Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"juhtimisprobleem" - 7 õppematerjali

thumbnail
6
doc

Juhtimisprobleemi analüüs

Juhtimissituatsiooni analüüs juhtimispsühholoogias Sissejuhatus Margus on 120 töötajaga aktsiaseltsi juhatuse esimees. Margus tõusis ettevõtte juhiks turundusjuhi ametikohalt. Margusele allub viis osakonnajuhti. Antud juhtum kajastab Marguse ja turundusosakonna juhi Annika vahelist konflikti. Iganädalasel koosolekul arutletakse järgmise jooksva perioodi turundus- ja müügiplaanide üle. Annikale anti vabad käed ühe turundukampaania läbi viimiseks. Annika on eelnevalt tõestanud, et on oma ala hea spetsialist ning just seetõttu Margus ta oma ettevõttesse tööle võttis. Ülesandeks oli välja töötada müügitoetuskampaania, mis aitaks säilitada/tõsta müüginumbreid. Kui järgmisel koosolekul esitas Annika oma nägemuse kampaania läbiviimisest, laitis juht selle maha, väites ilma põhjendamata, et kampaaniategevused ei sobi. Kui Annika küsis, et mis oleks selle põhjus, vastas Margus:" Sest mina ütlen nii." Pärast koosoleku lõppu läks Margus Annika ka...

Psühholoogia → Juhtimispsühholoogia
150 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Juhtimise alused eksamiks õppimise konspekt

tervis) o Sotsiaalne kapital = Töötajatevahelised suhted, koostöö, osalemine võrgustikes. Ettevõtte maine, mõjukus keskkonnas, usaldatavus Struktuur Tegevused, tehnoloogia Organisatisooni tüübid: Kasusaaj Näited Juhtimisprobleem ad AÜ Omanikud Ajaleht, Kasumi teenimine arvutitootja MT Kliendid Ülikool, haigla Sihtrühma valimine Ü Liit Liikmed Ühistu, Liikmete v. rahuldamine kooperatiiv AÕ Rahvas Politsei, riigikool Standardiseeritud teenuse pakkumine A kõigile Organisatsiooni edukuse eeldused:

Sotsioloogia → Organisatsioon ja juhtimine
39 allalaadimist
thumbnail
15
pdf

Organisatsioonikäitumine

•Millised on erinevad organisatsiooni struktuuri tüübid –millised on igaühe eelised/puudused Organisatsioonide arenguloogika: Greiner(1998) •Organisatsioonid läbivad arengus mitmeid faase –seotud organisatsiooni kasvuga ja elutsükli faasiga •Iga faasi alguseks evolutsiooniperiood: pidev kasv ja suhteline stabiilsus •Iga faas lõpeb revolutsiooniga: segadus ja muutus •Evolutsiooniperiood: domineeriv juhtimisstiil kasvu tagamiseks •Revolutsiooniperiood: juhtimisprobleem, mis vajab lahendamist selleks, et kasv ja areng saaks jätkuda. •Revolutsiooniperioodi lahendusest sõltub edasine areng Organisatsiooni formaliseeritus •... iseloomustab, mil määral tegevused on organisatsioonisiseselt standardiseeritud. •Eesmärgikson muutainimestetegevussarnaseksja nõudmistelevastavaks(teadmised, oskusedjms)ja vähendadatöötajateomavolilisttegutsemist. •Formaliseeritakse korduvaid ja lihtsamaid tegevusi. Käitumise standardiseerimise tehnikad:

Majandus → Organisatsioonikäitumine
4 allalaadimist
thumbnail
36
pdf

Juhtimise alused konspekt

JUHTIMISTEOORIA ORGANISATSIOON Organisatsioon on ühise eesmärgiga inimrühm. Kasusaajad Näited Põhiline juhtimisprobleem Äriühing Omanikud Ajaleht, arvutitootja Kasumi teenimine Mittetulundusühing Kliendid Ülikool, haigla Sihtrühma valimine Liit Liikmed Ühistu Liikmete vajaduste rahuldamine Avalik-õiguslik Rahvas Politsei, riigikool Standardiseeritud teenuse asutus pakkumine kõigile

Majandus → Juhtimise alused
59 allalaadimist
thumbnail
21
doc

Juhtimine, juhtimisaluste eksami vastused

Suuremates ettevõtetes püstitavad erieesmärke keskastme juhid, väikestes aga jääb see omanike/juhi õlgadele. Organisatsioonide liigid on nii era- kui riigiettevõtted, nii ametlikud kui ka mitteametlikud asutused. Need on: · Äriühing- eesmärk kasumi teenimine, kasumisaajad on omanikud nt ajaleht, arvutitootja 3 · Mittetulundusühing- põhiline juhtimisprobleem on sihtrühma valimine, sest kasusaajad on kliendid nt ülikool, haigla · Liit- eesmärk liikmete vajaduste rahuldamine, kasusaajad on liidu liikmed nt ühistu, koperatiiv · Avalik-õiguslik asutus- kasusaaja on rahvas, eesmärgiks on standardiseeritud teenuse pakkumine kõigile nt politsei, riigikool 5. Organisatsiooni kultuur On väärtuste, normide, hoiakute ja põhimõttete kogum, millest firma lähtub oma igapäevases tegevuses

Majandus → Juhtimine
23 allalaadimist
thumbnail
108
doc

Organisatsioon ja juhtimine

Organisatsioonide hulka kuuluvad nii era- kui ka riigiettevõtted, ametlikud kui ka mitteametlikud asutused. Järgnevas tabelis on välja toodud mõningad organisatsioonide tüübid. (Loetelu ei ole niivõrd põhjalik, kuivõrd näitlik). Tabel 1. Organisatsioonitüübid (Alas, 2004) Kasusaajad Näited Põhiline juhtimisprobleem Äriühing Omanikud Ajaleht, arvutitootja Kasumi teenimine Mittetulundusühing Kliendid Ülikool, haigla Sihtrühma valimine Liit Liikmed Ühistu, kooperatiiv Liikmete vajaduste rahuldamine Avalik-õiguslik Rahvas Politsei, riigikool Standardiseeritud

Majandus → Majandus
279 allalaadimist
thumbnail
116
pdf

Otsustusprotsesside alused kordamisküsimuste vastused alternatiiv

põhiomadused, teiselt poolt lihtsustada mudel astmeni, mis võimaldaks selle koostamisel ja kasutamisel jääda lubatud kulutuste piiridesse. - Deduktiivsete mudelite konstrueerimisel ei lähtuta majandustegevuse konkreetsete faktide vaatlusest, vaid juhtimistegevuse lihtsustatud hüpoteetilistest situatsioonidest. Modeleerimise aluseks on seega suletud lihtsustatud abstraktne juhtimisprobleem. Deduktiivse käsitluse peaülesandeks on juhtimisprobleemi siseseoste kvalitatiivne peegeldamine formaliseeritud kujul (vastupidiselt induktiivsele). - Probleemile ja otsustusele orienteeritud mudelid – otsustusele orienteeritud mudelid koostatakse olemasolevate mudelitega eksperimenteerimise meetodite rakendamiseks. eksperimenteerimismeetodite algoritmide analüüsi käigus selgivad nende spetsiifilised nõudmised

Majandus → Majandus
14 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun