Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Lugemiskontroll "Tõde ja Õigus" (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes oli Mäe Andrese peamine abiline?
  • Miks ei saanud noorest Andresest peremeest Vargamäele?
  • Kuidas kosis Juss Marit?
  • Kuidas kontrollis Indrek Riia ausust?
Lugemiskontroll-Tõde ja Õigus #1
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-03-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 10 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Tartu_paasuke Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
1
docx

Lugemiskontroll Tõde ja Õigus teine osa

Lugemiskontroll A. H. Tammsaare ,,Tõde ja Õigus" II 1. Miks oli Mäe Andres nõus saatma oma poja Indreku Tartusse õppima? Andres teadis, et Indrekust õiget töötegijat ei saa ning kui ta kuulis, et Indrekul läheb kirjutaja juures hästi, oli ta nõus Indreku linna õppima saatma. Samuti Indreku ema Mari arvas, et see on Indrekule endale kõige parem. 2. Kellega tutvus Indrek kuuris, kus ta mõtisklemas käis? Indrek tutvus kuuris Tiinaga, tüdruk, kes ei suutnud kõndida, kuid uskus, et teda ravitakse inglite poolt terveks. 3. Miks hakkas Indrek perekond Vaarmannide pool käima? Indrek hakkas aina sagedamini külastama perekond Vaarmannide kodu, sest talle meeldis seal vahelduseks käia. Tal oli koht, kuhu minna, koht, mis polnud Vargamäe. Ta sai nii Tiina kui ka Molliga hästi läbi ja ta kiindus neisse.

Kirjandus
thumbnail
2
rtf

Lugemiskontroll Tõde ja õigus (A)

KONTROLLTÖÖ lugemiskontroll Tõde ja õigus (A) 1) Kummal oli raskem, kas krõõdal või maril? Miks? Krõõdal, kuna tema pidi päev läbi tööd tegema ja laste eest hoolitsema. 2) Kuidas Andres ja Pearu omavahelisi tülisid lahendasid? Ei tea. Minuarust tavaliselt peksuga. 3) Kuidas oli Peaaru talu koguaeg korras kui ta koguaeg kõrtsis istus? Temal oli palju parem maa kui andresel ja tal olid lapsed kes aitasid tööd teha. 4) Kuidas Krõõt suri? neljanda lapse sünnitamisel.

Kirjandus
thumbnail
2
docx

Lugemiskontroll - "Tasuja"

Lugemiskontroll - "Tasuja" 1.Kirjuta nime järel selgitus, kes tegelane on: Vahur –Ori, kes sai vabaks ja Jaanuse vanaisa. Tambet –Vahuri poeg ja Jaanuse isa. Metsa Jaanus–Peategelane-Tasuja. Oodo –Junkur kes oli Lodijärve lossi valitsaja. Emmi –Oodo õde. Rüütel Kuuno –Emmi peigmees. Prohvet Pärt –Eremiit, kes õpetas Jaanust. Maanus –Talupoeg Jaanuse hoolealune ja sõber. 2.Kuidas sai Vahur vabaduse? Mida ta ütles oma surivoodil? Vahur sai vabaduse põgenedes, kuid piiskop sai Vahuri kätte. Karu tuli piiskopile kallale. Vahur tappis karu. Piiskop lubas ta vabaks. Vahuri viimased sõnad olid vabadusest. 3.Kirjelda Tambeti ja vana mõisahärra suhteid! Nad olid head sõbrad. 4.Iseloomusta Oodot, kuidas Oodo iseloom mõjutas sündmuste käiku? Oodo oli tormakas, vihane, tige, hooletu... Oodo iseloom mõjutas neid nii, et kõik raamatus olevad sündmused said hobuse seljast kukkumisest alguse. 5.Kuidas iseloomustad Jaanuse ja Emmi suhteid? Jaanus ja Emmi olid head

Kirjandus
thumbnail
2
docx

Lugemiskontroll "Kuidas elad Ann?"

7. Kirjelda Anni ema olemust. 8. Kes oli Anni isa? 9. Kirjuta Anni parimate sõbrannade nimed! 10. Kus oli Reena suvila? Kellega Ann sinna koos läks? 11. Kirjelda sündmusi, mis suvilas toimusid. 12. Kes oli Villem? 13. Kus toimus tulekahju. Kes kannatada sai ja millised olid tagajärjed? 14. Mis Annist lõpuks sai? Kas ta läks koju? Kuidas elad, Ann? Aidi Vallik Lugemiskontroll 1.) Kui vana oli Ann ning mis staatus oli tal koolis (kuidas oli ta õppeedukus)? 2.) Mis olid Anni ema ning isa nimed, ema hüüdnimi nooremas eas? 3.) Tüdruk leidis päeviku, ta luges seda ning ta arvamus oma emast muutus, kuid mis suunas (paremaks või halvemaks ja miks)? 4.) Mis oli tüdruku nimi,kellega ta koolis kakles, kaklemise põhjus? 5.) Võrdle Rita peret Anni omaga (vähemalt 3 võrdlust). 6

Kirjandus
thumbnail
3
docx

Lugemiskontroll luulekogust

LUGEMSKONTROLL LUULEKOGUST 8. klass 1. Vaid ühe välisautori luulekogu, st loed tõlkeluulet. 2. Luuletusi kogus peab olema vähemalt 25. 3. Kirjutad välja luulekogu pealkirja, autori, ilmumisaasta (originaal ja tõlge) ja tõlkija nime. 4. Otsid autori kohta informatsiooni ja kirjutad selle maksimaalselt ühele A4-jale (tähesuurus 12, reavahe 1,5, kirjastiil Times New Roman või Arial). Lisad allikad, kust materjali leidsid (netilehel on ka pealkiri ja selle külastamise aeg tuleb lisada pärast linki sulgudesse). 5. Teisele/kolmandale kirjutad välja kaks sulle enimmeeldinud luuletust. Mõlema luuletuse juurde kirjutad: · mis on luuletuse sõnum; · millised tunded/mõtted tekivad antud luuletust lugedes; · milliseid kujundeid autor on kasutanud (epiteedid, võrdlused, isikustamised ­ võid need ka värviliselt luuletuse sees välja tuua); · miks valisid just selle luuletuse autori loom

Kirjandus
thumbnail
2
docx

Toni Morrison "Armas" lugemiskontroll

Toni Morrison „Armas“ Lugemiskontroll 1. Milline oli Kuldne Kodu pärast hr Garneri surma? Kirjuta 50-100-sõnaline arutlev tekst Härra Garner ja proua Garner olid Kuldse Kodu omanikud, kes pidasid mustanahalisi orje, kuid olid teistest orjapidajatest vastutulelikumad. Garnerid lubasid Sethel ja Hallel abielluda ning Hallel oma ema vabaks osta. Nii kaua, kui härra Garner elas, oli orjade elu talutav. Pärast hr Garneri surma võttis koolmeister Kuldse Kodu üle ning orjadel hakkasid kehtima rangemad reeglid.

Kirjandus
thumbnail
3
doc

Kuristik rukkis lugemiskontroll

1) HOLDENI SUHTED a. PEREKONNAGA b. KLASSIKAASLASTEGA c. TÜTARLASTE/NAISTEGA 2) MÕTESTA LAHTI TEOSE PEALKIRJAS PEITUV SÕNUM? 3) KELLE VÕI MILLE VASTU HOLDEN SÕDIS JA KUIDAS SEE VÕITLUS LÕPPES? 4) MITU PÄEVA VÄLTAS TEOSE TEGEVUS? 1. Holdeni suhted a. Holdeni suhted perekonnaga olid head. Kõige paremad suhted olid Holdenil õega, kelle nimeks oli Pheobe. Teoses visatakse ta Pencey erainternaatkoolist välja, sest ta põrus kõikides eksamites, va inglise keeles. See juhtub täpselt enne vaheaega, kuid ta ei kavatse ootama jääda, vaid lahkub sealt varem. Ta sõidab rongiga New Yorki, kuid ei julge koju minna, tahtmata oma ja ema isa mitte ärritada, st üritas vältida nende karjumist, kui ta ise oleks neile olukorda seletanud. Selleks ajaks, kui ta

Kirjandus
thumbnail
2
txt

Mis teha ann? (lugemiskontroll)

K�simused: 1. Miks olid Ann ja Reena t�lis? 2. Kes oli Gregor? 3. Kuidas sai Reena Gregoriga tuttavaks? 4. Kus elas K�tlin? 5. Mida sai Ann teada Gregorist ja tema vanematest? 6. Miks l�ks Ann Gregoriga t�lli, kui t�druk oli poisi juures? 7. Mida arvas Anni isa Gregori tegevuse kohta? 8. Kes saabub ootamatult �hel �htul Anni poole? 9. Kuhu saab Ann kutse ja miks? 10.Kuidas saab K�tlin taas Tallinnasse elama tulla? Vastused: 1. Ann ja Reena olid t�lis �he poisi Gregori p�rast. Reenale meeldis see poiss, aga Gregorile meeldib hoopis Ann. 2. Gregor oli �ks Marteni s�ber. 3. Reena said Gregoriga tuttavaks Marteni s�nnip�eval, kuhu ei saanud Ann haiguse t�ttu tulla. 4. K�tlin elas n��d P�rnus. 5. Ann sai teada, et Gregorit kasvatavad kasuvanemad 6. Gregor j�i v�ga palju ja tahtis teha seda, mida Ann ei tahtnud teha. 7. Anni isa arvas, et Gregor tegeleb millegi ebaseaduslikuga 8. K�tlin saabus ootamatult �hel �htul Anni juurde 9. An

Kirjandus



Lisainfo

Neli lugemiskontrolli küsimust koos vastustega.

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun