Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Liikumine tervendab maailma (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Midagi muud peale tervise?
  • Miks mitte alustada seda liikumisest?

Lõik failist

Liikumine tervendab maailma
Kindlasti on kõik kuulnud , et liikumine on tervisele kasulik ning igapäevaselt tuleks vähemalt tund aega värseks õhus viibida. Pidevalt näeme vanemaid kui ka aktiivsemaid inimesi kepikõndi tegemas või terviseradadel sörkimas, kuid kas liikumine värskes õhus annab meile ka midagi muud peale tervise?
Parim viis endale uusi sõprussidemeid luua, on minna toast välja. Väljas liikudes kohatakse uusi inimesi, kellest võib hea tuttav saada ning see, et sõprus on vaimsele tervisele väga kasulik, on üldteatav. Pole mõtet olla kodus ning veeta oma päevi telefonist või arvutis istudes , selle asemel, et avastada uusi paiku, seiklusi ja sõpru. Oma elu tuleb igalühel ise värviliseks teha ning miks

Liikumine tervendab maailma #1
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 1 leht Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-12-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 3 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor 6ppilan3 Õppematerjali autor
Kindlasti on kõik kuulnud, et liikumine on tervisele kasulik ning igapäevaselt tuleks vähemalt tund aega värskes õhus viibida. Pidevalt näeme vanemaid kui ka aktiivsemaid inimesi kepikõndi tegemas või terviseradadel sörkimas, kuid kas liikumine värskes õhus annab meile ka midagi muud peale tervise?

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
32
docx

Õuesõppe pedagoogika - raamatu kokkuvõte

probleeme lahendada: keha paneb mõtte tööle; kehaline tegevus hoiab tervise korras; tervis ja õppimine kuuluvad kokku. Elamustepõhine kindla kohaga seotud õppetegevus Tegevusele suunatud kohaga seotud õppe fookuses on terviktunnetus, teemade ja ainete lõimumine, otsekontakt õpilase, õpetaja ning õppeobjekti vahel. See annab võimalused luua teadmiste omandamise tekstipõhiste ja tekstiväliste praktikate ja meelte vahendusel saadud kogemuste koosmõjus, kus füüsiline tegevus ja liikumine toetavad õppimist. Õppimise koht Tänapäeva laste ja noorte põhiline liikumistrajektoor on sageli kolmnurk kodu, ostukeskuse ja kooli vahel. Et inimeste tervis oleks tulevikus parem, kuidas saaks tuua maastiku kooli ja kool viia maastikule. Õues õppimine peaks suurendama meie motivatsiooni ja ümbritseva ümbritseva maailma mõistmist, eriti laste ja noorte kaasamist keskkonnaga seotud problemaatikasse. Jätkusuutlik areng tähendab bioloogilise ja kultuurilise mitmekesisuse

Pedagoogika
thumbnail
54
doc

Tsitaadid

Einstein Ära muretse kui suured on su probleemid matemaatikas,võin sulle kinnitada,minu omad on ikka suuremad. Albert Einstein Ma ei mõtle kunagi tulevikule-see tuleb niigi ruttu. Albert Einstein Kui me sünnime,siis me nutame,kuna oleme saabunud siia suurele elu lollide lavale. William Shakespeare Kui vale rändab juba pool teed ümber maailma,paneb tõde alles kingi jalga. Mark Twain Inglane on inimene kes teeb midagi kuna seda on alati nii tehtud. Ameeriklane on inimene kes teeb midagi kuna seda pole kunagi varem tehtud. Mark Twain Lootuseta on see kes ütleb jumalaga hetkel mil teekond tumeneb John Ronald Reuel Tolkien Vähe haaval....jõuad kaugele. John Ronald Reuel Tolkien

Kirjandus
thumbnail
84
odt

Mõtteterad.

# Kes minuga ühte mängu tuleks mängima ? - nimelt trips - traps - trulli , minu käe peal , veenide kohal ja klaasikilluga !? - on siis soovi kellegil ? # Sõber on ainus, kellel on lubatud öelda : " Ma ju ütlesin sulle ." # Ära lase väiksel arusaamatusel lõhkuda suurt sõprust. # Kortsud näitavad ainult seda, kus on olnud naeratus. # Ma ei taha enda probleemidest rääkida, kuna keegi ei mõistaks mind niivõinaa. # Peatage see maailm, ma tahan maha. # Vajan maailma , kus negatiivsus kiiremini laabuks. # Kõver puu ei jäta sirget varju! # Sõprus on nagu klaas. Kord kukub ja jääb terveks, teinekord ainult vääratab ja puruneb igaveseks.. # Kui sa sündisid, siis sa nutsid ja teised su ümber naeratasid. Ela oma elu nii, et kui sa sured, oled sina see kes naeratab samas kui teised su ümber nutavad. # ÕNN - see on kolm tähte sõnast õnnetus... # Nii lihtsalt kui tulid, nii lihtsalt ka läksid.

Kirjandus
thumbnail
82
docx

Suhtlemispsühholoogia konspekt

- Enese-monitooring (self-monitoring) – enese jälgimine - Sotsiaalsed rollid – teatud interaktsioonide kogum teatud olukorras Näiteid selfi käsitlustest: - C. Rogers: self kui sisemine aktiivne alge isiksuses, mis suunab hirme, vajadusi, motiive. See on isiksuse terviklikkust kontrolliv alge. - Self kui sündmuste sisetunnistaja, mina ise (introspektsioon) isiksus (ego) isiksuse arengu lõppsiht “Personaalne teadlane” (Kelly, 1955) - Personaalsed konstruktid maailma korrastamiseks - Metafoor: “eluteater” – rollide etendamine - = “teadlane” kogub andmed ja loob teooria; “näitleja” esitab selle maailmale! Selfi komponendid: - Füüsiline self - Self kui protsess (“headquarter of adjustment”) - Sotsiaalne self (rollid) - Mina-kontseptsioon - Ideaalne self Selfi kujunemine: - Baldwin (1987): inimese mõtted endast ja teistest on omavahel seotud. - Cooley (1902), Mead (1934): self kujuneb vaid suheldes teistega

Suhtlemispsühholoogia
thumbnail
30
doc

Anna Karenina

Kitty jääb rasedaks, sünnib poeg Dmitri. Levin on tõeotsija, tark ja tahtekindel , usub tõelise õiglase elu võimalikkusesse ja otsib teed sellesse ellu. Tema kujunemine on aga pikaajaline õnnelik elu Kittyga ei päästa teda kibedaist mõtisklusist oma kaasaja üle, tõe kättevõitmatuse üle, pere kõige õnnelikemail päevadel viivad need mõtted ta enesetapu ääreni. Leiab väljapääsu "hinge tarvis". Arvab, et ebaõiglast maailma saab parandada vaid kõlbelise enesetäiendamise läbi. Eeskujuks mitte ainult talupojakarakter, vaid ka talupoeglik elulaad. Kitty sobib hästi provintsiaadli hulka, Levin maa-aadli ja Moskva aadli vahele. 3) Serjoza Serjoza ema Anna armastab teda väga ning poeg ka oma ema. Ta hing on segaduses, kui ema ta maha jätab. Asi läks hullemaks siis, kui talle öeldi, et tema ema on surnud, kuid ühel päeval jalutab ta tuppa sisse

Kirjandus
thumbnail
21
doc

Filosoofia eksami kordamisküsimused

saj e.m.a ­ tinglik nimetus filosoofidel, kes tegutsesid ajalooliselt enne Sokratest või Sokratese-ealised (Sokrates ei mõjutanud). Herakleitos, Pythagoros, atomistid Leukippus ja Demokritos, sofistid 2) Klassikaline antiikfilosoofia 3) Hellenistlik filosoofia 4) Rooma filosoofia Kokkuvõte: 1) Kaemus = mõtlemise ­ olemise vaheline seos 2) Vana-Kreeka filosoofia keskseks ideeks ­ inimese (mikrokosmos) ja maailma (makrokosmos) vaheline harmoonia 3) Sokratese-eelne filosoofia ­ väheliigendatud teadus maailma kõiksuses 4) Sokrates ja sofistid töid pöörde: keskseks inimene ja tunnetuslikud küsimused 5) Filosoofia mõtestab maailma kui tervikut ja inimese kohta selles 4. Sokratese-eelsed filosoofid. Herakleitos kosmosest, logosest, saamisest, tarkusest. SOKRATES Vana-Kreekast (469-399 e.m.a.) HERAKLEITOS Efesosest (544-483 e.m.a.)

Filosoofia
thumbnail
343
pdf

Maailmataju uusversioon

on mõtisklenud ka Soome teadlane Antti Revonsuo. Teadvuse tekkimine närvisüsteemis ja selle olemuse mõistmine on tänapäeva teaduse üks põnevamaid müsteeriume. Antud juhul 6 käsitletakse teadvuse neuronaalseid korrelaate väga minimaalselt, keskendudes ainult selle olemusele. Unisoofia ­ valdkond käsitleb ühte väga erilist teadvuse seisundit, mis võib tekkida inimesel siis, kui tajutakse maailma ,,uutmoodi", kui tavapäraselt. Maailma teistmoodi tunnetamine põhjustab uue ja senikogematu teadvuse seisundi tekkimist. See tähendab seda, et taju sisud loovad uue teadvuse seisundi, mitte teadvuse sisu. Kuid just teadvus on väga suuresti seotud inimese vaimse eksisteerimisega. Nii et uue teadvuse seisundiga kaasneb inimesel uus olemine Universumis. Põhilisteks tunnetuse liikideks on ruumi-, aja-, reaalsus-, välja- ja eufooriataju. Nende taju liikide kombinatsioonil tekibki käsitletav väga eriline teadvuse seisund

Teadus
thumbnail
65
rtf

Mõtteterad

*Halb sõber on kui süsi , kord määrib kord põletab . *Sõprus võib lõppeda armastusega aga armastus mitte kunagi sõprusega ! *See kes otsib veata sõpra ei leia seda kunagi . *Kui kaotad midagi,mida armastad -hakkad sellele alles siis tähelepanu pöörama.Seega tuleb ootusest vabaneda. *Tahtes parimat rikume tihti ka hea. *Oskus meeldida on tegelikult oskus petta. *Naera ja maailm naerab sinuga,nuta ja sa nutad üksinda!!! *Igas inimeses on Päike,laske tal ainult paista! *Kui sa tahad maailma muuta,siis pead kõigepealt ennast muutma. *Vabadus on illusioon,mille eest tuleb maksta. *Oleviku vigu näeme alles tulevikus. *Tõde on nende tarvis,kes seda taluvad. *Kes lakkab olemas sõber,polnud seda kunagi. *Ära kunagi lakka unistamast,sest unistustes peitub elujõud! *Inimesed usuvad meeleldi seda,mida nad tahavad. *Naer annab inimesele tagasi jõu,mille tal võtsid pisarad. *Elu mõte on elus endas. *Alati koos aga igavesti lahus. *Inimene elab nii kaua,kuni ta elab meie mälestustes

Eesti keel




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun