Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

"ARVUTIMÄNGUDE MÄNGIMISE MÕJU ÕPILASTELE" uurimistöö kokkuvõte ja kasutatud kirjandus (0)

5 VÄGA HEA
Punktid
 
Säutsu twitteris

kokkuvõte.

Kunda Ühisgümnaasiumis 10.-12. klassi hulgast mängivad arvutimänge rohkem kui 50% noortest . Ainult 24% vastanudest on kursis arvutimängude heast mõjust inimesele, kuid halbu mõjusid teavad koguni 53% vastanudest. Järelikult on rohkem levinud teadmised arvutimängude negatiivsetest mõjudest.
Arvutimängude mängimisel leidub rohkem positiivseid mõjusid, kuid inimesed ei ole nendest eriti hästi teadlikud. Positiivsete mõjude alla lähevad oskus lahendada probleeme ja loogiline mõtlemine, logistika , kiire otsustusvõime ja mitmeid teisi asju, mida enne ei osanud arvata. Peamine negatiivne mõju arvutimängude poolt on nende vägivaldsus ja aja raiskamine, mida saaks kasutada hoopiski kasulikumate asjade tegemiseks.
Kaasa arvatud arvutimängude heli, graafika, mängitavuse, kui ka süžeele mõjutab mängu edu ka see kui põnevalt see algab, kuidas on mängus suhtutud
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
ARVUTIMÄNGUDE MÄNGIMISE MÕJU ÕPILASTELE-uurimistöö kokkuvõte ja kasutatud kirjandus #1 ARVUTIMÄNGUDE MÄNGIMISE MÕJU ÕPILASTELE-uurimistöö kokkuvõte ja kasutatud kirjandus #2
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-01-31 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 30 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor gdjgdg gdjdg Õppematerjali autor

Lisainfo

Uurimistöö \"ARVUTIMÄNGUDE MÄNGIMISE MÕJU ÕPILASTELE\" kokkuvõte ja kasutatud kirjandus.
ARVUTIMÄNGUDE MÄNGIMISE MÕJU ÕPILASTELE , ARVUTIMÄNGUD

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

3
docx
Uurimistöö \ ARVUTIMÄNGUDE MÄNGIMISE MÕJU ÕPILASTELE\-kaitsekõne
3
docx
FAKTORID-MIS TEEVAD ARVUTIMÄNGUST EDUKA MÄNGU
6
docx
ARVUTIMÄNGUDE POSITIIVSED JA NEGATIIVSED MÕJUD INIMESTELE
6
docx
KÕIGE ROHKEM ILLEGAALSELT ALLALAADITUD MÄNGUD AASTATE JOOKSUL NING KÕIGE ROHKEM MÜÜDUD MÄNGUD
11
pptx
Kunda Ühisgümnaasiumi õpilaste teadlikkus-arvutimängude mõjust
3
docx
KÜSIMUSTIKU ANALÜÜS
2
docx
3-PÕHJUS-MIKS MÄNGITAKSE ARVUTIMÄNGE
8
docx
Uurimustöö üsimustik



Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun