# include
#include
using namespace
std;
int main()
// Kajar
Murumaa - 131034 IAPB23
Koostada
programm, mis auto registreerimismärgi (autonumbri) numbri alusel
otsustab, kas
tegemist on tavalise, eritellimusel tehtud või reeglitele
mittevastava
numbrimärgiga.
Tavalisel numbrimärgil on kaks või kolm numbrikohta, millele järgnevad
kolm tähte.
Näiteks "367ARZ", "82ZBG". Tellitud ja muud
erinumbrid on
kuni
Algoritmide ja andmestruktuuride
Praktikum
Sügis 2009
Koostas: Elli Kopli
Juhendas: Ain Isotamm
Praktikum 2 (14.09.2009)
Ülesanne 1
Koosta programm, mis küsib kasutjalt lause ja siis pöörab selle ümber. Programmi ajaline
keeukus on O(n).
Lahendus
#include
Ül1
#include
.....8 ESIMENE TEEMA: sissejuhatav sõnavõtt ehk 'milleks on vaja programmeerimist?'..........................................................................................10 Programmeerimise koht muude maailma asjade seas...............................10 Masinad ja nende juhtimine...................................................................10 Masin arvutamise jaoks - arvuti .............................................................10 Kaudne juhtimine ehk programmeerimine ............................................11 Arvutite rakendusala laienemine ...........................................................11 Programmeerimine tänapäeval..............................................................12 Programmeerimiskeelte üldine jaotus .......................................................13 Imperatiivsed ehk käskivad keeled........................................................14 Funktsionaalsed keeled .................
..................................................................................................................48 MÄÄRATUD KORDUS.......................................................................................................48 EELKONTROLLIGA KORDUS..........................................................................................49 JÄRELKONTROLLIGA KORDUS..................................................................................... 49 Korduslaused keeles Pascal...................................................................................................50 Korduslaused keeles C...........................................................................................................51 Korduslaused keeles Qbasic.................................................................................................. 51 KORDUSLAUSETE KASUTAMINE..................................................................................51 ÜLESANDED.....
("tyhi maatriks!");
int y = maatriks [0].length;
if (y == 0) throw new IllegalArgumentException
("tyhi rida!");
double[][] result = new double [y][x];
for (int i=0; i
1 Loeng. Sissejuhatus Võtmesõnad: abstract assert boolean break byte case catch char class const* continue default double do else enum extends final finally float for goto* if implements import instanceof int interface long native new package private protected public return short static strictfp super switch synchronized this throw throws transient try void volatile while NB! Tunduvad võtmesõnadena, aga on literaalid: false null true Algtüübid: Täisarvud · byte(8-bitiline), short(16-bitiline ), int(32-bitiline), long(64-bitiline) Ujukomaarvud · float(32-bitiline), double(64-bitiline) Tõeväärtused · boolean(true, false) Sümbolid · char(16-bitiline Unicode-sümbol, '\u0000'(0) kuni '\uffff'(65535)) Nimi: · on tõstutundlik · võib sisaldada tähti, numbreid, _ , $ · ei tohi alata numbriga · ei tohi olla Java võtmesõna, · ei tohi olla true, false, null Ühiksuurendamine, ühikvähendamine ++muutuja : Muutujat suurendatakse
01 - PHP - Sissejuhatus Antud moodul on järgmine samm veebitehnoloogia õppimisel pärast HTML5 ja CSS3 õppimist. Siin õpime kuidas puuta koduleht PHP ja MySQL abil dünaamiliseks. Antud kursuse puhul olen aluseks võtnud vanema php kursuse, mis pärineb aastast 2009 ning oli toetatud e- ope.ee poolt. Et vanemast materjalist mingi jälg maha jääks, lisasin selle PDF dokumenti. Kui materjal on juba olemas, siis miks uuesti? Selle aja jooksul on tekkinud parem arusaam, kui hästi õpilased materjali omandavad ning milline võiks olla parem struktuur. Lisaks sellele tahan iga materjaliga anda kaasa kenasti esitluse ning luua videoõpetused. Kellele on kursus mõeldud? Kursuse loomisel olen eelkõige silmas pidanud oma õpilasi, kellele tuleb see kõik kenasti selgeks teha. Kuid loodan, et sellest on ka teistele kasu, kellega ma kokku otseselt ei puutu. Kursus on ülesehitatud selliselt, et üheskoos tehakse läbi harjutused ning ülesanded
või mitut spetsialiseeritud keelt. Programmeerimiskeeled on formaalsed keeled, mis on ette nähtud arvutiprogrammide koostamiseks. Keel määrab kindlad reeglid programmi võimaliku struktuuri, selle komponentide ning töödeldavate andmete ja objektide jaoks. Programm koosneb tavaliselt mitmest suhteliselt sõltumatust osast ehk programmiüksusest. Keeled nimetavad neid mitmeti ja programmiüksustel võib olla erinev struktuur ja töökorraldus. Samas keeles võib kasutata erinevat tüüpi üksusi. C# (hääldatakse c-sharp, mitte nagu Eestis levinud c-trellid) on otseselt .NET platformi jaoks loodud ja ka kõige rohkem kasutatav dotnet-keel. C# meenutab süntaksilt eelkõige C'd, kuid kuna selle loomisel olid tegevad ka Delphi loojad, siis on nii süntaks kui ka kogu keel C'st oluliselt inimsõbralikum. C# on kindlasti kõige paremini disainitud keel
Kõik kommentaarid