Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Inglise kunst 17. sajandil (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Inglise kunst 17-sajandil #1 Inglise kunst 17-sajandil #2 Inglise kunst 17-sajandil #3 Inglise kunst 17-sajandil #4 Inglise kunst 17-sajandil #5 Inglise kunst 17-sajandil #6 Inglise kunst 17-sajandil #7 Inglise kunst 17-sajandil #8 Inglise kunst 17-sajandil #9 Inglise kunst 17-sajandil #10 Inglise kunst 17-sajandil #11 Inglise kunst 17-sajandil #12 Inglise kunst 17-sajandil #13 Inglise kunst 17-sajandil #14 Inglise kunst 17-sajandil #15 Inglise kunst 17-sajandil #16 Inglise kunst 17-sajandil #17 Inglise kunst 17-sajandil #18 Inglise kunst 17-sajandil #19 Inglise kunst 17-sajandil #20 Inglise kunst 17-sajandil #21
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 21 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-03-24 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 18 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor MarionS Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
22
pptx

Inglise kunst 17.-18. sajandil.

ja metsasalud tõusevad esile hoolikalt pügatud muru taustal. Teerajad looklevad, pakkudes jalutajale aeg-ajalt üllatuslikke vaateid. Ojad paisuvad erineva kujuga järvekeste reaks. Looduslikud kärestikud ja kosed. (6) Inglise park Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level Kujutav kunst Kõrgtasemeline kujutav kunst taaselustus Inglismaal alles 18. sajandil. Üks taaselustajatest oli William Hogarth(1697-1764). Võttis eeskujuks Madalmaade realistliku maalikunsti. Ta sai kuulsaks õpetlike, tihti satiiriliste jutustava sisuga pildisarjadega, mida teostas nii õlimaalide kui ka vasegravüüridega. (7) William Hogarth(1697- 1764) Ta kritiseeris kõike, mis oli taunitav kodaniku moraali seisukohalt.(7) Hogarthi pilte saab lugeda nagu jutustust, sest kõik üksikasjad on tähendusrikkad.

Kunstiajalugu
thumbnail
37
odp

Inglise kunst 19. ja 20. sajandil

Kujutas peamiselt valgust ja atmosfääri. Huvitus ka merest ja taevast. Ta maastikud on unistavalt-õhulised, realistlik- värvitoredad või visionäär-fantastilised. Hilisemates töödes kaotas ära piirjooned, esines valgus ja vari. William Turner "Fregatt ,,Temeraire'i" viimne teekond Preraffaeliitide koolkond Meistrid, kes tahtsid uuesti elustada naiivset ja siirast käsitlusviisi. Ideaaliks oli Botticelli, Gozzoli ja Fra Angelico kunst. Nende kunst oli romantiline nii meeleolult kui ka sisult. Nõudsid kunstilt moraalset tõsidust ning sügavamat hingestatust. Preraffaeliitide koolkond Preraffaelismi juhtivad meistrid olid Brown, Hunt, Rossetti ja Millais. Preraffaelism oli inglise kunsti viimane omapärane avaldus. Ford Madox Brown (1821 - 1897) Preraffaelismi üks meistritest. Imiteerib oma töödes osalt Madalmaade vanu meistreid.

Kunstiajalugu
thumbnail
20
docx

Inglise 17.-18.sajandi kunst

planetaariumi kohta loengut pidamas" Klassitsism ja Romantism Klassitsism on viimane kunstistiil, mis levib nii arhitektuuris, kujutavas kui ka tarbekunstis. Klassitsism tuleneb ladinakeelsest mõistest classicus- eeeskujulik, parim; selle võttis kasutusele J J Winckelmann, esialgu 5-4.saj eKr kohta. Seda aega pidas parimaks ning see seisukord püsib tänapäevani. Winckelmann oli tegev ka arheoloogina Lõuna-Itaalias Napolis. Rõhutas antiigi täpset matkimist. Winckelmann ütles, et kunst peab olema lihtne, staatiline ning rahulik. Suursugune ­ suured vormid arhitektuuris, antiiktemaatika. (eepos populaarseim kirjanduszanr) Levis esialgu Prantsusmaal Diderot ja Voltaire'i tõttu, Itaalias oli barokk kauem. Klassitsism jaotatakse mitmeks perioodiks. Varaklassitsism 1760-1800. Kõrgklassitsism -19.saj esimene pool, hinnatakse kõrgemalt, läks moest 19.saj keskel. Klassitsism kodusnes kiiresti kujutavas kunstis, püsis kuni 19.saj lõpuni, nimetatakse

Kunstiajalugu
thumbnail
4
docx

Kunst 17-19 sajandil

Stiilipuhtale barokile vastavad ainult 1. rühma maad. Baroki sünnimaaks on Itaalia ja baroki keskuseks Rooma. Kunstnikud said suuri tellimusi. Kajastuvad sõjad ja vastuolud. Tähelepanu tunnetel. Barokkstiil valitses Euroopa kunstis umbes aastatel 1600-1750. Sõna barroco tähendas portugali keeles algselt korrapäratut pärlit ja sai esialgu uue stiili pilkenimetuseks. Barokk (kui ka rokokoo) oli eelkõige kuningate ja õukondade ning üldse ülikute kunst. Selle ülesanne oli rõhutada valitsejate ning katoliku kiriku hiilgust ja vägevust; seetõttu on barokk-kunst pidulik, uhke ja toretsev. Barokk ei levinud Euroopas siiski ühtlaselt. Kõige stiilipuhtamal kujul esines barokk-kunst Itaalias, Flandrias, Hispaanias, Portugalis ja osaliselt ka Prantsusmaal. Inglismaal ja Hollandis jäi barokne toredus võõraks, seal levis baroki rahulikum, tasakaalukam suund. Barokk oli esimene Euroopa kunstistiil,

Kunstiajalugu
thumbnail
3
docx

Teadus ja kunst 17 sajand

katsetas seda inimeste peal. Laste pookimised tegid lõpu rõugeepideemiatele. (Pookis veiserõuged kõigile) ·Kaitsepookimine tuli kasutusele lehmade kaudu, siis hakati seda nim. vaktsineerimiseks (ld vacca- lehm) Elekter ·18. saj. üks suurim leiutis. ·Alessandro Volta(1745-1827), ehitas 1782. aastal esimese elektripatarei (2 metallplaati, mille vahel väävelhappega immutatud vildikiht). Kunst ·Inimesi vallanud pinge ja rahutus kandusid kunsti, mis muutus samuti rahutumaks ja konfliktsemaks. Kunstile avaldasid mõju ka ·vastureformatsioon ·usufanatismi uus tõus ·jesuiitide tähtsuse suurenemine ·Kunsti abil taheti siduda inimest usu külge. ·Rõhuda tuli vaataja emotsioonidele- kunst pidi olema tunderikas. ·Absolutistlikud monarhid tahtsid, et kunst ülistaks nende võimu.

Ajalugu
thumbnail
10
doc

ITAALIA SKULPTUUR 15. SAJANDIL

kujutatud by giotto? Firene Toomkirik- üle 80 m. komplaniil(kupli moodi, kuid kupleid ei tuntud veel sellel ajal) projekteeris selle kompaniili GIOTTO. Tõsi on see, et see on hiljem lõpetatud kuplina Milano katedraal(toomkirik)-40 000 inim., 15. saj. Lõuna-Euroopa rikkaim linn, . Seal arvukalt fiaale(saledad tornikesed)- üle 140, üle 10 m...viielööviline basikaalne ehitis hilisgootika ajal. Veneetsia Doodžide palee- kuningate residents. välis ornamentika Araabia eeskujul Gooti kujutav kunst Lääne-Euroopas romaani kunstis oli oluline hoiatav ja ähvardav tähendus, kuid gootikas austab kristlikku sõnumit ja väljendab õndsusetunned Tähtsal kohal skulptuurid (eriti reljeefid).Ka kasutati üle 1000. a. keelatud ümarskulptuure ajastu alguses. Tüüpteemaks : kristlik teema 1) krutsifiks-ristilöödud kristlaste kujud 2) Kolgata-grupp 3) Pieta- Neitsi Maarja + surnud poeg(Jeesus Kristus). Katku pärast kannatavad kujud

Kunstiajalugu
thumbnail
2
docx

Rokokoo arhitektuur, skulptuur ja maalikunst

ROKOKOO 18. sajandi 20-ndate aastate paiku sündis Prantsuse õukonnas rokokoostiil, mis püsis umbes poolsada aastat; Ta kasvas välja barokist, oli aga kergem ja mänglevam. Omamoodi sõnamäng on juba stiili nimetus - see pärineb prantsuskeelsest sõnast rocaille, mis tähendab tollal moes olnud kivikestest ja merekarpidest tehtud kaunistust aias. Peale Prantsusmaa levis rokokoo kõige enam Saksamaal. Arhitektuur Põhiliselt sai rokokoo valitsevaks sisekujunduses. Rokokoo õitseajal ehitati suhteliselt väheldasi ja väliselt lihtsaid hooneid - eralosse ja üheperekonnaelamuid. Nende väikeste salongide ja buduaaride seinad kaeti heledate paneelide või peeglitega, mille raamistustest hargnesid õrnad lilledest, okstest ja lehtedest kaunistused. Mahedad pastelsed, pärlhallid, kuldsed või hõbedased toonid, veiklevad peeglipinnad ja vaikselt kurisevad kristall-lühtrid tegid ruumist nagu mingi mängutoosi. Tihtipeale olid esemed ja ornamendid kapriisselt ebasümmeetrilised, eelist

Kunst
thumbnail
23
doc

Romaani stiilist Flandria kunstini

Profaanarhitektuur: 1. Linnused · Eelduseks võimsad kaitsetornid ja ­müürid · Veekogude ja nõlvade lähedus · Suuris Süürias Crac des Chevalier 2. Donjon ehk Bergfried · Ümmargune või neljakandiline London Tower 11 saj lõpp, Windsor Visby kaitsemüürid 12 saj Romaani kujutav ja tarbekunst Ottode kunst: Püha Keisririik Gero rist: · Puuskultuur ristilöödud Kristusest · Krutsifits ümarskulptuur Hildesheimi toomkiriku pronksuksed · Kujutavad stseene Piiblist · Haarav jutustus, nt Paradiisist väljaajamine, Aadam ja Eeva Valitsevad reljeefid uste juures palestikul, tümpanonil, nt Apostlite teod, ka tervel fassaadil nt Notre-Dame-la-Grande, kujutati Viimset kohtupäeva Ornamentika kasutus, seinamaalid erksavärvilised piiblistseenidega, vähe säilinud. Miniatuurmaalid

Kunstiajalugu



Lisainfo

See on power pointi esitlus inglise kunsti kohta 17 sajandil.

Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun