Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Jaekaubandusettevõttele on oluline valida endale sobivad hankijad, kes aitaksid kaasa kaubavaliku kujundamisele, määratleda ja tundma õppida oma konkurente, et nende vigadest või eelistest õppida.
Jaekaubanduses on kohandumise tase tugevas sõltuvuses kaupluse brändi kuvandist ja sellest kas seda brändi annab üle kanda sihtriiki.
Jaekaubanduse ülesandeks on kaupade ja teenuste müük lõpptarbijale isiklikuks kasutamiseks (väikestes kogustes). •Jaekaubandus on lõpplüli
Jaekaubanduse konkurents on seega keerukam kui vaid kaks ühesugust kauplust võitlemas samade klientide eest.
Jaekaubanduses on oligopolideks toidukauplused, kaubamajade ketid, kiirtoitlustusketid.
Jaekaubanduses on üldlevinud nende meetodite kombineeritud kaustamine.
Jaekaubandusettevõttes on keelatud müüa alates 80% etanooliga piiritust.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Jaekaubanduse on kaupade müük lõpptarbijale isiklikuks, mitteäriliseks kasutamiseks; see on turustuskanali lüli, mis on otseses kohtaktis kauba ja teenuse lõpptarbijaga.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Jaekaubanduse - ülesanded, -jagunemine, -suunad. Jaekaubanduse ülesandeks on kaupade ja teenuste müük lõpptarbijale isiklikuks kasutamiseks (väikestes kogustes).
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun