Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Manerism Itaalias (0)

1 HALB
Punktid

Lõik failist

Manerism Itaalias

Koostasid : Gerli ja Kristjan
2010
Iseloomustus
Manerism oli peamiselt Itaalias, Prantsusmaal
ja Hispaanias levinud kunstivool, mille juures
ei lähtutud enam elust, vaid suurmeistrite
(Raffael, Michelangelo) loomingust, teisisõnu
võeti üle ja rõhutati nende maneere
Maneristid võtsid üle kõrgrenessansi üldistatud
ja idealiseeriva käsitluslaadi, temaatikas
kaldusid aga fantastika poole
Iseloomulik maalile :
Ruumikujutise ähmastumine
Ebatavaliste nn mürgiste värvitoonide
eelistamine
Seletamatut päritolu valguse kujutamine
Inimese anatoomia on moonutatud
Tegelased paigutatud võrdhaarse kolmnurga
kujuliselt tipuga alla
Maneristlik arhidektuur
Kaunistustega liialdamine.
Üksikosade lõtv seostamine.
Tubade maa kohakuti olevate ustega.

Vasakule Paremale
Manerism Itaalias #1 Manerism Itaalias #2 Manerism Itaalias #3 Manerism Itaalias #4 Manerism Itaalias #5 Manerism Itaalias #6 Manerism Itaalias #7 Manerism Itaalias #8 Manerism Itaalias #9 Manerism Itaalias #10 Manerism Itaalias #11 Manerism Itaalias #12 Manerism Itaalias #13 Manerism Itaalias #14 Manerism Itaalias #15 Manerism Itaalias #16 Manerism Itaalias #17 Manerism Itaalias #18
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 18 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-01-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 11 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor gerli kask Õppematerjali autor
Iseloomustus, iseloomulik maalile, maneristlik arhitektuur, el greco, tintoretto, correggio, cellini, Parmigianino, pildid maalidest

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
22
pdf

Konspekt

1. peatükk Renessanssi arhitektuur ja skulptuur 13. saj. viimane veerand ja 14. saj. algus ­ trecento ­ eelrenessanss 15. sajand ­ quattrocento - vararenessanss 16. sajand ­ cinquecento - kõrgrenessanss 16. sajand (alates u. 1530.) ­ hilisrenessanss ja manerism · Uued jooned Euroopa arenenumates maades (eelkõige Itaalia ja Madalmaad) hakkasid ilmnema juba 13-14 sajandil. · Naturaalmajandus hakkas lagunema, laienes tööjaotus ning tootmine müügiks. · Arenes kaubandus ja tekkis meie mõistes pangandus. Itaalias puhkesid õitsele mitmed suured linnad ­ Veneetsia ja Genova (kaubandus Idamaadega), Firenze (pangandus ja tööstus), Roomas andis tooni paavst

Kunstiajalugu
thumbnail
52
docx

kunstikultuuri ajalugu 11 klass

korrusel ühtlasemalt laotud kivid, III korrus peen ja puhas ladu; koosnesid neljast tiivast, nelinurkne siseõu; katus madal; raskepärased, kindlusetaolised, laotud tellistest; akna-, ukseavad nelinurksed või ümarkaarsed; proportsioonireeglid gootikale vastandlikud; rõhutati üksikosade funktsiooni; N: Palazzo Medici-Ricardi Firenzes Tsentraalperspektiiviõpetus – kõik jooned koonduvad tuumpunkti Itaalia maalikunst Taust: Itaalias töötas sadu maalikunstnikke. Temaatika: usuline, meelelise maailma väärtustamine, piiblitegelased ja pühakud. 15. saj. II poolel sagenes ilmalike sündmuste kujutamine. Portreed. Levis õlivärv. Tähtsaim keskus Firenze. 15. saj. Lõpus üksikud teosed antiikmütoloogiast. Masaccio (1401-1428): murrangulise tähendusega teosed. N: “Püha kolmainsus” – tsentraalperspektiiv. Brancaccio kabeli freskod – mõjurikkad,

Kultuuriajalugu



Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun