Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

MUSTANG (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist


MUSTANG
Laura Kiin
Mustangist
Mustang oli suurim õnnestumine kuuekümnendatel.
Mustang meeldis kõigile. 
Purustas kõik senised müügirekordid.
“Mustang” sai nime II Maailmasõjas tuntust  kogunud  "P-51 Mustang" hävituslennuki 
järgi.
Lee A. Iacocca
Esimene põlvkond
toodeti aastast 1964 aastani 1973
Esimene "Mustang" oli madal kaheistmeline rodster. 
Mootoriks  oli V4, mis pakkus 90 hobujõudu. Hiljem tuli kasutusele V8.
Lõpuks otsustati milline saab olema  Ford Mustang 1964½.
kõvakatus- kupee , kabriolett, fastback
mitmekülgsus: vastavalt vajadustele võis osta kas stiilse ökonoomse poeskäimiseauto, 
ülimalt äkilise ja kiire drag-racer'i või hoopis luksusvariandi.
1969. aastal muudeti, tehti pikema, laiema, madalama ja vihasema välimusega. 
püsis uue põlvkonnani
Teine põlvkond
1974- 1978
kütusesäästlik
Lee Iacoccal oli  autole  hellitusnimi- “The  little  jewel”
mootor V8  kadus , kasutati V6’te
Müüginumbrid hakkasid kahanema, võeti taas kasutusele V8
Kolmas põlvkond
1979- 1993
selge kerejoon, allapainutatud ninaosa, mõttetutest vidinatest loobumine.
1983. aastal tehti facelift
1984. aastal möödus ka 20 aastat esimese Mustangi loomisest, selle puhul loodi GT-
350, mis rõhutas rohkem välimusele
1993. aastal toodi välja Mustang Cobra
Neljas põlvkond
1994- 2003
Stiil ja elegants
kere  oli  sujuv , omajagu  musklis , oli suurem ja järsem kui varane põlvkond
mootoriks oli V6
tuntuim Mustang läbi aegade- Elanore
Aasta auto
Viies põlvkond
2005- praeguseni
mõeldi esimestele Mustangitele
madal ent pikk ninaosa, mis läheb  sujuvalt  üle katuseks ning lõpeb efektse tagaosaga.
2005- 2009 põhineb V8 mootoril
2009 aastal oli Mustangi 45. aastapäev
2010. aastal sai facelift’i
müüginumbrid  kahanevad

Document Outline

  • Slide 1
  • Mustangist
  • Esimene põlvkond
  • Slide 4
  • Slide 5
  • Teine põlvkond
  • Slide 7
  • Slide 8
  • Kolmas põlvkond
Vasakule Paremale
MUSTANG #1 MUSTANG #2 MUSTANG #3 MUSTANG #4 MUSTANG #5 MUSTANG #6 MUSTANG #7 MUSTANG #8 MUSTANG #9 MUSTANG #10 MUSTANG #11 MUSTANG #12 MUSTANG #13 MUSTANG #14 MUSTANG #15 MUSTANG #16 MUSTANG #17 MUSTANG #18 MUSTANG #19
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 19 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-11-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 3 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor laurakiin Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
12
ppt

Ford Mustang

nimi Mustang oli suurim õnnestumine kuuekümnendatel. Esitletud kuus kuud enne 1965. mudeliaastat, purustas Mustang kõik senised müügirekordid. Mustang meeldis kõigile. Diileritel oli raskusi klientide soovide täitmisega - ühe auto kohta oli 15 soovijat. See müügihit sai teoks tänu Lee A. Iacocca'le, mehele, kes alustas lihtsa Fordi müügimehena Pennsylvanias ja lõpetas Ford Motor Company presidendina. Iacocca asus ümber Chrysler Corporation'i, kus temast sai jälle tõeline tegija. Mustang taheti ehitada suhteliselt odav igapäevasõiduk, millel ei puuduks ka dünaamilisus.

Arvuti õpetus
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Logistika alused
thumbnail
268
pdf

Logistika õpik 2013-Ain Tulvi

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Baas Logistika



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun