Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Volkswagen Phaetoni Lugu (1)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

br />
Janre Jürvetson
Volkswagen Phaetoni Lugu
REFERAAT
Õppeaines: Sissejuhatus erialasse
Transporditeaduskond
Õpperühm: AT 11
Juhendaja : lektor Sven Andresen
Esitamiskuupäev:…………….
Üliõpilase allkiri:……………..
Õppejõu allkiri: ………………
Tallinn 2014

Sisukord


Sisukord 2
1.Sissejuhatus 3
2.Ajalugu 4
3.Valmistamine 4
4.Mudelid 5
4.1.Esimene generatsioon 5
4.2. Phaeton Lounge 5
4.3.Phaeton Facelift (2007-2010) 5
4.4.Phaeton Facelift (2010) 6
5. Varustus 6
5.1.Kliimaseade 6
5.2.Istmed 6
5.3. Õhkvedrustus 7
5.4. Kohanduv kiirusehoidik 7
5.5.Helisüsteem 7
6. Mootorid 8
7.Kokkuvõte 8
8.Kasutatud kirjandus 9
  • Sissejuhatus


    Otsustasin oma referaadi teha Volkswagen Phaetonist, kuna see on mu lemmikauto. Paljud ei teagi, et selline automark üldse eksisteerib. Arvatakse, et tegemist on suure Passatiga. Tegelikult on tegemist väga detailselt läbimõeldud luksus autoga, mis on samaväärne prestiižsete automarkidega.
    Antud referaadi eesmärk on luua üldpilt Phaetoni arendamisest ja huvitavatest uuendustest mida ta kaasa tõi. Tuua välja silmapaistvamad detailid ja lisaks huvitavaid fakte.
  • Ajalugu


    Auto valmistamise idee pärines Ferdinand Piëchilt, kes 2002. aastal soovis ennem pensionile minekut arendada luksusauto mis pakuks konkurentsi BMW ja Mercedes -Benzi mudelitele . Phaeton oli mõeldud just pakkuma esmaklassilist mugavust nagu S-klass ja Lexus LS.
    Piëch andis inseneridele 10 nõuet millele pidi Phaeton vastama. Enamus nendest olid salastatud, kuid mõned neist avalikustati. Näiteks Phaetoni tippmudel pidi olema võimeline sõitma terve päeva kiirusega 300km/h, välistemperatuuriga 50 °C ning hoidma sisetemperatuuri 22 °C. Ta esitas selle nõudmise vaatamata sellele et Phaetoni tippkiirus on piiratud 250km/h. Algul ütlesid paljud insenerid, et sellistele nõudmistele vastavat autot pole võimalik ehitada. Vaatamata sellele saadi valmis esimene generatsioon.
  • Valmistamine


    Volkswagen Phaeton pannakse käsitsi kokku keskkonnasõbralikus tehases Saksamaal Dresdenis . Tehast kutsutakse ka läbipaistvaks tehaseks, kuna ta on ehitatud klaasist.
    Samas tehases valmistati ka luksusautot Bentley Continental Flying Spur kuid 2006. aastal viidi see üle Inglismaale .
    Phaetoni kere tuleb komplektsena Zwickau-st, mis asub umbes 100km kaugusel Dresdenist. Mootorid tulevad hoopis Hungarist, samast tehasest , kus tehakse mootoreid ka Audi ja Porsche mudelitele.
  • Mudelid

  • Esimene generatsioon


    Esimest generatsiooni toodetakse alates aastast 2002. Phaeton on
  • Vasakule Paremale
    Volkswagen Phaetoni Lugu #1 Volkswagen Phaetoni Lugu #2 Volkswagen Phaetoni Lugu #3 Volkswagen Phaetoni Lugu #4 Volkswagen Phaetoni Lugu #5 Volkswagen Phaetoni Lugu #6 Volkswagen Phaetoni Lugu #7 Volkswagen Phaetoni Lugu #8 Volkswagen Phaetoni Lugu #9
    Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
    Leheküljed ~ 9 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2015-05-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 12 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor janre3 Õppematerjali autor
    Referaat teemal Volkswagen phaeton

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    31
    pptx

    Audi esitlus (30 slaidi)

    Audi Koostaja: Erlyn Mugu LOK-13 · Audi Ag on asutatud 1910 aastal · Käive- 28,432 mlrd EUR(2005) · Puhaskasum- 1,409 mlrd EUR(2005) · Tütarfirmad- Lamborghini, SEAT · Audi on Saksamaa autotootja · Peakorter- Ingolstadtis Baieri liidumaa · Audi kuulub peaaegu täielikult (99,7%) Volkswagen AG-le · Firma on väljakasvanud Audi, Horchi, Wandereri ja DKW liitmisel tekkinud Auto Unionist · Audi logoks on neli üksteisega seotud rõngast, mis tähistavad autotootjaid, kes moodustasid Auto Unioni. Ajalugu · Firma asutajaks oli August Horch(1868-1951), insener Karl Benzi autotehases. 1899 lahkus ta sealt ning asutas Kölnis omanimelise autotehase August Horch & Cie. · Horchi tuttava Franz Fikentscheri noor poeg tuli mõttele nimetada uus

    Ettevõtlus
    thumbnail
    16
    doc

    VOLKSWAGEN GOLF MUDELITE ülevaade

    12.12.2012 TTK SISSEJUHATUS Volkswagen Golf on autoajalooliselt tähtis automudel. Ta on tootmises, küll mitte täpselt algsel kujul, alates 1974. aastast kuni tänapäevani (juba umbes 35 aastat). Samuti oli Golf väga tähtis auto Volkswagenile, sest 1970. aastate alguses oli Volkswagen tõsistes rahalistes raskustes. Volkswageni mudeli Beetle müüginumbrid olid pidevalt langenud ja uute autode ostjatele ei pakkunud enam huvi Volkswageni õhkjahutusega ja tagamootoriga mudelid. Saksa autogigandi päästjaks osutus tema kontrolli all olnud Auto Union, mille omand oli tuntud Audi automark. Auto Unioni kaudu pääses Volkswagen ligi Audi kogemustele vedelikjahutusega mootorite ja esirattaveo valdkonnas, mis olid vajalikud, et luua uus põlvkond Volkswageneid

    Andme-ja tekstitöötlus
    thumbnail
    8
    docx

    Iseseisev töö Minu lemmik auto

    Tartu Kutsehariduskeskus Autode- ja masinate remondiosakond MINU LEMMIK AUTO Iseseisevtöö Tartu 2012 Ajalugu Volkswagen Golf on autoajalooliselt tähtis automudel. Ta on tootmises, küll mitte täpselt algsel kujul, alates 1974. aastast kuni tänapäevani (juba umbes 35 aastat). Samuti oli Golf väga tähtis auto Volkswagenile, sest 1970. aastate alguses oli Volkswagen tõsistes rahalistes raskustes. Volkswageni mudeli Beetle müüginumbrid olid pidevalt langenud ja uute autode ostjatele ei pakkunud enam huvi Volkswageni õhkjahutusega ja tagamootoriga mudelid. Saksa autogigandi päästjaks osutus tema kontrolli all olnud Auto Union, mille omand oli tuntud Audi automark. Auto Unioni kaudu pääses Volkswagen ligi Audi kogemustele vedelikjahutusega mootorite ja esirattaveo valdkonnas, mis olid vajalikud, et luua uus põlvkond Volkswageneid. Audi 50

    Sissejuhatus autotehniku erialasse
    thumbnail
    24
    docx

    AUDI LUGU

    Seepärast otsustasingi valida sellise teema, et lugejale tutvustada, mis auto see Audi õigupoolest on ning kuidas selline firma üldse tekkis. Lisaks sellele toon välja ka antud automargi endised ja praegused mudelid. 4 1. AUDI TUTVUSTUS Audi AG on Saksamaa autotootja, kelle peakorter asub Ingolstadtis Saksamaal. Audi kuulub käesoleval ajal peaaegu täielikult (99,7% ulatuses) Volkswagen AG-le. Firma on väljakasvanud Audi, Horchi, Wandereri ja DKW liitmisel tekkinud Auto Unionist. Audi tütarfirmad on Lamborghini ja Seat. Audi logoks on neli üksteisega seotud rõngast, mis tähistavad autotootjaid, kes moodustasid Auto Unioni (Vikipeedia, 2014). Foto 1. ,,Auto Union logo" Audi müüs 2013. aastal üle 1,57 miljoni auto."Möödunud aastal jõudsime Audi jaoks olulise

    Autoõpetus
    thumbnail
    6
    docx

    Minu lemmikauto

    Tartu Kutsehariduskeskus Autoremont Nimi MINU LEMMIKAUTO Referaat Juhendaja: Tartu 2012 1. ESIMENE PÕLVKOND (1994-2003) Audi A8-t esitleti Euroopas esmakordselt 1994. aastal ja see oli mõeldud asendama firma senist lipulaeva Audi V8-t. Põhja-Ameerikas jõudis Audi A8 müüki alles 1997. aastal. Erinevalt mudelist V8, mis oli ehitatud terasraamile, ehitati Audi A8 uuele Volkswagen D2 põhjale, mis kujutas endast ruumilist alumiiniumraami, vähendades auto kaalu, samas jättes kere sama jäigaks kui varem. Mudelit pakuti ka Audi A8L nime all pikendatud teljevahega, mis oli tavalisest umbes 13 cm pikem, pakkudes rohkem ruumi tagaistujatele. 1997. aasta Audi A8 oli esimene auto maailmas mille varustusse kuulus 6 turvapatja. Aastal 2000 uuendati Audi A8 välimust: lisandusid suuremad esituled, madalam esistange uuendati iluvõret. Mõnevõrra muudeti ka auto interjööri. 2001 lisati autole külgmised kardin-õhkp

    Autoõpetus
    thumbnail
    24
    doc

    AUDI A6 JÕUÜLEKANNE

     kütus: bensiin,  töömaht: 2771 cm3,  võimsus: 128 kW pööretel 5500 p/min,  pöördemoment: 250 Nm pööretel 3000 p/min,  kiirendus (0-100 km/h): 9,1 s,  tippkiirus: 219 km/h. Sele 2. Dünograafik [2] 5 3. KÄIGUKAST JA SIDUR 3.1 Käigukast Audil on 5 käiguline manuaal käigukast, valmistaja Volkswagen Group. Auto on ehituselt lihtne ja mõeldud tavakasutuseks, seega puudub nii kordisti kui ka vahekast. Käigukasti juhtimine toimub manuaalselt tross ajamitega, käigukasti sees kahvlite ja sünkronisaatoritega. Käigukastis esinevad mitut erinevat laagritüüpi: nõellaagrid, kuullaagrid, koonusrull-laagrid (kompenseerivad pikiteljelisi jõude käigukasti võllidelt).

    Jõuülekanne
    thumbnail
    32
    docx

    Chevrolet Impala

    1 Contents SISSEJUHATUS 1. GENERATSIOON 2. GENERATSIOON 3. GENERATSIOON 4. GENERATSIOON 5. GENERATSIOON 6. GENERATSIOON 7. GENERATSIOON 8. GENERATSIOON 9. JA 10. GENERATSIOON KOKKUVÕTE 2 SISSEJUHATUS Chevrolet Impala on täissuuruses sedaan mida hakati tootma General Motorsi Chevrolet osakonna poolt 1958. aastal. 1965. aastal võistles Impala kõige kallim mudel Ameerika turul Ford Galaxie 500 ja Plymouth Furyga, olles kõige rohkem müüdud auto Ameerikas. Impala jätkas Chevrolet kõige populaarsema täissuuruses mudelina kuni 1980. keskpaigani. Aastal 2000 tutvustati Impalat uuesti tavalise esiveolise keskmise suurusega sedaanina. 2014. aastast alates müüakse Impalat USAs, Kanadas, Mehhikos ja Lähis-Idas. Ed Cole, Chevrolet peainsener nimetas Impalat 1950. lõpus prestiižikaks autoks, mis on kättesaadav ka tavalisele Ameerika kodanikule.

    Auto õpetus
    thumbnail
    12
    pptx

    asdasdasd

    Audi A8 Esimene põlvkond (19942003) Audi A8t esitleti Euroopas esmakordselt 1994. aastal ja see oli mõeldud asendama firma senist lipulaeva Audi V8t. PõhjaAmeerikas jõudis Audi A8 müüki alles 1997. aastal. Erinevalt mudelist V8, mis oli ehitatud terasraamile, ehitati Audi A8 uuele Volkswagen D2 põhjale, mis kujutas endast ruumilist alumiiniumraami, vähendades auto kaalu, samas jättes kere sama jäigaks kui varem. Esimene põlvkond (19942003) Aastal 2000 uuendati Audi A8 välimust: lisandusid suuremad esituled, madalam esistange uuendati iluvõret. Mõnevõrra muudeti ka auto interjööri. Teine põlvkond (20032010) Audi A8 teine põlvkond tuli müügile 2003. aastal ja tõi endaga kaasa tugevasti muutunud väliskuju.

    Antiik mööbel ja restaureerimine




    Meedia

    Kommentaarid (1)

    audis8 profiilipilt
    audis8: Täiesti pointless fail. Lootsin leida infot õhkvedrustuse murede ja nende lahendamise kohta, aga ostsin praegu täiesti mõtetu pljäusti.
    22:04 28-06-2017



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun