Eesti Hotelli- ja
Turismikõrgkool
Reisikorraldus
KUIDAS TURISMITOOTEID
TURUNDATAKSE JA MÜÜAKSE
Referaat
Saku 2012
turismiturundustoetust. See toetus on suunatud turismiettevõtja abistamiseks, sealhulgas riskide jagamiseks uutele turgudele sisenemisel. Peame turundustoetust eriti oluliseks toetusmeetmeks, kuna tihti on turundustegevuse tulemused tuntavad alles aasta või kahe pärast ning turundusse investeerimine õigel ajal ja piisavas mahus võib ettevõtjatele ilma väljastpoolt tuleva abita olla raske. Turundustoetuse eesmärgiks on julgustada ettevõtjaid arendama uusi turismitooteid ja - pakette ning viima neid uutele välisturgudele. Käesolev juhendmaterjal on mõeldud abistama turismitootearenduse ja turunduse programmist toetuse taotlemist plaanivaid ettevõtjaid taotluse ettevalmistamisel. Samas on juhend koostatud selliselt, et seda saab kasutada ka lihtsalt oma ettevõtte tegevuse kavandamiseks ning planeerimisprotsessi süsteemsemaks muutmiseks. Juhendmaterjal on valminud koostöös Broadline OÜ ja OÜ Funding meeskondadega. Broadline
Kontrolli kas said kliendist õigesti aru Räägi selgelt ja aeglaselt Ütle mida sa kliendi probleemiga ette võtad Tee lõppkokkuvõte Soovi kliendile midagi head Enne jutu alustamist küsida: kas saate minuga rääkida Telefoni suhtluse puhul on samuti oluline, et pakuksite vabatahtlikult oma abi! Kes juhib telefonivestlust kas klient või teenindaja 17. Teenindussuhtlus (Peamised suhtlemiskanalid ja tehnikad) Kuidas muuta indiviidikeskset käitumist isiksusekeskseks: Kliendile soodsa esmamulje jätmine Meeldivaks suhltemiseks sobivad suulised ja mitteverbaalsed väljendusvahendid Kuulamine on oluline Sobival ajal sobivad küsimused Peamiste suhtlemistakistuste ületamine Öelda tuleb alati seda, mida Te saate kliendi jaoks teha, mitte aga seda, mida Te ei saaa kliendi jaoks teha! Kasutada tuleb väljendeid, mis rõhutavad kliendi tähtsust: nagu te soovisite, teie
Kõik kommentaarid