massiiv[i]) { case 0: printf("liiga luhike"); break; case 1: printf("pole sorditud"); break; case 2: printf("sorditud kahanevalt"); break; case 3: printf("sorditud kahanevalt"); break; default: printf(" "); break; } printf("\n"); } return 0; } Ül2 #include

Programmeerimine
thumbnail
230
pdf

Programeerimise algkursus 2005-2006

.....8 ESIMENE TEEMA: sissejuhatav sõnavõtt ehk 'milleks on vaja programmeerimist?'..........................................................................................10 Programmeerimise koht muude maailma asjade seas...............................10 Masinad ja nende juhtimine...................................................................10 Masin arvutamise jaoks - arvuti .............................................................10 Kaudne juhtimine ehk programmeerimine ............................................11 Arvutite rakendusala laienemine ...........................................................11 Programmeerimine tänapäeval..............................................................12 Programmeerimiskeelte üldine jaotus .......................................................13 Imperatiivsed ehk käskivad keeled........................................................14 Funktsionaalsed keeled .................

Programmeerimine
thumbnail
89
doc

Loogika ja programmeerimine

..................................................................................................................48 MÄÄRATUD KORDUS.......................................................................................................48 EELKONTROLLIGA KORDUS..........................................................................................49 JÄRELKONTROLLIGA KORDUS..................................................................................... 49 Korduslaused keeles Pascal...................................................................................................50 Korduslaused keeles C...........................................................................................................51 Korduslaused keeles Qbasic.................................................................................................. 51 KORDUSLAUSETE KASUTAMINE..................................................................................51 ÜLESANDED.....

Arvutiõpetus
thumbnail
49
doc

Java programmeerimise konspekt

("tyhi maatriks!"); int y = maatriks [0].length; if (y == 0) throw new IllegalArgumentException ("tyhi rida!"); double[][] result = new double [y][x]; for (int i=0; i keeles Java Seni oleme vaadelnud: 1. lihtmuutujaid, mis on mõeldud ühe kindlat tüüpi (kas algtüüpi või objektitüüpi) väärtuse salvestamiseks 2. massiive, mis suudavad salvestada etteantud arvu samatüübilisi väärtusi, tehes neil vahet indeksi järgi 3. objekte (kirjeid), mis võimaldavad ühte "kapslisse" koondada erinevat tüüpi (aga sisuliselt seotud) väärtusi - iga väärtust esindab üks isendimuutuja (instance variable)

Java programmeerimine
thumbnail
40
odt

Objektorienteeritud programmeerimise loengutekst

1 Loeng. Sissejuhatus Võtmesõnad: abstract assert boolean break byte case catch char class const* continue default double do else enum extends final finally float for goto* if implements import instanceof int interface long native new package private protected public return short static strictfp super switch synchronized this throw throws transient try void volatile while NB! Tunduvad võtmesõnadena, aga on literaalid: false null true Algtüübid: Täisarvud · byte(8-bitiline), short(16-bitiline ), int(32-bitiline), long(64-bitiline) Ujukomaarvud · float(32-bitiline), double(64-bitiline) Tõeväärtused · boolean(true, false) Sümbolid · char(16-bitiline Unicode-sümbol, '\u0000'(0) kuni '\uffff'(65535)) Nimi: · on tõstutundlik · võib sisaldada tähti, numbreid, _ , $ · ei tohi alata numbriga · ei tohi olla Java võtmesõna, · ei tohi olla true, false, null Ühiksuurendamine, ühikvähendamine ++muutuja : Muutujat suurendatakse

Programmeerimine
thumbnail
238
docx

PHP ALUSED RAAMAT

01 - PHP - Sissejuhatus Antud moodul on järgmine samm veebitehnoloogia õppimisel pärast HTML5 ja CSS3 õppimist. Siin õpime kuidas puuta koduleht PHP ja MySQL abil dünaamiliseks. Antud kursuse puhul olen aluseks võtnud vanema php kursuse, mis pärineb aastast 2009 ning oli toetatud e- ope.ee poolt. Et vanemast materjalist mingi jälg maha jääks, lisasin selle PDF dokumenti. Kui materjal on juba olemas, siis miks uuesti? Selle aja jooksul on tekkinud parem arusaam, kui hästi õpilased materjali omandavad ning milline võiks olla parem struktuur. Lisaks sellele tahan iga materjaliga anda kaasa kenasti esitluse ning luua videoõpetused. Kellele on kursus mõeldud? Kursuse loomisel olen eelkõige silmas pidanud oma õpilasi, kellele tuleb see kõik kenasti selgeks teha. Kuid loodan, et sellest on ka teistele kasu, kellega ma kokku otseselt ei puutu. Kursus on ülesehitatud selliselt, et üheskoos tehakse läbi harjutused ning ülesanded

Informaatika
thumbnail
16
doc

C# Progammeerimise keel

või mitut spetsialiseeritud keelt. Programmeerimiskeeled on formaalsed keeled, mis on ette nähtud arvutiprogrammide koostamiseks. Keel määrab kindlad reeglid programmi võimaliku struktuuri, selle komponentide ning töödeldavate andmete ja objektide jaoks. Programm koosneb tavaliselt mitmest suhteliselt sõltumatust osast ehk programmiüksusest. Keeled nimetavad neid mitmeti ja programmiüksustel võib olla erinev struktuur ja töökorraldus. Samas keeles võib kasutata erinevat tüüpi üksusi. C# (hääldatakse c-sharp, mitte nagu Eestis levinud c-trellid) on otseselt .NET platformi jaoks loodud ja ka kõige rohkem kasutatav dotnet-keel. C# meenutab süntaksilt eelkõige C'd, kuid kuna selle loomisel olid tegevad ka Delphi loojad, siis on nii süntaks kui ka kogu keel C'st oluliselt inimsõbralikum. C# on kindlasti kõige paremini disainitud keel

Arvutiõpetus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun