MAJANDUSANALÜÜS Õppematerjal 2 SISUKORD ÕPPEMATERJAL 1 SISSEJUHATUS 5 I KULUARVESTUS...
NR. 1 1. SISSEJUHATUS 1.1. Logistika määratlus Logistika on protsess, mis toimub organisatsiooni tarnijatest klientideni. See mõjutab vastastikku peaaegu iga üksuse tegevust organisatsioonis ja paljusid teisi organisatsioone väljaspool oma organisatsiooni, kaasa arvatud kliendid. Efektiivne logistika pöörleb üm...
1 MAINORI KÕRGKOOL Ärijuhtimise instituut Majandusarvestuse ja finantsjuhtimise eriala ÄRIPLAAN FAMILY PETS OÜ Koostaja: Ingrid Koitla Pärnu 2009 ...
Eesti Maaülikool Majandus-ja Sotsiaalinstituut Transpordimajandamise ökonoomika Koostaja: Juhendaja: Tartu 2008 Algandmed: lk = 30 km (koorma keskmine veokaugus) vt = 55,4 km/h (keskmine tehniline kiirus) q = 7t+4h (kandevõime) cs = 0,861 (staatiline kandevõime kasutamis...
astate kaupa Küte 88 95 110 Vesi 32 35 37 Telefon, andmeside 100 100 115 Ruumide rendi maksed 400 400 400 Põhivara kulum 25 25 25 Muud kulud 96 97 80 KOKKU 741 742 767 5.4. TOOTETEENUSE HINNAKUJUNDUS 5.4.1 TOOTE, TEENUSE OMAHIND ÜHELE TOOTE; TEENUSE ÜHIKULE Tooteühiku omahinna kalkulatsiooni koostamise aluseks: 1. keskmine külastajate arv tunnis 2. keskmine päevade arv kuus...
TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL MAJANDUSTEADUSKOND Ärikorralduse instituut Kristi ROHTSALU ETTEVÕTTE ÄRIPLAAN Juhendaja: A. Kamratov Tallinn 2003 Sisukord SISUKORD...............................................................................................................................................................2...
Tallinna Tehnikaülikool Kursuse lõputöö Äri- ja transpordistrateegia praktiline korraldus HansaTrans OÜ näitel 2011 Sisukord 1. Sissejuhatus 3 2. Ettevõtte veondusstrateegia 3 3. Kuluarvestus 4 4.T...
ISESEISEV TÖÖ ÕPPEAINES ÄRIPLAAN Koostajad: Juhendaja: Esitatud: (kuupäev) Kaitstud: (kuupäev) Hinne( punktid): ÕPPEAASTA 2012/2013 SISUKORD 1. KOKKUVÕTE 3 2 1.1. PROJEKTI MAKSUMUS 3 1.2. LAENUTAOTLUS 3...
Aastal 14, lk 38 1.3. Probleem 1.3.1. Probleemi sõnastus Alapeatükis 1.2. toodud joonistelt 1.6. ja 1.7. oli võimalik näha, kuidas muutub lennu- liikluse tihedus järgnevate aastate jooksul ning selle järgi oli võimalik eeldada, et kui pakkumine jääb samale tasemele või ei kasva nii kiiresti, kui nõudluse trendid, siis muutuvad ka lendude hilinemised sagedasemaks ning pikemaajaliseks. See aga muudab lennuettevõtete tegevuse pingelisemaks ning paneb proovile firmade võimed tekkinud olukorraga toimetulekuks. Igasugused ajalised protsessid ettevõtte tegevuses kasutavad vähemal või rohkemal määral ressursse, mis üldjuhul tekitavad ka kulusid. Seega tekkivad kulud ka lendude hilinemistel. Kuna hilinemiskulude juhtimine on lennuettevõtetelt suhteliselt uus kontseptsioon, siis ei oska paljud neid kulusid arvestada, rääkimata n...